Pitäisi korjata noin 10cm halkaisiltaan oleva ruosteläiskä takaluukusta.
Riittääkö pelkkä maali, vai tarviiko kitata ja pohjamaalata.
Golf 2000 ruostevauriokorjaus
8
162
Vastaukset 8
- xxyxx
missä ihmeessä olet pitänyt auton? Karjasuojassako?
Minulla on samanikäinen eikä ruostetta ole missään , ei alustalla eikä päällä ja vaikka narmuja on, ei näistäkään rupea ruostumaan.- Aloittajallaruostui
Ilmeisesti takaluukku on aukaistuna osunut autotallin ylhäällä olevaan kippioveen.
Vaikka autossa on galvanoitu kori, niin ruostetta pukkaa. Homma on nyt korjattu motonet-kamoilla 15€ yhteishintaan. Kun maali kuivuu, heitän päälle keltaisen
hymynaamatarran. - autopeltiseppä
Pese pippelis poika. Kyllä paljas rauta ruostuu.
- thtrth
Hiominen kittaus ja pohjamaali ensin.Oli rujon näköinen mersu kun hinkatun ruosteen päälle maalattu kun maali ei peitä pohjan virheitä.
- Nubirafani
Pelkkä maali ruosteen päällä kestää kuukauden, sit ruoste puskee läpi.
Hionta ja happopohjamaali ja sit pari pintamaaliakerrosta
- Metallinhohtohopee
Tarviiko lakata ?
en mä lakannut, ku maalasin päälle alkydimaalilla joka oli painepurkissa. voit toki lakata, mutta kannattaa varmistaa soveltuvuus maalien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459