Minua, naisena pelottaa muslimi miesten runsas maahan tuloa..Ei kohta uskolla liikkua iltaisiin missään,vaikka olen jo yli 40v..kaverini joutuu raiskaus yrityksen uhriksi.miten käy meidän lapselle??
onko kukaan kertonyt näille pakolaismiehelle että alle 16v.on lapsi ja että naisella on oikeus sanoa EI??
naisen pelko
21
<50
Vastaukset
- Kivistäpulaa
Muslimien sanavarastossa ei ole sanaa "EI",naisen suusta kuultuna. MIES on
islamilaisessa yhteiskunnassa KUNINGAS,joka nauttii vapaudestaan olla
tekemättä mitään.Nainen tekee työt ja askareet,ja tuo pikaisesti teetä
KUNINKAALLE käden viittauksesta.Nainen on pelkkä seksi-kohde miehelle.
Jos muslimi-nainen ihastuu toiseen mieheen,hänet kivitetään kuoliaaksi
"huoraamisesta".Sellaista porukkaa suomeen hyysätään kovalla paineella. - Mitätekivätkään
Ikävä kyllä, et voi enää ikinä tässä maassa kulkea edes jotenkin turvallisesti. Mieti itse, mikä on mahdollisuus joutua raiskatuksi, kun olet tulijoiden mielestä "vääruskoinen" "huora"? Sama koskee siskojasi, ja lapsiasi. Suomen viranomaiset kehottanevat sinua, jos poliisille asti pääset juttua tekemään, välttämään maahanmuuttajia. Ei tekijöitä voi tunnistaa. Jos voisikin, se johtaa vain ehdolliseen rangaistukseen ja veronmaksajien maksamiin sakkoihin. Suosittelen siis ostamaan aseen ja pysymään sisällä.
- naisenpaikka
Normaali hetero suomalainen sovinistimies ei päästä naistaan kadulle, vaan naisen paikka on kotona.
- Yrjö9
naisenpaikka kirjoitti:
Normaali hetero suomalainen sovinistimies ei päästä naistaan kadulle, vaan naisen paikka on kotona.
Nainen käy töissä toisin kuin ählämeissä. Työvuoroja alkuu ja loppuu kaikkina aikoina, joten iltasella kadulla kävelijä ei ole vapaata riistaa. Vain töistä tulossa tai töihin menossa pääsääntöisesti.
- minä_muutan_espanjaan
On erittäin suuri todennäköisyys siihen, että joudut myös itse raiskatuksi, näin se vaan nyt on. Oman aseen hankkiminen vois olla ratkaisu meille kaikille suomalaisille, tilanne pahenee päivä päivältä.
- sisälläillallaminä
Kaksi vuotta olen jo pelännyt ulkona liikkumista klo 21.00 jälkeen, joten minua, naista ei ulkona enää tuon kellonajan jälkeen näe. Muutama esimerkki, miksi näin on.
- arabipoikia tuli illalla porukalla jostakin urheiluharjoituksista ja olivat ehkä peruskoulun ala- asteikäisiä. Sain kuulla seuraavaa:" Varo tai me hyökätään sun kimppuun".
- neljä musumiestä seisoi kaupungilla erään kioskin kulmilla. Sain kuulla seuraavaa:"Laita se laukkus piiloon ennenku me ryöstetään se".
- Omin silmin näin seuraavan. Tummaihoinen käkkäräpäinen nuorimies juoksi todella lujaa ohitseni vaalea naisten käsilaukku kädessä ja selvästi oli pakomatkalla. Juoksuvauhti oli todella kova ja niin hän hävisi kapealle kadulle. Ei olisi kiinni saanut, ilta- aikaan, kello oli noin kakskytkaks.
- Omin silmin nähty illalla linja- autolaiturin lähellä keskikaupungilla seuraava. Kuusi ulkomaalaista nuorta miestä ja yksi tyttö tiirikoivat kolme polkupyörää. Homma näytti olevan tuttua, kun tiirikka otettiin housujen sivutaskusta. Se vaan niin en voinut soittaa mihinkään, koska minua pidettiin tarkasti silmällä. Kännykkä minulla oli mukana, mutta en uskaltanut todellakaan ottaa sitä esille. Kaksi nuorista vartioi ympäristöä ja kiinnitti katseensa minuun. Kolme hyvää polkupyörää lähti siitä polkupyörien telineestä, jossa oli noin parikymmentä fillaria. Mielessäni ajattelin, niin tällaista ammattimaista r,.....tapahtuu niin paljon, etten siitä ilmoittanut mihinkään. Tuskin kaikkea edes saadaan kiinni.
Joten pysyn sisällä omassa kodissani tuon kellonajan jälkeen. Näin se vaan todellisuudessa on.
Nämä esimerkit eivät ole keksittyä, vaan totta. - Muslimus
Naisen tehtävä on pestä vessoja ei huvitella kaupungilla.
- Tavisko
Ehei, eilenkin koiran ulkoiluttamisen jälkeen illalla, istuin sovallani katselin tv:tä ja kynttilät paloi nautin syksyn tulosta, sytytin ulkolyhtyynkin tulen ja join punaviiniä......siinä on vapaan itsenäisen länsimaalaisen naisen ilta......
- pelottaamuitakin
Minua pelottaa nämä suomi-huppari päällä läähystävät suomi-terroristit, jotka alkaa heittelemään polttopulloja muiden ihmisten sekaan ja rakennuksiin. Onko heille kukaan opettanut, että muilla ihmisillä on ihmisarvo ja oikeudet? Mitä tapahtuu meidän lapsille, kun tuollaiset terroristit alkaa valtaamaan mediaa ja aivopeseen muita ihmisiä.
- Hölmälässä
Mua pelottaa rumat Irakklaismiehet jotka liikkuivat laumoina ja huutelevat naisille....Mitä taptuu meidän naisille ja tytöille kun tollaset väkivaltaisen näköiset islamistit liikkuvat nurkissa pimeellä aikaa laumoina.....HYI olkoon
En kehtaisi sanoa, että taipumus seksuaaliseen väkivaltaan on ainoastaan uskonnosta tai paikkakunnasta kiinni. Se on enemmänkin ongelma, jota löytyy kaikkien kansojen keskuudesta. On suomalaisetkin väkivaltaisia, ja amerikkalaiset, ja virolaiset, ja espanjalaiset. Onkohan kukaan saanut näitä suomalais, amerikkalais, virolais ja espanjalaismiehiäkään ymmärtämään, että Kaikilla on aina oikeus jokaikisessa tilanteessa sanoa Ei?
Lapsi on muutenkin alle 18, ei vain alle 16vuotias.- Alpon_2_centtiä
"En kehtaisi sanoa, että taipumus seksuaaliseen väkivaltaan on ainoastaan uskonnosta tai paikkakunnasta kiinni"
Osuit naulan kantaan. Tuollaiset yleistykset ovat täysin väärin eivätkä pidä lainkaan kutiaa. Arvelen että suurin osa meistä on täsmälleen samaa mieltä.
Mutta kun tutkitaan tilastollisesti ottaen riittävän suuri joukko joitakin rikoksia, vaikkapa terrori-iskut, raiskaukset, sekä pedofilia ja selvitetään niistä minkä tarujen palvojia rikolliset olivat silloin kun he tekivät rikoksensa niin mikäli jokin taru selvästi korreloi jokin rikoslajin kannassa niin silloin voidaan kokemusperäisen tiedon perusteella todeta (ei luulla, vaan todeta) että riski-taso ko rikostyypin osalta on sitä suurempi mitä suurempi suhteellinen osuus lähistöllä olevista ihmisistä palvoo kyseistä tarua. (kuinka suuri tarkalleen tuo riskitason kasvu on riippuu aineiston jakaumasta). Jos mitään korrelaatiota ei löydy, eli kaikissa rikoslajeissa esiintyy kaikkien tarujen palvojia suunnilleen yhtälailla niin silloin voidaan kokemusperäisen tiedon perusteella todeta (ei luulla, vaan todeta) että mikään taru ei vaikuta riski-tasoon mitenkään, joten riski-taso ei silloin ole riippuvainen siitä mitä taruja lähistöllä olevat ihmiset palvovat.
Samanlainen tarkastelu voidaan tehdä muidenkin lähtöparametrien mukaan kuten tuo mainitsemasi paikkakunta. Tai voidaan tehdä ristikorrelatioita useilla paametreillä, rikosten taustoilla voi toisinaan olla useampikin merkittävä tekijä.
Meillä Suomessa tiedonpimitys tuntuu olevan yksi tutkimuksia hankaloittava tekijä. Esimerkiksi USA:ssa on paljon tietoa jopa web-sivuilla kuten http://maps.nyc.gov/crime/ (New Yourk City Crime Map ) jossa poliisipiireittäin julkaistaan eri rikoslajien lukumäärät.
- Ulppu
Älä pelkää. Me suomalaiset miehet suojelemme Sinua, jos on tarvis! Kannattaa kuitenkin välttää yksinäisiä paikkoja, jossa apua ei välttämättä ole.
- pettyneempi
Täytyykö ottaa jokaiselle kauppamatkallekin 1 kpl mies mukaan. Entäs sinkut joilla ei ole miestä, voiko lainata naapuria.
Hitto soikoon minkä tempun sipilä menikään tekemään, muuttaisi itse sinne pääpaikalle irakiin katsomaan mitä tämä porukka oikein on.
- pallejapakottaa
Mutta kyllähän puuttessa oleville nuorille miehille pitäsisi antaa...
No, onhan puutetta kokenut yksi jos toinenkin mutta "omankädenoikeus" on käsitteenä joillekin vähän eri.
- JooJooNiiNii
Sitte heräsit, tyyny oksennuksessa ja huomasit pilin jalkojes välissä.
- Alpa
... voi miten kekseliäs oletkaan!
- hheehh
Älä pelkää rakas ystävä,olet turvassa koska muslimit eivät raiskaa vajaa älyisiä.
- poliisisitkertoovaikka
Ei oo keretty kertoa vielä.
- lololololoi
Siis ne mehet, jotka tunkee iholle, ne vaan tulee. Täysin pitelemättömiä olmeja ja ei todellakaan heillä ole alla ja taustalla kasvaminen suomalaiseen kulttuuriin ja yhteiskuntaan. Sellaisten sumentuneissa, koskaan päivänvaloa näkemättömissä päissä nainen ilmanmuuta on kiinnostunut heistä. Tällaiset seikat eivät ole kuitenkaan olemassa pakkomamuttajille tämän mamuriehan rinnalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295934SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545495Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394097"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63582Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632635Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931428