Terveisiä Malesiasta, hi hi hi hih........
Kuka haluaa ensimmäisenä kuulla kuulumisia.....? Röh röh rö röhn rö hih, kuinka tässä on naureskeltu suomalaisille sutta pelkääville apinoille. Voi jessus, mahtava rerissu ja kunnon röhönaurut. Ei suuressa maailmassa fiksut voi käsittää suomiapinan surkeaa tilaa, pelätä nyt hysteerisesti paria sataa pikku vesseliä tämän kokoisessa maassa. Kyllä me naureskeltiin ja hirnuttiin. Vaikka viina on kallista tuossa maassa, niin minä tarjosin. Niin oli seura hyvää, viehättävistä naisista nyt puhumattakaan.
On tämä suomi vaan paskamaa petokulttuurin kannalta. Hysteerinen apina vaan paskoo housuihinsa.
I am back...
9
82
Vastaukset
- Berninsopimus
Kyllä.
Lisäksi sudet ja koirat on pantu sekaisin ja tätä sotkua virkavalta ei ensinnä ole halukas selvittämään, toisaalta ei kykene eksaktisti määrittämään.Sulla tässä apina pää vaan on sekaisin, tollero. Mutta kyllä malesialaisia nauratti kun kerroin suomalaisista susipelkureista. Kyllä hirnuivat ja nauraa röhöttivät, oli meillä niin tautisen hauskaa, röh rö röh röh, hi hi hih ja heh heh. Hö hö hörh kun suomessa asuu paskaprseitä, sutta pelkääviä maalaisapinoita, hi hi hi. Malesiassa on oikeita, hienoja luonnon apinoita mutta täällä vaan juoppohulluja, susihulluja maalaisapinoita karvalakit päässään , he he heh heh ja kyllä malesiassa saatiin kunnon röhönaurut.
- Berninsopimus
Sinähän se pelle ja pelkuri olet, jos meluapinana varta vasten maapallon toiselle puolelle matkustat toitottamaan Suomalaisen geenitutkimuksen osaamattomuudesta ja alennustilasta.
Ettekä siellä edes itse ymmärtäneet, mille itse asiassa naureskelitte.- Eipä-tuo-mistään
Malesiasta palannut. Meilahdesta se on jälleen päästetty avohoitoon. Ja unohti tietysti heti lääkkeensä.
- Mestästäjä
Liekkö itse anaalyytikko tajunnut paikallista kieltä? Luulen vaa että ei kannata enempää käydä nolaamassa itteesä ja samalla antaa sellasta vaikutusta suomalaisista....
Mitäpä jos tulisit tänne itään kokemaan koirasi kanssa ne sudet niin saattas mieli muuttua ;)
Ja ainiin, ei kannata repiä vaatteitasa tällaisten huomion hakuisten anaalyytikkojen takia :) - Oodi.mestarille
Tervetuloa takaisin porsaan punastuttaja ja painajainen. Apinan kyykytyksen mestari. Paviaanien kuningas.
- Näinhän-siinä-käy
Kyllä oli oikeus oikeassa, kun jätti pantasuden ampujan tuomitsematta. Joutui sen kopsauttamaan hengiltä, kun tuppasi koiran perässä ihan silmille....Amppari-uutiset/PohjoisPohjanmaa/Kaleva tänään......
- heehehhehheh
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015102320549629_ul.shtml
Palleista kumahtaa! - naapurinmiäs
hmmm. Malesiasta... taidanpa tietää henkilöllisyytesi...paljastaisinkohan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103