Aihe

11v-12v normaali pituus ja paino?

sdfghjklertyuiowertyui

Oon 144cm ja tiiän ett mun pitäis olla yli 150cm! Miten kasvaisin pituutta ja nopeasti Painan 32kg. Olenko siinä suhteen normaali? Kannattaako ruveta laihduttamaan? oon melkein 12 v

15

186

Vastaukset

• 158cm pitkä 55kg ja 12v

• Täytän marraskuussa 13 ja oon vähä yli 160, painan n.40kg

• 143cm 39kg et todellakaan laihduta oot alipainoinen mun painoinen on normaali

• 170cm ja 63kg, täytän marraskuussa 13. Pituutta ei voi hankkia lisää, enkä tiedä itse näin pitkänä mikä on tuon pituiselle normaali paino. Ole ylpeä omiin mittoihisi. Itse haluaisin olla lyhyempi.

• Enkä oo ees luokan lyhyin

• Ensinnäkään, pituuskasvuun ei voi vaikuttaa. Millään.

Toiseksi, jos ryhdyt laihduttamaan, päädyt sairaalaan. Vakavasti.

• Onko joku onnistunut 5kg laihdutuksen 12v (salaa)

• Mä oon vähä koittanut laihuttaa sillee esim et on jossai ulkona sillonku on ruoka ja sit syö vähän mut kuitenki sillee et syö kunnol mut ainaki mun vanhemmat sanoo aina jos ei oo tarpeeksi ruokaa. Eli ei kannata nälkälakkoo. Mut kuluta enemmän ku liikut mut ei Sun kyl tarviis laihduttaa. Ja sit viel kaikki herkut ja limut ja pikaruuat vähemmälle mut ei niitä tarvii oikeesti lopettaa ja sit urheilusta sillai et semmonen pakko liikkuminen on iha sairasta et sitä ei kannata.

• 170cm 50kg
      12v

• 13w, 149cm, 37 kg oon ite mitoilta. Ja ap oot normaali, älä ainakaan laihduta! 12v olin n. 143cm ja 35kg. Pikkusiskolla nyt täsmälleen samat mitat kun mulla 12v ja se on 11

• Ite oon 11v poika ja mun pituus on 135 ja paino 30kg

• Oonko normaalii oon 170cm 50kg ja täytän kesällä 12😭😭😭

• Ite oon 11v 167cm 48kg

• Ite oon 11v 167cm 48kg

• Ei 11-12-vuotiaalla ole olemassa "normaalipituutta". Se voi olla vaikka135-180 cm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      5195
    2. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      46
      3881
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      228
      2862
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      43
      1900