Terveisiä Malesiasta, hi hi hi hih........
Kuka haluaa ensimmäisenä kuulla kuulumisia.....? Röh röh rö röhn rö hih, kuinka tässä on naureskeltu suomalaisille sutta pelkääville apinoille. Voi jessus, mahtava rerissu ja kunnon röhönaurut. Ei suuressa maailmassa fiksut voi käsittää suomiapinan surkeaa tilaa, pelätä nyt hysteerisesti paria sataa pikku vesseliä tämän kokoisessa maassa. Kyllä me naureskeltiin ja hirnuttiin. Vaikka viina on kallista tuossa maassa, niin minä tarjosin. Niin oli seura hyvää, viehättävistä naisista nyt puhumattakaan.
On tämä suomi vaan paskamaa petokulttuurin kannalta. Hysteerinen apina vaan paskoo housuihinsa.
I am back...
9
220
Vastaukset
- Berninsopimus
Kyllä.
Lisäksi sudet ja koirat on pantu sekaisin ja tätä sotkua virkavalta ei ensinnä ole halukas selvittämään, toisaalta ei kykene eksaktisti määrittämään.Sulla tässä apina pää vaan on sekaisin, tollero. Mutta kyllä malesialaisia nauratti kun kerroin suomalaisista susipelkureista. Kyllä hirnuivat ja nauraa röhöttivät, oli meillä niin tautisen hauskaa, röh rö röh röh, hi hi hih ja heh heh. Hö hö hörh kun suomessa asuu paskaprseitä, sutta pelkääviä maalaisapinoita, hi hi hi. Malesiassa on oikeita, hienoja luonnon apinoita mutta täällä vaan juoppohulluja, susihulluja maalaisapinoita karvalakit päässään , he he heh heh ja kyllä malesiassa saatiin kunnon röhönaurut.
- Berninsopimus
Sinähän se pelle ja pelkuri olet, jos meluapinana varta vasten maapallon toiselle puolelle matkustat toitottamaan Suomalaisen geenitutkimuksen osaamattomuudesta ja alennustilasta.
Ettekä siellä edes itse ymmärtäneet, mille itse asiassa naureskelitte.- Eipä-tuo-mistään
Malesiasta palannut. Meilahdesta se on jälleen päästetty avohoitoon. Ja unohti tietysti heti lääkkeensä.
- Mestästäjä
Liekkö itse anaalyytikko tajunnut paikallista kieltä? Luulen vaa että ei kannata enempää käydä nolaamassa itteesä ja samalla antaa sellasta vaikutusta suomalaisista....
Mitäpä jos tulisit tänne itään kokemaan koirasi kanssa ne sudet niin saattas mieli muuttua ;)
Ja ainiin, ei kannata repiä vaatteitasa tällaisten huomion hakuisten anaalyytikkojen takia :) - Oodi.mestarille
Tervetuloa takaisin porsaan punastuttaja ja painajainen. Apinan kyykytyksen mestari. Paviaanien kuningas.
- Näinhän-siinä-käy
Kyllä oli oikeus oikeassa, kun jätti pantasuden ampujan tuomitsematta. Joutui sen kopsauttamaan hengiltä, kun tuppasi koiran perässä ihan silmille....Amppari-uutiset/PohjoisPohjanmaa/Kaleva tänään......
- heehehhehheh
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015102320549629_ul.shtml
Palleista kumahtaa! - naapurinmiäs
hmmm. Malesiasta... taidanpa tietää henkilöllisyytesi...paljastaisinkohan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612