etsin rakennus alaan töitä

ibrahim1129

Moro olen hakenut ja ettinyt töitä, mutta en ole löytänyt töitä rakennusalalla mutta en luövuta joten jatkan etsimistä teen kaikkea että saan rakennusalaan liittyvää työtä.

Niin olen 16v opiskelen ammattikoulussa jo melkein n.2v (kesään mennessä). Olen ahkera, ketterä, hyvän kuntoinen, kiltti poika. Osaan remontoida, korjata, siivota ja vähän kaikkea muutakin. Ottakaa yhteyttä jos etsitte reipasta ihmistä apuu. Olen nipea rakentamaan ja jälki on erittäin hyvä olen opettajan mielestä ahkerin oppila. Sähköpostini on [email protected] ja puh. 358401407190

Ps. Otan tämän tosissani osaan hyvin suomea sillä olen asunnu koko ikäni suomessa...

6

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-1-1

      Pipo vain syvälle nuppiin ja kävelet kuin gorilla työmaalle kysymää, että oks teillä töitä, mulla on pirusti haluja.

      Muista myös se, että todellisuudessa et osaa mitään mutta haluat oppia. Ammattikoulussa oppii ainoastaan teoriaa ja millaisen palkan pitäis saada.

    • Eitoimettomuudelle

      Ei selvinny mistä oot kotosin, siis missä asut. Oulussa on sate rakennus joka on tasokas rakennusfirma jossa on myös nuorta porukkaa. Kysy sieltä, ehkä pääsis vaikka oppisopimuksella alkuun

      • Moro eli asun espoossa tarkemmin mainingissa


    • BauHerr

      Rakennusalalle mennään sillä tavalla, että käydään rakennustyömaalla ja keskustellaan pomon kanssa.

      Itse kävelin työmaalle (silloin ei ollut portteja) ja kysyin ensimmäiseksi vastaan tulleelta mistä löydän mestarin (nyk vastaava työnjohtaja). Mestari löytyi ja aloitin työt tunnin pääsätä (piti hakea haalarit, jotka siihen aikaan olivat omia, ei firman EN 20471 -värisiä).

      Työhönotossa ei paina lainkaan se, mitä mieltä Omnian opettaja on ollut. Sillä ei ole merkitystä. Kokenut rakennusalan ammattilainen näkee yhdellä vilkaisulla onko ainesta vai ei. Sen vuoksi TYÖMAALLE ON MENTÄVÄVÄ NÄYTTÄYTYMÄÄN.

      Työmaalla ravaa koko ajan väkeä töitä hakemassa. Harva tällä alalla jaksaa verkosta ketään hakea, kun saman aikaan pienemmilläkin työmailla käy virolainen viikossa.

    • Anonyymi

      Onko jo löytynyt?

      • Anonyymi

        Pitsaa vääntää nykyisin ja kauppa käy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe