etsin rakennus alaan töitä

ibrahim1129

Moro olen hakenut ja ettinyt töitä, mutta en ole löytänyt töitä rakennusalalla mutta en luövuta joten jatkan etsimistä teen kaikkea että saan rakennusalaan liittyvää työtä.

Niin olen 16v opiskelen ammattikoulussa jo melkein n.2v (kesään mennessä). Olen ahkera, ketterä, hyvän kuntoinen, kiltti poika. Osaan remontoida, korjata, siivota ja vähän kaikkea muutakin. Ottakaa yhteyttä jos etsitte reipasta ihmistä apuu. Olen nipea rakentamaan ja jälki on erittäin hyvä olen opettajan mielestä ahkerin oppila. Sähköpostini on [email protected] ja puh. 358401407190

Ps. Otan tämän tosissani osaan hyvin suomea sillä olen asunnu koko ikäni suomessa...

6

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-1-1

      Pipo vain syvälle nuppiin ja kävelet kuin gorilla työmaalle kysymää, että oks teillä töitä, mulla on pirusti haluja.

      Muista myös se, että todellisuudessa et osaa mitään mutta haluat oppia. Ammattikoulussa oppii ainoastaan teoriaa ja millaisen palkan pitäis saada.

    • Eitoimettomuudelle

      Ei selvinny mistä oot kotosin, siis missä asut. Oulussa on sate rakennus joka on tasokas rakennusfirma jossa on myös nuorta porukkaa. Kysy sieltä, ehkä pääsis vaikka oppisopimuksella alkuun

      • Moro eli asun espoossa tarkemmin mainingissa


    • BauHerr

      Rakennusalalle mennään sillä tavalla, että käydään rakennustyömaalla ja keskustellaan pomon kanssa.

      Itse kävelin työmaalle (silloin ei ollut portteja) ja kysyin ensimmäiseksi vastaan tulleelta mistä löydän mestarin (nyk vastaava työnjohtaja). Mestari löytyi ja aloitin työt tunnin pääsätä (piti hakea haalarit, jotka siihen aikaan olivat omia, ei firman EN 20471 -värisiä).

      Työhönotossa ei paina lainkaan se, mitä mieltä Omnian opettaja on ollut. Sillä ei ole merkitystä. Kokenut rakennusalan ammattilainen näkee yhdellä vilkaisulla onko ainesta vai ei. Sen vuoksi TYÖMAALLE ON MENTÄVÄVÄ NÄYTTÄYTYMÄÄN.