Moi. Päälle parikymppinen nuori nainen kaipailee ikäistään (alle 35v) matkaseuraa eritoten Aasiaan suuntautuvalle matkalle (muitakin kaukomaankohteita voidaan miettiä). Haussa olisi mieluiten naispuolinen reissukaveri, mutta jos täältä löytää luotettavan, täysipäisen ja mukavan miespuolisen reissukaverin, niin miksi ei. Kaveripohjalla ollaan kuitenkin liikkeellä ja se on heti ymmärrettävä!
Thaimaa ja Vietnam tosiaan kiinnostaa ja tarkoitus olisi kokeilla uusia harrasteita, nauttia upeista maisemista ja ruuista, uida ja ottaa aurinkoa ja kierrellä paikkoja. Matka aika olisi 1-2vk ja sijouttuisi ajalle marraskuu-tammikuu. Miten kumpaisellekin käy. Pitäisi ensin tutustua hyvin, että pystyy luottamaan.
Luonteeltani oon puhelias, rento, positiivinen ja seikkailunhaluinen. En edellytä matkakumppanilta kokemusta ulkomaanmatkailusta mutta haittaa siitä ei ole:) Asun Uudellamaalla, joten plussaa jos pääsisit suunnittelee reissua tänne tai asuisit näillä nurkilla. Laittelehan viestiä täällä, niin annan tarkemman spostin.
Hirmu köyhästi on löytynyt netistä kaveria tähän, niin toivotaan nyt löytyy::) Matkakuume on kova!
-A
Aasiaan (Thaimaa, Vietnam..)
5
131
Vastaukset
- V--
Sun sähköposti?
- Neppuli
Moikka! Täällä 25v nuori nainen vailla matkaseuraa:) Olen ihan täysjärkinen, suht normaali! :) useamman kerran on tullut Thaimaassa käytyä. Mulla olisi tammikuussa mahdollisuus lähteä. Itseäni kiinnostaa rento matkustelu eli reppu selkään ja menoksi -periaatteella. En tykkää liiallisesta hienostelusta. Jos kiinnostaa niin laita viestiä: [email protected]
- thaimaahan
Moikka, täällä kans yksi 25v nainen, lähössä 27.12 bangkokiin yksin. Reppureissailumeiningillä seikkaillen :-) Suunnitelmat on vielä auki, jos vailla seuraa niin antakaa vaikka sposti-osoitetta!
- cockbig
Moi. Tässä Reino 26v. Tuusulasta. Voisin lähtee kanssasi ihan vaan kaveripohjalta. Mulla tyttöystävä, joka käy koulua ja siksi ei pääse. Itse ollut työttömänä jo pari vuotta ja alkaa samat nurkat kyllästyttää. Työkkäri korvauksella saa hyvin matkat maksettua ja jos voisit sitten vähän jelpata siellä rahallisesti niin voisin sitten vastapalveluksi tehdä vaikka intiimi hierontaa...tms? . Luottamuksella! Matkan ajalla ja paikalla ei niin väliä, kuhan pääsee pois kotoo. En usko että kanssani tlet pettymään. Tyttöystävänikin sanoo, ettei oo noin suurta sisäänsä saanut koskaan aikaisemmin, joten älä jätä tätä tilaisuutta käyttämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818