11v-12v normaali pituus ja paino?

sdfghjklertyuiowertyui

Oon 144cm ja tiiän ett mun pitäis olla yli 150cm! Miten kasvaisin pituutta ja nopeasti Painan 32kg. Olenko siinä suhteen normaali? Kannattaako ruveta laihduttamaan? oon melkein 12 v

18

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bababababbooo

      158cm pitkä 55kg ja 12v

    • jasiiss

      Täytän marraskuussa 13 ja oon vähä yli 160, painan n.40kg

    • stopstop

      143cm 39kg et todellakaan laihduta oot alipainoinen mun painoinen on normaali

    • elluvaan

      170cm ja 63kg, täytän marraskuussa 13. Pituutta ei voi hankkia lisää, enkä tiedä itse näin pitkänä mikä on tuon pituiselle normaali paino. Ole ylpeä omiin mittoihisi. Itse haluaisin olla lyhyempi.

    • lisäätekstiä

      Enkä oo ees luokan lyhyin

    • MistäTeitäTollojaSikiää

      Ensinnäkään, pituuskasvuun ei voi vaikuttaa. Millään.

      Toiseksi, jos ryhdyt laihduttamaan, päädyt sairaalaan. Vakavasti.

    • alloittajaa

      Onko joku onnistunut 5kg laihdutuksen 12v (salaa)

      • 12myös

        Mä oon vähä koittanut laihuttaa sillee esim et on jossai ulkona sillonku on ruoka ja sit syö vähän mut kuitenki sillee et syö kunnol mut ainaki mun vanhemmat sanoo aina jos ei oo tarpeeksi ruokaa. Eli ei kannata nälkälakkoo. Mut kuluta enemmän ku liikut mut ei Sun kyl tarviis laihduttaa. Ja sit viel kaikki herkut ja limut ja pikaruuat vähemmälle mut ei niitä tarvii oikeesti lopettaa ja sit urheilusta sillai et semmonen pakko liikkuminen on iha sairasta et sitä ei kannata.


    • pitkäminä

      170cm 50kg
      12v

    • pätkätöis

      13w, 149cm, 37 kg oon ite mitoilta. Ja ap oot normaali, älä ainakaan laihduta! 12v olin n. 143cm ja 35kg. Pikkusiskolla nyt täsmälleen samat mitat kun mulla 12v ja se on 11

    • Fjdkkddk

      Ite oon 11v poika ja mun pituus on 135 ja paino 30kg

      • Anonyymi

        Oonko normaalii oon 170cm 50kg ja täytän kesällä 12😭😭😭


    • Anonyymi

      Ite oon 11v 167cm 48kg

    • Anonyymi

      Ite oon 11v 167cm 48kg

    • Anonyymi

      Ei 11-12-vuotiaalla ole olemassa "normaalipituutta". Se voi olla vaikka135-180 cm.

    • Anonyymi

      Moii oon perus tyttö 131cm 😭ja oon 11 painan 29.6 mitä teen

    • Anonyymi

      Oon 143

    • Anonyymi

      Mun kaverit on kymmenen vuotta ja ne on vähän sua pidempiä ja ne painaa saman verran mä sanoisin että sä oot enemmänkin alipainoinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe