Tanssikoulu Antti Törmänen

SalsaajaRumbaa

Onko kokemuksia?

38

4844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatu8

      On kokemuksia. Suositelen lämpimästi, selkeää ja hauskaa opetusta Antilta!

    • Tanssimaanopetusta

      Vähemmän kuviohurjastelua verrattuna muihin tanssikouluihin.

      Enemmän tanssin opetusta verrattuna muihin tanssikouluihin.

    • Turhiajorinoita

      Liikaa turhaa puhetta. Puolet ajasta turhaa. Ei tehokasta.

    • Tanssivamies77

      Tykkään.

    • En_tykastynyt

      Tanssikurssit-valtakunnan perintöprinssi, joka saanut melkoisen tanssihaaremin ympärilleen. Hyvää on kivaa jakaa myös kavereille. Opetus sinällään ihan ok, siellähän on nykyisin hyvinkin usein näitä muita opettajia vetämässä. Tietyt dubbel-jutut yms, joilla varmistetaan naisten tyytyväisyys kurssilla, ovat itselle evvk. Mutta en ole käynyt kuin kerran kokeilemassa. Tykkään enemmän naisohjaajien vetämistä kursseista, ja aika paljon kurssivalintaan vaikuttaa ajomatka, löytyykö parkkipaikkoja, moneltako alkaa yms.

    • zerlin

      Loistava opettaja, joka oikeasti opettaa tanssia eikä vain kuvioita. Antaa henkilökohtaista palautetta ja vetää tunneilleen hyvin myös nuoria miehiä ;)

      • I_am_not_a_robot

        Salli mun nauraa... mikään kirjoituksestasi ei pidä paikkaansa. Ja muka henkilökohtaista palautetta vielä, hah!


      • salettijuttu
        I_am_not_a_robot kirjoitti:

        Salli mun nauraa... mikään kirjoituksestasi ei pidä paikkaansa. Ja muka henkilökohtaista palautetta vielä, hah!

        Tytöille antaa ihan yksityisesti


    • tangonHuumaa

      Suosittelen. Opetus on hyvää ja huumorilla maustettua.

    • Ah63

      Loistava ohjaaja erittäin selkeä ja eteenpäin ohjaava hyvä auktoriteetti .

    • Jokisenmikko

      Törmänen on paras ja mun kaveri.

    • kattellinsuus

      Törmänen Korkkaa Kaikki Teini Neitsyet on se vaan semmoinen kyntömies

    • bugg_guru

      Antti on mukava mies mutta en tykkää tanssia sillä tapaa mitä hän opettaa. Olen ollut ainakin kolmella hänen bugg -kurssilla, tavallista ja liikkuvaa, mutta mikään niistä ei oikein iske minulle, poimin vain joitakin kuvioita hänen opetuksesta.

      Tykkään tanssia vapaasti, liikkuvaa ruotsalaistyyppisesti, jolloin hänen liikkuva bugg on lähempänä paikallaan olevaa buggia. Toki muutkin suomalaiset opettajat opettavat liki samoin, joten ongelma taitaa olla siinä että opetus laahaa Ruotsia jäljessä.

      • daadirlandaada

        Bugg on aika kinkkinen tanssi vaikka täälläkin usein hehkutetaan sen helpoutta ja kuinka nopeasti on opeteltavissa. Aika harvoin pääsee tanssimaan henkilön kanssa, jonka tanssityyli sopii omaan tapaan ja tyyliin. Kaikkia muita lajeja pystyy muokkaamaan toisen mukaan, mutta bugista tulee tosi kökköä, jos ei tanssikemiat toimi. Mutta asiaan...herra Törmänen on varmaan ihan pätevä ja nuorempaa porukkaa (naispuolisia?) kursseille vetävä. Hänellä kai usein tapana teettää harjoituksia, joissa viedään kahta seuraajaa samaan aikaan. Varmaan ehkä jopa kehittävääkin, mutta kun tuo ei kiinnosta edes ajatuksena, niin pysyn suosiolla poissa hänen kursseiltaan. Mutta niin hänen kuin jokaisen muunkin tanssiopen kohdalla pätee, että kannattaa käydä edes kerran ihan itse kokeilemassa eikä uskoa kaikenlaisia jorinoita...no ehkä jossakin saattaa piillä totuuden siementäkin.


      • ei_törmäsen_kursseille
        daadirlandaada kirjoitti:

        Bugg on aika kinkkinen tanssi vaikka täälläkin usein hehkutetaan sen helpoutta ja kuinka nopeasti on opeteltavissa. Aika harvoin pääsee tanssimaan henkilön kanssa, jonka tanssityyli sopii omaan tapaan ja tyyliin. Kaikkia muita lajeja pystyy muokkaamaan toisen mukaan, mutta bugista tulee tosi kökköä, jos ei tanssikemiat toimi. Mutta asiaan...herra Törmänen on varmaan ihan pätevä ja nuorempaa porukkaa (naispuolisia?) kursseille vetävä. Hänellä kai usein tapana teettää harjoituksia, joissa viedään kahta seuraajaa samaan aikaan. Varmaan ehkä jopa kehittävääkin, mutta kun tuo ei kiinnosta edes ajatuksena, niin pysyn suosiolla poissa hänen kursseiltaan. Mutta niin hänen kuin jokaisen muunkin tanssiopen kohdalla pätee, että kannattaa käydä edes kerran ihan itse kokeilemassa eikä uskoa kaikenlaisia jorinoita...no ehkä jossakin saattaa piillä totuuden siementäkin.

        Törmäsen kursseilla askelpaikat ovat tärkeämpiä kuin itse tanssi, sen takia se on niin kökköä.

        Bugg on oikeasti helppo tanssi - riittää että mies osaa viedä tanssia - naisen tarvitsee vain antaa vastetta kädelle ja jatkaa miehen osoittamaa liikesuuntaa. Yksi tanssi riittää naisen bugg -kurssiksi, muuta ei tarvita.


      • BuggEtenijät

        Siis onko opetus erilaista kuin Kalle Palon koulukunnassa? Onko taas uusi tyylisuunta kehitetty? Jos edetessä käytetään samoja kuvioita kuin paikallaan tanssittaessa eikö se vaadi turhan leveää väylää ja jopa liiketta tanssisuuntaa vastaan, joten ilmeisesti eteneminenkin hidastuu? Vai onko vain korostettu paikallaan tanssimisen ja etenemisen kuulumista yhteen ja samaan buggiin?


      • daadirlandaada
        BuggEtenijät kirjoitti:

        Siis onko opetus erilaista kuin Kalle Palon koulukunnassa? Onko taas uusi tyylisuunta kehitetty? Jos edetessä käytetään samoja kuvioita kuin paikallaan tanssittaessa eikö se vaadi turhan leveää väylää ja jopa liiketta tanssisuuntaa vastaan, joten ilmeisesti eteneminenkin hidastuu? Vai onko vain korostettu paikallaan tanssimisen ja etenemisen kuulumista yhteen ja samaan buggiin?

        Eiköhän kaikilla bugg-opettajilla ole vähän omanlaisensa bugg-tyyli, jota opettavat. Ymmärtääkseni Kalle P markkinoi seemmoista svengaavaa ja ehkä vähemmän kuviokeskeistä tanssityyliä, jossa seuraajallakin lupa jorailla. Helppoudestaan huolimatta vaatii kuitenkin hyvän bugg-baussin ollakseen toimivaa ja mukavaa. Mutta silti ehkä olisi sitä oman mieleni mukaista.
        Antti T:llä taitaa puskea aika paljon eri lajeissa läpi se, että salsa on kivaa nuorten naisten kanssa, joten buggiin myös tuotu näitä käsihärdellikuvioita. Touhutaan siis enemmän käsillä kuin jaloilla.
        Molempien osalta näkemykseni perustuu vajavaiseen tietoon, en ole kummankaan vakioasiakas.


      • Justtoitympii

        Tuo on just sitä mistä minä en pidä. Siis tuo paikallaan tepastelemalla vatvotaan käsillä pään päällä aina vaan monimutkaisempia ja pitempiä härdellisarjoja. Se tappaa tehokkaasti tanssista liikkeen ja vauhdin. Pidän enempi ilmavasta ja vauhdikkaasta tavasta tanssia.


    • Olenpahoillanijoo

      En ole käynyt hänen kursseillaan, joten en valitetavasti voi antaa näkemystäni.
      Valitan, vaikka niin kovasti olisin halunnut kommentoida.

    • varmaatieto

      Pannut kaikkia alle 25-w kurssilaisia, suosikki on 2 samaan aikaan

      • Kutulinna

        Eipä yllätä ei. Satu-eiku kutulinna.


    • anannasakäämä

      siis paneex törmanen omia maksavia asiakkaitaan ?

      • unelmaduuni

        Siitä sille maksetaan. Komea mies


      • törmäyskurssit
        unelmaduuni kirjoitti:

        Siitä sille maksetaan. Komea mies

        Moniosaajia tarvitaan. Tarjolla: tanssinopetusta ja
        gigolopalveluja.


      • Tyrmäyskurssi

        Kävin tunneilla, opetus suht. ok, vaikka paljon juuri tuota ylempänä mainittua käsien vatvomista paikallaan. Asenne pahasti pielessä. Nolasi oman assarinsa koko porukan edessä, samoin muutaman muun naisen. Hän voisi ilmoittaa jo mainoksessaan: yli 50v älkää vaivautuko. Aliarvioi jopa ääneen ja ohitti osaa naisista, vaikka sinänsä hyvä jos toimii viejänä ringissä. Toiste en mene.


      • 09875rf

        Jakelee pakkeja hakualueella vähemmän viehättäville daameille.


      • M60kiittää
        Tyrmäyskurssi kirjoitti:

        Kävin tunneilla, opetus suht. ok, vaikka paljon juuri tuota ylempänä mainittua käsien vatvomista paikallaan. Asenne pahasti pielessä. Nolasi oman assarinsa koko porukan edessä, samoin muutaman muun naisen. Hän voisi ilmoittaa jo mainoksessaan: yli 50v älkää vaivautuko. Aliarvioi jopa ääneen ja ohitti osaa naisista, vaikka sinänsä hyvä jos toimii viejänä ringissä. Toiste en mene.

        Olen käynyt hänen tunnin mittaisella keski-/jatkotason kurssilla sekä bugissa että salsassa. Suurin jännitys oli millä tyyleillä ja tekniikoilla hän opettaa. Kokemus oli positiivinen, lähinnä siksi että kaikki oli tuttua muutamien vuosien takaisista vastaavista vuosia jatkuneista kursseista. Tarkoitan erityisesti vienti- ja seuraamistekniikkaa, johon paneuduttiin varsin hyvin. Myös muilla kurssilaisilla (suurin osa 30-40 vuotiaita) lähes kaikilla tuntui tekniikka olevan melko hyvin hallussa. Vielä muutama vuosi sitten tilanne oli bugissa yleisissä tansseissa sekavaa, joten ilmeisen yhtenäistä oppia on saatu levitettyä. Salsaa vielä harvemmin näkee lavoilla kovinkaan tyylipuhtaina. Antti varmaan kertoo, jos on sanottavaa miehille tai naisille, ja niin kuuluu tehdä tanssia opetettaessa.

        Vanhemmissa ikäluokissa on havaittavissa kohtalaisesti väkeä, mikä ei halua kurssittautua, monet jopa pitää taitojaan hyvinä, vaikka niissä itseopituissa tavoissa olisi parannettavaa. Loukkaannutaan helposti, jos yritetään neuvoa, kursseillakin.


    • Heppuliheikki

      Joo hyvä Duuni asiakas maksaa vielä pakostakin myös panosta. Tämä on täyttänyt rikoksen

    • Ah63

      Tere!!!! Voi teittii mollaajat , se mitä kukin tekee vapaa ajallaan niin ei kuulu kenellekään .... Itse käyn tanssi leireillä ja Antin ohjaamat bug /fusku tunnit antavat hyvää ja vievää svingiä tanssiin

      • anttikrulettaaa

        Näin on. Antti on sentään maailmanmestari vuodelta 1995 ja käväisi myös NHL:sa kohtuullisen hyvin numeroin/ tehoin. Ihme homma, että se ura ei oikeasti auennut. Hieno mies kuitenkin.


      • Eivoikauhallavaatia_jne

        Joku on vähän kuuklettanut samannimistä heppua... heh hehh


      • lätkämieskuitenkin

        Samanniminen -mutta myös tää tanssitörmänen on harrastanut jääkiekkoa ihan vakavissaan

        Oli Porin Ässien A-junnuissa - jokin onnettomuus katkaisi lupaavan kiekkouran

        Tämän jälkeen vasta innostui tanssista

        Saaataa hyvinkin mennä miehet tietämättömiltä sekasin


      • iutttt

        Jep, miehen kroppa on kuin entisellä lätkänpelaajalla, joten saattaa pitää paikkansankin.


      • onhannäitänähty
        iutttt kirjoitti:

        Jep, miehen kroppa on kuin entisellä lätkänpelaajalla, joten saattaa pitää paikkansankin.

        Lätkänpelaajaksi kroppa tosiaan kuin entisellä jne.
        Vatsaa löytyy muttei niin paljon , että kutsuis hakemaan
        massaan uppoo eikä erotu
        menikö multa jotain ohi .....:-)
        törmänenkö tosiaan ?


    • bi-miess

      siis höylääkö törmäne tyttöjä vai poikia ? vai både och ?

    • Kaikmenee

      Tytöt,pojat ja tikapuut

    • Toisille

      Meillä kaikilla erilaiset ihannemallit. Toiset tykkää tyttäristä toiset äideistä. Törmäsellä on erittäin selkeä opetustyyli ja hänen buggiaan on upea seurata. Kadehdin erilailla kuin muut, suotakoon tämä.

    • Vaivautuuopettamaan

      Olen paritanssikuvioissa aloittelija, vaikka seuraamista on vuosien saatossa tullut harjoitettua silloin tällöin - epärytmissä tai vähän outoja kuvioita tekevät miehet ovat seuraamisen opettelussa parhaita, kun nainen ei kerrassaan pysty ennakoimaan liikkeitä niin on pakko vaan seurata😅
      Useampia opettajia nähneenä Antti on kyllä paras. Ei siksi, että hän tanssii hyvin tai opettaa paremman kuvion kuin joku toinen.- Vaan siksi, että hän ihan oikeasti opettaa ja vaivautuu oppilaidensa eteen! Esimerkiksi Tampereen Tanssiksessa kaikki opettajat eivät edes katso oppilaitaan, kun he tanssivat vaan katse on alas ( nuorison kännykkäriipuvuuttako, vai rukoilua?)
      Naisena olen tyytyväinen, että Antti opettaa miehet tanssimaan hyvin, ja meille naisillehan se riittää👍 kun naiselle on suotu tuo helpompi vietävän rooli. Antti näyttää liikkeet riittävän hitaasti, näyttää vinkkejä yksittäisen liikkeen helpompaan suorittamiseen ja näyttää yleisimmät virheet/ syyt miksi liikesarja ei onnistu. Korjaa mielestäni myös tanssijan tason mukaan: jos tanssija on aivan aloittelija, ei huomauta joka virheestä - toisaalta, jos tanssija hallitsee opetetun hyvin niin Antti voi vinkata pienemmästäkin virheestä.
      Mitä pelimiehen maineeseen sitten tulee, niin Antin makuukamari ei minua henkilökohtaisesti kovin kiinnosta - mikäli poika saa seitsemän neitsyttä jo maan päällä, ei ainakaan tarvitse kääntyä muslimiuskoon😝 Mikäli tämä pelimiehen touhu totta on, niin kyllä se muiden miesten himoitsema kaunotar vapautuu Antilta pikapuoliin ja on taas valmis valloitettavaksi! Jokainen eläköön tavallaan, oli ammatti sitten mikä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe