Pitäisi korjata noin 10cm halkaisiltaan oleva ruosteläiskä takaluukusta.
Riittääkö pelkkä maali, vai tarviiko kitata ja pohjamaalata.
Golf 2000 ruostevauriokorjaus
8
104
Vastaukset
- xxyxx
missä ihmeessä olet pitänyt auton? Karjasuojassako?
Minulla on samanikäinen eikä ruostetta ole missään , ei alustalla eikä päällä ja vaikka narmuja on, ei näistäkään rupea ruostumaan.- Aloittajallaruostui
Ilmeisesti takaluukku on aukaistuna osunut autotallin ylhäällä olevaan kippioveen.
Vaikka autossa on galvanoitu kori, niin ruostetta pukkaa. Homma on nyt korjattu motonet-kamoilla 15€ yhteishintaan. Kun maali kuivuu, heitän päälle keltaisen
hymynaamatarran. - autopeltiseppä
Pese pippelis poika. Kyllä paljas rauta ruostuu.
- thtrth
Hiominen kittaus ja pohjamaali ensin.Oli rujon näköinen mersu kun hinkatun ruosteen päälle maalattu kun maali ei peitä pohjan virheitä.
- Nubirafani
Pelkkä maali ruosteen päällä kestää kuukauden, sit ruoste puskee läpi.
Hionta ja happopohjamaali ja sit pari pintamaaliakerrosta
- Metallinhohtohopee
Tarviiko lakata ?
en mä lakannut, ku maalasin päälle alkydimaalilla joka oli painepurkissa. voit toki lakata, mutta kannattaa varmistaa soveltuvuus maalien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039