Otsikossa on asian ydin
Transuja eteläsavosta??
10
426
Vastaukset
- Pikkukyssäri
Kunhan vielä avaisit mitä tarkoitat transuilla.
- Iammtf
Tarkotan transulla transsukupuolisuus eli miehestä - naiseksi tai naisesta - mieheksi. Jos tajusit nyt
- Pikkukyssäri
Iammtf kirjoitti:
Tarkotan transulla transsukupuolisuus eli miehestä - naiseksi tai naisesta - mieheksi. Jos tajusit nyt
Transulla on ainakin aiemmin tarkoitettu transvestiittiä.
Nyt kun vielä selittäisit miksi kaipailet transsukupuolista henkilöä. Vertaistukea vaiko seurustelutoveriksi? Ainakin parinhakumielessä kiinnostus lopahti jo aloitusotsikkoon. Kukaan ei ole kiinnostunut ihmisestä joka heti kättelyssä käyttää haukkumasanaa. Millä nimikkeellä kutsut mustaihoista ihmistä?
- Jolopertti
Trans Emil Sillänpää vai Pikku Kakkosen Transu?
- kufugigugkugh
Eikun Ford Transit.
- gigigg
Toivottavasti kukaan ei tosissaan luule että transu on asiallinen termi transsukupuolisista...
- ja_toivottavasti
...nimimerkki Iammtf ei tarkoita, että sen sijasta on asiallista käyttää tuota haukkumasanaa transvestiiteistä.
- Anonyymi
Ei luule, kun suurin osa tietää, että asiallinen termi heistä on mielisairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transvestismi poistettiin joitakin vuosia sitten sairausluokituksesta, joten sinänsä kyseessä on asiavirhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea ajatella, että ihmisryhmää, jolla on kahden eri psykiatrin lausunto psyykkisestä terveydestä tulisi kutsua juurikin mielisairaiksi. Ja olisihan se vähän liian lavea termi, jos aloittaja olisi etsinyt "mielisairaita Etelä-Savosta" ja toivonut, että juuri transsukupuolinen vastaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128