ilman Laasasen lanseeraamia termejä ja valmiita ajatuspolkuja. Kyllästyttää lukea koko ajan samaa lässytystä MAsta, hypergamiasta ja siitä milloin naiset tai miehet ovat parisuhdeMAn huipulla. Mitä jos uskaltaisit itse miettiä mitä ja/tai minkälaista parisuhdetta itse haluat, mikä on oma unelmasi, miten voisit sitä tavoitella. Oletko mennyt valmiiseen lokeroon ja päättänyt, että et kelpaa koska sulla on pottunenä, iso maha, olet kokematon tai liian kokenut. Tai joku on kertonut sinulle, ettei kukaan halua sinua, kun sinulla on lapsi.
Kykenetkö keskustelemaan
159
63
Vastaukset
- 1212
Jospa ap sitten aloittaisi ja näyttäisi mallia?
- nimimerkki24
Pariin otteeseen olen tänne jotain kirjoitellut, ehkä jollain toisella nimimerkillä, mutta aika äkkiä vastaukset luiskahtaa vanhoille urille. Muistaakseni sinä vastailit mulle ihan kivasti.
Tietysti vois etsiä jonkun toisen forumin, jolla kirjottelee itse ajattelevat ihmiset - Mitähaluatlukea
nimimerkki24 kirjoitti:
Pariin otteeseen olen tänne jotain kirjoitellut, ehkä jollain toisella nimimerkillä, mutta aika äkkiä vastaukset luiskahtaa vanhoille urille. Muistaakseni sinä vastailit mulle ihan kivasti.
Tietysti vois etsiä jonkun toisen forumin, jolla kirjottelee itse ajattelevat ihmisetHaluat lukea vain asioita joista itse olet samaa mieltä. Jos et kestä faktaan ja kokemukseen perustuvia mielipiteitä niin ylipäätään keskustelufoorumit tuskin ovat sua varten.
- errtuui
"faktaan ja kokemukseen perustuvia mielipiteitä" :D juu näillä arkipäivän sankareilla näitä riittää...
- kurpitsapää
Tuota... (MARKKINA-ARVO) en tiedä, vähän hankalaa se on (ATM), kun on niin (YTM) tottunut käyttämään (HYPERGAMIA) niitä. (MIKKO ALATALON SINISET LASIT)
- vastine
Kykenetkö keskustelemaan ilman feministien lanseeraamia termejä ja valmiita ajatuspolkuja. Kyllästyttää lukea koko ajan samaa lässytystä naisen eurosta, patriarkaalisesta yhteiskunnasta ja seksismistä. Mitä jos uskaltaisit itse miettiä mitä ja/tai minkälaista parisuhdetta itse haluat, mikä on oma unelmasi, miten voisit sitä tavoitella. Oletko mennyt valmiiseen lokeroon ja päättänyt, että et kelpuuta koska miehellä on pottunenä, iso maha, on kokematon tai köyhä.
- hfhfhhfhhf
super-atm kirjoitti:
Hahaa, hyvä vastine. Jauhot suuhun feministille!
Ei ollut, surullisen säälittävä yritelmä kostaa. Näitähän täällä on ja paljon. Ei todellista argumentointia, vaan ihan silkkaa paskanjauhantaa. Haisee.
Joku jo kysyikin, mistähän löytyisi edes himpun verran asiallisempi sinkkupalsta? Paljon ei siis vaadita. - 060208
hfhfhhfhhf kirjoitti:
Ei ollut, surullisen säälittävä yritelmä kostaa. Näitähän täällä on ja paljon. Ei todellista argumentointia, vaan ihan silkkaa paskanjauhantaa. Haisee.
Joku jo kysyikin, mistähän löytyisi edes himpun verran asiallisempi sinkkupalsta? Paljon ei siis vaadita.Feministit ovat ehkä maailman surkeimpia argumentoijia. Kyse ei oikeastaan edes ole argumentoinnista, vaan mielipuolisesta typeryyksien toistelusta. Tässä esimerkkiä, "kaikki on seksististä":
https://www.youtube.com/watch?v=tJ4tXdY_du8 - 610
060208 kirjoitti:
Feministit ovat ehkä maailman surkeimpia argumentoijia. Kyse ei oikeastaan edes ole argumentoinnista, vaan mielipuolisesta typeryyksien toistelusta. Tässä esimerkkiä, "kaikki on seksististä":
https://www.youtube.com/watch?v=tJ4tXdY_du8Tuon "feministit"-sanan kohdalle voisi vaihtaa vaikkapa sanan "laasaslaiset", ja koko tuo kommenttisi pätisi tuohon esimerkkiin saakka (linkit eivät aukea, joten en tiedä sen sisältöä).
hfhfhhfhhf kirjoitti:
Joku jo kysyikin, mistähän löytyisi edes himpun verran asiallisempi sinkkupalsta? Paljon ei siis vaadita."Ei ollut, surullisen säälittävä yritelmä kostaa. Näitähän täällä on ja paljon. Ei todellista argumentointia, vaan ihan silkkaa paskanjauhantaa. Haisee."
Ja perustelut, kiitos. Arvostelet minun argunentointiani samalla kun itse et edes yritä argumentoida. Olet täysin onneton keskustelija.
"Joku jo kysyikin, mistähän löytyisi edes himpun verran asiallisempi sinkkupalsta? Paljon ei siis vaadita."
Itse et ainakaan onnitunut edistämään keskustelua mitenkään, joten sinun on turha arvostella.610 kirjoitti:
Tuon "feministit"-sanan kohdalle voisi vaihtaa vaikkapa sanan "laasaslaiset", ja koko tuo kommenttisi pätisi tuohon esimerkkiin saakka (linkit eivät aukea, joten en tiedä sen sisältöä).
Laasanen perustelee väitteensä hyvin. Feministit eivät. Tyhmää verrata heidän argumentointia.
- Naisasialooseri1
Femakot ovat aivottomia elukoita, ei heiltä voi perusteluja odottaa. Laasanen on mies ja mies on älykäs ja rationaalinen ja perustelee mielipiteensä huolella.
Naisen äly ei riitä perustelemaan mitään mitä väittävät - antikonkari
super-atm kirjoitti:
Laasanen perustelee väitteensä hyvin. Feministit eivät. Tyhmää verrata heidän argumentointia.
No ei tasan perustele hyvin, esim ne sen raapustusten "lopputulemat" ja "yhteenvedot" on parin rivin mittaisia mututuntumalla heitettyjä mielipiteitä. Empiiriseksi todisteeksi ei ihan riitä esim välikohtaus narikassa.
antikonkari kirjoitti:
No ei tasan perustele hyvin, esim ne sen raapustusten "lopputulemat" ja "yhteenvedot" on parin rivin mittaisia mututuntumalla heitettyjä mielipiteitä. Empiiriseksi todisteeksi ei ihan riitä esim välikohtaus narikassa.
Kumoa nyt ihan aluksi joku hänen mielipiteensä ja hyvin perusteltuna tietysti.
- Ex----------PUA
super-atm kirjoitti:
Hahaa, hyvä vastine. Jauhot suuhun feministille!
Niin oli.
Tässähän nyt nähtiin se, miten nämä femakot jotka antavat valmiiksipureskeltuja vastauksia jotka ovat imeneet propagandastaan, yrittivät vain riisua miehet pois aseistaan.
Erona on vaan se, että nämä "laasasen jutut" ovat oikeaa elämää kuvaavia, feminismin opit ihan jotain muuta. Jälkimmäisillä pikemminkin luodaan narratiivia jossa maailma raamitetaan heidän valheidensa näköiseksi. - Ex----------PUA
060208 kirjoitti:
Feministit ovat ehkä maailman surkeimpia argumentoijia. Kyse ei oikeastaan edes ole argumentoinnista, vaan mielipuolisesta typeryyksien toistelusta. Tässä esimerkkiä, "kaikki on seksististä":
https://www.youtube.com/watch?v=tJ4tXdY_du8Totta.
Heille jopa "virallinen" tapa väitellä on siiirtyminen shaming languageen ja henkilöhyökkäykseen, heti kun tulee kiusallinen fakta vastaan, joka kaataa koko korttitalon.
Toinen on sitten kumotun argumentin jankkaus ja toisteleminen. - 141933
Ex----------PUA kirjoitti:
Totta.
Heille jopa "virallinen" tapa väitellä on siiirtyminen shaming languageen ja henkilöhyökkäykseen, heti kun tulee kiusallinen fakta vastaan, joka kaataa koko korttitalon.
Toinen on sitten kumotun argumentin jankkaus ja toisteleminen.Onko Youtube-legenda "Big Red" sinulle tuttu femakko? Varoitan, että naurunsekainen oksennusrefleksi voi olla voimakas, kun näet SEN. SILLÄ on taktiikkana kirjaimellisesti huutaa.
- Ex----------PUA
141933 kirjoitti:
Onko Youtube-legenda "Big Red" sinulle tuttu femakko? Varoitan, että naurunsekainen oksennusrefleksi voi olla voimakas, kun näet SEN. SILLÄ on taktiikkana kirjaimellisesti huutaa.
Ikävä kyllä, se on. Samoin, kuvauksesi oli 100% osuva.
Jos palstanainen laitettaisi keskustelemaan muun kuin näppäimitön välityksellä, se olisi varmaan juuri tuollainen. 141933 kirjoitti:
Onko Youtube-legenda "Big Red" sinulle tuttu femakko? Varoitan, että naurunsekainen oksennusrefleksi voi olla voimakas, kun näet SEN. SILLÄ on taktiikkana kirjaimellisesti huutaa.
Tarkoitatko:
https://www.youtube.com/watch?v=zH_ZryBfCtU
?
- Ujoatm26v
OSAAN TOKI HETI KUN NAISET LAKKAA VITTUILEMASTA JA ALKAA ANTAA SITÄ PILLUA.
- 147
Joo, joo, ja lehmät lentä.....
- ATM-automaatti
Ihan asiallinen kysymys.
Vaan pystyvätkö naiset keskustelemaan pariutumisesta, ilman että kaikki kuitataan kemialla, "vain"-sanalla ja muilla kaavoilla? Pystytkö keskustelemaan mikä tarkalleen ottaen miehessä sytyttää ja mitä kannattaisi tehdä, vai kuittaatko tutulla kaavalla "no kun _vain_ oli sitä kemiaa"? Pystytkö antamaan hyvä neuvoja, vai ovatko neuvosi luokkaa "pitää vain odottaa että tapaa sen jonka kanssa on sitä kemiaa" / "pitää vain antaa kaiken tapahtua kun on sitä kemiaa".
Entä pystytkö avaamaan parempia aiheita, vai ovatko avauksesi off-topic osastoa tyyliin missä reissasin viimeksi ja mitä ostin viimeksi?
Palstalla ollaan aina oltu avoimia uusille ajatuksille. Niitä ei vain suuremmin näytä olevan. Valittamisen sijaan voi keksiä hyviä aiheita, tai peräti tuoda keskusteluun jotain uutta ja hyödyllistä.
Olkaa niin hyvät ja tehkää paremmin.- kemiasitäjatätä
No kannattaisko lopultakin myöntää tosiasiat kuten sen kemian olemassaolo? Se kun ei ole mikään turha argumentti vaan ihan psykologisesti ja tieteellisestikin todettu tosiasia, joten sen vastustaminen on sama kuin jääräpäisesti pitäisitte kiinni siitä, että kuu on juustoa.
- 1212
kemiasitäjatätä kirjoitti:
No kannattaisko lopultakin myöntää tosiasiat kuten sen kemian olemassaolo? Se kun ei ole mikään turha argumentti vaan ihan psykologisesti ja tieteellisestikin todettu tosiasia, joten sen vastustaminen on sama kuin jääräpäisesti pitäisitte kiinni siitä, että kuu on juustoa.
Kemian olemassaolo on palstalla myönnetty. Kemia tarkoittaa MCH-geenejä, joiden _erilaisuus_ saa ihmiset tuoksumaan hyvältä. Ne ovat evoluution keino vähentää sisäsiittoisuutta. Niiden merkitys nykypäivän suurissa populaatioissa on kyseenalaistettu. Mutta koska MCH-geenit eivät liity yhteensopivuuteen muilla tavoin, ne eivät selitä miksi tietyt ihmiset pariutuvat keskenään ja miksi jotkut ovat toisia suositumpia.
- geenimestari
1212 kirjoitti:
Kemian olemassaolo on palstalla myönnetty. Kemia tarkoittaa MCH-geenejä, joiden _erilaisuus_ saa ihmiset tuoksumaan hyvältä. Ne ovat evoluution keino vähentää sisäsiittoisuutta. Niiden merkitys nykypäivän suurissa populaatioissa on kyseenalaistettu. Mutta koska MCH-geenit eivät liity yhteensopivuuteen muilla tavoin, ne eivät selitä miksi tietyt ihmiset pariutuvat keskenään ja miksi jotkut ovat toisia suositumpia.
Juuri näin. Loistava vastaus. Jos "vain kemia" ratkaisisi, pariutuminen olisi randomia, eikä Brad Pitt olisi DarkFearia suositumpi. Minulle on yhtä monta geneettisesti yhteensopivaa naista kuin sinulle tai kenelle tahansa. Naista/miestä hakevan näkökulmasta on siis olennaista tietää mitkä ovat tekijöitä jotka vaikuttavat suosioon ja naisen/miehen saamiseen.
Pariutumisen kuittaaminen kemialla on silkkaa älyllistä epärehellisyyttä, koska selkeästi kemia ei riitä pariutumiseen, eikä sen puute välttämättä estä pariutumista jos muut attribuutit ovat kohdallaan. Vaan mitä ne ovat, ja mitä niille voi tehdä. Se on kiinnostavampi kysymys.
Haluaisiko nimim. kemiasitäjatätä kommentoida asiaa? - 1212
geenimestari kirjoitti:
Juuri näin. Loistava vastaus. Jos "vain kemia" ratkaisisi, pariutuminen olisi randomia, eikä Brad Pitt olisi DarkFearia suositumpi. Minulle on yhtä monta geneettisesti yhteensopivaa naista kuin sinulle tai kenelle tahansa. Naista/miestä hakevan näkökulmasta on siis olennaista tietää mitkä ovat tekijöitä jotka vaikuttavat suosioon ja naisen/miehen saamiseen.
Pariutumisen kuittaaminen kemialla on silkkaa älyllistä epärehellisyyttä, koska selkeästi kemia ei riitä pariutumiseen, eikä sen puute välttämättä estä pariutumista jos muut attribuutit ovat kohdallaan. Vaan mitä ne ovat, ja mitä niille voi tehdä. Se on kiinnostavampi kysymys.
Haluaisiko nimim. kemiasitäjatätä kommentoida asiaa?Niin. Ja ainakin minun puolestani kemiasta voidaan keskustella, hyvä aihehan se on. JOS keskustelu tähtää kemian selittämiseen.
Tällä hetkellä naiset käyttävät kemiaa ja rakastamaansa vain-sanaa keskustelun VÄLTTÄMISEEN. Kun täällä halutaan keskustella siitä mikä esim. miehessä kiinnostaa, sanoilla "kemia" ja "vain" vältetään keskustelu, väittämällä että miehessä "vain" sytytti "kemia" - ja sitten ei halutakaan selittää mitä kemia on.
Jos kaiki asiat "vain" ovat eikä mitään voi selittää, sittenhän ei kannata keskustella mistään. Tai ehkä sitä naiset haluaisivatkin; palstalla keskusteltaisiin matkailusta ja shoppailusta, ja siitä kuinka mies "vain" ilmestyi jostain ja oli "vain" sitä kemiaa ja kaikki "vain" tapahtui. No, moni palstamies haluaisi tietää miten he itse "vain" ilmestyisivät jostain, kuinka heissä olisi "vain" sitä kemiaa ja kuinka kaikki "vain" tapahtuisi? - 145
Kemia on tärkeää. Toisarvoista sensijaan on listata "miehellä pitää olla sitä ja tätä, naisen pitää olla semmoinen ja tämmöinen". Listat ja muut turhuudet katoavat "kemian" loksahtaessa paikoilleen. Viimeisin miesystäväni oli lyhyt, isomahainen ja köyhä, rakastin häntä masuineen kaikkineen, vaikken koskaan ole ajatellut seurustelevani lyhyen pullean miehen kanssa.
- 350
"Palstalla ollaan aina oltu avoimia uusille ajatuksille."
No johan poika vitsin murjaisi, heheheheee : D - 1212
145 kirjoitti:
Kemia on tärkeää. Toisarvoista sensijaan on listata "miehellä pitää olla sitä ja tätä, naisen pitää olla semmoinen ja tämmöinen". Listat ja muut turhuudet katoavat "kemian" loksahtaessa paikoilleen. Viimeisin miesystäväni oli lyhyt, isomahainen ja köyhä, rakastin häntä masuineen kaikkineen, vaikken koskaan ole ajatellut seurustelevani lyhyen pullean miehen kanssa.
Eli jos sanotaan vaikka 22v lyhyt, lihava ja työttömänä oleva nuorimies kysyisi neuvoa:
KYSYJÄ: "Hei, yksikään nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut, mikä neuvokai?"
NAISET: "Ei hätää, kemia ratkaisee! Se tuntuu ihanalta, odota vain sitä oikeaa! Puhutaan vaikka matkailusta ja shoppailusta, rakkautta ei voi tavoitella kaikki vain tapahtuu!"
MIEHET: "Naisille on hyvin tärkeää miehen status ja raha, hanki siis aluksi töitä ja mielellään hyväpalkkainen ammatti. Ala käymään salilla, nuoret naiset pitävät atleettisista miehistä ja testosteroni nostaa halujasi, tehden sinusta rohkeammman baaritiskillä. Kannattaa myös käyttää korollisia kenkiä, tummia farkkuja/tummaa paitaa ja oikeanlaista hiustyyliä jotta näytät pidemmältä. Tämän lisäksi kannattaa opetella pelimieskikkoja, eli miten naista lähestytään, kosketellaan, jne"
Kumpi neuvo on hyödyllisempi? Naisten van Laasaslaisten?
Ps. MAT ehdottaisi että sinä et ole enää parikymppinen, tai siinä asemassa että voisit valitapitkän ja komean rikkaan miehen. Arvasinko oikein? - Kemiaaeioleoikeasti
kemiasitäjatätä kirjoitti:
Jos tämä mystinen kemia olisi totta niin sekä komeat että rumat miehet pariutuisivat yhtä helposti. Koska kemia on synonyymi komeudelle, rahalle, statukselle joko yhdessä tai erikseen niin sellaista mystistä sisäistä kemiaa ei ole olemassa kuin kouluaineessa ainoastaan. On se vaan kumma kun kemiaa löytyy aina niiltä komeilta miehiltä mutta rumilta ei. Itse tiedän tämän kun komeat kaverini pariutuvat aina ja ovat sinkkuina vain haluamansa ajan kun itse en naista saa tekemälläkään ja taatusti luonteemme ei heitä keskenään ainoastaan ulkonäöt.
- 061117
Kemiaaeioleoikeasti kirjoitti:
Jos tämä mystinen kemia olisi totta niin sekä komeat että rumat miehet pariutuisivat yhtä helposti. Koska kemia on synonyymi komeudelle, rahalle, statukselle joko yhdessä tai erikseen niin sellaista mystistä sisäistä kemiaa ei ole olemassa kuin kouluaineessa ainoastaan. On se vaan kumma kun kemiaa löytyy aina niiltä komeilta miehiltä mutta rumilta ei. Itse tiedän tämän kun komeat kaverini pariutuvat aina ja ovat sinkkuina vain haluamansa ajan kun itse en naista saa tekemälläkään ja taatusti luonteemme ei heitä keskenään ainoastaan ulkonäöt.
On kahdenlaista kemiaa, seksuaalista ja henkistä. Esim. kahden hyvän kaverin välillä on henkistä kemiaa, tullaan hyvin ja luontevasti juttuun jne. Seksuaalinen kemia on yksinkertaisesti sitä, että mies ja nainen kumpikin tuntevat vetoa toisiinsa, ja siihen tietenkin vaikuttaa toisen ulkonäkö, mutta se ei ole ainoa vaikuttava tekijä. Sitten, jos on lisäksi vielä henkistä kemiaa, niin jutussa on ns. parisuhdeainesta. Monet pariutuvat ilman, että kemiaa on, mutta eiköhän sellaiset suhteet hajoakin todennäköisesti aikaisemmin kuin "kemialliset" suhteet?
- Fitlady86
Itse en selitä sitä pelkällä leimalla, jos joku mies on mielenkiintoinen. Hänen täytyy omistaa samat arvot kuin itsellä ja sama elämäntapa, esim. Itse liikun ja treenaan salill paljon, joten minulla on oikeus vaatia mieheltä myös rasvatonta kroppaa ja sitä että hän on hyvässä kunnossa (lihaksikas). Muulla rahalla, statuksella
Tms ei ole niinkään väliä. Kunhan mies ei vetelehdi kotona tekemättä mitään, tosin kukaan tuntemani treenaava mies ei sitä onneksi tee. - Fitlady86
Kemialla siis, hups tämä kännykän autocorrect
- 101020
Fitlady86 kirjoitti:
Itse en selitä sitä pelkällä leimalla, jos joku mies on mielenkiintoinen. Hänen täytyy omistaa samat arvot kuin itsellä ja sama elämäntapa, esim. Itse liikun ja treenaan salill paljon, joten minulla on oikeus vaatia mieheltä myös rasvatonta kroppaa ja sitä että hän on hyvässä kunnossa (lihaksikas). Muulla rahalla, statuksella
Tms ei ole niinkään väliä. Kunhan mies ei vetelehdi kotona tekemättä mitään, tosin kukaan tuntemani treenaava mies ei sitä onneksi tee.Mitä jos ei vetelehdi, mutta vetelee kotona?
- nimimerkki24
1212 kirjoitti:
Eli jos sanotaan vaikka 22v lyhyt, lihava ja työttömänä oleva nuorimies kysyisi neuvoa:
KYSYJÄ: "Hei, yksikään nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut, mikä neuvokai?"
NAISET: "Ei hätää, kemia ratkaisee! Se tuntuu ihanalta, odota vain sitä oikeaa! Puhutaan vaikka matkailusta ja shoppailusta, rakkautta ei voi tavoitella kaikki vain tapahtuu!"
MIEHET: "Naisille on hyvin tärkeää miehen status ja raha, hanki siis aluksi töitä ja mielellään hyväpalkkainen ammatti. Ala käymään salilla, nuoret naiset pitävät atleettisista miehistä ja testosteroni nostaa halujasi, tehden sinusta rohkeammman baaritiskillä. Kannattaa myös käyttää korollisia kenkiä, tummia farkkuja/tummaa paitaa ja oikeanlaista hiustyyliä jotta näytät pidemmältä. Tämän lisäksi kannattaa opetella pelimieskikkoja, eli miten naista lähestytään, kosketellaan, jne"
Ps. MAT ehdottaisi että sinä et ole enää parikymppinen, tai siinä asemassa että voisit valitapitkän ja komean rikkaan miehen. Arvasinko oikein?Loppupelissä naisen vastaus on parempi, jos ei jopa oikeampi. Valehtelu ja teeskentely tulee esille jossain vaiheessa ja naista alkaa vituttaa. Tietysti, jos miehen ainoa tavoite on päästä lakanoihin peuhaa niin eihän se häntä haittaa.
Mies joka katsoo minua ihaillen /ihastuneena saa mielekiintoni heräämään, vaikka hän ei olisikaan ns minun tyyppiäni (mikä se nyt sitten onkaan). Olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka ei sytyttänyt minua seksuaalisesti. Seksiä suhteessa oli kyllä, mutta nyt eronneena olen tavannut miehiä, jotka saavat hormoonit hyrräämään. Mielummin valitsen sellaisen miehen, joka saa minut hulluksi himosta kuin miehen jonka kanssa on "vaan" kiva olla. - ATM-automaatti
nimimerkki24 kirjoitti:
Loppupelissä naisen vastaus on parempi, jos ei jopa oikeampi. Valehtelu ja teeskentely tulee esille jossain vaiheessa ja naista alkaa vituttaa. Tietysti, jos miehen ainoa tavoite on päästä lakanoihin peuhaa niin eihän se häntä haittaa.
Mies joka katsoo minua ihaillen /ihastuneena saa mielekiintoni heräämään, vaikka hän ei olisikaan ns minun tyyppiäni (mikä se nyt sitten onkaan). Olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka ei sytyttänyt minua seksuaalisesti. Seksiä suhteessa oli kyllä, mutta nyt eronneena olen tavannut miehiä, jotka saavat hormoonit hyrräämään. Mielummin valitsen sellaisen miehen, joka saa minut hulluksi himosta kuin miehen jonka kanssa on "vaan" kiva olla.Naisen vastaus on täysin turha, sillä ei ole yhtään mitään virkaa. Olennaista on mikä tekee miehestä seksuaalisesti haluttavan, ja mitkä ovat niitä asioita joihin mies voi vaikuttaa. Jos MCH-geenit tai muut synnynnäiset ominaisuudet rajaavat osan kumppaneista pois, sillä ei ole merkitystä, koska silloin ratkaisee miten saat jonkun niistä joiden kanssa sovit yhteen. YTM:llä näitä naisia on paljon, KTM:llä jonkun verran, ATM:llä ei ollenkaan.
Laasasen ja palstan totuuksien mukaista on sinunkin tilanteesi. Olit suhteessa elättäjän kanssa, nyt pelimiesten kiertopalkintona. Nämä miehet sytyttävät kokemuksensa ansiosta, kun he käyvät paneskelemassa sinua ja muita naisia joita heillä on "kierrossa". Tietysti huijaat itseäsi uskomaan sattuun myyttisestä kemiasta jota ei voi selittää, koska todellinen selitys - että näiden miesten viettelytaidot ovat se mikä sytyttää - ei ole mieleesi. - Naisasialooseri1
Valitset siis miehesi kiimasta litisevän vittusi ääntä kuunnellen. Juuri tuon takia saammekin lukea jatkuvasti tapauksista jossa vittua kostuttava mies on tappanut naisensa.
Siinä tosin tapahtuu oikeus, kiimainen vittu tappoi kantajansa. - nimimerkki24
ATM-automaatti kirjoitti:
Naisen vastaus on täysin turha, sillä ei ole yhtään mitään virkaa. Olennaista on mikä tekee miehestä seksuaalisesti haluttavan, ja mitkä ovat niitä asioita joihin mies voi vaikuttaa. Jos MCH-geenit tai muut synnynnäiset ominaisuudet rajaavat osan kumppaneista pois, sillä ei ole merkitystä, koska silloin ratkaisee miten saat jonkun niistä joiden kanssa sovit yhteen. YTM:llä näitä naisia on paljon, KTM:llä jonkun verran, ATM:llä ei ollenkaan.
Laasasen ja palstan totuuksien mukaista on sinunkin tilanteesi. Olit suhteessa elättäjän kanssa, nyt pelimiesten kiertopalkintona. Nämä miehet sytyttävät kokemuksensa ansiosta, kun he käyvät paneskelemassa sinua ja muita naisia joita heillä on "kierrossa". Tietysti huijaat itseäsi uskomaan sattuun myyttisestä kemiasta jota ei voi selittää, koska todellinen selitys - että näiden miesten viettelytaidot ovat se mikä sytyttää - ei ole mieleesi.No, jaa... ehkä olet oikeassa kun asiaa enemmän ajattelen. Toki itsensä buustaaminen tuo henkilön parhaat puolet esille ja tekee hänet vastakkaiselle sukupuolelle mielenkiitoiseksi vrt peseytymätön luolamies ja kreikkalainen veistos.
Tosin ajatusleikkisi tilanteestani menee pahasti metsään, mutta ei siitä tämän enempää. - nimimerkki24
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Valitset siis miehesi kiimasta litisevän vittusi ääntä kuunnellen. Juuri tuon takia saammekin lukea jatkuvasti tapauksista jossa vittua kostuttava mies on tappanut naisensa.
Siinä tosin tapahtuu oikeus, kiimainen vittu tappoi kantajansa.Miksi on väärin valita sellainen henkilö josta pitää. Jos itse esimerkiksi pidät muodokkaasta naisesta niin miksi valitsisit sellaisen jolla luut törröttää? Rehevämmällä naisella on varmaan enemmän voimaa kuin laihalla, ja näin ollen voit odottaa saavasi paistinpannun päähäsi kun et ole kunnolla, joten laiha on sinulle oikea valinta. Ihan oman turvallisuutesi vuoksi.
- 1212
nimimerkki24 kirjoitti:
No, jaa... ehkä olet oikeassa kun asiaa enemmän ajattelen. Toki itsensä buustaaminen tuo henkilön parhaat puolet esille ja tekee hänet vastakkaiselle sukupuolelle mielenkiitoiseksi vrt peseytymätön luolamies ja kreikkalainen veistos.
Tosin ajatusleikkisi tilanteestani menee pahasti metsään, mutta ei siitä tämän enempää.Et siis ole koskaan edes miettinyt näitä asioita, mutta lähdit silti väittelemään?
Tuo on kuin, käyttääkseni naisten suosimaa vain-sanaa, idiootti jonka mielestä "aurinko se nyt vain kiertää maapalloa". Niin vain on, ei voi selittää, tuntemattomia ovat maan ja auringon liikkeet.
Kannattaisiko perehtyä asioihin ensin, ennen kuin lähtee kumoamaan teoriaa joka perustuu tutkimuksiin eikä Harlekiinikirjojen maailmassa elävien naisten mututuntumaan? - nimimerkki24
1212 kirjoitti:
Et siis ole koskaan edes miettinyt näitä asioita, mutta lähdit silti väittelemään?
Tuo on kuin, käyttääkseni naisten suosimaa vain-sanaa, idiootti jonka mielestä "aurinko se nyt vain kiertää maapalloa". Niin vain on, ei voi selittää, tuntemattomia ovat maan ja auringon liikkeet.
Kannattaisiko perehtyä asioihin ensin, ennen kuin lähtee kumoamaan teoriaa joka perustuu tutkimuksiin eikä Harlekiinikirjojen maailmassa elävien naisten mututuntumaan?Tavoitteeni ei ole väitellä vaan keskustella, selvitellä mitä ihmiset ajattelevat ja ehkä samalla avartaa omia näkökulmiani.
- Rose23
Pystyn oikein hyvin puhumaan pariutumisesta ilman "kemia" tai "vain" sanoja ja kykenen oikein hyvin erittelemään mikä sytyttää omalla kohdallani.
Neuvoista en sitten tiedä. Tuskin kukaan voi antaa pomminvarmoja vinkkejä pariutumiseen. En muista, että palstan naiskirjoittajat olisivat koskaan suuremmin käyttäneet 'vain'-sanaa, kyllä se oli jonkun miehen lanseeraama "palstatotuus", joka jäi elämään omaa elämäänsä.
Ja kemiaa olen itse yrittänyt selittää lukemattomia kertoja enkä ole ollut niissä keskusteluissa ainoa nainen. Kun kerta toisensa jälkeen saa samat huudot ja haukkumiset vastaukseksi niin sitä ei kuitenkaan loputtomiin jaksa.
Monta, monta, monta monituista kertaa olen myös kertonut, mikä minun mielestäni saattaisi olla kirjoittajien ongelmakohta ja antanut esimerkkejä, kuinka itseään kannattaisi kehittää. Valitettavasti ne eivät ilmeisesti ole miellyttäneet, koska jälleen vastaukseksi on tullut pelkkää älämölöä. Tai toisinaan toteamus, että kun ei naistenkaan tarvitse muuttaa itseään niin kirjoittajankaan ei pidä joutua muuttumaan.
Ajatte ensin naiskirjoittajat pois tältä palstalta, sitten teette avauksia joissa kaipaatte heitä. Menikö äitisuhde lapsuudessa pieleen vai mikä tuollaisen käytöksen selittää?geenimestari kirjoitti:
Haluaisiko nimim. kemiasitäjatätä kommentoida asiaa?Kemia ratkaisee ja _vain_ kemia ratkaisee ovat kaksi eri asiaa. Itse en löytänyt edeltävästä kommentista väitettä, että VAIN kemia ratkaisisi, mutta niin vain heti saatiin keskustelu väärille urille.
1212 kirjoitti:
Ps. MAT ehdottaisi että sinä et ole enää parikymppinen, tai siinä asemassa että voisit valitapitkän ja komean rikkaan miehen. Arvasinko oikein?"Eli jos sanotaan vaikka 22v lyhyt, lihava ja työttömänä oleva nuorimies kysyisi neuvoa:
NAISET: "Ei hätää, kemia ratkaisee! Se tuntuu ihanalta, odota vain sitä oikeaa! Puhutaan vaikka matkailusta ja shoppailusta, rakkautta ei voi tavoitella kaikki vain tapahtuu!""
Enpä muista täällä lukeneeni tuollaisia neuvoja naisilta. Jos avaus olisi noin lyhyt, niin sen perusteella olisi vaikea kirjoittaa minkäänlaista vastausta, mutta oma kiinnostukseni lähtisi kysyjän sosiaalisista taidoista ja sosiaalisista verkostoista. Onko kavereita? Sosiaalisia harrastuksia? Liikkuuko hän paikoissa, joissa voi tavata naisia? Onko hänellä naisia ystävinä? Jos ei niin mistä se saattaisi johtua?- Rautalangastakoväännetää
helka kirjoitti:
En muista, että palstan naiskirjoittajat olisivat koskaan suuremmin käyttäneet 'vain'-sanaa, kyllä se oli jonkun miehen lanseeraama "palstatotuus", joka jäi elämään omaa elämäänsä.
Ja kemiaa olen itse yrittänyt selittää lukemattomia kertoja enkä ole ollut niissä keskusteluissa ainoa nainen. Kun kerta toisensa jälkeen saa samat huudot ja haukkumiset vastaukseksi niin sitä ei kuitenkaan loputtomiin jaksa.
Monta, monta, monta monituista kertaa olen myös kertonut, mikä minun mielestäni saattaisi olla kirjoittajien ongelmakohta ja antanut esimerkkejä, kuinka itseään kannattaisi kehittää. Valitettavasti ne eivät ilmeisesti ole miellyttäneet, koska jälleen vastaukseksi on tullut pelkkää älämölöä. Tai toisinaan toteamus, että kun ei naistenkaan tarvitse muuttaa itseään niin kirjoittajankaan ei pidä joutua muuttumaan.
Ajatte ensin naiskirjoittajat pois tältä palstalta, sitten teette avauksia joissa kaipaatte heitä. Menikö äitisuhde lapsuudessa pieleen vai mikä tuollaisen käytöksen selittää?Mistä helvetistä tää mystinen "olivatko vanhempasi" kortti kaivetaan aina esiin jos puhutaan siitä että naista ei saa? Minulla on ollut rakastettava lapsuus ja en saa naista. Toisella varmaan on ollut hylätty lapsuus ja ei saa naista ja kolmansilla osapuolilla samat stoorit ja saa naisen. Mä en enään jaksa alkaa miljoonaa kertaa tänne listaamaan miten olen aikuiselämäni rakentanut ilman kenenkään huolenpitoa ja niin että olisin ketään käyttäny hyväksi. Nämä asiat ei millään selitä tätä kemia kysymystä joka on naisille yhtäkuin ulkonäkö, raha ja status edelleen joko yhdessä tai erikseen. Jos laitetaan ei identtiset mieskaksoset joista toinen on ruma ja toinen komea samalle viivalle ja kummallakin on täysin identtinen henkinen taso niin kemiaa vaan löytyy naisilta tälle komealle mutta rumalle ei. Tää on kumma aihe kun sitä pitää vääntää ja kääntää teidän feministien vaikka tasantarkaan tiedätte että kemiaan ja ylipäätään parisuhteeseen pääsyyn mieheltä vaaditaan ehdottomasti komeaa ulkonäköä.
Rautalangastakoväännetää kirjoitti:
Mistä helvetistä tää mystinen "olivatko vanhempasi" kortti kaivetaan aina esiin jos puhutaan siitä että naista ei saa? Minulla on ollut rakastettava lapsuus ja en saa naista. Toisella varmaan on ollut hylätty lapsuus ja ei saa naista ja kolmansilla osapuolilla samat stoorit ja saa naisen. Mä en enään jaksa alkaa miljoonaa kertaa tänne listaamaan miten olen aikuiselämäni rakentanut ilman kenenkään huolenpitoa ja niin että olisin ketään käyttäny hyväksi. Nämä asiat ei millään selitä tätä kemia kysymystä joka on naisille yhtäkuin ulkonäkö, raha ja status edelleen joko yhdessä tai erikseen. Jos laitetaan ei identtiset mieskaksoset joista toinen on ruma ja toinen komea samalle viivalle ja kummallakin on täysin identtinen henkinen taso niin kemiaa vaan löytyy naisilta tälle komealle mutta rumalle ei. Tää on kumma aihe kun sitä pitää vääntää ja kääntää teidän feministien vaikka tasantarkaan tiedätte että kemiaan ja ylipäätään parisuhteeseen pääsyyn mieheltä vaaditaan ehdottomasti komeaa ulkonäköä.
En ole koskaan väittänyt, etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä, joten haukut nyt ihan väärää puuta.
- nimimerkki24
Juu, kyllähän ulkonäkö vaikuttaa, mutta ei ainoastaan. En useinkaan kiinnostu miehestä vaikka hän olisi komea, jos en näe hänestä sitä, että hän olisi kiinnostunut minusta. Samoin komean ulkonäön tuomat edut voi menettää olemalla ääliö.
- Naisenaloitteet
nimimerkki24 kirjoitti:
Juu, kyllähän ulkonäkö vaikuttaa, mutta ei ainoastaan. En useinkaan kiinnostu miehestä vaikka hän olisi komea, jos en näe hänestä sitä, että hän olisi kiinnostunut minusta. Samoin komean ulkonäön tuomat edut voi menettää olemalla ääliö.
Mä en ainakaan esitä koskaan olevani kiinnostunut naisesta vaikka minua jotkut ovat komeaksi sanoneetkin siksi koska käytännössä ikinä ei ole ollut vastakiinnostusta ja pakit ovat varmat. Mies vaan kun ei valitse naista vaan nainen valitsee miehen. Kaikki parisuhteeni/tapailuni on saaneet alkunsa siitä kun nainen on osoittanut kiinnostuksen minuun toisinsanoen tullut oma-aloitteisesti iskemään.
- hc-ätämi_
En koska tiesin Laasasen "lanseeraamat" asiat jo kauan ennen Laasaseen tutustumista niin kuin moni muukin. Laasanen ei keksinyt mitään omasta päästään vaan ainoastaan toi julkisuuteen asiat, jotka jokainen ihminen voi havaita ellei anna romanttisten komedioiden, saippuaoopperoiden ja harlekiinikirjallisuuden sumentaa päätään.
Laasasen kertomista asioista puhutaan ulkomailla yleisesti paljon enemmän kuin Suomessa. Suomen feministit yrittävät kaikkin keinoin hiljentää keskustelun.
- nimimerkki24
Laasasen aloittama tai Suomeen tuoma keskustelu on turha ja kaiken lisäksi tekee ihmisistä epävarmoja tekemään aloitetta, kun joutuvat miettimään tasojaan ja markkina-arvojaan.
- Naisasialooseri1
Perustele miksi se on turha? Se on kaikkea muuta kuin turha. MAT antaa kaikelle syyt, ihmisten ei enää tarvitse pohtia noita asioita.
- ATM-automaatti
nimimerkki24 kirjoitti:
Laasasen aloittama tai Suomeen tuoma keskustelu on turha ja kaiken lisäksi tekee ihmisistä epävarmoja tekemään aloitetta, kun joutuvat miettimään tasojaan ja markkina-arvojaan.
Ja sinun kemiateoriasi on parempi?
ATM:n jota ei ole koskaan lähestytty ja joka on saanut pakit 100% naisilta joita on lähestynyt, pitäisi vain toivoa että löytyy joku jonka kanssa on "kemiaa". Samaan aikaan hän näkee ympärillään että Laasasen teoria pitää 90% paikkansa - taso ratkaisee paljonko valinnan varaa on.
Ainoa syy miksi naiset uskovat kemiaan kaiken selittäjänä on se että todelliset selitykset eivät ole mukavia. - ATM-automaatti
Perustele miksi se on turha? Se on kaikkea muuta kuin turha. MAT antaa kaikelle syyt, ihmisten ei enää tarvitse pohtia noita asioita.
Juuri näin. Otetaanpa yksi esimerkki. Juuri sinä NAL olet sanonut että tärkeintä miehen markkina-arvossa on status ja raha. Tukevatko tilastot tätä väittämää?
Korkeimman tuloviidenneksen 30 miehistä vailla naista on 2%.
Alimman tuloviidenneksen miehistä vailla naista on 48%.
Ja, tännekin linkatun tutkimuksen mukaan tärkeimmät kaksi asiaa naisessa olivat 1. kauneus ja 2. hoikkuus. JA, mitä korkeammat miehen tulot olivat, sitä tärkeämpiä nämä asiat olivat.
Minkä päätelmän voimme tästä tehdä:
A) kemia ratkaisee, kannataa vain odottaa sitä oikeaa. Nuo tilastot ovat vain sattumaa
B) jos haluaa tasokkaan naisen (kauniin), kannattaa hankkia rahaa ja statusta
Kuinka alhainen ÄÖ:n pitää olla ellei pidä vaihtoehtoa B) itsestäänselvyytenä? - nimimerkki24
Ja sinun kemiateoriasi on parempi?
ATM:n jota ei ole koskaan lähestytty ja joka on saanut pakit 100% naisilta joita on lähestynyt, pitäisi vain toivoa että löytyy joku jonka kanssa on "kemiaa". Samaan aikaan hän näkee ympärillään että Laasasen teoria pitää 90% paikkansa - taso ratkaisee paljonko valinnan varaa on.
Ainoa syy miksi naiset uskovat kemiaan kaiken selittäjänä on se että todelliset selitykset eivät ole mukavia.Tässähän tuleekin kaikenlaisia uusia ajatuksia mieleen...
Juu, voihan molemmat olla oikeita teorioita. Ruma vässykkä ei saa kemioita natsaamaan edes ruman vässykän kanssa niin toinen niistä on hypergaminen... - ATM-automaatti
nimimerkki24 kirjoitti:
Tässähän tuleekin kaikenlaisia uusia ajatuksia mieleen...
Juu, voihan molemmat olla oikeita teorioita. Ruma vässykkä ei saa kemioita natsaamaan edes ruman vässykän kanssa niin toinen niistä on hypergaminen...Ei kannattaisi haukkua rumia vässyköitä. Tulet itse joku päivä olemaan ruma, muistathan että kaiken ikäisten miesten silmissä nainen on parhaimmillaan nuorena.
Ja osaatko itse tehdä aloitteita, vai odotatko että mies viettelee sinut? Sinäkö olet se joka menee puheille, tekee rohkeasti aloitteen, ja ensimmäisenä soveltaa pelimiesoppeja hivuttautumalla lähemmäs, koskettelemalla miestä käsivarteen, ja pelaamalla jahtaa-ole jahdattavana-roolileikkejä? - nimimerkki24
Ei kannattaisi haukkua rumia vässyköitä. Tulet itse joku päivä olemaan ruma, muistathan että kaiken ikäisten miesten silmissä nainen on parhaimmillaan nuorena.
Ja osaatko itse tehdä aloitteita, vai odotatko että mies viettelee sinut? Sinäkö olet se joka menee puheille, tekee rohkeasti aloitteen, ja ensimmäisenä soveltaa pelimiesoppeja hivuttautumalla lähemmäs, koskettelemalla miestä käsivarteen, ja pelaamalla jahtaa-ole jahdattavana-roolileikkejä?En mielestäni ole haukkunut rumia vässyköitä, jos joku on ruma vässykkä niin sitten on. Kauneus on katsojan silmässä. Tämä muistuttaa minua https://pbs.twimg.com/profile_images/572839872203005952/a_2Z6L46.jpeg (maalaa linkki -> klikkaa oikealla -> avaa /avaa uuteen välilehteen/ikkunaan )
Olen aina kuvitellut, että mies haluaa "saalistaa" naisen. Eikö se pidäkään paikkaansa? (räpsyttelen tekoripsiäni ja mutristan suutani) ATM-automaatti kirjoitti:
Juuri näin. Otetaanpa yksi esimerkki. Juuri sinä NAL olet sanonut että tärkeintä miehen markkina-arvossa on status ja raha. Tukevatko tilastot tätä väittämää?
Korkeimman tuloviidenneksen 30 miehistä vailla naista on 2%.
Alimman tuloviidenneksen miehistä vailla naista on 48%.
Ja, tännekin linkatun tutkimuksen mukaan tärkeimmät kaksi asiaa naisessa olivat 1. kauneus ja 2. hoikkuus. JA, mitä korkeammat miehen tulot olivat, sitä tärkeämpiä nämä asiat olivat.
Minkä päätelmän voimme tästä tehdä:
A) kemia ratkaisee, kannataa vain odottaa sitä oikeaa. Nuo tilastot ovat vain sattumaa
B) jos haluaa tasokkaan naisen (kauniin), kannattaa hankkia rahaa ja statusta
Kuinka alhainen ÄÖ:n pitää olla ellei pidä vaihtoehtoa B) itsestäänselvyytenä?"Korkeimman tuloviidenneksen 30 miehistä vailla naista on 2%.
Alimman tuloviidenneksen miehistä vailla naista on 48%."
Ja jäätelön syöminen aiheuttaa hukkumiskuolemia.ATM-automaatti kirjoitti:
Ei kannattaisi haukkua rumia vässyköitä. Tulet itse joku päivä olemaan ruma, muistathan että kaiken ikäisten miesten silmissä nainen on parhaimmillaan nuorena.
Ja osaatko itse tehdä aloitteita, vai odotatko että mies viettelee sinut? Sinäkö olet se joka menee puheille, tekee rohkeasti aloitteen, ja ensimmäisenä soveltaa pelimiesoppeja hivuttautumalla lähemmäs, koskettelemalla miestä käsivarteen, ja pelaamalla jahtaa-ole jahdattavana-roolileikkejä?Miksi kenenkään pitäisi soveltaa pelimiesoppeja? Usko tai älä, niin kiinnostunut ihminen tekee ihan luonnostaan ja suunnittelematta tuollaisia eleitä (hivuttautuu lähemmäs, koskettaa). Jos tuollaisia pitää opetella kirjoista niin joko ei ole aidosti kiinnostunut tai sitten jokin on vuorovaikutustaidoissa pahasti pielessä.
- 1212
helka kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi soveltaa pelimiesoppeja? Usko tai älä, niin kiinnostunut ihminen tekee ihan luonnostaan ja suunnittelematta tuollaisia eleitä (hivuttautuu lähemmäs, koskettaa). Jos tuollaisia pitää opetella kirjoista niin joko ei ole aidosti kiinnostunut tai sitten jokin on vuorovaikutustaidoissa pahasti pielessä.
Väärin.
Sekoitat keskenään halun kosketella ja kyvyn kosketella _oikealla tavalla_. Luuletko tosissaan että luonnollisesti halujensa mukaan toimiva mies koskettelisi seksuaalisesti kiinnostavaa naista ohimennen, ikään kuin huomaamatta ja vahingossa, käsivarteen? Tuskin.
"Vuorovaikutustaidot" on huono sana koska tuohon sisältyy kaikenlainen vuorovaikutus. Nyrkkisääntönä voisi sanoa että pelimiestaidot, tai viettelytaidot, ovat vuorovaikutusta joka ei olisi ok tuttavan tai sukulaisen kanssa. Ja ne on opittava erikseen.
Syyt miksi niitä opetellaan kirjoista:
- iän myötä naiset nostavat rimaa, jollain on saatava muut kiinni. Esim. koskettelua ei voi tuosta vain harjoitella
- mies on ulkonäöltään heikossa asemassa, ja tarvitsee kaiken avun kompensoidakseen tätä 1212 kirjoitti:
Väärin.
Sekoitat keskenään halun kosketella ja kyvyn kosketella _oikealla tavalla_. Luuletko tosissaan että luonnollisesti halujensa mukaan toimiva mies koskettelisi seksuaalisesti kiinnostavaa naista ohimennen, ikään kuin huomaamatta ja vahingossa, käsivarteen? Tuskin.
"Vuorovaikutustaidot" on huono sana koska tuohon sisältyy kaikenlainen vuorovaikutus. Nyrkkisääntönä voisi sanoa että pelimiestaidot, tai viettelytaidot, ovat vuorovaikutusta joka ei olisi ok tuttavan tai sukulaisen kanssa. Ja ne on opittava erikseen.
Syyt miksi niitä opetellaan kirjoista:
- iän myötä naiset nostavat rimaa, jollain on saatava muut kiinni. Esim. koskettelua ei voi tuosta vain harjoitella
- mies on ulkonäöltään heikossa asemassa, ja tarvitsee kaiken avun kompensoidakseen tätäHaluaisin tavata -livenä, en virtuaalihahmona- sellaisen miehen, joka on menestyksekkäästi oppinut noita taitoja kirjoista :D Olen sen verran paljon perehtynyt nonverbaaliin viestintään, että en ihan heti usko mihinkään kirjoista opittuihin 'pelimiestaitoihin'.
Se kyky kosketella oikealla tavalla kehittyy kokemuksen karttuessa. Nuori mies on kömpelö ja liian innokas tai toisinaan liian varovainen => Siperia opettaa => hän oppii sen oikean tavan kosketella. (Todellisuudessa ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa koskea, vaan hän oppii kyvyn lukea tilannetta ja vaistota mikä juuri kyseisen naisen kohdalla on oikea tapa edetä.)
Kyseenalaistan jälleen myös tuon sanan PELIMIEStaito. Jos tavoitteena ei ole johdatella naisia sänkyyn katteettomilla lupauksilla tai hyötyä heistä jollain tavalla, vaan saada tyttöystävä, niin miksi tarvitaan pelimiestaitoja? Miten se vaikuttaa siihen, kuinka sen oman tyttöystävän "näkee" jatkossa, jos hänen saamisekseen on pitänyt käyttää pm-taitoja/toimineet nimenomaan pelimiestaidot? Entä miksi ei voisi vain opiskella lähestymään ihmisiä ja lukemaan heidän nonverbaalia viestintäänsä vaan pitää opiskella nimenomaan pelimiestaitoja?- 1212
helka kirjoitti:
Haluaisin tavata -livenä, en virtuaalihahmona- sellaisen miehen, joka on menestyksekkäästi oppinut noita taitoja kirjoista :D Olen sen verran paljon perehtynyt nonverbaaliin viestintään, että en ihan heti usko mihinkään kirjoista opittuihin 'pelimiestaitoihin'.
Se kyky kosketella oikealla tavalla kehittyy kokemuksen karttuessa. Nuori mies on kömpelö ja liian innokas tai toisinaan liian varovainen => Siperia opettaa => hän oppii sen oikean tavan kosketella. (Todellisuudessa ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa koskea, vaan hän oppii kyvyn lukea tilannetta ja vaistota mikä juuri kyseisen naisen kohdalla on oikea tapa edetä.)
Kyseenalaistan jälleen myös tuon sanan PELIMIEStaito. Jos tavoitteena ei ole johdatella naisia sänkyyn katteettomilla lupauksilla tai hyötyä heistä jollain tavalla, vaan saada tyttöystävä, niin miksi tarvitaan pelimiestaitoja? Miten se vaikuttaa siihen, kuinka sen oman tyttöystävän "näkee" jatkossa, jos hänen saamisekseen on pitänyt käyttää pm-taitoja/toimineet nimenomaan pelimiestaidot? Entä miksi ei voisi vain opiskella lähestymään ihmisiä ja lukemaan heidän nonverbaalia viestintäänsä vaan pitää opiskella nimenomaan pelimiestaitoja?Pitää opetella sekä että. Eikä kirjoista opi taitavaksi, mutta sillä voi päästä alkuun. Esim. nuorelle täysin kokemattomalle miehelle voi olla uusi tieto että mitäpä jos kokeilisit ohi mennessä hipaista naisen käsivartta?
Voisi sanoa noin että tavalliset sosiaaliset taidot ovat välttämätön, muttei riittävä osa, naisen saamista.
Ja pelimiestaitoja voi käyttää monella tavalla. Myös tyttöystävän hankkimiseen. Koska et ole ollut "miesten illoissa", et ole tietoinen siitä että kun naisen näkökulmasta se tuleva aviomies vain tupsahti jostain, miehen näkökulmasta lähestyminen oli suunniteltu. Sitä harkittiin, ehkä pyydettiin kaveria wingaamaan, jne - ihan tavallista poikien juttua. Asia tunnustetaan sitten joskus kiikkustuolissa naureskellen, jos tunnustetaan. Väliähän asialla ei ole, tottahan toki ne tunteet ovat kuitenkin aitoja kun yhdessä kerran ollaan. Pelimiestaktiikat olivat vain keino lähestyä naista romanttisesti eikä kaverillisesti, nainen kun ei osaa eritellä millainen mies on ja mitä mies tekee, vaan se mies joko "vain sytyttää" tai "ei vain sytytä". - Ex----------PUA
helka kirjoitti:
Haluaisin tavata -livenä, en virtuaalihahmona- sellaisen miehen, joka on menestyksekkäästi oppinut noita taitoja kirjoista :D Olen sen verran paljon perehtynyt nonverbaaliin viestintään, että en ihan heti usko mihinkään kirjoista opittuihin 'pelimiestaitoihin'.
Kyseenalaistan jälleen myös tuon sanan PELIMIEStaito. Jos tavoitteena ei ole johdatella naisia sänkyyn katteettomilla lupauksilla tai hyötyä heistä jollain tavalla, vaan saada tyttöystävä, niin miksi tarvitaan pelimiestaitoja? Miten se vaikuttaa siihen, kuinka sen oman tyttöystävän "näkee" jatkossa, jos hänen saamisekseen on pitänyt käyttää pm-taitoja/toimineet nimenomaan pelimiestaidot? Entä miksi ei voisi vain opiskella lähestymään ihmisiä ja lukemaan heidän nonverbaalia viestintäänsä vaan pitää opiskella nimenomaan pelimiestaitoja?Oho, harvinainen hetki kun olen helkan kanssa samaa mieltä jostain. :D
Jep, käytäntö ja teoria on naisten iskemisessä ihan eri maailma, PUA-juttujen suhteen jopa usein ihan eri asia.
Vaikka miehen on joissain määrin tarpeellista ja mahdollista johtaa kanssakäymistä haluamaansa suuntaan, niin pohjimmiltaan se tapahtuu yhteisymmärryksessä.
PUA-fantasioissa opetetaan sitä, että mies voisi muka kontrolloida naista, mikä on kyllä aikalailla puppua. On aika helppo saada tämä vaikutelma naisesta, joka joko auttaa ttai on täysillä mukana. Mutta ei-naisia ja ehkä-naisia kohdatessa tulee vastaan seinä tuon luulon kanssa.
Koskettelusta on pariin viime viikon aikana nähty esimerkkejä.
Itse tein ne juuri oikein, vaikka ulkopuoliselle saattoi toisessa tilanteessa (se 22 v.) näyttää siltä, että otan vain toista kesken lauseen päästä kiinni ja suutelen kylmiltäni, mutta tosiasissa olin vainunnut tarkasti oikean hetken ja iskenyt.
Treffikumppanini kanssa myös tuli koskettelu mukaan, mikä oli hankalampaa sillä meillä oli pöytä välissä. Siitä kuitenkin hivuttauduin saamaan käden käteen, ja kohta sitä avautuikin uusi reitti, ja ilta päättyi syleilyyn ja suuteloon sekä sopimukseen seuraavasta tapaamisesta. Nainen oli kehunut tätä ennen kemioita, juuri kuten palstanaiset ovat kuvanneet niitä, mikä kanssa oli yksi vihreä valo. Kun homma sitten alkoi lähentyä fyysisiä pisteitä, alkoi tippuilla näitä ei-vapaahetoisia kiinnostuksen merkkejä, hiusten hiplailuista, huulien mutristeluun ja eteenpäin nojautumisiin, paljaan ihon esittelyynö, jalkaterän kääntymiseen jne. jutuille nauramiseen (tätä pidin vielä tosikkona ennen tapaamistamme).
Ja, kyllä tuo kontakti heti löi uuden vaihteen silmään, ja määritti miten tapailu jatkuu tästä eteenpäin, jos ei nyt takapakkia ota, mutta pelkiltään se olisi voinut karauttaa koko paatin kiville.
Toki, kyllä kirjoista voi apua saada, mutta sekin riippuu sitten minkälaisista kirjoista. - liskoaivot
helka kirjoitti:
"Korkeimman tuloviidenneksen 30 miehistä vailla naista on 2%.
Alimman tuloviidenneksen miehistä vailla naista on 48%."
Ja jäätelön syöminen aiheuttaa hukkumiskuolemia.Naisten liskoaivoilla ei voi huomata mitään korrelaatiota näissä ominaisuuksissa. Ihmisen parinvalinnan selittäminen näin on kylmää eikä noudata sitä kaavaa mitä naisille suunnatussa romanttisessa viihteessä näkee.
- hc-ätämi_
helka kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi soveltaa pelimiesoppeja? Usko tai älä, niin kiinnostunut ihminen tekee ihan luonnostaan ja suunnittelematta tuollaisia eleitä (hivuttautuu lähemmäs, koskettaa). Jos tuollaisia pitää opetella kirjoista niin joko ei ole aidosti kiinnostunut tai sitten jokin on vuorovaikutustaidoissa pahasti pielessä.
Sinun piti sanoa että kiinnostunut MIES tekee noin luonnostaan ja "kaikki vain tapahtuu" naiselle. Kaikilla miehillähän on tietenkin ihan synnynnäisesti naisten käsittelyyn tarvittavat taidot.
hc-ätämi_ kirjoitti:
Sinun piti sanoa että kiinnostunut MIES tekee noin luonnostaan ja "kaikki vain tapahtuu" naiselle. Kaikilla miehillähän on tietenkin ihan synnynnäisesti naisten käsittelyyn tarvittavat taidot.
Kieltämättä hymyilytti, kun tuossa palstan marginaalissa mainostettiin tätä juttua:
http://blogit.fit.fi/sairaankaunismaailma/ikuisesti-sinkku/?_ga=1.83185173.2064750663.1443420827
:D
- miesvm_1967x_out
Mä en tiedä Laasasesta mitään eikä kiinnostakaan. Mistähän asiassa on kyse? Asia on niin että kun kundi menee baariin niin se oma asenne ratkaisee, joskus toimii, joskus ei, joskus näyttää alkuun toimivan mutta ei toimi kuitenkaan :D Noilla pitää pärjätä.
- 714
Hypergamia on tärkeä asia ätminkäisen itsetunnon kannalta. Aina pakit saatuaan ätminkäinen voi syyttää naisen hypergamiaa. Tosi kätevää, eikö vain :D
- 118
Jep!
Ei aina voi syyttää hypergamiaa. Ainoastaan silloin jos saa pakit oman tasoiselta naiselta, jolle kelpaa vain itseään tasokkaampi mies. Älä yritä olla ovela ja vääristellä asioita.
- Ex----------PUA
super-atm kirjoitti:
Ei aina voi syyttää hypergamiaa. Ainoastaan silloin jos saa pakit oman tasoiselta naiselta, jolle kelpaa vain itseään tasokkaampi mies. Älä yritä olla ovela ja vääristellä asioita.
Huomattavaa onkin, että vastaukset on aina tälläisiä kieroiluja tai tyhmäilyjä.
Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että on osunut ja uponnut, koska faktoja ei yksinkertaisesti ole puoltamaan sitä skeidaa mitä femakot kannattavat. - tasoleikkuri
super-atm kirjoitti:
Nuo "tasot" onkin näppäriä tekosyitä. "Minun pitäisi saada tasoiseltani", pikemmin niin päin, jos et saa joltain et ole hänen tasoisensa. Kumpikin arvio toisen tason ja jos se täsmää, niin voi syntyä jotain. Muita tasoja ei ole olemassakaan.
- Rose23
super-atm kirjoitti:
Mistä sen oman tasonsa sitten tietää? Mistä voit tietää, että ihminen, jota lähestyt, on tasoisesi?
Ihminenhän ei itse määrittele omaa tasoaan vaan sen tekevät muut. Käytännössä MA koostuu siitä, ketkä ovat valmiita olemaan kanssasi eikä siitä mitä mieltä itse on omasta tasosta. Eikä pakkien saaminen aina kerro toisen hypergamiasta, vaikka jonkun mielestä "samantasoisia" oltaisiin. Jos esimerkiksi mitään yhteistä ei ole ja tulevaisuuden toiveet olisivat erilaiset niin en minä suostuisi silloin parisuhteeseen, vaikka paperilla "taso" olisi sama. tasoleikkuri kirjoitti:
Nuo "tasot" onkin näppäriä tekosyitä. "Minun pitäisi saada tasoiseltani", pikemmin niin päin, jos et saa joltain et ole hänen tasoisensa. Kumpikin arvio toisen tason ja jos se täsmää, niin voi syntyä jotain. Muita tasoja ei ole olemassakaan.
"Nuo "tasot" onkin näppäriä tekosyitä. "Minun pitäisi saada tasoiseltani", pikemmin niin päin, jos et saa joltain et ole hänen tasoisensa. Kumpikin arvio toisen tason ja jos se täsmää, niin voi syntyä jotain. Muita tasoja ei ole olemassakaan."
Amen! Jos korkeintaan/pääasiassa viitosen miehet lähestyvät minua, niin en millään laskuopilla voi olla kasin nainen. Voisin luetella vaikka kuinka paljon perusteita sille, miksi minun mielestäni pitäisi tulla rankatuksi kasin naiseksi, mutta jos niillä ei vastakkaisen sukupuolen silmissä ole mitään merkitystä niin silloin ne eivät kerro todellista tasoani.
Ja ihan sama päinvastoin: jos ne naiset, jotka ottavat esimerkiksi netissä yhteyttä, ovat korkeintaan 4-5 luokkaa, niin ei mies voi vängätä, että "mutta kun minä olen kunnollinen kasin mies".
(Ei, en edelleenkään arvota ihmisiä tasoteorian perusteella, käytän numeroita nyt vain keskustelun helpottamiseksi.)- ATMaisteri
helka kirjoitti:
"Nuo "tasot" onkin näppäriä tekosyitä. "Minun pitäisi saada tasoiseltani", pikemmin niin päin, jos et saa joltain et ole hänen tasoisensa. Kumpikin arvio toisen tason ja jos se täsmää, niin voi syntyä jotain. Muita tasoja ei ole olemassakaan."
Amen! Jos korkeintaan/pääasiassa viitosen miehet lähestyvät minua, niin en millään laskuopilla voi olla kasin nainen. Voisin luetella vaikka kuinka paljon perusteita sille, miksi minun mielestäni pitäisi tulla rankatuksi kasin naiseksi, mutta jos niillä ei vastakkaisen sukupuolen silmissä ole mitään merkitystä niin silloin ne eivät kerro todellista tasoani.
Ja ihan sama päinvastoin: jos ne naiset, jotka ottavat esimerkiksi netissä yhteyttä, ovat korkeintaan 4-5 luokkaa, niin ei mies voi vängätä, että "mutta kun minä olen kunnollinen kasin mies".
