Oon 144cm ja tiiän ett mun pitäis olla yli 150cm! Miten kasvaisin pituutta ja nopeasti Painan 32kg. Olenko siinä suhteen normaali? Kannattaako ruveta laihduttamaan? oon melkein 12 v
11v-12v normaali pituus ja paino?
18
894
Vastaukset
- Bababababbooo
158cm pitkä 55kg ja 12v
- jasiiss
Täytän marraskuussa 13 ja oon vähä yli 160, painan n.40kg
- stopstop
143cm 39kg et todellakaan laihduta oot alipainoinen mun painoinen on normaali
- elluvaan
170cm ja 63kg, täytän marraskuussa 13. Pituutta ei voi hankkia lisää, enkä tiedä itse näin pitkänä mikä on tuon pituiselle normaali paino. Ole ylpeä omiin mittoihisi. Itse haluaisin olla lyhyempi.
- lisäätekstiä
Enkä oo ees luokan lyhyin
- MistäTeitäTollojaSikiää
Ensinnäkään, pituuskasvuun ei voi vaikuttaa. Millään.
Toiseksi, jos ryhdyt laihduttamaan, päädyt sairaalaan. Vakavasti. - alloittajaa
Onko joku onnistunut 5kg laihdutuksen 12v (salaa)
- 12myös
Mä oon vähä koittanut laihuttaa sillee esim et on jossai ulkona sillonku on ruoka ja sit syö vähän mut kuitenki sillee et syö kunnol mut ainaki mun vanhemmat sanoo aina jos ei oo tarpeeksi ruokaa. Eli ei kannata nälkälakkoo. Mut kuluta enemmän ku liikut mut ei Sun kyl tarviis laihduttaa. Ja sit viel kaikki herkut ja limut ja pikaruuat vähemmälle mut ei niitä tarvii oikeesti lopettaa ja sit urheilusta sillai et semmonen pakko liikkuminen on iha sairasta et sitä ei kannata.
- pitkäminä
170cm 50kg
12v - pätkätöis
13w, 149cm, 37 kg oon ite mitoilta. Ja ap oot normaali, älä ainakaan laihduta! 12v olin n. 143cm ja 35kg. Pikkusiskolla nyt täsmälleen samat mitat kun mulla 12v ja se on 11
- Fjdkkddk
Ite oon 11v poika ja mun pituus on 135 ja paino 30kg
- Anonyymi
Oonko normaalii oon 170cm 50kg ja täytän kesällä 12😭😭😭
- Anonyymi
Ite oon 11v 167cm 48kg
- Anonyymi
Ite oon 11v 167cm 48kg
- Anonyymi
Ei 11-12-vuotiaalla ole olemassa "normaalipituutta". Se voi olla vaikka135-180 cm.
- Anonyymi
Moii oon perus tyttö 131cm 😭ja oon 11 painan 29.6 mitä teen
- Anonyymi
Oon 143
- Anonyymi
Mun kaverit on kymmenen vuotta ja ne on vähän sua pidempiä ja ne painaa saman verran mä sanoisin että sä oot enemmänkin alipainoinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379