Tää sattu mulle 15 vuotiaana

sattuimuitakinjuttuja

En tiedä onko tää kummitusjuttu vai mikä mutta, olin kotonani yksin yön. Jossain vaiheessa tunsin kun joku yritti herättää mua nykivin liikkein selänpuolelta. Käännyin katsomaan ja näin edessäni mustakaapuisen olion tai mikä lie. Ei ollut naamaa ollenkaan, kuin synkkä hupullinen vaate joka leijui vieressäni. Paniikki iski siinä kohtaan niin etten pystynyt liikkumaan n.5min. ollenkaan. Pistin silmät tiukasti kiinni ja yritin rauhottua. Avasin silmät ja se jokin oli poissa. Nousin ylös ja yritin laittaa valoja päälle mutta ne eivät toimineet. En tiedä oliko sillä hetkellä sähkökatkos vai jotain osuutta tän kanssa. Ei tullut kyllä nukuttua loppuyötä sen jälkeen. Kuulin myöhemmin jo poismuuttaneena, että siinä asunnossa oli 70 luvulla asunnut huumeiden käyttäjä porukoineen. Olivat kuulemma harrastaneet spiritismiäkin.

4

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Holger_Sahlberg

Saattoi olla nettikummitus.

• IsäMeidänTaivaassa

Aloittajan kertomuksessa huomioin tämän: "Nousin ylös ja yritin laittaa valoja päälle mutta ne eivät toimineet. En tiedä oliko sillä hetkellä sähkökatkos vai jotain osuutta tän kanssa."

Itselläni on joskus aiemmin ollut kokemuksia, että herään yöllä, yritän sytyttää yöpöydän valon, mutta se ei syty. Nousen sängystä ja yritän sytyttää keittiön valoja, ne eivät syty. Seison huoneen lattialla ja ihmettelen tilannetta. Palaan sänkyyn paikalleni, nukahdan. Herään ja valot toimivat taas. Sähkökatkosta ei ollut, sillä esim. kelloradio ei vilkkunut aamulla. Sähkökatkoksen jälkeen näin tapahtuisi.

Olen tulkinnut nämä kokemukset ruumiista irtaantumiseksi. Mahdollisesti on tapahtunut nukkuessa esim. hengityskatkos, sydänpysähdys. Kuolema. Tällöin henkiruumis ei tietenkään voi sytyttää fyysistä lamppua.

Toisaalta, saattaa olla kyseessä nk. unissakävely, eivätkä fyysiset silmät näe valoa, vaikka valo syttyisikin. Tämä on eräs teoriani.

Miten tulkitsen aloittajan kokemuksen? Älä nyt ponkaise kauhusta katon läpi, mutta sinulla saattoi olla sydänpysähdys ja Noutaja tuli koputtelemaan selkääsi. Henkiruumiisi käsi yritti sytyttää lamppua. Kääntyillessäsi sydämesi käynnistyi uudestaan.

Tämä on vain oma teoriani, ota tämä eräänä "mahdollisuutena". Nettitohtori en ole. "Oikea" tohtori sanoisi, että näit unta.

Itse olen kerran, hyvin heikossa, fyysisessä tilassa nähnyt jonkinlaisen mustakaavun sairaalasänkyni päädyssä. Eräs tuttavani sanoi minulle myöhemmin: "Minäkin olen nähnyt sen. Se oli Kuolema". Kaiketi kertomukset "Viikatemiehestä" eivät ole aivan tuulesta temmattuja, sillä ihmiset kertovat nähneensä tällaisen hahmon. Ehkä sinä, aloittaja myös näit sen.

Mutta älä pelkää. Lue iltarukous ja nuku hyvin.

• fearwhitfear

Aika pelottavan samanlainen kävi mullekin. :((

• Ffhgjhg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      60
      5697
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      102
      4821
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      390
      2842
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      89
      1345
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      339
      1110
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      951
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      29
      928
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      876
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      108
      856
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      829
    Aihe