Tuttu uhkaa whatsapissa heelp

Appbakqkqkkkk

Elo tota joo mun yks tuttu uhkailee koko aja jollai ku myin kerra nuuskaa joo oon 13V :-)
Ny se koko aja kinuu lisää vaikka sanon et lopetin "hommat"
Nyt se o sillee kertoo kytille et oon sanonu sit ryssäks yleensä just aina murjaisen kavereilla jos ne sanoo neekri tai russaks jotai et joku vasta uhkaus et se lopettais jaa vaik pelkää mua tai joku kova servaus (enkyl yleensä swevaa) esim et jos et anna nii sanon sust jotai nii vasta servaus tai uhkaus.
Random jutut olen hullu monta kertaa yrittänny itsarii vetäny röökii nuuskaa hyi vitt minkä makust mite pystytte. Harhat mielenterveysongelmat vihanhallinta ongelmat sekoan helposti pahasti tai vain nauru shokkii itken helposti tai vain naurahan tunnen hitpsti kipuu tai se kutittaa et en jaksais sit ettei tuu hermoromahdusta!(ja jouduin osastolle ja sekosin ja tulin hulluks ekana päivänä sry jos jäekyton jotain mut joo ni hito servauksii tai super uhkauksii kehii)!!!

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällee

Ka kuuleha sie, paas menien äitikän kanssa poliisille ja sitten menet vaihtamaan numeron salaiseksi. Vaan jopa loppuu uhikset siehe, son niin tottako olla voi.

• TödkekflMsä

Näh eise uskallla se sai nyrkist ku tuli uhekailee

• Kun olet kerran alle 15, niin mitä väliä sillä on mitä joku susta poliisille kertoo...

Sitäpaitsi rikokseen eli nuuskan välittämiseen yllyttäminen on myös rikos. Kuten myös kiristys. Yhtä pahaan kuseen se itekkin joutus jos ei jopa pahempaankin.

Koita pärjätä vaikka vaikeeta ehkä onkin.

• fsfwVGEASFR

jos alaikänen toiselle alaikäselle välittää nii ei siitä tuu mitää ois eri juttu jos oisit 18 ja tämä kaveri ois 13

• Ebivhepoutyybbi

Ei hitto mun kaveri sano et tekee tämmösen kappas mitä kävi nyt se tuol pellaa cs :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe