Soome keelt eestiks

geocachers_matchic

Can someone translate this text to estonian languange ?:)

FIN: Kätkö on minun sekä käyttäjän julle71 yhteinen. Tämä kätkö juhlistaa meidän 200 kätkön löytyä. 1 kuukausi ja 2 viikkoa siinnä vierähti. Toivomme myöskin kovasti että " reissaajat " saapuisivat paikalle juhlistamaan löytöjä vaikka vähän pidemmäksi aikaa tai vain pikavisiitillä. LUE MYÖS: Paikalla on myös hyvät kalastus, marjastus sekä uintimahdollisuudet ja hienot näköalat merelle

And this

FIN: Tämä peruskätkö sijaitsee lähellä Mudaisten Grillipaikkaa, tosin vähän paikan sivussa ettei jästejä niin paljon.

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22344kkk

Google kääntäjän kanssa kannttaa kiertää vaikka ensin suomenkielestä englanniksi ja siitä viroksi niin saa paremman.

ENG: Aare on minu, ja kasutajasõbralik julle71 ühist. See aare tähistada meie 200 puhverdab leitud. 1 kuu ja 2 nädalat veetsime selle olemasolu. Meil on ka väga palju, et "reisijate" tulevad lavale tähistada mugavamaks kuigi natuke kauem või lihtsalt kiire reis. Loe ka: Seal on ka hea kalapüük, marjade korjamine, samuti ujumise võimalus ja suurepärased vaated merele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe