Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta siitä, miten nännilävistys vaikuttaa imettämiseen?
Itselläni on korut molemmissa nänneissä ja olen lukenut että renkaan kanssa voi imettää vaarattomasti. Tällä hetkellä kun on 25 raskausviikkoa takana, molemmista nänneistä vuotaa esimaitoa eli ovat ihan kunnossa, mutta pelkään että maitotiehyt tukkeutuu jos annan lävistyksen umpeutua. Siksi ajattelinkin että toisen korun otan pois ja toisen jätän, ja katsotaan sitten mitä siitä tulee. Mielipiteitä..?
nännilävistys, imetys ja esimaito
7
1596
Vastaukset
- Koruton
Minulla on korut korvanlehdissä, ja korut muualla kehossa tuntuvat luonnottomalta ajatukselta. Luulisi vauvan imevän myrkkyjä koruista itseensä, nikkeliä ja muuta.
- vesiaivo
Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta miksi yleensä nännilävistyksiä pitää joillekin tehdä?
- Venla
Kysy neuvolalääkäriltä. Tuskinpa täällä kukaan osaa tuohon vastata.
- vaan kun ei
Olisitpa kysynyt vähän aikaisemmin. Silloin olisi vielä voinut tehdä abortin.
Vastustan rodunjalostusta, mutta vastustan myös sitä, että kuka tahansa voi tehdä lapsen (jopa useita).- just.
*nauraa*
hyvä läppä. sitähän se OLI ..?!
- sande
että mua ärsyttää kun tänne kirjoittelee kaikki kenellä ei oikeesti ole mitään tietoa imetyksestä, kunhan v...levat. eikös tän pitäisi olla palsta jossa tuetaan imettämisessä?
mä olen lukenut että kannattaa ottaa lävistyskorut pois pari kuukautta ennen vauvan syntymää. lävistys saattaa aiheuttaa ongelmia imetyksessä mutta on harvinaista. eli kannattaa kyllä imettää ilman koruja. onnellista odotusaikaa ja tsemppiä tulevaan :) - kiira
mulla oli kans molemmissa nänneissä lävistykset, otin korut pois kun olin about 5. kuulla... eipä ollut mitään ongelmia, nyt poika on jo yli 9kk ja imetän edelleen, osittain tietenkin. kokeilin tossa vähän aikaa sitten ja kyllähän sinne koru menis vieläkin, saa nyt nähdä laitanko enää. ei varmaan kannata imettää korujen kanssa, eihän niistä koskaan tiedä jos vaikka aukeavat ja voihan vauvan olla hankala löytää oikeanlainen imuote kun on jotain ylimääräistä siinä sitten... tietenkin miten sulla itelläs parhaiten toimii, mulle kyllä neuvolan lääkäri sanoi että eihän siinä mitään pitäs olla, kun on kunnolla jo parantunut ja sitten ottaa korun pois. iloa vaavin kanssa ja tsemppiä imetykseen (kun ainahan se ei suju vaikka kuinka yrittää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843272
- 761304
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821279Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 95857
- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825