Millainen paikka on Karkalin luonnonpuisto karjalohjalla? Olen lukenut että olisi Suomen kaunein luonnonpuisto ja että siellä olisi myös yksi Suomen suurimmista luolista, Torholan luola. Onko kannattavaa mennä retkeilemään alueelle?
Karkalin luonnonpuisto ja nähtävyydet
Luonnoton
3
102
Vastaukset
- Sienar
Aloittaja on oikeassa että Karkalin luonnonpuisto on Suomen kaunein, mutta valitettavasti liian monelle vielä täysin tuntematon. Alueella kulkee reilu 5km luontopolku joka kannattaa kiertää ja käydä samalla Torholan luolastossa.
- Kangastustakos
Etelä-Suomen komein puisto sillä se sijaitsee Karkalin niemen nokassa keskellä vesistöjä.
- Luontoo_mars
On tietysti jokaisen oma mielipide että mistä tykkää, mutta itse ihastuin Karkalin luonnonpuistoon ensisilmäyksellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966