Onko jollain kokemusta miten korjata valot lämmityslaitteen säätimistä. Kattelin sulakkeita mut ei niistä mikää ollu palanu/niiden valojen sulakkeita. Pitääkö purkaa koko koelauta et saa valot vaidettua/korjattua??
VW Golf IV lämmitys säätimien valot
6
4499
Vastaukset
- s23
Onneksi ei ole iso projekti. Vedä keskimmäinen säätövipu (tuulettimen nopeus, ainakin minulla) iriti ja lamppu on sen takana. Se on vähän siellä syvällä mutta sen saa kuviletkun tms avulla vaihdettua. Se vipu oli mulla ainakin aika tiukassa että sitä sai irrottaa ihan tosissaan.
- Harri
Toivottavasti se on noin helppoa, mut ne valot sammu kaikki yhtäaikaa. myöskään sisäilman kierto napin valo ei toimi. Onko kaikissa erillinen lamppu?
- P&P
Harri kirjoitti:
Toivottavasti se on noin helppoa, mut ne valot sammu kaikki yhtäaikaa. myöskään sisäilman kierto napin valo ei toimi. Onko kaikissa erillinen lamppu?
Kaikissa on sama lamppu, eli sen keskimmäisen nupin takana oleva poltin valaisee ne kaikki säätimet. Onkohan joku vaihtanut siihen vähän tehokkaampaa polttimoa? Minulla ne valot on turhan himmeitä. Saisivat olla hieman kirkkaammat!
- purettava
Harri kirjoitti:
Se nupin keskellä oleva lamppu valaisee säätimet mutta sisäilman kierrolle lienee oma lamppu. Itsellä se loistaa vaikka säätimet on pimeenä. Harvoin sisäilmankiertoa voi käyttää - lamppu kestää pitkään.
Koko säädinsysteemi on kiinni neljällä ruuvilla, sitä peittävä musta iso muovilevy vain klipseillä. - s23
Harri kirjoitti:
kiertoilma ei lähde päälle jos kytkin (se josta säädetään mihinpäin lämmittää) on yläasennossa eli huurunpoistolla. Jos se on siinä asennossa niin valokaan ei syty ja sille on oma lamppu.
- Tarvitsenuuden
Mikä valo näissä normaalisti on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747494Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 352429
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72070Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto312006- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579