Tää sattu mulle 15 vuotiaana

sattuimuitakinjuttuja

En tiedä onko tää kummitusjuttu vai mikä mutta, olin kotonani yksin yön. Jossain vaiheessa tunsin kun joku yritti herättää mua nykivin liikkein selänpuolelta. Käännyin katsomaan ja näin edessäni mustakaapuisen olion tai mikä lie. Ei ollut naamaa ollenkaan, kuin synkkä hupullinen vaate joka leijui vieressäni. Paniikki iski siinä kohtaan niin etten pystynyt liikkumaan n.5min. ollenkaan. Pistin silmät tiukasti kiinni ja yritin rauhottua. Avasin silmät ja se jokin oli poissa. Nousin ylös ja yritin laittaa valoja päälle mutta ne eivät toimineet. En tiedä oliko sillä hetkellä sähkökatkos vai jotain osuutta tän kanssa. Ei tullut kyllä nukuttua loppuyötä sen jälkeen. Kuulin myöhemmin jo poismuuttaneena, että siinä asunnossa oli 70 luvulla asunnut huumeiden käyttäjä porukoineen. Olivat kuulemma harrastaneet spiritismiäkin.

4

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Holger_Sahlberg

Saattoi olla nettikummitus.

• IsäMeidänTaivaassa

Aloittajan kertomuksessa huomioin tämän: "Nousin ylös ja yritin laittaa valoja päälle mutta ne eivät toimineet. En tiedä oliko sillä hetkellä sähkökatkos vai jotain osuutta tän kanssa."

Itselläni on joskus aiemmin ollut kokemuksia, että herään yöllä, yritän sytyttää yöpöydän valon, mutta se ei syty. Nousen sängystä ja yritän sytyttää keittiön valoja, ne eivät syty. Seison huoneen lattialla ja ihmettelen tilannetta. Palaan sänkyyn paikalleni, nukahdan. Herään ja valot toimivat taas. Sähkökatkosta ei ollut, sillä esim. kelloradio ei vilkkunut aamulla. Sähkökatkoksen jälkeen näin tapahtuisi.

Olen tulkinnut nämä kokemukset ruumiista irtaantumiseksi. Mahdollisesti on tapahtunut nukkuessa esim. hengityskatkos, sydänpysähdys. Kuolema. Tällöin henkiruumis ei tietenkään voi sytyttää fyysistä lamppua.

Toisaalta, saattaa olla kyseessä nk. unissakävely, eivätkä fyysiset silmät näe valoa, vaikka valo syttyisikin. Tämä on eräs teoriani.

Miten tulkitsen aloittajan kokemuksen? Älä nyt ponkaise kauhusta katon läpi, mutta sinulla saattoi olla sydänpysähdys ja Noutaja tuli koputtelemaan selkääsi. Henkiruumiisi käsi yritti sytyttää lamppua. Kääntyillessäsi sydämesi käynnistyi uudestaan.

Tämä on vain oma teoriani, ota tämä eräänä "mahdollisuutena". Nettitohtori en ole. "Oikea" tohtori sanoisi, että näit unta.

Itse olen kerran, hyvin heikossa, fyysisessä tilassa nähnyt jonkinlaisen mustakaavun sairaalasänkyni päädyssä. Eräs tuttavani sanoi minulle myöhemmin: "Minäkin olen nähnyt sen. Se oli Kuolema". Kaiketi kertomukset "Viikatemiehestä" eivät ole aivan tuulesta temmattuja, sillä ihmiset kertovat nähneensä tällaisen hahmon. Ehkä sinä, aloittaja myös näit sen.

Mutta älä pelkää. Lue iltarukous ja nuku hyvin.

• fearwhitfear

Aika pelottavan samanlainen kävi mullekin. :((

• Ffhgjhg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10041
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3335
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3093
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2805
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2159
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2113
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1973
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1591
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1336
    Aihe