(Ei, en edelleenkään arvota ihmisiä tasoteorian perusteella, käytän numeroita nyt vain keskustelun helpottamiseksi.)Tuosta olen samaa mieltä. Kukaan ei voi määrittää omaa tasoaan. Tyypillisesti tasonsa yliarvioivat omaavat paljon sellaisia ominaisuuksia joita arvostetaan vastakkaisessa sukupuolessa.
Esimerkkejä:
- kiltit, pienet ja hoikat miehet jotka etsivät kilttiä, pientä ja hoikkaa naapurin tyttöä
- koulutetut, hyvin tienaavat tavallisen näköiset naiset jotka etsivät koulutettua, hyvin tienaavaa tavallisen näköistä miestä - Ex----------PUA
helka kirjoitti:
(Ei, en edelleenkään arvota ihmisiä tasoteorian perusteella, käytän numeroita nyt vain keskustelun helpottamiseksi.)Ja näin helka tuli, taas kerran lipsauttaneeksi jotain kiusallista, tällä kertaa sen, että naiset määräävät tasot miehille.
On fakta että naisilla oon seksuaalinen valta, ja koska naiset ovat valitsijoina, on tämän johdosta miesten taso kiinni naisista ja heidän valinnastaan.
Syy miksi joku jää ätmiksi tai ketmiksi, on siinä että nainen on päättänyt niin.
ATN tyytyy vähintään KT-mieheen, mutta asettaa tähtäimen ytmiin.
Kukaan ei ole YTM tyhjiössä. Eikä kyllä ATM tai KTM.
Myös minä sanon tätä samaa: minua on turha syyttää porsasteluista tai olla kateellinen, sen sijaan tulee syyttää heitä jotka sen mahdollistavat minulle, eli naisia koska se kaikki on heidän valinnasta kiinni paljon saan.
Olen sen monta kertaa sanonut, ttä koska naiset ovat hylänneet monogamian, käytän minä tilaisuutta hyväkseni. - Rose23
Ja näin helka tuli, taas kerran lipsauttaneeksi jotain kiusallista, tällä kertaa sen, että naiset määräävät tasot miehille.
On fakta että naisilla oon seksuaalinen valta, ja koska naiset ovat valitsijoina, on tämän johdosta miesten taso kiinni naisista ja heidän valinnastaan.
Syy miksi joku jää ätmiksi tai ketmiksi, on siinä että nainen on päättänyt niin.
ATN tyytyy vähintään KT-mieheen, mutta asettaa tähtäimen ytmiin.
Kukaan ei ole YTM tyhjiössä. Eikä kyllä ATM tai KTM.
Myös minä sanon tätä samaa: minua on turha syyttää porsasteluista tai olla kateellinen, sen sijaan tulee syyttää heitä jotka sen mahdollistavat minulle, eli naisia koska se kaikki on heidän valinnasta kiinni paljon saan.
Olen sen monta kertaa sanonut, ttä koska naiset ovat hylänneet monogamian, käytän minä tilaisuutta hyväkseni.Seksuaalinen valta on naisella, mutta se ei itseasiassa ole naisen vika. Kyse on enemmänkin siitä, että miehet seksinhimossaan ovat valmiita harrastamaan seksiä melkein kenen kanssa tahansa. Jos miehet pitäisivät standardeista kiinni niin ei kukaan nainen saisi moista valtaa. Valtasuhde ei voisi muuttua kuin kahdella tavalla. Naisten pitäisi haluta enemmän seksiä tai miesten pitäisi haluta vähemmän. Ja sitten toisaalta moni nainen haluaisi mieluummin parisuhteen kuin seksiä. Ei esim. minulle ollut sinkkuaikoina mitään merkitystä sillä, että saisin heti seksiä ja keneltä haluaisin. Jos en halua seksisuhdetta niin pelkän seksin arvo on tällöin 0.
Ja sehän on selvä, että naiset määrittävät miehen tasot. Samalla tavalla miehet määrittelevät naisten tason. Eihän kukaan saa määritellä itse omaa tasoaan. Ihan kuin Helka ensin käyttikin esimerkissään naista. Jos naisesta ei kiinnostu parisuhdemielessä kuin vitosen miehet niin nainen ei tällöin ole kasin nainen, vaikka kuinka tätä itse haluaisi. Ei kaikki naisetkaan ole niitä halutuimpia naisia, vaikka seksiä pystyisivätkin saamaan. Ja paljon on olemassa naisia, joista about kukaan ei kiinnostu.
Ja mitä sinun syyttelyysi tulee: Jokainen saa elää niin kuin tahtoo. Mutta se miten elää on oma päätös. Et oikein voi syyttää naisia siitä, että elät irtosuhteita harrastaen. Koska sinulla tuntuu käyvän hyvä flaksi, voisit yhtälailla tehdä päätöksen olla monogaaminen. - Ex----------PUA
Rose23 kirjoitti:
Seksuaalinen valta on naisella, mutta se ei itseasiassa ole naisen vika. Kyse on enemmänkin siitä, että miehet seksinhimossaan ovat valmiita harrastamaan seksiä melkein kenen kanssa tahansa. Jos miehet pitäisivät standardeista kiinni niin ei kukaan nainen saisi moista valtaa. Valtasuhde ei voisi muuttua kuin kahdella tavalla. Naisten pitäisi haluta enemmän seksiä tai miesten pitäisi haluta vähemmän. Ja sitten toisaalta moni nainen haluaisi mieluummin parisuhteen kuin seksiä. Ei esim. minulle ollut sinkkuaikoina mitään merkitystä sillä, että saisin heti seksiä ja keneltä haluaisin. Jos en halua seksisuhdetta niin pelkän seksin arvo on tällöin 0.
Ja sehän on selvä, että naiset määrittävät miehen tasot. Samalla tavalla miehet määrittelevät naisten tason. Eihän kukaan saa määritellä itse omaa tasoaan. Ihan kuin Helka ensin käyttikin esimerkissään naista. Jos naisesta ei kiinnostu parisuhdemielessä kuin vitosen miehet niin nainen ei tällöin ole kasin nainen, vaikka kuinka tätä itse haluaisi. Ei kaikki naisetkaan ole niitä halutuimpia naisia, vaikka seksiä pystyisivätkin saamaan. Ja paljon on olemassa naisia, joista about kukaan ei kiinnostu.
Ja mitä sinun syyttelyysi tulee: Jokainen saa elää niin kuin tahtoo. Mutta se miten elää on oma päätös. Et oikein voi syyttää naisia siitä, että elät irtosuhteita harrastaen. Koska sinulla tuntuu käyvän hyvä flaksi, voisit yhtälailla tehdä päätöksen olla monogaaminen.Ei muuten pidä paikkaansa.
Vaan kaiken pahan takana, on taas kerran nainen.
"Kaksinaismoraali on biologisessa mielessä ironista, sillä miehille ei olisi voinut kehittyä mieltymystä irtosuhteisiin, jos naiset olisivat evänneet heiltä mahdollisuuden toteuttaa mieltymyksiään."
- Robert Smith, Sperm Competition and the Evolution of Mating Systems
"Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
- David M. Buss
"..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
- Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved
Joten, nainen on se joka määrää panokset.
Meidät muut on pakotettuja pelaamaan sen mukaan.
Esim. mies kykenee monogamiaan, mutta hypergaminen ja kullikoukuttunut nainen ei. Sinä tietänet avioerotilastot? Rose23 kirjoitti:
Mistä sen oman tasonsa sitten tietää? Mistä voit tietää, että ihminen, jota lähestyt, on tasoisesi?
Ihminenhän ei itse määrittele omaa tasoaan vaan sen tekevät muut. Käytännössä MA koostuu siitä, ketkä ovat valmiita olemaan kanssasi eikä siitä mitä mieltä itse on omasta tasosta. Eikä pakkien saaminen aina kerro toisen hypergamiasta, vaikka jonkun mielestä "samantasoisia" oltaisiin. Jos esimerkiksi mitään yhteistä ei ole ja tulevaisuuden toiveet olisivat erilaiset niin en minä suostuisi silloin parisuhteeseen, vaikka paperilla "taso" olisi sama."Mistä sen oman tasonsa sitten tietää?"
Ei tämä nyt niin vaikeaa ole. Esimerkkejä tosielämästä. Minulla ei ole lapsia, joten toisen miehen äpärälapsia elättävä ja minun rahojani himoitseva nainen ei ole minun tasoinen. Reilusti ylipainoinen, liikuntaa harrastamaton sotanorsu ei ole minun tasoinen, koska harrastan liikuntaa ja vartaloni on kunnossa. Tuollaisille naisille kelpaan jos olen oikein aloitteellinen. Ei tuollaiseen hypergamiaan kannata suostua.
"Ihminenhän ei itse määrittele omaa tasoaan vaan sen tekevät muut."
No sen olen huomannut. Naiset ymmärtävät täysin oman tasonsa, mutta vaativat itselleen omaa tasoaan parempaa miestä. Se ei tee heistä silti saman tasoisia niiden miesten kanssa jotka itselleen kelpuuttavat. Eräskin palstaan hypergamian kieltävä nainen on sanonut että hänelle kelpaa vain mien jota "voi katsoa ylöspäin". Se on osoitus hypergamiasta.
https://whoism3.files.wordpress.com/2012/10/hypergamy-in-a-pic.jpg- NäinMeillä
super-atm kirjoitti:
"Mistä sen oman tasonsa sitten tietää?"
Ei tämä nyt niin vaikeaa ole. Esimerkkejä tosielämästä. Minulla ei ole lapsia, joten toisen miehen äpärälapsia elättävä ja minun rahojani himoitseva nainen ei ole minun tasoinen. Reilusti ylipainoinen, liikuntaa harrastamaton sotanorsu ei ole minun tasoinen, koska harrastan liikuntaa ja vartaloni on kunnossa. Tuollaisille naisille kelpaan jos olen oikein aloitteellinen. Ei tuollaiseen hypergamiaan kannata suostua.
"Ihminenhän ei itse määrittele omaa tasoaan vaan sen tekevät muut."
No sen olen huomannut. Naiset ymmärtävät täysin oman tasonsa, mutta vaativat itselleen omaa tasoaan parempaa miestä. Se ei tee heistä silti saman tasoisia niiden miesten kanssa jotka itselleen kelpuuttavat. Eräskin palstaan hypergamian kieltävä nainen on sanonut että hänelle kelpaa vain mien jota "voi katsoa ylöspäin". Se on osoitus hypergamiasta.
https://whoism3.files.wordpress.com/2012/10/hypergamy-in-a-pic.jpg"No sen olen huomannut. Naiset ymmärtävät täysin oman tasonsa, mutta vaativat itselleen omaa tasoaan parempaa miestä. Se ei tee heistä silti saman tasoisia niiden miesten kanssa jotka itselleen kelpuuttavat. Eräskin palstaan hypergamian kieltävä nainen on sanonut että hänelle kelpaa vain mien jota "voi katsoa ylöspäin". Se on osoitus hypergamiasta."
Olet nyt ymmärtänyt hieman väärin tämän tason. Toki voidaan ihmiselle määrittä joku teoreettinen ja laskennallinen taso. Tämä on kuin kiinteistönvälittäjän arvio asuntosi arvosta. Jos asunto (tai sinä) ei mene kuitenkaan kaupaksi pyydetyllä hinnalla, tuo alkuperäinen arvio on lopulta täysin merkityksetön. Vasta kun kaupat syntyvät, todellinen arvo paljastuu.
Voit vaikka kuinka kauan hokea sitä miten ansaitset sitä tai tätä etkä suostu kuin vain tiettyyn tasoon tai hintaan mutta se on lopulta täysin merkityksetöntä jos se ei ralisoidu todellisessa maailmassa koskaan. Jos nainen saa näennäisesti itseaan tasokkaamman miehen niin silloin tuo aikaisempi arvio naisen tasosta olikin väärä. Naisella oli joitain sellaisia avuja joita ei vain huomattu ja jotka mahdollistivat tuon miehen saamisen. - Rose23
Ei muuten pidä paikkaansa.
Vaan kaiken pahan takana, on taas kerran nainen.
"Kaksinaismoraali on biologisessa mielessä ironista, sillä miehille ei olisi voinut kehittyä mieltymystä irtosuhteisiin, jos naiset olisivat evänneet heiltä mahdollisuuden toteuttaa mieltymyksiään."
- Robert Smith, Sperm Competition and the Evolution of Mating Systems
"Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
- David M. Buss
"..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
- Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved
Joten, nainen on se joka määrää panokset.
Meidät muut on pakotettuja pelaamaan sen mukaan.
Esim. mies kykenee monogamiaan, mutta hypergaminen ja kullikoukuttunut nainen ei. Sinä tietänet avioerotilastot?Niin... eli mikä oli ristiriidassa? Minähän myönsin, että naisella on seksuaalinen valta. MUTTA... miehet osittain sen aiheuttavat. Nainenhan pääsee valitsemaan vain niistä miehistä, jotka ovat hänelle tarjolla. Jos esim vitosen naista ei lähestyisi kuin vitosen miehet niin eihän nainen silloin koskaan pääse valitsemaan kuin vitosen miehiä. Mutta kun tilanne on se, että seksinhimossaan ysin miehet ottavat myös sen vitosen naisen niin silloin nainen pääsee valitsemaan.
Jos miehet pitäisivät omista tasoistaan kiinni eivätkä epätoivoisesti olisi valmiita ottamaan mitä tahansa niin eiväthän naiset silloin pääsisi valintavaltaa käyttämään samalla tavalla. Tällä hetkellä miehistä on ylitarjontaa ainakin mitä tulee seksisuhteisiin. Ja valtasuhteenhan nimenomaan aiheuttaa se, että miesten puolelta tulee enemmän kysyntää seksiin kuin naisten puolelta. Miesten taso siis kokee inflaation. - Rose23
Mitä monogaamisuuteen tulee niin olen osin kanssasi samaa mieltä, mutta oma mielipiteeni on, että kummassakin sukupuolessa on melko vähän niitä, jotka todella pystyvät monogamiaan hairahtumatta kertaakaan. Riittää kun katsoo pettämistilastoja.
Miehet eivät voisi harrastaa irtosuhteita tai pettää, jos naiset eivät suostuisi irtosuhteisiin, mutta samaten naiset eivät voisi harrastaa irtosuhteita tai pettää, jos miehet eivät suostuisi. Tätä vain on vaikea muuttaa, koska kumpikaan sukupuoli ei ole mikään pyhimys ja ihmiset ovat melko itsekästä porukkaa.
- m-i-e-s
Luulisi olevan helppoa keskustela ilman Laasasen lanseeraamia termejä ja valmiita ajatuspolkuja, sillä ei ole tietoa Laasasen lanseeramista termeistä ja ajatuspoluista, saati itse Laasasesta. Uskallan ihan itse miettiä mainitsemiasi asioita, oma järjenkäyttö on salittu ja sitä voi käyttää myös silloin kun lukee samaa lässytystä ko. mainituista asioista. Mikäli useat palstan ketjut sisältävät samaa merkityksetöntä lässytystä, kannattaa ne skipata ja keskittyä niihin muihin, mutta toki siihen muuhunkin saattaa tulla sitä samaa merkityksetöntä lässytystä.
Älä käytä sanaa lässytys toisten mielipiteistä, joista olet itse eri mieltä. Miksi ei voisi viitata jonkun toisen kirjoituksiin ja ajatuksiin? Ei jokaisen tarvitse keksiä pyörää uudelleen.
- m-i-e-s
super-atm kirjoitti:
Älä käytä sanaa lässytys toisten mielipiteistä, joista olet itse eri mieltä. Miksi ei voisi viitata jonkun toisen kirjoituksiin ja ajatuksiin? Ei jokaisen tarvitse keksiä pyörää uudelleen.
Älä sinä opeta isääsi nussimaan. Ensinnäkin missään ei ole minun mielipiteitäni, eikä niistä taatusti tule ilmi että olisin jostakin jotain mieltä. Toiseksi vastaus oli aloittajale ja hän käytti ko. lässytys termiä, joten vastaan hänelle hänen ymmärtämäänsä sanaa käyttäen, vai oletko ihan vitun tyhmä?
m-i-e-s kirjoitti:
Älä sinä opeta isääsi nussimaan. Ensinnäkin missään ei ole minun mielipiteitäni, eikä niistä taatusti tule ilmi että olisin jostakin jotain mieltä. Toiseksi vastaus oli aloittajale ja hän käytti ko. lässytys termiä, joten vastaan hänelle hänen ymmärtämäänsä sanaa käyttäen, vai oletko ihan vitun tyhmä?
"Älä sinä opeta isääsi nussimaan."
Tuo ei liity asiaan mitenkään ja muutenkin tässä yhteydessä huono vertaus.
"Ensinnäkin missään ei ole minun mielipiteitäni, eikä niistä taatusti tule ilmi että olisin jostakin jotain mieltä."
En ole sinun mielipiteistäni mitään puhunutkaan.
"vai oletko ihan vitun tyhmä?"
En ole. Oletko itse?- m-i-e-s
super-atm kirjoitti:
"Älä sinä opeta isääsi nussimaan."
Tuo ei liity asiaan mitenkään ja muutenkin tässä yhteydessä huono vertaus.
"Ensinnäkin missään ei ole minun mielipiteitäni, eikä niistä taatusti tule ilmi että olisin jostakin jotain mieltä."
En ole sinun mielipiteistäni mitään puhunutkaan.
"vai oletko ihan vitun tyhmä?"
En ole. Oletko itse?"Tuo ei liity asiaan mitenkään ja muutenkin tässä yhteydessä huono vertaus."
Sinä et tule määritelemään yhtään mitään sanoja, mitä minä en saisi käyttää.
"En ole sinun mielipiteistäni mitään puhunutkaan."
- "Älä käytä sanaa lässytys toisten mielipiteistä, joista olet itse eri mieltä."
Toisten mielipiteistä, joista olet itse eri mieltä, mitenköhän voin olla eri mieltä, kun et minun mielipiteitäni lokeroi mihinkään, palikka. m-i-e-s kirjoitti:
"Tuo ei liity asiaan mitenkään ja muutenkin tässä yhteydessä huono vertaus."
Sinä et tule määritelemään yhtään mitään sanoja, mitä minä en saisi käyttää.
"En ole sinun mielipiteistäni mitään puhunutkaan."
- "Älä käytä sanaa lässytys toisten mielipiteistä, joista olet itse eri mieltä."
Toisten mielipiteistä, joista olet itse eri mieltä, mitenköhän voin olla eri mieltä, kun et minun mielipiteitäni lokeroi mihinkään, palikka."Sinä et tule määritelemään yhtään mitään sanoja, mitä minä en saisi käyttää."
Sinähän se oikein päällikkö olet. Kyllä nyt pelottaa :D En ehkä määrittele, mutta arvostelusta vapaa et ole. Aivan varmasti arvostelen tyhmiä juttujasi jatkossakin aina kun siihen on syytä.
"Toisten mielipiteistä, joista olet itse eri mieltä, mitenköhän voin olla eri mieltä, kun et minun mielipiteitäni lokeroi mihinkään, palikka."
Yleisesti on turha kuvailla kenenkään keskustelua ja puhetta sanalla lässytys, kusipää.- m-i-e-s
super-atm kirjoitti:
"Sinä et tule määritelemään yhtään mitään sanoja, mitä minä en saisi käyttää."
Sinähän se oikein päällikkö olet. Kyllä nyt pelottaa :D En ehkä määrittele, mutta arvostelusta vapaa et ole. Aivan varmasti arvostelen tyhmiä juttujasi jatkossakin aina kun siihen on syytä.
"Toisten mielipiteistä, joista olet itse eri mieltä, mitenköhän voin olla eri mieltä, kun et minun mielipiteitäni lokeroi mihinkään, palikka."
Yleisesti on turha kuvailla kenenkään keskustelua ja puhetta sanalla lässytys, kusipää.Arvostele ihan vapaasti ja käytä niin paljon typeryyttäsi kuin jaksat.
Oliko tämä osui ja upposi? Kannattaako lässytellä niin paljon? =)
"Kyllästyttää lukea koko ajan samaa lässytystä"
- Se on ihan aloittajan käyttämä termi ja edelleenkin = "Mikäli useat palstan ketjut sisältävät samaa merkityksetöntä lässytystä, kannattaa ne skipata ja keskittyä niihin muihin, mutta toki siihen muuhunkin saattaa tulla sitä samaa merkityksetöntä lässytystä.
Nyt kun jaksat mahtipontisesti esiintyä palstalla "Sinähän se oikein päällikkö olet. Kyllä nyt pelottaa :D" Niin kannataisikko ensin ymmärtää lukemansa, tai lukea ymmärtämäänsä? - 031720
super-atm kirjoitti:
"Sinä et tule määritelemään yhtään mitään sanoja, mitä minä en saisi käyttää."
Yleisesti on turha kuvailla kenenkään keskustelua ja puhetta sanalla lässytys, kusipää.Lässytys on sitä paitsi vähän ämmämäinen sana. Se, että ei uskalla kertoa omia mielipiteitä, on myös ämmämäistä.
m-i-e-s kirjoitti:
Arvostele ihan vapaasti ja käytä niin paljon typeryyttäsi kuin jaksat.
Oliko tämä osui ja upposi? Kannattaako lässytellä niin paljon? =)
"Kyllästyttää lukea koko ajan samaa lässytystä"
- Se on ihan aloittajan käyttämä termi ja edelleenkin = "Mikäli useat palstan ketjut sisältävät samaa merkityksetöntä lässytystä, kannattaa ne skipata ja keskittyä niihin muihin, mutta toki siihen muuhunkin saattaa tulla sitä samaa merkityksetöntä lässytystä.
Nyt kun jaksat mahtipontisesti esiintyä palstalla "Sinähän se oikein päällikkö olet. Kyllä nyt pelottaa :D" Niin kannataisikko ensin ymmärtää lukemansa, tai lukea ymmärtämäänsä?"Arvostele ihan vapaasti ja käytä niin paljon typeryyttäsi kuin jaksat."
Sinun arvostelu ei ole typeryyttä vaikka niin yrität väittää. Ensin kirjoitat paskaa ja sitten uskallat vielä arvostelijaa väittää typeräksi.
"Oliko tämä osui ja upposi? Kannattaako lässytellä niin paljon? =)"
Aika väsynyttä sanoa osui ja upposi, jos ei keksi muutakaan kerrottavaa. Se on naisten tapa, mutta ainakin nimimerkkisi peruteella olet mies. Ehkä se kertoo jotain sinusta.
"Nyt kun jaksat mahtipontisesti esiintyä palstalla "Sinähän se oikein päällikkö olet. Kyllä nyt pelottaa :D" Niin kannataisikko ensin ymmärtää lukemansa, tai lukea ymmärtämäänsä?"
Ymmärrän täysin lukemani. Jos yrität päteä ja olla jotenkin viisas, niin miksi olet täällä mielestäsi tyhmempiesi seurassa? Noin "viisaalle" miehelle luulisi olevan käyttöä muuallakin.- m-i-e-s
031720 kirjoitti:
Lässytys on sitä paitsi vähän ämmämäinen sana. Se, että ei uskalla kertoa omia mielipiteitä, on myös ämmämäistä.
Saako tämä ämmä nakella niskojaan? =) Uskalla kertoa on eri kuin jättää kertomatta, eikä tässä ketjussa sen koommin tiedusteltu mielipidettä ja ennen kuin voi tehdä mielipiteen, täytyisi tutustua ko. Laasaseen ja hänen lanseeraamiin termeihin ja polkuihin.
- m-i-e-s
super-atm kirjoitti:
"Arvostele ihan vapaasti ja käytä niin paljon typeryyttäsi kuin jaksat."
Sinun arvostelu ei ole typeryyttä vaikka niin yrität väittää. Ensin kirjoitat paskaa ja sitten uskallat vielä arvostelijaa väittää typeräksi.
"Oliko tämä osui ja upposi? Kannattaako lässytellä niin paljon? =)"
Aika väsynyttä sanoa osui ja upposi, jos ei keksi muutakaan kerrottavaa. Se on naisten tapa, mutta ainakin nimimerkkisi peruteella olet mies. Ehkä se kertoo jotain sinusta.
"Nyt kun jaksat mahtipontisesti esiintyä palstalla "Sinähän se oikein päällikkö olet. Kyllä nyt pelottaa :D" Niin kannataisikko ensin ymmärtää lukemansa, tai lukea ymmärtämäänsä?"
Ymmärrän täysin lukemani. Jos yrität päteä ja olla jotenkin viisas, niin miksi olet täällä mielestäsi tyhmempiesi seurassa? Noin "viisaalle" miehelle luulisi olevan käyttöä muuallakin."Sinun arvostelu ei ole typeryyttä vaikka niin yrität väittää. Ensin kirjoitat paskaa ja sitten uskallat vielä arvostelijaa väittää typeräksi."
Uskallan väittää? Sinähän olet ja tuot sen ilmi ihan itse. Mikäli ei tykkää paskasta, voi ne skipata ja keskittyä niihin muihin.
"Ehkä se kertoo jotain sinusta."
Katso trollihan se, montakohan nimimerkkiä sinulla kaikkiaan on, rekisteröityjä ja ei rekisteröityjä? Mitä muihin kohtiin tulee, on helvetin typerää edes yrittää ja tämäkin viesti tekee minusta entistä typerämmän, mikä ehkä trollin tarkoitusperä olikin, muuten tuo sinun koko virkkeesi oli hyvin väsynyttä ja kertoo todellakin mikä ja mitä sinä olet.
"Ymmärrän täysin lukemani. Jos yrität päteä ja olla jotenkin viisas, niin miksi olet täällä mielestäsi tyhmempiesi seurassa? Noin "viisaalle" miehelle luulisi olevan käyttöä muuallakin."
Mikäli oikeasti ymmärtää, olisi sen ensimmäisen kommenttilatteuksen jättänyt kokonaan käyttämättä, sehän kertoo jo että ei ymmärrä ja tuo typerä lokeroiminen vetoomuksilla kertoo todellakin jotain sinusta. Tämän viestin jälkeen lopetan typeränä olemisen, enkä ruoki trollia enempää. m-i-e-s kirjoitti:
"Sinun arvostelu ei ole typeryyttä vaikka niin yrität väittää. Ensin kirjoitat paskaa ja sitten uskallat vielä arvostelijaa väittää typeräksi."
Uskallan väittää? Sinähän olet ja tuot sen ilmi ihan itse. Mikäli ei tykkää paskasta, voi ne skipata ja keskittyä niihin muihin.
"Ehkä se kertoo jotain sinusta."
Katso trollihan se, montakohan nimimerkkiä sinulla kaikkiaan on, rekisteröityjä ja ei rekisteröityjä? Mitä muihin kohtiin tulee, on helvetin typerää edes yrittää ja tämäkin viesti tekee minusta entistä typerämmän, mikä ehkä trollin tarkoitusperä olikin, muuten tuo sinun koko virkkeesi oli hyvin väsynyttä ja kertoo todellakin mikä ja mitä sinä olet.
"Ymmärrän täysin lukemani. Jos yrität päteä ja olla jotenkin viisas, niin miksi olet täällä mielestäsi tyhmempiesi seurassa? Noin "viisaalle" miehelle luulisi olevan käyttöä muuallakin."
Mikäli oikeasti ymmärtää, olisi sen ensimmäisen kommenttilatteuksen jättänyt kokonaan käyttämättä, sehän kertoo jo että ei ymmärrä ja tuo typerä lokeroiminen vetoomuksilla kertoo todellakin jotain sinusta. Tämän viestin jälkeen lopetan typeränä olemisen, enkä ruoki trollia enempää."Uskallan väittää? Sinähän olet ja tuot sen ilmi ihan itse. Mikäli ei tykkää paskasta, voi ne skipata ja keskittyä niihin muihin."
Ehdottomasti uskalla väittää että olet tyhmä mies. Oikeastaan tuollainen paska pitäisikin jättää huomioimatta.
"Katso trollihan se, montakohan nimimerkkiä sinulla kaikkiaan on, rekisteröityjä ja ei rekisteröityjä?"
Ainoastaan yksi. Huomaa jälleen että käytät paskahousunaisten tapaa epäillä että kirjoittaisin monella nimimerkillä ja väittää minua trolliksi. Edelleenkään se ei tee kenestäkään trollia, että on asioista eri mieltä. Shaming language ja henkilöhyökkäys.
"Mitä muihin kohtiin tulee, on helvetin typerää edes yrittää ja tämäkin viesti tekee minusta entistä typerämmän, mikä ehkä trollin tarkoitusperä olikin, muuten tuo sinun koko virkkeesi oli hyvin väsynyttä ja kertoo todellakin mikä ja mitä sinä olet."
Ja taas väität minua trolliksi. Huoh! Väsyttävä yritys sinulta.
"Tämän viestin jälkeen lopetan typeränä olemisen, enkä ruoki trollia enempää."
Ja taas mainittu sana trolli. Montako kertaa aiot kirjoittaa trolli? Yritätkö tehdä uuden ennätyksen? Voit sitten kehuskella kavereille jos sinulla sellaisia on. Ehkä joku nainenkin antaa sinulle säälipillua kun uskallat uhota palstalla ja väittää minua trolliksi. Typeränä olemista tuskin pystyt lopettamaan, vaan tyhmänä pysyt lopun ikäsi.super-atm kirjoitti:
"Uskallan väittää? Sinähän olet ja tuot sen ilmi ihan itse. Mikäli ei tykkää paskasta, voi ne skipata ja keskittyä niihin muihin."
Ehdottomasti uskalla väittää että olet tyhmä mies. Oikeastaan tuollainen paska pitäisikin jättää huomioimatta.
"Katso trollihan se, montakohan nimimerkkiä sinulla kaikkiaan on, rekisteröityjä ja ei rekisteröityjä?"
Ainoastaan yksi. Huomaa jälleen että käytät paskahousunaisten tapaa epäillä että kirjoittaisin monella nimimerkillä ja väittää minua trolliksi. Edelleenkään se ei tee kenestäkään trollia, että on asioista eri mieltä. Shaming language ja henkilöhyökkäys.
"Mitä muihin kohtiin tulee, on helvetin typerää edes yrittää ja tämäkin viesti tekee minusta entistä typerämmän, mikä ehkä trollin tarkoitusperä olikin, muuten tuo sinun koko virkkeesi oli hyvin väsynyttä ja kertoo todellakin mikä ja mitä sinä olet."
Ja taas mainittu sana trolli. Montako kertaa aiot kirjoittaa trolli? Yritätkö tehdä uuden ennätyksen? Voit sitten kehuskella kavereille jos sinulla sellaisia on. Ehkä joku nainenkin antaa sinulle säälipillua kun uskallat uhota palstalla ja väittää minua trolliksi. Typeränä olemista tuskin pystyt lopettamaan, vaan tyhmänä pysyt lopun ikäsi.Kyllä on kypsää aikuisen järkevän ihmisen käytöstä.
lindqvist kirjoitti:
Kyllä on kypsää aikuisen järkevän ihmisen käytöstä.
Kiitos kehuista. Miten itse ajattelit osallistua keskusteluun?
super-atm kirjoitti:
Kiitos kehuista. Miten itse ajattelit osallistua keskusteluun?
Kunhan työkalut valmistuvat osallistun poistammalla näitä konfliktikeskusteluja bittiavaruuteen.
- super_bitch
super-atm kirjoitti:
"Uskallan väittää? Sinähän olet ja tuot sen ilmi ihan itse. Mikäli ei tykkää paskasta, voi ne skipata ja keskittyä niihin muihin."
Ja taas mainittu sana trolli. Montako kertaa aiot kirjoittaa trolli? Yritätkö tehdä uuden ennätyksen? Voit sitten kehuskella kavereille jos sinulla sellaisia on. Ehkä joku nainenkin antaa sinulle säälipillua kun uskallat uhota palstalla ja väittää minua trolliksi. Typeränä olemista tuskin pystyt lopettamaan, vaan tyhmänä pysyt lopun ikäsi.No voi itkujen itku, super-atm joutui ihan henkilöhyökkäyksen kohteeksi tässä. Ja shaming languagee vielä niskaan heitettiin. Sinä kun osaat niin hyvin tuon keskustelun, etkä ikinä muuta kuin välittömästi sorru haukkumiseen ja solvauksiin jos joku on eri mieltä. Tai uskaltaa arvostella pyhää pillun puutteisten myöhempäin aikojen marisijoiden seurakunnan pastoria.
super_bitch kirjoitti:
No voi itkujen itku, super-atm joutui ihan henkilöhyökkäyksen kohteeksi tässä. Ja shaming languagee vielä niskaan heitettiin. Sinä kun osaat niin hyvin tuon keskustelun, etkä ikinä muuta kuin välittömästi sorru haukkumiseen ja solvauksiin jos joku on eri mieltä. Tai uskaltaa arvostella pyhää pillun puutteisten myöhempäin aikojen marisijoiden seurakunnan pastoria.
Anna olla, tässä on jo kaksi, niin ei tarvitse kolmata.
super_bitch kirjoitti:
No voi itkujen itku, super-atm joutui ihan henkilöhyökkäyksen kohteeksi tässä. Ja shaming languagee vielä niskaan heitettiin. Sinä kun osaat niin hyvin tuon keskustelun, etkä ikinä muuta kuin välittömästi sorru haukkumiseen ja solvauksiin jos joku on eri mieltä. Tai uskaltaa arvostella pyhää pillun puutteisten myöhempäin aikojen marisijoiden seurakunnan pastoria.
Ajattelitko muullakin tavalla osallistua keskusteluun kuin minua arvostelemalla? No et tietenkään kun se on liikaa sinun pienille naisaivoille.
lindqvist kirjoitti:
Kunhan työkalut valmistuvat osallistun poistammalla näitä konfliktikeskusteluja bittiavaruuteen.
Ei keskusteluun osallistuminen ole keskustelun poistamista.
super-atm kirjoitti:
Ei keskusteluun osallistuminen ole keskustelun poistamista.
Jaa, no sitten taitaa jäädä tuo osallistuminen kokonaan tekemättä.
- 120315
lindqvist kirjoitti:
Kyllä on kypsää aikuisen järkevän ihmisen käytöstä.
Minkälaista on kypsä aikuisen järkevän ihmisen käytös nettipalstalla? Hyssyttely ja joojottelu virtuaalisella kukkaiskedolla kepeästi tanssahdellen?
- Ex----------PUA
super-atm kirjoitti:
Ajattelitko muullakin tavalla osallistua keskusteluun kuin minua arvostelemalla? No et tietenkään kun se on liikaa sinun pienille naisaivoille.
Sen käsitys vain asiallisesta keskustelusta on että se on sama kuin lällätteleminen puskista käsin.
Pitäähän nyt naisten saada mielensä mukaan olla kuin pulut shakkilaudalla keskusteluissa.
- Naisasialooseri1
Aloittaja on vajaa-älyinen. Laasanen ei ole noita termejä keksinyt eikä lanseerannut, mutta aivottomille elukoille se tuntuu olevan liian monimutkainen asia sisäistää ,joten on vain helpompi inttää Laasanen sitä Laasanen tätä. MAT on keksitty ameriikan maalla ja julkaistu vuonna 1998 nimellä sexual market value theory ja mitä netistä äkkiseltään löysin niin sen on"keksinyt"mies nimeltä Rollo Tomassi ja hän on sen ensimmäisen kerran kirjoittanut.
Joten sinä vajaaälyinen vittuelukka voit lopettaa Laasasen syyttelyn, Laasanen on vain viestintuoja ja totuudenpuhuja. Hän ei ole mitään noita asioita "keksinyt", hän vain kertoo ne ja idioottimaisin kommentti minkä olen naisen kirjoittaman nähnyt vastutaakseen Laasasata oli"saako laasanen itse?"
Saanko kysyä mitä helvetin väliä sillä on saako laasanen vai ei MAT:n paikkaansa pitämisen kannalta? Menikö liian vaikeaksi?- Naisasialooseri1
Saakohan Rollo itse vai ei? Sehän on äärmmäisen ratkaiseva asia pitääkö hänen teoriansa paikkaansa vai ei? Vai mitä ovat vajakit mieltä?
Se onkin henkilöhyökkäyksen ja shaming languagen idea. Eli yritetään vältellä asiaa ja siitä puhumista. Sen sijaan keskitytään haukkumaan asian kertojaa.
- nimimerkki24
Jätän huomioimatta analyysisi älykkyydestäni ja muutenkin ala-arvoisen ulosantisi. Käyttämäni termi "lanseerata" tarkoittaa mm. tuoda julkisuuteen ja tehdä tunnetuksi. Laasanen teki MA-teorian tunnetuksi Suomessa eli lanseerasi sen täällä.
- Naisasialooseri1
No miksi näistä asioista sitten pitäisi puhua ilman Laasasen"lanseeraamia"termejä? Ei se totuus mihinkään muutu vaikka termejä ei käytettäisikään. Ei talousasioistakaan puhuta ilman alan termejä, miksi siis parisuhde/seksiasioista pitäisi?
- nimimerkki24
No miksi näistä asioista sitten pitäisi puhua ilman Laasasen"lanseeraamia"termejä? Ei se totuus mihinkään muutu vaikka termejä ei käytettäisikään. Ei talousasioistakaan puhuta ilman alan termejä, miksi siis parisuhde/seksiasioista pitäisi?
Jos kertoisit omia ajatuksiasi niin ehkä keskustelu olisi hedelmällisempi kuin mitä se nykyään on.
- helgamies
AP:lle tiedoksi. Suomeen virtaa vetreitä taistelija YTMejä nyt sellaista vauhtia, että jokainen nainen saa kokea etnisen rakkauden jos vain haluaa. Nyt kiimavitun kulta-aika on nyt Suomessa.
- mythbuster
Sen huomaamiseen että sinkkuelämä on miehelle tuskallisen epäreilua, mikäli joskus haluaa saada seuraa, ei tarvita Laasasta eikä mitään erityisiä termejä. Tietysti muukin keskustelu sinkkuudesta on ihan paikallaan, mutta minä en oikein kykene siihen.
Sinkkuelämästä sinällään en pysty keskustelemaan, sillä minulle se on vain elämää, ihan normaalia sellaista. Sinkkuelämä, jossa treffaillaan ja yritetään pariutua on puolestaan niin ahdistavaa ja epäreilua että en pysty juuri muuhun kuin kritiikkiin ja ihmettelyyn. - Naisasialooseri1
MAT on totta joka sana. Myös hypergamia on totta, itsekin olen sellaisessa suhteessa tälläkin hetkellä. Siksi siitä puhutaan ja sen termejä täällä käytetään. Ja mies ei päätä kelpaako hän naisille vai ei kuten ei myöskään päätä tasoluokkaansa vaan ne päätökset tekevät naiset.
Ja AT-miehen kohdalla on ihan yksi lysti minkälaista kumppania/parisuhdetta hän haluaa. Olemattomasta markkina-arvostaan johtuen hän ei tule sitä saamaan.- nimimerkki24
Ihan samalla tavalla miehet päättävät naisen tason. Jos minä nyt yhtäkkiä keksisin olevani uberhottis ja miehet kuitenkin ovat sitä mieltä, että olen yhtä haluttava kuin koiran läjä ojanpenkalla, niin mitä minun mielipiteeni tässä tekee.
- Ex----------PUA
nimimerkki24 kirjoitti:
Ihan samalla tavalla miehet päättävät naisen tason. Jos minä nyt yhtäkkiä keksisin olevani uberhottis ja miehet kuitenkin ovat sitä mieltä, että olen yhtä haluttava kuin koiran läjä ojanpenkalla, niin mitä minun mielipiteeni tässä tekee.
Tee se päätös, ja katso saatko seksiä.
Sitten nämä "kokekaa kemiaa ja lakatkaa olemasta ätmejä"-neuvot voidaan ottaa käyttöön, ja pistää ATM tekemään se päätös, ja koittamaan saada seksiä.
Kumpi teistä todennäköisemmin silti saa sitä seksiä?
Itse asiassa, jopa siinä määrin, että voisi sanoa kuin entiseen tapaan alá Laasanen ja naisen seksuaalinen valta.
Joten tuo on vaiin yritys riisua miehet aseista, jotta he eivät voisi osoittaa yhteisillä termeillä ilmeistä. - nimimerkki24
Tee se päätös, ja katso saatko seksiä.
Sitten nämä "kokekaa kemiaa ja lakatkaa olemasta ätmejä"-neuvot voidaan ottaa käyttöön, ja pistää ATM tekemään se päätös, ja koittamaan saada seksiä.
Kumpi teistä todennäköisemmin silti saa sitä seksiä?
Itse asiassa, jopa siinä määrin, että voisi sanoa kuin entiseen tapaan alá Laasanen ja naisen seksuaalinen valta.
Joten tuo on vaiin yritys riisua miehet aseista, jotta he eivät voisi osoittaa yhteisillä termeillä ilmeistä.Yleisesti ottaen miehillä on voimakkaampi seksuaalinen vietti, niin kaipa minäkin saisin seksiä -ja ihan ilmaiseksi. Mukava molempia osapuolia tyydyttävä parisuhde taitaa kuitenkin olla sitten toinen juttu.
Eikö tuossa naisen seksuaalinen valta -kirjoituksessa tuotu esille idea siitä kuinka osa naisista velvotettaisiin antamaan seksiä miehille (anteeksi jos muistan väärin)? Osaisivatko miehet kuvitella tilanteen, jossa heidät velvoitettaisiin kulkemaan päivisin kurkku anuksessa. Molemmat ajatukset ovat räikeä loukkaus ihmisen itsemääräämisoikeuteen. - helgamies
Luonnollisessa tilassa (ei siis femakoituneessa lännessä) naisen seksuaalisuus on miesten hallinnassa. Kautta aikojen on tiedetty kiimavitun vapauttamisen johtavan kulttuurien tuhoon. Onneksi Suomeen on saatu taistelija-YTMejä, jotka palauttavat kiimavitun normaalin luonnollisen statuksen. Ja tämä kaikki tapahtuu seksuaaliähemmistöjen ja femakoiden hurratessa;)
- Ex----------PUA
nimimerkki24 kirjoitti:
Yleisesti ottaen miehillä on voimakkaampi seksuaalinen vietti, niin kaipa minäkin saisin seksiä -ja ihan ilmaiseksi. Mukava molempia osapuolia tyydyttävä parisuhde taitaa kuitenkin olla sitten toinen juttu.
Eikö tuossa naisen seksuaalinen valta -kirjoituksessa tuotu esille idea siitä kuinka osa naisista velvotettaisiin antamaan seksiä miehille (anteeksi jos muistan väärin)? Osaisivatko miehet kuvitella tilanteen, jossa heidät velvoitettaisiin kulkemaan päivisin kurkku anuksessa. Molemmat ajatukset ovat räikeä loukkaus ihmisen itsemääräämisoikeuteen.Seksuaalinen valta myönnetty
Samoin, myöskin se mistä NAL täällä puhuu, eli että naisen parisuhdeMA on eri kuin seksiMA.
"Eikö tuossa naisen seksuaalinen valta -kirjoituksessa tuotu esille idea siitä kuinka osa naisista velvotettaisiin antamaan seksiä miehille (anteeksi jos muistan väärin)? "
Käsittääkseni ei. Minä lukeudun heihin, jotka pitävät reguloitua seksuaalisuutta ratkaisuna, eli ongelmana on naisten hypergamia, mikä johtuu/aiheutuu myöntämästäsi seksuaalisesta vallasta (ei ihme että yrität riisua miehet aseista asian suhteen) mikä siis aiheuttaa sen, että naiset pyrkivät naimaan ylöspäin. Esim. ATM on olemassa vain koska ATN haluaa saada ytmin tai vähintään ketmin. KTM on olemassa koska KTN haluaa saada myös ytmin, mutta YTKM vielä kelpaa. Tämän mahdollistaa osaltaan myös seksuaalinen vapaus. Se pitää purkaa ja siirtyä esim. järjestettyihin pariutumisiin, neitsyt-takuulla. Se on ainoa pelastus, sillä naiset ovat itsekkäitä ja hypergamisia, eivätkä välitä muista kuin siitä että kiimavittu voi hyvin on totaalisessa kontrollissa.
"Osaisivatko miehet kuvitella tilanteen, jossa heidät velvoitettaisiin kulkemaan päivisin kurkku anuksessa. "
Ja tuo kurkku perseeseen analogia, on täysin virheellinen.
En tiedä mitä seksi on sinulle, mutta meille normaaleille ihmisille se ei ole sitä.
Tuo tilanne olisi miehille ja naisille sama: otetaan pimppi ja pippeli, ja laitetaan ne yhteen.
Te femakot olette muutenkin kieroutuneen oloisia seksuaalisuudeltanne, että varmaankin työntäöisitte ilomielin minkä tahansa vihanneksen sisäänne, joten saatte pitää anaalipenetraatiot ja vihanneksenne myös jatkossa.
"Molemmat ajatukset ovat räikeä loukkaus ihmisen itsemääräämisoikeuteen."
Todistat edellisen pointin.
Käännös: juoksujen juokseminen ja kiimavitun mukaan toimiminen on suurin kaikista oikeuksista, sillä se hyödyttää yksin naista.
Syy seksin reguloimiseen on täten siinä, että miehet eivät voi toteuttaa samaa oikeutta kuin naiset.
Naiset ovat portinvartijoina, ja täten miesten itsemääräämisoikeuden toteutuminen on naisista kiinni. - nimimerkki24
Seksuaalinen valta myönnetty
Samoin, myöskin se mistä NAL täällä puhuu, eli että naisen parisuhdeMA on eri kuin seksiMA.
"Eikö tuossa naisen seksuaalinen valta -kirjoituksessa tuotu esille idea siitä kuinka osa naisista velvotettaisiin antamaan seksiä miehille (anteeksi jos muistan väärin)? "
Käsittääkseni ei. Minä lukeudun heihin, jotka pitävät reguloitua seksuaalisuutta ratkaisuna, eli ongelmana on naisten hypergamia, mikä johtuu/aiheutuu myöntämästäsi seksuaalisesta vallasta (ei ihme että yrität riisua miehet aseista asian suhteen) mikä siis aiheuttaa sen, että naiset pyrkivät naimaan ylöspäin. Esim. ATM on olemassa vain koska ATN haluaa saada ytmin tai vähintään ketmin. KTM on olemassa koska KTN haluaa saada myös ytmin, mutta YTKM vielä kelpaa. Tämän mahdollistaa osaltaan myös seksuaalinen vapaus. Se pitää purkaa ja siirtyä esim. järjestettyihin pariutumisiin, neitsyt-takuulla. Se on ainoa pelastus, sillä naiset ovat itsekkäitä ja hypergamisia, eivätkä välitä muista kuin siitä että kiimavittu voi hyvin on totaalisessa kontrollissa.
"Osaisivatko miehet kuvitella tilanteen, jossa heidät velvoitettaisiin kulkemaan päivisin kurkku anuksessa. "
Ja tuo kurkku perseeseen analogia, on täysin virheellinen.
En tiedä mitä seksi on sinulle, mutta meille normaaleille ihmisille se ei ole sitä.
Tuo tilanne olisi miehille ja naisille sama: otetaan pimppi ja pippeli, ja laitetaan ne yhteen.
Te femakot olette muutenkin kieroutuneen oloisia seksuaalisuudeltanne, että varmaankin työntäöisitte ilomielin minkä tahansa vihanneksen sisäänne, joten saatte pitää anaalipenetraatiot ja vihanneksenne myös jatkossa.
"Molemmat ajatukset ovat räikeä loukkaus ihmisen itsemääräämisoikeuteen."
Todistat edellisen pointin.
Käännös: juoksujen juokseminen ja kiimavitun mukaan toimiminen on suurin kaikista oikeuksista, sillä se hyödyttää yksin naista.
Syy seksin reguloimiseen on täten siinä, että miehet eivät voi toteuttaa samaa oikeutta kuin naiset.
Naiset ovat portinvartijoina, ja täten miesten itsemääräämisoikeuden toteutuminen on naisista kiinni.Sarkasmi on vaikea laji. En näköjään taida sitä. Tuskin kukaan mies oikeasti vaivaantuisi minua panemaan. Aika monta kertaa olen ollut tilanteessa, jossa luulin että olisi saumaa, mutta jälleen kerran vierestä vietiin. :(
Seksi on varmasti mukavaa, kun sitä toteuttaa itselleen mieleisen henkilön kanssa, eikä pakotettuna niin kuin jossain Laasasen ehdotuksessa oli, laittaa tietyt naishenkilöt bordelleihin... Osaisitko kuvitella tilanteen jossa sinut on velvoitettu seksiin likaisen, huonohampaisen, liian lihavan ja kaikin puolin epämiellyttävän naisen kanssa. Etkö? Eikö sellaisia naisia ole olemassa? Miehiä valitettavasti on.
Minä en ole feministi. Tiedän arvoni ja niin tietävät kohtaamani ihmisetkin. En käy minkäänlaista taistelua naisten oikeuksista.
Kenen kanssa nainen juoksee juoksunsa? Miehen. Mikä tässä itkettää? Kiimavittu ja kiimakulli. Mikä tässä itkettää? Miksi jatkuva purnaus? Nainen jakaa kiimavittuaan kaikille, mutta miehet eivät saa seksiä? Vai tietyn tyyppiset miehet eivät saa seksiä? Palataanpa takaisin kemiaan: H2O, saippuaa ja tuoksuja, puhtaat, ehjät vaatteet positiivinen asenne. Saattas natsata. - Ex----------PUA
nimimerkki24 kirjoitti:
Sarkasmi on vaikea laji. En näköjään taida sitä. Tuskin kukaan mies oikeasti vaivaantuisi minua panemaan. Aika monta kertaa olen ollut tilanteessa, jossa luulin että olisi saumaa, mutta jälleen kerran vierestä vietiin. :(
Seksi on varmasti mukavaa, kun sitä toteuttaa itselleen mieleisen henkilön kanssa, eikä pakotettuna niin kuin jossain Laasasen ehdotuksessa oli, laittaa tietyt naishenkilöt bordelleihin... Osaisitko kuvitella tilanteen jossa sinut on velvoitettu seksiin likaisen, huonohampaisen, liian lihavan ja kaikin puolin epämiellyttävän naisen kanssa. Etkö? Eikö sellaisia naisia ole olemassa? Miehiä valitettavasti on.
Minä en ole feministi. Tiedän arvoni ja niin tietävät kohtaamani ihmisetkin. En käy minkäänlaista taistelua naisten oikeuksista.
Kenen kanssa nainen juoksee juoksunsa? Miehen. Mikä tässä itkettää? Kiimavittu ja kiimakulli. Mikä tässä itkettää? Miksi jatkuva purnaus? Nainen jakaa kiimavittuaan kaikille, mutta miehet eivät saa seksiä? Vai tietyn tyyppiset miehet eivät saa seksiä? Palataanpa takaisin kemiaan: H2O, saippuaa ja tuoksuja, puhtaat, ehjät vaatteet positiivinen asenne. Saattas natsata."Seksi on varmasti mukavaa, kun sitä toteuttaa itselleen mieleisen henkilön kanssa, eikä pakotettuna niin kuin jossain Laasasen ehdotuksessa oli, laittaa tietyt naishenkilöt bordelleihin... "
Laasanen ei ole missään sanonut noin.
Tuo on näiden femakkojen ja muiden "lassuttelijoiden" luoma olkiukko, koska eivät voi myöntää että miehellä on pointtia jutuissaan.
Itse tosin kannatan reguloitua pariutumista.
"Osaisitko kuvitella tilanteen jossa sinut on velvoitettu seksiin likaisen, huonohampaisen, liian lihavan ja kaikin puolin epämiellyttävän naisen kanssa. Etkö? Eikö sellaisia naisia ole olemassa? Miehiä valitettavasti on."
Sellaisia naisia on nimenomaan olemassa, ja heille seksi on valinta, tosin kuin heitä tasookkaammille miehille, jotka käytännössä on jo pakotettuja menemään heidän kanssa yksiin.
"Minä en ole feministi. Tiedän arvoni ja niin tietävät kohtaamani ihmisetkin. En käy minkäänlaista taistelua naisten oikeuksista."
Jos se puhuu ja kävelee kuin feinisti, se on silloin feministi.
"Palataanpa takaisin kemiaan: H2O, saippuaa ja tuoksuja, puhtaat, ehjät vaatteet positiivinen asenne. Saattas natsata."
Taas tuo alentuvainen hevonpaskaohje.
Mitäpä jos naiset vaikka kävisivät suihkussa ja tekisivät muuta kuten ehdotat, ehkä silloin he pääsisivät pörssiyhtiöiden hallituksiin. ;)
- polemiitikko
Laasasen ja opetuslastensa yhteiset nimittävät tekijät ovat nimenomaan pillunpuute ja heikko itsetunto. Vasta kolmantena tulee naisviha. Mutta!
Kyllä tässä asiassa on syynsä myös naisilla ja varsinkin naisasialiikkeellä. Silloin kun naiset alkoivat ajaa oikeuksiaan ja tasa-arvoa naisasialiikkeen radikaalin ja äänekkään siiven johdolla, taidettiin unohtaa että tasa-arvoon kuuluvat myös miehet. Tottakai silloin vallitsi patriarkalismi, mutta johtaako vastakkainasettelu tasa-arvoon? Harvoin. Siinä mielessä Laasasen ja kaltaistensa vastareaktio on ihan ymmärrettävä.
Parhaiten tämä tasa-arvovääristymä näkyy kehitysmaissa, jotka ovat olleet perinteisesti patriarkaalisia. Kun niihin on viety naisasialiike, ovat ensin naiset reagoineet ideologiaan innostuneina ja alkaneet ajaa omia oikeuksiaan täysin palkein, ja miehet ovat vastareagoineet tähän suorastaan aggressiivisesti, koska ovat kokeneet, että heidät on sivuutettu keskustelussa. Tämä näkyy siinä, että naisia kohtaan suuntautuva väkivalta on kasvanut (osan varmasti selittää myös se, että teoista ilmoitetaan entistä helpommin). Mutta, kun miehiltä on kysytty syytä naisvihaansa, ovat he kertoneet syyksi nimenomaan sen, että he kokevat jääneensä syrjään tasa-arvokeskustelussa, he ovat kokeneet oman asemansa uhatuksi. Se ei tietenkään tee väkivallasta, olipa se henkistä tai fyysistä, yhtään hyväksyttävämpää tai vähemmän tuomittavaa, mutta ei sovi unohtaa, että syrjimisen uhka ja osattomuuden tunne aiheuttavat turhautumista, joka taas aiheuttaa aggressiivisuutta.
Koska Suomessa ei ole sellaista macho-kulttuuria kuin monissa eteläisissä maissa, eikä sukupuoleen kohdistuvaa väkivaltaa katsota läpi sormien, ei kai jää juuri muuta keinoa kuin kehitellä teorioita, joiden kautta voi korostaa omaa miehuuttaan ja väheksyä uhaksi kokemaansa, tässä tapauksessa naista. Varsinkin, jos kärsii vielä pillunpuutteesta ja heikosta itsetunnosta, jotka juontuvat torjutuksi tulemisesta.- Ex----------PUA
"Laasasen ja opetuslastensa yhteiset nimittävät tekijät ovat nimenomaan pillunpuute ja heikko itsetunto. Vasta kolmantena tulee naisviha. Mutta!"
Ja tämä järkeilyn yhteisnimitys on shaming language ja henkilöhyökkäys.
Klassiset "sä oot vaan puutteessa", "sulla on heikko itsetunto" ja "sä vihaat naisia" ovat kaikki tunnettuja älyllisesti laiskan femakon tapoja vaientaa debaatti häpääisemällä toinen hiljaiseksi.
Mutta mikä on femakkojen itsensä laita, jos mennään henkilökohtaisuuksiin?
Onko heillä suuri saanti ja vienti? Itsetunnon laita? Ja femakkohan ei koskaan vihaisia miehiä?
Voisiko jopa tältä pohjalta todeta: Feministit ovat alhaisin elämänmuoto?
Tai, sitten voimme tarkastella argumentin esittäjän sijaan niitä argumentteja.
Olisiko se liian patriarkaalista? - polemiitikkotaas
Paitsi että olen mies ja tasa-arvon kannattaja. En siis feminismin, enkä sovinismin. Laasasen teorioissa ei ole mitään muuta kuin selitysten etsintää ja muiden syyllistämistä omasta saamattomuudestaan. Ja tottakai kohtalotoverit laulaa kuorossa samoja lauluja. Ihan luonnollista. Niinkuin sekin, että toiset on halutumpia kuin toiset, toiset pätevämpiä kuin toiset, toiset nopeampia tai vahvempia kuin toiset. Ja loput on sitten kateellisia toisilleen. Elämää. So what?
- 101626
polemiitikkotaas kirjoitti:
Paitsi että olen mies ja tasa-arvon kannattaja. En siis feminismin, enkä sovinismin. Laasasen teorioissa ei ole mitään muuta kuin selitysten etsintää ja muiden syyllistämistä omasta saamattomuudestaan. Ja tottakai kohtalotoverit laulaa kuorossa samoja lauluja. Ihan luonnollista. Niinkuin sekin, että toiset on halutumpia kuin toiset, toiset pätevämpiä kuin toiset, toiset nopeampia tai vahvempia kuin toiset. Ja loput on sitten kateellisia toisilleen. Elämää. So what?
Ettet vaan ole kuitenkin salaa valkoritaroiva miesvittu?
- Ex----------PUA
101626 kirjoitti:
Ettet vaan ole kuitenkin salaa valkoritaroiva miesvittu?
Veit sanat suustani.
On sääli että miehen täytyy valita valehtelu tasa-arvosta ja oman sukupuolensa vihaaminen viimeiseksi pariutumistaktiikakseen.
Minua kiinnostaisi tietää, mitä muuta kirjoittajat aikovat elämälleen tehdä kuin toistella Laasasen mantraa. Kun ei se palstan ulkopuolinen maailma muuksi muutu, vaikka täällä kuinka vakuuteltaisiin, että naiset tekevät valintoja väärillä perusteilla; että kunnolliselle miehelle kuuluu tietynlainen vaimo; että naisten ei kuulu nuorena juosta juoksuja vaan ottaa se luokan hissukkapoika ja mennä naimisiin jne.
Vaikka saahan sitä käyttää elämänsä siihenkin, että on mieluummin (omasta mielestään) oikeassa kuin onnellinen.- helgamies
Olen ehdottanut kiimavituille käyntiä pakolaiskeskuksissa. Jokainen nainen saa nyt miehen, koskaa ei ole ollut näin helppoa naisella. Olen ehdottanut myös ätmeille notkumista pakolaiskeskuten lähistöllä. Sillä kiimavittua saattaa roiskua sinne sun tänne pakolaiskeskukäynneiltä palaavilta naisilta.
- 1212
Maailma kyllä muuttuu, käytännössä siten että tavallisen miehen asema käy entistä tukalammaksi. Osittain, koska yhä useampi nainen haluaa tasokkaan miehen (ytmin) tai ei mitään, ja toisaalta koska miehet on koulutettu kilteiksi naisia kunnioittaviksi feministeiksi. Tämä ilahduttaa naisia työpaikalla, muttei treffeillä saati petikammarissa.
Olennainen kysymys on, mikä on MAT:n kokonaisvaikutus? MAT on laajimmin käytössä kieltämättä ätmien hallitsemissa piireissä', ja erityisesti pelimiespiireissä.
Minä väitän että vaikutus on positiivinen. Kun sanot etteivät palstalaiset tee asioille mitään, kyllä moni tekee. Minä olen hankkimassa hiljalleen rahaa ja statusta, palstalaisista esim. ht ja gentleman opettelivat pelimieskikkoja ja pääsivät 35 iässä neitsyydestä eroon. Yhä useampi nuori mies käy salilla, pukeutuu muodikkaasti, ja tiedostaa että menestyjät/alfat saavat kauneimmat naiset.
Jos ei olisi MA-teoriaa, suuri osa miehistä olisi siinä pulassa jossa ihmetellään miksi naiset eivät kiinnostu nuoresta, kiltistä, varmasti jollekin täydellisestä herrasmiehestä...sitten masennutaan ja aletaan juopottelemaan. - Ex----------PUA
Helka jakelee lisää ohjeita, joita ei noudata edes itse.
Olet sanonut olevasi poliittisesti aktiivinen ja femako, joten et edes itse noudata tuota "ignorance is bliss"-mallia.
Tyypillinen tapa riisua aseista ja sitoa toisen silmät.
Mitä helvetiin logiikkaa se ylipäänsä on, että äkkiä seksuaalisesta syrjinnästä kärsivät miehet muuttuvat onnellisiksi, jos he eivät tee mitään parantaakseen olojaan. :D Asia on päinvastoin.
- NäinMeillä
Laasasen (ja vastaavien) teorioissa on lisäksi se perustavan laatuinen vika että ne eivät kunnolla erottele syitä ja seurauksia. Jos esim. sanotaan yksioikoisesti että alimman tuloluokan miehillä on tilastollisesti vähemmän naisia kuin ylimmän tuloluokan miehillä, tästä ei voida suoraan tehdä johtopäätöstä että tulotaso olisi ratkaiseva kriteeri naisten miehille asettamissa vaatimuksissa. Yhtä hyvin voi olla että näissä miehissä on joku ominaisuus joka altistaa sekä alhaiselle tulotasolle että huonolle menestykselle naismaailmassa samaan aikaan.
- ATMaisteri
Käytännössä tuolla ei ole merkitystä. Miksi?
Koska jo evoluution tutkijoiden mukaan naiset ovat aina pitäneet miehistä joilla on statusta ja valtaa (raha = valta). Jos tullaan siihen lopputulokseen ettei raha ja valta itsessään kiinnosta, vaan ominaisuudet jotka johtivat rahaan ja valtaan, käytännössä samat miehet tulevat valituiksi, koska tietysti mies jolla on kykyjä muttei halua käyttää niitä, on laiska.
Ja miksi naiset pitävät ominaisuuksista joilla hankitaan statusta ja valtaa? "Koska naiset nyt _vain_..." ;)
Lopputulos = miehet joilla on statusta ja valtaa, kiinnostavat enemmän. Miehet joilla ei ole, riippumatta heidän lahjoistaan, kiinnostavat vähemmän.
Toisekseen, on todettu että status ja valta itsessään saavat miehen näyttämään kiinnostavammalta ja komeammalta (!). Halo-efekti toimii. - Edwardo_maanantairokuli
Tottahan toki näin. Tasoluokitus syntyy lähinnä geeneistä ja sosiaalisesta ilmentymästä. Tulotaso on siinä yksi pieru Saharassa, joka toki on alisteinen noille mainitsimilleni. Ulkonäkö tekee pääluokituksen, jonka jälkeen muut ominaisuudet joko nostaa tai laskee sitä hieman. Toki äärimmäisissä tapauksissa erittäin kovan statuksen omaava rumilus kiehtoo myös naisia suuresti, johtuen ilmeisesti luola-ajoista ja vahvan johtajan kaipuusta. Mutta nuo ovat harvinaisia poikkeuksia käytännössä.
Jokaisen kannattaisi muuten lukea Alaston apina niminen kirja, niin ymmärtäisi meidän kehitysasteen, eikä antaisi kehittyneen ympäristön hämätä.
