I am back...

Terveisiä Malesiasta, hi hi hi hih........

Kuka haluaa ensimmäisenä kuulla kuulumisia.....? Röh röh rö röhn rö hih, kuinka tässä on naureskeltu suomalaisille sutta pelkääville apinoille. Voi jessus, mahtava rerissu ja kunnon röhönaurut. Ei suuressa maailmassa fiksut voi käsittää suomiapinan surkeaa tilaa, pelätä nyt hysteerisesti paria sataa pikku vesseliä tämän kokoisessa maassa. Kyllä me naureskeltiin ja hirnuttiin. Vaikka viina on kallista tuossa maassa, niin minä tarjosin. Niin oli seura hyvää, viehättävistä naisista nyt puhumattakaan.

On tämä suomi vaan paskamaa petokulttuurin kannalta. Hysteerinen apina vaan paskoo housuihinsa.

9

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Berninsopimus

      Kyllä.
      Lisäksi sudet ja koirat on pantu sekaisin ja tätä sotkua virkavalta ei ensinnä ole halukas selvittämään, toisaalta ei kykene eksaktisti määrittämään.

      • Sulla tässä apina pää vaan on sekaisin, tollero. Mutta kyllä malesialaisia nauratti kun kerroin suomalaisista susipelkureista. Kyllä hirnuivat ja nauraa röhöttivät, oli meillä niin tautisen hauskaa, röh rö röh röh, hi hi hih ja heh heh. Hö hö hörh kun suomessa asuu paskaprseitä, sutta pelkääviä maalaisapinoita, hi hi hi. Malesiassa on oikeita, hienoja luonnon apinoita mutta täällä vaan juoppohulluja, susihulluja maalaisapinoita karvalakit päässään , he he heh heh ja kyllä malesiassa saatiin kunnon röhönaurut.


    • Berninsopimus

      Sinähän se pelle ja pelkuri olet, jos meluapinana varta vasten maapallon toiselle puolelle matkustat toitottamaan Suomalaisen geenitutkimuksen osaamattomuudesta ja alennustilasta.
      Ettekä siellä edes itse ymmärtäneet, mille itse asiassa naureskelitte.

      • Eipä-tuo-mistään

        Malesiasta palannut. Meilahdesta se on jälleen päästetty avohoitoon. Ja unohti tietysti heti lääkkeensä.


    • Mestästäjä

      Liekkö itse anaalyytikko tajunnut paikallista kieltä? Luulen vaa että ei kannata enempää käydä nolaamassa itteesä ja samalla antaa sellasta vaikutusta suomalaisista....
      Mitäpä jos tulisit tänne itään kokemaan koirasi kanssa ne sudet niin saattas mieli muuttua ;)
      Ja ainiin, ei kannata repiä vaatteitasa tällaisten huomion hakuisten anaalyytikkojen takia :)

    • Oodi.mestarille

      Tervetuloa takaisin porsaan punastuttaja ja painajainen. Apinan kyykytyksen mestari. Paviaanien kuningas.

      • Näinhän-siinä-käy

        Kyllä oli oikeus oikeassa, kun jätti pantasuden ampujan tuomitsematta. Joutui sen kopsauttamaan hengiltä, kun tuppasi koiran perässä ihan silmille....Amppari-uutiset/PohjoisPohjanmaa/Kaleva tänään......


    • heehehhehheh
    • naapurinmiäs

      hmmm. Malesiasta... taidanpa tietää henkilöllisyytesi...paljastaisinkohan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe