etsin rakennus alaan töitä

ibrahim1129

Moro olen hakenut ja ettinyt töitä, mutta en ole löytänyt töitä rakennusalalla mutta en luövuta joten jatkan etsimistä teen kaikkea että saan rakennusalaan liittyvää työtä.

Niin olen 16v opiskelen ammattikoulussa jo melkein n.2v (kesään mennessä). Olen ahkera, ketterä, hyvän kuntoinen, kiltti poika. Osaan remontoida, korjata, siivota ja vähän kaikkea muutakin. Ottakaa yhteyttä jos etsitte reipasta ihmistä apuu. Olen nipea rakentamaan ja jälki on erittäin hyvä olen opettajan mielestä ahkerin oppila. Sähköpostini on [email protected] ja puh. 358401407190

Ps. Otan tämän tosissani osaan hyvin suomea sillä olen asunnu koko ikäni suomessa...

7

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-1-1

Pipo vain syvälle nuppiin ja kävelet kuin gorilla työmaalle kysymää, että oks teillä töitä, mulla on pirusti haluja.

Muista myös se, että todellisuudessa et osaa mitään mutta haluat oppia. Ammattikoulussa oppii ainoastaan teoriaa ja millaisen palkan pitäis saada.

• Eitoimettomuudelle

Ei selvinny mistä oot kotosin, siis missä asut. Oulussa on sate rakennus joka on tasokas rakennusfirma jossa on myös nuorta porukkaa. Kysy sieltä, ehkä pääsis vaikka oppisopimuksella alkuun

• Moro eli asun espoossa tarkemmin mainingissa

• BauHerr

Rakennusalalle mennään sillä tavalla, että käydään rakennustyömaalla ja keskustellaan pomon kanssa.

Itse kävelin työmaalle (silloin ei ollut portteja) ja kysyin ensimmäiseksi vastaan tulleelta mistä löydän mestarin (nyk vastaava työnjohtaja). Mestari löytyi ja aloitin työt tunnin pääsätä (piti hakea haalarit, jotka siihen aikaan olivat omia, ei firman EN 20471 -värisiä).

Työhönotossa ei paina lainkaan se, mitä mieltä Omnian opettaja on ollut. Sillä ei ole merkitystä. Kokenut rakennusalan ammattilainen näkee yhdellä vilkaisulla onko ainesta vai ei. Sen vuoksi TYÖMAALLE ON MENTÄVÄVÄ NÄYTTÄYTYMÄÄN.

Työmaalla ravaa koko ajan väkeä töitä hakemassa. Harva tällä alalla jaksaa verkosta ketään hakea, kun saman aikaan pienemmilläkin työmailla käy virolainen viikossa.

• Anonyymi

Onko jo löytynyt?

• Anonyymi

Pitsaa vääntää nykyisin ja kauppa käy.

• Anonyymi

Soittakaa monitom rakennukseen..siinä on konkurssi jättiläinen..myöntää myös pikavippejä.ystäväni kysyi urakkatarjousta talonsa runkotöistä..puhelimeen sanottiin,että kaikki käteen ja etukäteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      257
      3669
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      134
      2632
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2122
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      228
      1914
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1909
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1478
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1424
    8. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1157
    9. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1150
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      72
      1143
    Aihe