Aleksi Rytilä

Anonyymi-ap

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.

32

5910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

      Kova jätkä. Kohteena vauvat ja naiset. Kyllä on tosi kova.

    • Anonyymi00005

      Räppäri??? Työtön elämänkoululainen.

      • Anonyymi00006

        Touvottavasti ei koskaan näe poikaansa enää, jos vauva elävien kirjoihin pääsee!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Touvottavasti ei koskaan näe poikaansa enää, jos vauva elävien kirjoihin pääsee!

        Ei näe enää lastaan. On kuollut putkassa.


    • Anonyymi00009

      Niin kamala tapaus, että piti vetää happea ja lopettaa lukeminen.

      • Anonyymi00011

        Osasipa näköjään katua, jos kuoli oman käden kautta.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Osasipa näköjään katua, jos kuoli oman käden kautta.

        Tai hän oli psykoosissa tai jossakin hyvin vaarallisessa psyykkisessä tilassa. Sellainen on mahdollista. Jotain tosi vakavaa ihmisessä on, kun näin toimii.


    • Anonyymi00012

      Tyypillä oli myös raiskaussyyte.

      • Anonyymi00025

        Raiskaussyytteissä on myös perättömiä syytteitä. Valitettavasti ne on pahin mitä ihminen voi kokea. Ottamatta kantaa tähän henkilöön.
        Mutta antakaa omaisille rauha, ihan järkyttävä shokki ja kriisi kaikille niin tekijän kun uhrien omaisille. Se tuska pahenee vaan tällasista uutisista ja soimaamisista. Pahuutta on valitettavasti, sairaiden ihmisten käytös voi olla kamalaa. Ihan hirveän kunnioittamatonta ja ilkeää käytöstä ihmisiltä. Kaikkea mitä pyörii päässä ei tarvi suoltaa someen ja nettiin. Ei ole kenenkää edun mukaista ja pahimmillaan johtaa uusiin rikoksiin. Kannattaa miettiä miten kukin käyttäytyy ja malttaa ikävien tunteitten suoltamista vaikka kuinka asia suututtasi.


    • Anonyymi00013

      Tämä on ilon päivä 😋

      • Anonyymi00014

        Otan tämän kunniaksi pullollisen keskiolutta ja ISON mukillisen PONUA!


      • Anonyymi00017

        Räppäri räppää nyt sarvipään kanssa.


    • Anonyymi00015

      Miten helvetissä on mahdollista sellissä tappaa itsensä jos ei ole lääkkeitä ja huumeita kilon vetää turpaansa!?
      Taas 1 mätämuna pääsi hirvittävästä rikoksesta vailla tuomiota!!!
      Eikö vankiloissa ole yhtäkään vartijaa enää kun näin pääsee tapahtumaan?!!
      On meillä mahtava "oikeusvaltio"! Päätä silitellään ja 100 kertaa paremmat oltavat linnassa kuin yhdessäkään vanhustentalossa! Olisipa vankilaolot suomessakin samanlaiset kuin itänaapurissa!!!!

      • Anonyymi00016

        Hirttoköysi saisi olla vakio varuste selleissä.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Hirttoköysi saisi olla vakio varuste selleissä.

        Olis ihan liian helppoa. Mutta kyllä lakanalla/telkkarin johdollakin onnistuu...


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Olis ihan liian helppoa. Mutta kyllä lakanalla/telkkarin johdollakin onnistuu...

        Joo telkun johto ja kaikkee, ajattelin että telkun lasi rikki ja siitä työkalu........


      • Anonyymi00036

        Olisitko tyytyväinen jos olis saanut sen perus 5v tuomion josta ei tarvii istua ku puolet? En mä ainakaan. Se hirviö on nyt kuollut, ja oikeus on toteutunut.


    • Anonyymi00018

      Ensin kuunneltiin räppiä sitten haettiin pappia.

      • Anonyymi00019

        Toivottavasti naiset oppivat tästä asiasta jotain!!


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Toivottavasti naiset oppivat tästä asiasta jotain!!

        "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..."


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Toivottavasti naiset oppivat tästä asiasta jotain!!

        Öö, kyllä toi äijä ihan mun käsittääkseni oli. Miesten pitäis ottaa opiksi ettei vauvoja tai naisia pahoinpidellä. Miten tääki sait naisten syyksi? Hä?


    • Anonyymi00022

      Vakat valitsee kantensa ja akat samalla mitalla.

      • Anonyymi00033

        Varokoot naiset näitä itseään täynnä olevia öykkäreitä!!!


    • Anonyymi00024

      Minkälainen nuoruus hänellä oli. Sekosiko vain stressistä ja paiskasi vauvan lattialle ja sitten tappoi itsensä.

      • Anonyymi00026

        Sekasin on täytynyt ihmisen mennä. Sehän on tiedossa ettei kukaan tee tuollasta täydessä järjissään. Samoin itsetuhoisuus nopeasti kertoo, että hän on voinut erittäin huonosti.
        Mielen sairaudet jos on sellaisesta kyse on pahimpia. Valitettavasti tulee kyllä vaikutelma, että tämä ihminen on voinut erittäin huonosti.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Sekasin on täytynyt ihmisen mennä. Sehän on tiedossa ettei kukaan tee tuollasta täydessä järjissään. Samoin itsetuhoisuus nopeasti kertoo, että hän on voinut erittäin huonosti.
        Mielen sairaudet jos on sellaisesta kyse on pahimpia. Valitettavasti tulee kyllä vaikutelma, että tämä ihminen on voinut erittäin huonosti.

        Sekaisin se on aina ollut. Nyt häpesi niin ettei kehdannut enää tulla julkisuuteen. Itseään se vain silloinkin ajatteli, kun itsensä tappoi.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f920773c-cfa8-4a89-992d-14d7099a7b6b


    • Anonyymi00030

      Kuulin, että entinen tapailukumppani Helsingissä olisi saanut psyykkeen kolisemaan. Tietääkö kukaan pitääkö paikkansa ja oliko P:llä alkava daami tämä exä?

      • Anonyymi00032

        Miksi ihmeessä nainen meni tolle psyykkisesti sairaalle miehelle tekee lapsen ?


      • Anonyymi00035

        Seonnut raiskaussuyytteestä. Lopulta monen tekijän summa. Ja kamala tilanne lapselle ja tälle naiselle jonka lapsi joutu tällaisen kohteeksi.
        Jotakin pahaa psyykkistä pahaa oloa on ihmisen sisällä, että elämä menee näin. Siihen jos ottaa esim alkoholia niin seuraukset voi olla hirveitä. Lopulta netissä olleet kirjoitukset asiattomia, hyväksymättä ja puolustelematta julmaa tekoa. Lopulta sairas ihminen todennäkösesti taustalla, tuskin täydessä järjissään tällaista tekisi. Voimia kaikille asiaa koskeneille ja läheisille. 🙏


    • Anonyymi00037

      Tuli yhteiskunnalle halvemmaksi kun tuo ihmisjäte lähti mullan alle.

    • Anonyymi00038

      Tälläisille rotille ainoa oikea kohtalo on kuolema. Mailalla päähän, painot nilkkaan ja merenpohjaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      183
      848
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe