Yks tuttu leikkas kaikki hiuksensa pois. Nyt sillä on sellanen kamala siili. Kaikki hehkuttaa kuinka hyvin se sopii sille. Mun mielestä näyttää ihan hirveelle. Ikää siis 16 vuotta. Ja kun se ei ole mikään tyttömäisin tyttö, niin nyt se näyttää ihan pojalta. Mun mielestä naisen hiuksiin ei pitäis koskaan koskea koneella. En tajua mikä tää sivusiili/niskasiili juttu nykyään on. Siili ei vaan sovi naisille. Siis ihan vitun ruman näköstä. Kyllä naisella kuuluu hiukset olla!
Mitä mieltä ite olette siilistä tytöillä/naisilla?
Siili naisella? HYI!
19
2751
Vastaukset
- 00boy
juu, kyllä naisella pitää hiukset olla. muuten näyttää syöpäpotilaalta. sivusiili on kyl ihan ok. mutta mikä ihmeen niskasiili?
- rerwerwer
Siili on naisella makee, jos kallonmuoto on hyvä. Korostaa kasvonpiirteitä ja silmiä loistavasti. Esim https://www.google.be/search?q=sinead o connor&biw=1920&bih=969&tbm=isch&imgil=KNpAHnixOY8o-M:;KZVWVAnRX0woXM;http://boxxmagazine.com/2014/08/throwback-thursday-vod-sinead-oconnor-nothing-compares-2-u/&source=iu&pf=m&fir=KNpAHnixOY8o-M:,KZVWVAnRX0woXM,_&usg=__O3gD2T2pYYzKNd0j5vTZ8P4vz50=&ved=0CIkBEMo3ahUKEwi21rOWs43IAhUKiiwKHdsYAGg&ei=lbsCVva3GoqUsgHbsYDABg#imgrc=KNpAHnixOY8o-M:&usg=__O3gD2T2pYYzKNd0j5vTZ8P4vz50=
- whaaat
Miten niin "kuuluu naisella hiukset olla"? Ovatko vain miehet oikeutettuja lyhyisiin hiuksiin?
- Hyi_ei_kaljua
Ei tietenkään. Mutta ei naisen kuulu leikata hiuksiaan pois. Pitkät hiukset on merkki naisellisuudesta. Nainen ei näytä naiselta ilman hiuksia. Näyttää vaan ihan helvetin rumalta.
- tttttti
Hyi_ei_kaljua kirjoitti:
Ei tietenkään. Mutta ei naisen kuulu leikata hiuksiaan pois. Pitkät hiukset on merkki naisellisuudesta. Nainen ei näytä naiselta ilman hiuksia. Näyttää vaan ihan helvetin rumalta.
Toi on sun mielipide, itse olen eri mieltä. Olisi kuitenkin kiva kuulla perustelusi.
- paskaavaanpaskaa
Hyi vittu ne siiliämmät :()
- minä_16v_tyttö
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Siili ei sovi tytölle.
- Novoijuma
Kaikki saa leikata hiuksensa ja tehdä elämällään ihan mitä tahtoo! Kyllähän miehilläkin "saa" olla kaikkien mielestä pitkät hiukset. Joten nyt voisitte kaikki keskittyä vaan omiin ulkonäköihinne ja asioihinne. :|
- näinseon
Jos tytöllä oon siilit tai tosi lyhyet se on suuri TURNOFF
- Siilineiti
Täällä yksi siilipäinen nainen/tyttö ilmoittautuu. Itse leikkasin hiukset koska halusin. Fiilis on parempi kuin pitkillä hiuksilla. Niin helppohoitoiset ja omasta mielestä helvetin hyvän näköset. Syöpäläppä ei kyllä naurata. En loukkaannu, mutta syöpä ei oo sellanen juttu josta heitetään läppää. Mutta en todellakaan suosittele hiusten siiliksi vetämistä ihmisille, jotka laukkaantuu helposti. Koska paskaa tulee niskaan ja paljon (kuten ehkä huomasitte myös aiemmin ketjussa). Mutta mua on vaikee saada loukkaantumaan, joten ei haittaa. Sitten se, että "pojat ei tykkää", niin on täyttä paskaa. Miksi mä haluaisin esittää jotain mitä en ole ja mistä en tykkää vaan siksi että joku jätkä tykkää? Mulla on riittävästi itseluottamusta, että mun ei tarvitse piilotella hiusten takana. Saattaa kuulostaa itsekkäältä, mutta tiedän että olen kaunis, myös ilman hiuksia. Ja itse asiassa tunnen oloni ehkä jopa vähän naisellisemmaksi ja kauniimmaksi ilman hiuksia.
Ja kaikille niille jotka ei tykkää siilipäisistä rai kaljuista naisista, ei teidän tarvitse meidän hiuksista tykätä. Mutta älkää ruvetko vittuilemaan siitä. Ei mun hiukseni mun päässäni sun elämääsi mitenkään vaikuta. Ja jos et tykkää siilistä, niin älä leikkaa siiliä. Ja syöpäläppä ei oo hauskaa. Entä jos jollain oikeesti onkin syöpä? Ja vaikka ei olis niin esim mulle syöpä on tärkee ja henkilökohtainen aihe ja tunnen syövän voittaneita, ja myös syöpään kuolleita henkilöitä. Se ihan oikeesti ei ole hauskaa. Joten pliis lopettakaa.
Toivottavasti selkeytin nyt edes jonkun kuvaa siilipäisistä tai kaljuista naisista ja multa voi kysyä kysymyksiä hiuksiin liittyen jos kiinnostaa :)- vitu_idiootti
vaikutat kyllä aika ittees täynnä olevalta ämmältä. tarviiko sitä ihan tarkotuksella tehä ittestään pellen näkönen jotaa varmasti ei kuulu joukkoon??
- jhe4iwaoghao
Hyvä itseluottamus sulla
älä vaa pääst sitä menee
- mahtipontinen
Siinä vaiheessa ku joku miettii ulkonäkönsä täysin sen päälle, mitä mieltä jätkät on siitä millanen on "oikee nainen", menee kyllä kyseisellä ihmisellä huonosti.
Toki on totta, ettei kaikille siili passaa, mut moni paljon meikkaava on upee ilmestys lyhyine hiuksinekin.
Naiseutta hiusten pituus ei kuitenkaan kompensoi. Joku hyvin lyhythiuksinenkin voi olla muuten pukeutumiseltaan etc tyylillisesti todella naisellinen - kun taas joku pitkät hiukset omaava nainen saattaa mennä tyylillisesti ja olemukseltaan melko paljonkin miespuolisesta yksilöstä. - Blööööööh
Olen vähän myöhässä tässä keskutelussa mut en voinut olla kommentoimatta. Itse oon nyt vuoden verran ollut siilitukkainen ja tunnen oloni kauniimmaksi ku ikinä aikasemmin. Jos haluutte nähä mitä näytän niin Ig löytyy nimimerkillä nannatuominen, itse ajattelen että olen helvetin kuuma. :) Mutta whatever floats your boat. :D
- Näinseon
Tykkään enemmän naisista, joilla on pitkät hiukset. Se on merkki naisellisuudesta.
- Anonyymi
Tunnen pari pitkähiuksista lesboa. Samantha Fox on muuten naimisissa naisen kanssa.
Itse tykkään, että miesten hiusten pitää olla niskasta 3 mm max ja päältä korkeintaan 20 mm tai se on todellinen turn off. Heti kun nuo rajat ylittyy, se on ehdoton no-no. Miehellä pitää olla suora nenänvarsi ja muutenkin pitää olla sopusuhtaiset kasvot ja kroppa, muuten se on ehdoton turn off. Ei saa olla luiseva, se se vasta on turn off! Samoin se, jos oot läski tai sulla on "feminiinistä pyöreyttä". Se on yäk! Miestissit yäk! Miehen pitää olla sopivan karvainen. Ei mikään gorilla muttei karvaton posliini. Toisille ei edes kasva turpajouhia. Se on turn off like no return. Kyllä miehellä pitää olla karvoja muttei liikaa. Sellaista on kiva katsella pidempään. Ei silmä väsy niin kuin rumissa miehissä väsyy. - Anonyymi
Naiset näyttää ihan sairaan hyvältä siilil
- Anonyymi
Sam
- Anonyymi
Yksi istuki olkipaalun päällä ja ne lakastu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865