Muuten on aika typerää vaatia tosiasioista vaikenemista. Joku jo hyvin sanoikin, että totuus taitaa olla liian epämiellyttävä etupäässä naisille ja siksi halutaan puhua mielummin jostain kemioista. Mutta luulen, että jokaisen elämää helpottaa kun löytää suurin piirtein tasonsa eikä hakkaa päätä seinään. Ja koska naisilla on valta-asema tässä kysymyksessä, niin "syyttävä sormi" osoittaa vähemmän yllättäin vahvemmin naisia kohti, jotka nuoruuden sekstailukokemuksista hullaantuneina arvioivat tasonsa todellisuutta korkeammaksi melkolailla poikkeuksetta. Ja tätä tekevät miehetkin varsinkin nuorena ennen kuin uskovat olevansa jotain muuta kuin haluttuja naistenmiehiä ja sitten tyytyvät johonkin muuhun kuin kympin tyttöihin. Naisilla tämä uskomisvaihe kuitenkin kestää ja kestää, kun he pääsevät harrastamaan seksiä itseään tasokkaampien miesten kanssa, mutta eivät ymmärrä että kelpaavat vain seksiin näille miehille paremman puutteessa.
Toki asiat voi aina tehdä vaikeaksi ja lopettaa kaiken yleistyksen ja puhua jostain poikkeustapauksista, mutta silloin voisi lopettaa melko lailla kaiken älyllisen sekä johonkin lopputulokseen johtavan keskustelun. - NäinMeillä
Edwardo_maanantairokuli kirjoitti:
Tottahan toki näin. Tasoluokitus syntyy lähinnä geeneistä ja sosiaalisesta ilmentymästä. Tulotaso on siinä yksi pieru Saharassa, joka toki on alisteinen noille mainitsimilleni. Ulkonäkö tekee pääluokituksen, jonka jälkeen muut ominaisuudet joko nostaa tai laskee sitä hieman. Toki äärimmäisissä tapauksissa erittäin kovan statuksen omaava rumilus kiehtoo myös naisia suuresti, johtuen ilmeisesti luola-ajoista ja vahvan johtajan kaipuusta. Mutta nuo ovat harvinaisia poikkeuksia käytännössä.
Jokaisen kannattaisi muuten lukea Alaston apina niminen kirja, niin ymmärtäisi meidän kehitysasteen, eikä antaisi kehittyneen ympäristön hämätä.
Muuten on aika typerää vaatia tosiasioista vaikenemista. Joku jo hyvin sanoikin, että totuus taitaa olla liian epämiellyttävä etupäässä naisille ja siksi halutaan puhua mielummin jostain kemioista. Mutta luulen, että jokaisen elämää helpottaa kun löytää suurin piirtein tasonsa eikä hakkaa päätä seinään. Ja koska naisilla on valta-asema tässä kysymyksessä, niin "syyttävä sormi" osoittaa vähemmän yllättäin vahvemmin naisia kohti, jotka nuoruuden sekstailukokemuksista hullaantuneina arvioivat tasonsa todellisuutta korkeammaksi melkolailla poikkeuksetta. Ja tätä tekevät miehetkin varsinkin nuorena ennen kuin uskovat olevansa jotain muuta kuin haluttuja naistenmiehiä ja sitten tyytyvät johonkin muuhun kuin kympin tyttöihin. Naisilla tämä uskomisvaihe kuitenkin kestää ja kestää, kun he pääsevät harrastamaan seksiä itseään tasokkaampien miesten kanssa, mutta eivät ymmärrä että kelpaavat vain seksiin näille miehille paremman puutteessa.
Toki asiat voi aina tehdä vaikeaksi ja lopettaa kaiken yleistyksen ja puhua jostain poikkeustapauksista, mutta silloin voisi lopettaa melko lailla kaiken älyllisen sekä johonkin lopputulokseen johtavan keskustelun."Toki asiat voi aina tehdä vaikeaksi ja lopettaa kaiken yleistyksen ja puhua jostain poikkeustapauksista, mutta silloin voisi lopettaa melko lailla kaiken älyllisen sekä johonkin lopputulokseen johtavan keskustelun."
No yleistää voi niin kovin monella tavalla, älyllisellä ja vähemmän älyllisellä tavalla. Yksi vähemmän älyllinen tapa on täällä harjoitettu "kaikki naiset" joka aika harvoin kattaa edes puolta todellisista naisista. Esim ns. "jännämiehiin" retkahtavia naisia tuskin on puolta kaikista tai muuten nämä onnekkaat renttumiehet tuskin urakastaa selviäisivät edes hengissä. Myös myytti kaikkien naisten antautumisesta YT-miehille on aika kaukana totuudesta. Kun nyt vähän havainnoi tavallisia ihmisiä, näkee huomattavan paljon hyvin tavallisia pariskuntia ihan kaikissa ikäluokissa ja näitä tällä mainittuja tapauksia varsin vähän.
Toki ne kertovat todellisista ja ihan mielenkiintoisista ilmiöistä eikä kukaan ole täysin vapaa niiden vaikutuksilta. Mutta että ne täysin päättäisivät valtaosan ihmisistä pariutumisesta, on aika lailla harhaa. Melkoinen osa ihmisten pariutumista on myös silkalla sattumalla. Kuka sattuu tapaaman kenet, missä ja millaisessa elämäntilanteessa.
Erilaiset teoriat selittävät kyllä asioita jollakin tarkkuudella väestötasolla mutta yksilötasolle sovellettuna ne toimivat usein melko huonosti. - 1212
NäinMeillä kirjoitti:
"Toki asiat voi aina tehdä vaikeaksi ja lopettaa kaiken yleistyksen ja puhua jostain poikkeustapauksista, mutta silloin voisi lopettaa melko lailla kaiken älyllisen sekä johonkin lopputulokseen johtavan keskustelun."
No yleistää voi niin kovin monella tavalla, älyllisellä ja vähemmän älyllisellä tavalla. Yksi vähemmän älyllinen tapa on täällä harjoitettu "kaikki naiset" joka aika harvoin kattaa edes puolta todellisista naisista. Esim ns. "jännämiehiin" retkahtavia naisia tuskin on puolta kaikista tai muuten nämä onnekkaat renttumiehet tuskin urakastaa selviäisivät edes hengissä. Myös myytti kaikkien naisten antautumisesta YT-miehille on aika kaukana totuudesta. Kun nyt vähän havainnoi tavallisia ihmisiä, näkee huomattavan paljon hyvin tavallisia pariskuntia ihan kaikissa ikäluokissa ja näitä tällä mainittuja tapauksia varsin vähän.
Toki ne kertovat todellisista ja ihan mielenkiintoisista ilmiöistä eikä kukaan ole täysin vapaa niiden vaikutuksilta. Mutta että ne täysin päättäisivät valtaosan ihmisistä pariutumisesta, on aika lailla harhaa. Melkoinen osa ihmisten pariutumista on myös silkalla sattumalla. Kuka sattuu tapaaman kenet, missä ja millaisessa elämäntilanteessa.
Erilaiset teoriat selittävät kyllä asioita jollakin tarkkuudella väestötasolla mutta yksilötasolle sovellettuna ne toimivat usein melko huonosti."Myös myytti kaikkien naisten antautumisesta YT-miehille on aika kaukana totuudesta. Kun nyt vähän havainnoi tavallisia ihmisiä, näkee huomattavan paljon hyvin tavallisia pariskuntia ihan kaikissa ikäluokissa ja näitä tällä mainittuja tapauksia varsin vähän."
Eli suurin osa ihmisistä on tavallisia (KTM/KTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pienempi osa hyvin tasokkaita (YTM/YTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pieni osa miehistä on jännämiehiä.
Miten tämä eroaa tasoteoriasta?
Mitä tulee naisten antautumiseen YT-miehille, sanotaan näin. Minä tunnen kaksi ytmiä, molemmat samalla pelimiehiä. Molemmilla on taustalla yli 100 panoa, plus tyttöystävät ja vaimot joita he tietysti pettävät säännöllisesti. Keskivertomiehellä seksikumppaneita on elämän aikana muutama. Ehkäpä kyse onkin siitä etteivät näiden miestne panot kutsu näitä miehiä ytmeiksi tai pelimiehiksi, vaan "ihaniksi miehiksi" ja "mukaviksi miehiksi"? - NäinMeillä
1212 kirjoitti:
"Myös myytti kaikkien naisten antautumisesta YT-miehille on aika kaukana totuudesta. Kun nyt vähän havainnoi tavallisia ihmisiä, näkee huomattavan paljon hyvin tavallisia pariskuntia ihan kaikissa ikäluokissa ja näitä tällä mainittuja tapauksia varsin vähän."
Eli suurin osa ihmisistä on tavallisia (KTM/KTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pienempi osa hyvin tasokkaita (YTM/YTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pieni osa miehistä on jännämiehiä.
Miten tämä eroaa tasoteoriasta?
Mitä tulee naisten antautumiseen YT-miehille, sanotaan näin. Minä tunnen kaksi ytmiä, molemmat samalla pelimiehiä. Molemmilla on taustalla yli 100 panoa, plus tyttöystävät ja vaimot joita he tietysti pettävät säännöllisesti. Keskivertomiehellä seksikumppaneita on elämän aikana muutama. Ehkäpä kyse onkin siitä etteivät näiden miestne panot kutsu näitä miehiä ytmeiksi tai pelimiehiksi, vaan "ihaniksi miehiksi" ja "mukaviksi miehiksi"?"Eli suurin osa ihmisistä on tavallisia (KTM/KTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pienempi osa hyvin tasokkaita (YTM/YTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pieni osa miehistä on jännämiehiä.
Miten tämä eroaa tasoteoriasta?"
Se eroaa tällä palstalla hellitystä tasoteorian käytännön vaikutuksesta jonka mukaan valtaosa keskitason naisista ei vilkaisekaan keskitason miehiä vaan pariutuu vain YTM- ja jännämiesten kanssa ja sitten ehkä joskus kolmen kympin jälkeen pitkin hampain tyytyy johonkin tavalliseen mieheen joka päätyy "aisuriksi".
"Mitä tulee naisten antautumiseen YT-miehille, sanotaan näin. Minä tunnen kaksi ytmiä, molemmat samalla pelimiehiä. Molemmilla on taustalla yli 100 panoa, plus tyttöystävät ja vaimot joita he tietysti pettävät säännöllisesti. "
Sekä nämä pelimiehet että heidän naisensa ovat aika lailla yhtä samaa piiriä joka pyörii ympäriinsä keskenään. Tavallinen keskimääräinen nainen joka jatkuvasti antaisi pelimiehille ei kyllä vastaa mitään minun kokemustani tavallisten naisten elämästä. Kyllä ne naisetkin ovat niitä tiettyjä joiden elämä koostuu yhden illan suhteista. Tämä ei siis juurikaan ole pois niiden tavallisten miesten naisten saannista joka suuntautuu enemmän pitkiin pysyviin parisuhteisiin ja niihin naisiin jotka myös sitä haluavat. - 1212
NäinMeillä kirjoitti:
"Eli suurin osa ihmisistä on tavallisia (KTM/KTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pienempi osa hyvin tasokkaita (YTM/YTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pieni osa miehistä on jännämiehiä.
Se eroaa tällä palstalla hellitystä tasoteorian käytännön vaikutuksesta jonka mukaan valtaosa keskitason naisista ei vilkaisekaan keskitason miehiä vaan pariutuu vain YTM- ja jännämiesten kanssa ja sitten ehkä joskus kolmen kympin jälkeen pitkin hampain tyytyy johonkin tavalliseen mieheen joka päätyy "aisuriksi".
"Mitä tulee naisten antautumiseen YT-miehille, sanotaan näin. Minä tunnen kaksi ytmiä, molemmat samalla pelimiehiä. Molemmilla on taustalla yli 100 panoa, plus tyttöystävät ja vaimot joita he tietysti pettävät säännöllisesti. "
Sekä nämä pelimiehet että heidän naisensa ovat aika lailla yhtä samaa piiriä joka pyörii ympäriinsä keskenään. Tavallinen keskimääräinen nainen joka jatkuvasti antaisi pelimiehille ei kyllä vastaa mitään minun kokemustani tavallisten naisten elämästä. Kyllä ne naisetkin ovat niitä tiettyjä joiden elämä koostuu yhden illan suhteista. Tämä ei siis juurikaan ole pois niiden tavallisten miesten naisten saannista joka suuntautuu enemmän pitkiin pysyviin parisuhteisiin ja niihin naisiin jotka myös sitä haluavat."Sekä nämä pelimiehet että heidän naisensa ovat aika lailla yhtä samaa piiriä joka pyörii ympäriinsä keskenään. Tavallinen keskimääräinen nainen joka jatkuvasti antaisi pelimiehille ei kyllä vastaa mitään minun kokemustani tavallisten naisten elämästä."
Toistan: 2 miestä, 200 naista. Ei puhuta mistään pienestä piiristä.
Ja voin sanoa että näiden miesten suosimat naiset eivät todellakaan ole mitään stereotyyppisiä WT-pimatsuja, vaan nimen omaan koulutettuja, fiksuja, jne. Sellaisia jotka etsivät miestä, mutteivat ole vielä löytäneet. Tai ovat, mutta sitten firman bileissä kaikki vain tapahtui jne. Ainoa yhteinen piirre heissä on hyvä ulkonäkö, pl. viime hetken pokat baari-iltoina (kun nätimpi likka vetikin homman puihin).
Viestisi vahvistaa että asia on juuri niin kuin ajattelinkin. Nainen pitää pelimiehenä vain sitä pelimiestä jolle antoi pakit, ei sitä pelimiestä jolle antoi seksiä. Näitä miehiä heidän pokansa kutsuvat "ihaniksi miehiksi", "mukaviksi miehiksi" ja "sielunkumppaneiksi".
Tuo tarina muutamista "pelimiesten" naisista on kilteille miehille syötetty tarina, totuus on että valtaosa naisista rakastaa pelimiehiä ja hankkii panokokemuksensa pelimiesten kanssa sillä aikaa kun tulevat elättäjäbetat odottelevat nurkkapöydissä vuoroaan. - Edwardo_9plus
NäinMeillä kirjoitti:
"Eli suurin osa ihmisistä on tavallisia (KTM/KTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pienempi osa hyvin tasokkaita (YTM/YTN), ja he pariutuvat pääsääntöisesti keskenään. Pieni osa miehistä on jännämiehiä.
Sekä nämä pelimiehet että heidän naisensa ovat aika lailla yhtä samaa piiriä joka pyörii ympäriinsä keskenään. Tavallinen keskimääräinen nainen joka jatkuvasti antaisi pelimiehille ei kyllä vastaa mitään minun kokemustani tavallisten naisten elämästä. Kyllä ne naisetkin ovat niitä tiettyjä joiden elämä koostuu yhden illan suhteista. Tämä ei siis juurikaan ole pois niiden tavallisten miesten naisten saannista joka suuntautuu enemmän pitkiin pysyviin parisuhteisiin ja niihin naisiin jotka myös sitä haluavat."Se eroaa tällä palstalla hellitystä tasoteorian käytännön vaikutuksesta jonka mukaan valtaosa keskitason naisista ei vilkaisekaan keskitason miehiä vaan pariutuu vain YTM- ja jännämiesten kanssa ja sitten ehkä joskus kolmen kympin jälkeen pitkin hampain tyytyy johonkin tavalliseen mieheen joka päätyy "aisuriksi"."
No noinhan se tuppaa menemään selkeyden vuoksi hieman karrikoitaessa. Miksi muuten niin moni keskitason mieskin kärvistelisi parhaan nuoruuden vähäisten naiskontaktien kanssa? Tai jos niitä haluaa, niin joutuu laskemaan rimaa hetkellisesti erittäin alas suhteessa omaan tasoon.
Tilanne helpottuu kolmenkympin hujakoilla, kun naisista enemmistö alkaa havahtumaan rupsahtamiseen ja sitten tavallinen mies jo kelpaakin. Puhtailla nuoruuden seksimarkkinoilla viidennes miehistä panee naisten parempaa puoliskoa ellei enempääkin. Muut tyytyy luihin tai on ilman. - NäinMeillä
1212 kirjoitti:
"Sekä nämä pelimiehet että heidän naisensa ovat aika lailla yhtä samaa piiriä joka pyörii ympäriinsä keskenään. Tavallinen keskimääräinen nainen joka jatkuvasti antaisi pelimiehille ei kyllä vastaa mitään minun kokemustani tavallisten naisten elämästä."
Toistan: 2 miestä, 200 naista. Ei puhuta mistään pienestä piiristä.
Ja voin sanoa että näiden miesten suosimat naiset eivät todellakaan ole mitään stereotyyppisiä WT-pimatsuja, vaan nimen omaan koulutettuja, fiksuja, jne. Sellaisia jotka etsivät miestä, mutteivat ole vielä löytäneet. Tai ovat, mutta sitten firman bileissä kaikki vain tapahtui jne. Ainoa yhteinen piirre heissä on hyvä ulkonäkö, pl. viime hetken pokat baari-iltoina (kun nätimpi likka vetikin homman puihin).
Viestisi vahvistaa että asia on juuri niin kuin ajattelinkin. Nainen pitää pelimiehenä vain sitä pelimiestä jolle antoi pakit, ei sitä pelimiestä jolle antoi seksiä. Näitä miehiä heidän pokansa kutsuvat "ihaniksi miehiksi", "mukaviksi miehiksi" ja "sielunkumppaneiksi".
Tuo tarina muutamista "pelimiesten" naisista on kilteille miehille syötetty tarina, totuus on että valtaosa naisista rakastaa pelimiehiä ja hankkii panokokemuksensa pelimiesten kanssa sillä aikaa kun tulevat elättäjäbetat odottelevat nurkkapöydissä vuoroaan."Toistan: 2 miestä, 200 naista. Ei puhuta mistään pienestä piiristä."
No jos sinulla on 100 miestä ja sata naista, saat aikaan jokaiselle sata suhdetta eri ihmisen kanssa. Ja tähän tarvitaan siis vain 200 ihmistä. Pieni piiri pystyy hankkimaan todella paljon suhteita ja olla silti pieni piiri. Sinä olet havainnoinut tuota piiria vain näiden kahden miehen näkökulmasta ja se näyttää sinusta siksi siltä että vain nämä kaksi miestä saavat ja hirveä määrä naisia antaa. Kokonaisuus ei kuitenkaan ole tämä.
"Ja voin sanoa että näiden miesten suosimat naiset eivät todellakaan ole mitään stereotyyppisiä WT-pimatsuja, vaan nimen omaan koulutettuja, fiksuja, jne. Sellaisia jotka etsivät miestä, mutteivat ole vielä löytäneet."
En minä sanonut että niiden naisten pitäisi olla jotenkin huonoja. Mutta heilläkin on paljon suhteita. Eli he ovat osa sitä piiriä joilla on kaikilla paljon suhteita. Tämän ulkopuolelle jää sitten se suuri enemmistä miehiä ja naisia joilla ei ole paljon suhteita.
"Viestisi vahvistaa että asia on juuri niin kuin ajattelinkin. Nainen pitää pelimiehenä vain sitä pelimiestä jolle antoi pakit, ei sitä pelimiestä jolle antoi seksiä. Näitä miehiä heidän pokansa kutsuvat "ihaniksi miehiksi", "mukaviksi miehiksi" ja "sielunkumppaneiksi"."
En tiedä viestini sitä vahvisti.
"Tuo tarina muutamista "pelimiesten" naisista on kilteille miehille syötetty tarina, totuus on että valtaosa naisista rakastaa pelimiehiä ja hankkii panokokemuksensa pelimiesten kanssa sillä aikaa kun tulevat elättäjäbetat odottelevat nurkkapöydissä vuoroaan."
No veikkaan että minulla on sinua aika lailla enemmän kokemusta siitä millaista on tavallisen miehen elämä naisten kanssa ja millaisia miehiä naiset saavat. Koko ystäväpiirini koostuu hyvin tavallisista kilteistä ja kunnollisista miehistä ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki ovat löytäneet tavalliset kunnolliset naiset. Ei noilla naisilla ole ollut mitään "pelimiehiä" vaan ehkä yksi tai kaksi suhdetta edelleenkin hyvin tavallisten miesten kanssa ja sitten päädytään sen lopullisen kanssa yhteen. Ja samoin noilla miehillä on ollut ne pari kolme seurustelua ja sitten löydettiin se oikea. Hyvin tavallista ja tylsää siinä mielessä että siitä ei saa mitään raflaavia väitteitä.
Nuo pelimiehet ovat sitten niitä joita on ne yksi tai kaksi paikallisessa yökerhossa ja joita katsotaan vähän naureskellen ja heidän ympärillän pyörivää muutamaa naista vähän säälien.
Joten voisiko olla että tuo pelimiesten ylivalta onkin se sinulle syötetty tarina? - ulkonäkö_vaikuttaa
ATMaisteri kirjoitti:
Käytännössä tuolla ei ole merkitystä. Miksi?
Koska jo evoluution tutkijoiden mukaan naiset ovat aina pitäneet miehistä joilla on statusta ja valtaa (raha = valta). Jos tullaan siihen lopputulokseen ettei raha ja valta itsessään kiinnosta, vaan ominaisuudet jotka johtivat rahaan ja valtaan, käytännössä samat miehet tulevat valituiksi, koska tietysti mies jolla on kykyjä muttei halua käyttää niitä, on laiska.
Ja miksi naiset pitävät ominaisuuksista joilla hankitaan statusta ja valtaa? "Koska naiset nyt _vain_..." ;)
Lopputulos = miehet joilla on statusta ja valtaa, kiinnostavat enemmän. Miehet joilla ei ole, riippumatta heidän lahjoistaan, kiinnostavat vähemmän.
Toisekseen, on todettu että status ja valta itsessään saavat miehen näyttämään kiinnostavammalta ja komeammalta (!). Halo-efekti toimii.Todellisuudessa asia ei kuitenkaan mene noin, vaikka naiset aina monesti niin väittävät. Kyse on vain siitä, että se ulkonäkö ALETAAN NÄKEMÄÄN muka miellyttävämmäksi. Eli halutaan ikäänkuin nähdä se sama mies muka ulkonäöltään komeaksi, vaikkei sitten oikeassa elämässä ilman menestystä sitä olisikaan.
On täysin fysikaalisesti mahdotonta olla ulkonäöltään toisennäköinen, vaikka luonnetta ja persoonaa olisikin. Vaikka olisit menestynyt, niin peilistä katsoo silti aivan samannäköinen mies kuin aina ennenkin.
ABSOLUUTTINEN ULKONÄKÖ ei muutu siis mihinkään, vaan naiset vain haluavat nähdä sen kyseisen miehen komeana.
Koska jos mietitte ERITTÄIN KOMEAA ja seksikästä mallimiestä, jolla on siis ulkonäöllisiä geenejä. Hän on siis ABSOLUUTTISESTI komea ja seksikäs naisten silmissä. Hänellä on komeat, miehekkäät ja kulmikkaat kasvonpiirteet, hän on pitkä, lihaksikas, harteikas, jne. Hänen ABSOLUUTTINEN ulkonäkönsä on siis tuo, on hän menestynyt tai ei.
Mutta kun hän menestyy tai hänellä on mukava luonne ja persoona, niin hänen ulkonäkönsä pysyy siis samana, näistä asioista huolimatta. Mukava luonne ja miellyttävä persoona ovat TÄYSIN ERI ASIA kuin se absoluuttinen ulkonäkö.
Naiset siis vain aina monesti sanovat, että rumakin mies muuttuu komeaksi, jos hänellä on miellyttävä luonne. Tätähän asia ei siis OIKEASTI TARKOITA. Eihän sen miehen kasvot muutu yhtään symmetrisemmiksi, ei hänelle tule lainkaan lisää ruumiinpituutta, hänellä ei ole yhtään sen enempää lihasmassaa, eikä harteikkuutta, hänen kalunsa ei kasva fyysisesti yhtään enempää mittaa tai paksuutta eikä täten kokoa.
Kuvitellaan menestymätön mies, joka näyttää siis ulkoisesti HARVINAISEN KOMEALTA ja seksikkäältä mieheltä kaikin tavoin. Vartalo, kasvonpiirteet, ruumiinrakenne, pituus, jne. Hän on siis silloin FYYSISESTI ERITTÄIN komea ja seksikäs. Kun hän alkaa menestyä, niin se hänen ulkonäkönsä pysyy edelleen samana. Se ulkonäkö ETTÄ se menestys tekee siitä miehestä sen komean ja seksikkään.
Esim. minä. Voisin alkaa menestyä, mutta miksi naiset eivät siitä huolimatta näkisi minua tasan yhtä seksikkäänä kuin ne ÄÄRIMMÄISEN KOMEAT ja menestyneet miesmallit? Koska jokainen tajuaa, että minä olen aivan vitun ruma ja se miesmalli aivan vitun komea. Vaikka kuinka väitetään, että minun ulkonäköni muuttuisi muka komeammaksi menestymisen kautta, niin se ei tällä tavoin pidä lainkaan paikkaansa.
Ymmärrätte siis mitä tarkoitan? Vaikka se luonne ja persoona muka tekisi miehestä komeamman, niin se ei tarkoita, että mies muuttuu FYYSISESTI komeammaksi vaan se MIELIKUVA siitä miehestä muuttuu komeammaksi. Mutta tällöinkin ne OIKEASTI ERITTÄIN, ERITTÄIN komeat miehet ovat silti huomattavasti seksikkäämpiä kuin rumat miehet, jotka menestyvät.
Koska ne naiset eivät voi edelleenkään viehättyä sen ruman menestyjän ulkonäöstä, mutta taasen ERITTÄIN KOMEAN miehen ulkonäöstä naiset viehättyvät. Se ulkonäön muutos menestyvän miehen kohdalla ei siis tarkoita, että se ruma mies muuttuisi ulkoisesti samanlaiseksi kuin se miesmalli. Tämän ymmärtää jokainen.
Tällöin se AIDOSTI JA FYYSISESTI komea mies, joka menestyy, painii aivan omassa sarjassaan kuin se ruma, mutta menestynyt.
Se AITO KOMEUS on aivan eri asia kuin se joku vitun säälittävä mielikuva, jossa luonteen kautta se mies muuttuu jotenkin komeammaksi. Ei, se on vain pelkkä VERTAUSKUVA, ei oikeasti maailmassa tapahtuva asia.
ERITTÄIN KOMEA ulkoisesti oleva mies, joka menestyy, viehättää AINA JA KAIKKIALLA enemmän kuin ruma ja menestyvä mies. Se ulkonäkö EI MUUTU minkään menestyksen kautta.
Hjallis Harkimo ei ole yhtä komea kuin se ERITTÄIN KOMEA miesmalli, vaikka hänellä onkin rahaa. Hänellä on rahaa, mutta se ulkonäkö ei ole ERITTÄIN KOMEA, eikä edes komea millään lailla.
Tämähän on selvä yritys riisua miehet aseista. Kun joku on antanut eri asioille nimet, niin niitä nimiä ei saisikaan käyttää.
Tuohan on, kuin luomisteorian kannattajat sanoisivat evoluutioteorian kannattajille, että ette saa enää käyttää termejä, kuten alkuräjähdys, luonnonvalinta, perinnöllisyys jne.
Älkää miehet lähtekö tähän vedätykseen!- NäinMeillä
"Tämähän on selvä yritys riisua miehet aseista. Kun joku on antanut eri asioille nimet, niin niitä nimiä ei saisikaan käyttää."
Käsitteitä ja sanoja saa toki käyttää mutta sanan käyttö ei silti ole sama asia kuin että sen käyttö sinällään todistaisi mitään. Sanan takana pitää olla myös jotain konkreettista ja todellista. Pelkkä sanan ja sen käyttö ei ole mikään todiste jonkun asian puolesta tai vastaan.
Nyt täällä käytetään välillä sanoja kuin niiden sanojen olemassaolo jo sinällään tarkoittaisi että sen takana oleva ajatus olisi faktaa tai että sen ajatuksen logiikka olisi todistettu. - Ex----------PUA
NäinMeillä kirjoitti:
"Tämähän on selvä yritys riisua miehet aseista. Kun joku on antanut eri asioille nimet, niin niitä nimiä ei saisikaan käyttää."
Käsitteitä ja sanoja saa toki käyttää mutta sanan käyttö ei silti ole sama asia kuin että sen käyttö sinällään todistaisi mitään. Sanan takana pitää olla myös jotain konkreettista ja todellista. Pelkkä sanan ja sen käyttö ei ole mikään todiste jonkun asian puolesta tai vastaan.
Nyt täällä käytetään välillä sanoja kuin niiden sanojen olemassaolo jo sinällään tarkoittaisi että sen takana oleva ajatus olisi faktaa tai että sen ajatuksen logiikka olisi todistettu.Kuvailit täysin feminismin.
Palstatotuus ja "laasasen termit" ovat kuvauksia todellisuudesta, sen sijaan feministien jargonilla yritetään muokata käsitystä todellisuudesta.
Esim. todista patriarkaatin olemassaolo.
Se ei ole mitään muuta, kuin hyvin heppoinen ja epäjohdonmukainen salaliittoteoria, joka on verrannollinen johonkin siionin viisaiden pöytäkirjoihin ja juutalaisten salaiseen maailman hallitukseen.
Naisten seksuaalinen valta (ja hypergamia) ovat puolestaan hyvin helppoja todentaa. Jokainen aikuinen, ehkä lapsikin on nähnyt sen käytännössä.
Yrität vain kiusallisen totuuden johdosta riisua aseet, sillä joka hallitsee diskurssia hallitsee ihmisiä. Nyt femakkojen narratiivi on vallalla, ja käytämme tyhjiä sanoja kuvaamaan ilmiöitä joita ei joko ole, tai jotka sanavalinnoilla käännetään päälaelleen.
"Tiedät kuka sinua hallitsee, kun huomaat kenelle et voi puhua vastaan".
- 201030
"Nyt täällä käytetään välillä sanoja kuin niiden sanojen olemassaolo jo sinällään tarkoittaisi että sen takana oleva ajatus olisi faktaa tai että sen ajatuksen logiikka olisi todistettu."
Kuvailit juuri aivan täydellisesti feminismin olemuksen. Täällä palstalla käytetyillä termeillä on paljon enemmän totuuspohjaa kuin yhdelläkään feministin vastaavalla. Kaikki, mitä tulee feministien suusta, on epäloogisuuden ja vajaaälyisyyden ilmentymää .- NäinMeillä
"Kuvailit juuri aivan täydellisesti feminismin olemuksen."
En vaan normaalin logiikan. Juuri feminismi sortuu liian usein samaan kuin miehet täällä, eli käsitteiden rakastamiseen sen sijaan että keskityttäisiin oikeasti todistamaan joku asia.
" Täällä palstalla käytetyillä termeillä on paljon enemmän totuuspohjaa kuin yhdelläkään feministin vastaavalla."
Juuri tuo kategorinen usko jonkun (oman) ideologian käsitteiden suureen selitysvoimaan on se joka mättää sekä "Laasaslaisuudessa" kun osassa feminismiäkin.
"Kaikki, mitä tulee feministien suusta, on epäloogisuuden ja vajaaälyisyyden ilmentymää ."
Ja tähän kun lisätään juuri tällainen vihan sumentama todellisuudentaju niin suossa ollaan ja pysytään... - Ex----------PUA
NäinMeillä kirjoitti:
"Kuvailit juuri aivan täydellisesti feminismin olemuksen."
En vaan normaalin logiikan. Juuri feminismi sortuu liian usein samaan kuin miehet täällä, eli käsitteiden rakastamiseen sen sijaan että keskityttäisiin oikeasti todistamaan joku asia.
" Täällä palstalla käytetyillä termeillä on paljon enemmän totuuspohjaa kuin yhdelläkään feministin vastaavalla."
Juuri tuo kategorinen usko jonkun (oman) ideologian käsitteiden suureen selitysvoimaan on se joka mättää sekä "Laasaslaisuudessa" kun osassa feminismiäkin.
"Kaikki, mitä tulee feministien suusta, on epäloogisuuden ja vajaaälyisyyden ilmentymää ."
Ja tähän kun lisätään juuri tällainen vihan sumentama todellisuudentaju niin suossa ollaan ja pysytään..."En vaan normaalin logiikan. Juuri feminismi sortuu liian usein samaan kuin miehet täällä, eli käsitteiden rakastamiseen sen sijaan että keskityttäisiin oikeasti todistamaan joku asia."
Täällä on todistettu.
Mutta mikä on vastaus: tutkimustuloksiin, päivittäisiin lehtijuttuihin, raportteihin (silminnäkijätodistuksin) joita tulee tänne viikottain?
Ne kielletään.
Eli työnnetään pää puskaan.
Se automaattisesti tarkoittaa sitä, että ilmiö on todistettu ja sitä ei olla voitu kiistää. - NäinMeillä
"En vaan normaalin logiikan. Juuri feminismi sortuu liian usein samaan kuin miehet täällä, eli käsitteiden rakastamiseen sen sijaan että keskityttäisiin oikeasti todistamaan joku asia."
Täällä on todistettu.
Mutta mikä on vastaus: tutkimustuloksiin, päivittäisiin lehtijuttuihin, raportteihin (silminnäkijätodistuksin) joita tulee tänne viikottain?
Ne kielletään.
Eli työnnetään pää puskaan.
Se automaattisesti tarkoittaa sitä, että ilmiö on todistettu ja sitä ei olla voitu kiistää."Mutta mikä on vastaus: tutkimustuloksiin, päivittäisiin lehtijuttuihin, raportteihin (silminnäkijätodistuksin) joita tulee tänne viikottain?
Ne kielletään."
No aika harva väite täällä perustuu suoraan johonkin oikeaan tutkimustulokseen, ainakaan niin että sitä ei toistettaisi melkoisen paljon väritettynä ja omaan sanomaan sovitettuna.
Silminnäkijätodistukset yksittäisistä tapauksista taas todistavat todella huonosti koko väestöä koskevista asioista.
"Se automaattisesti tarkoittaa sitä, että ilmiö on todistettu ja sitä ei olla voitu kiistää."
Ei tietenkään tarkoita, ainakaan millään normaalilla logiikalla. Ilmiö on todistettu kun se on oikeasti todistettu, ei minkään toisen tahon sanomisten perusteella. Ja ilmiö on myös todistettu vain juuri sillä tavalla jolla se on todistettu, ei niin että kun joku ilmiö on havaittu, se koskee heti kaikkia naisia tai kaikkia miehiä. - helgamies
Moni oikeaksi todistettu ilmiö voidaan todistaa helposti vääräksi. Aurinkokunnan planeettojen lukumäärä vaihtee normaalin ihmisne elämän aikana usean kerran jne. Ainoa mikä on varma on, että kiimavituilla on nyt kaikkien aikojen parhaat saannit miesten suhteen Suomessa;)
- Ex----------PUA
NäinMeillä kirjoitti:
"Mutta mikä on vastaus: tutkimustuloksiin, päivittäisiin lehtijuttuihin, raportteihin (silminnäkijätodistuksin) joita tulee tänne viikottain?
Ne kielletään."
No aika harva väite täällä perustuu suoraan johonkin oikeaan tutkimustulokseen, ainakaan niin että sitä ei toistettaisi melkoisen paljon väritettynä ja omaan sanomaan sovitettuna.
Silminnäkijätodistukset yksittäisistä tapauksista taas todistavat todella huonosti koko väestöä koskevista asioista.
"Se automaattisesti tarkoittaa sitä, että ilmiö on todistettu ja sitä ei olla voitu kiistää."
Ei tietenkään tarkoita, ainakaan millään normaalilla logiikalla. Ilmiö on todistettu kun se on oikeasti todistettu, ei minkään toisen tahon sanomisten perusteella. Ja ilmiö on myös todistettu vain juuri sillä tavalla jolla se on todistettu, ei niin että kun joku ilmiö on havaittu, se koskee heti kaikkia naisia tai kaikkia miehiä."No aika harva väite täällä perustuu suoraan johonkin oikeaan tutkimustulokseen, ainakaan niin että sitä ei toistettaisi melkoisen paljon väritettynä ja omaan sanomaan sovitettuna.
Silminnäkijätodistukset yksittäisistä tapauksista taas todistavat todella huonosti koko väestöä koskevista asioista."
Ja pointtini todistettu, annoit juurikin elävän esimerkin siitä kieltämisestä mitä sanoin.
Kuka tahansa voi kiistää jotain, ja uskoa sokeasti johonkin siinä samalla, ihan kuten sinä teet, mutta tällöin olet liikkunut pois vakavasti otettavasta keskustelijasta, ja olet vain saarnaaja.
"Ei tietenkään tarkoita, ainakaan millään normaalilla logiikalla. Ilmiö on todistettu kun se on oikeasti todistettu, ei minkään toisen tahon sanomisten perusteella. Ja ilmiö on myös todistettu vain juuri sillä tavalla jolla se on todistettu, ei niin että kun joku ilmiö on havaittu, se koskee heti kaikkia naisia tai kaikkia miehiä."
Kyllä tarkoittaa.
Ainoa syy kurpparaivoon on se, että hekin myöntävät sillä asian olevan totta, ja tämän johdosta hyökkäävät sen asian väittäjän kimppuun.
Jos he voisivat todistaa ssen väitöksen vääräksi, he tekisivät sen kyllä.
Mutta kun eivät tee. - NäinMeillä
"No aika harva väite täällä perustuu suoraan johonkin oikeaan tutkimustulokseen, ainakaan niin että sitä ei toistettaisi melkoisen paljon väritettynä ja omaan sanomaan sovitettuna.
Silminnäkijätodistukset yksittäisistä tapauksista taas todistavat todella huonosti koko väestöä koskevista asioista."
Ja pointtini todistettu, annoit juurikin elävän esimerkin siitä kieltämisestä mitä sanoin.
Kuka tahansa voi kiistää jotain, ja uskoa sokeasti johonkin siinä samalla, ihan kuten sinä teet, mutta tällöin olet liikkunut pois vakavasti otettavasta keskustelijasta, ja olet vain saarnaaja.
"Ei tietenkään tarkoita, ainakaan millään normaalilla logiikalla. Ilmiö on todistettu kun se on oikeasti todistettu, ei minkään toisen tahon sanomisten perusteella. Ja ilmiö on myös todistettu vain juuri sillä tavalla jolla se on todistettu, ei niin että kun joku ilmiö on havaittu, se koskee heti kaikkia naisia tai kaikkia miehiä."
Kyllä tarkoittaa.
Ainoa syy kurpparaivoon on se, että hekin myöntävät sillä asian olevan totta, ja tämän johdosta hyökkäävät sen asian väittäjän kimppuun.
Jos he voisivat todistaa ssen väitöksen vääräksi, he tekisivät sen kyllä.
Mutta kun eivät tee."Silminnäkijätodistukset yksittäisistä tapauksista taas todistavat todella huonosti koko väestöä koskevista asioista."
Ja pointtini todistettu, annoit juurikin elävän esimerkin siitä kieltämisestä mitä sanoin."
No voit kaikin mokomin tutustua myös tieteen tekemisen perusteisiin ja todeta myös sitä kautta että yksittäistapauksen korottaminen yleisesksi totuudeksi EI OLE mitään tieteellisesti pätevää todistelua.
"Kuka tahansa voi kiistää jotain, ja uskoa sokeasti johonkin siinä samalla, ihan kuten sinä teet, mutta tällöin olet liikkunut pois vakavasti otettavasta keskustelijasta, ja olet vain saarnaaja."
Mihin minä olen uskonut sokeasti? SInähän täällä kerrot miten yksittäistapaukset todistavat suuresta kokonaisuudesta ja että termit todistavat itse itsensä.
"Kyllä tarkoittaa."
Edelleenkään minun sanomiseni tai sanomatta jättämiseni ei todista sinun argumenttejasi oikeiksi. Ne argumentit pitää ihan itse todistaa.
"Ainoa syy kurpparaivoon on se, että hekin myöntävät sillä asian olevan totta, ja tämän johdosta hyökkäävät sen asian väittäjän kimppuun."
Ikävää että sinusta hyvien ja pitävien perusteluiden pyytäminen on hyökkäys sinua avstaan.
"Jos he voisivat todistaa ssen väitöksen vääräksi, he tekisivät sen kyllä."
Minä väittelen mielelläni sinun kanssasi näistä termeistä. Sitten voimme katsoa ovatko ne niin hyvin perusteltuja ja yksiselitteisiä kuin haluat väittää. - Ex----------PUA
NäinMeillä kirjoitti:
"Silminnäkijätodistukset yksittäisistä tapauksista taas todistavat todella huonosti koko väestöä koskevista asioista."
Ja pointtini todistettu, annoit juurikin elävän esimerkin siitä kieltämisestä mitä sanoin."
No voit kaikin mokomin tutustua myös tieteen tekemisen perusteisiin ja todeta myös sitä kautta että yksittäistapauksen korottaminen yleisesksi totuudeksi EI OLE mitään tieteellisesti pätevää todistelua.
"Kuka tahansa voi kiistää jotain, ja uskoa sokeasti johonkin siinä samalla, ihan kuten sinä teet, mutta tällöin olet liikkunut pois vakavasti otettavasta keskustelijasta, ja olet vain saarnaaja."
Mihin minä olen uskonut sokeasti? SInähän täällä kerrot miten yksittäistapaukset todistavat suuresta kokonaisuudesta ja että termit todistavat itse itsensä.
"Kyllä tarkoittaa."
Edelleenkään minun sanomiseni tai sanomatta jättämiseni ei todista sinun argumenttejasi oikeiksi. Ne argumentit pitää ihan itse todistaa.
"Ainoa syy kurpparaivoon on se, että hekin myöntävät sillä asian olevan totta, ja tämän johdosta hyökkäävät sen asian väittäjän kimppuun."
Ikävää että sinusta hyvien ja pitävien perusteluiden pyytäminen on hyökkäys sinua avstaan.
"Jos he voisivat todistaa ssen väitöksen vääräksi, he tekisivät sen kyllä."
Minä väittelen mielelläni sinun kanssasi näistä termeistä. Sitten voimme katsoa ovatko ne niin hyvin perusteltuja ja yksiselitteisiä kuin haluat väittää."No voit kaikin mokomin tutustua myös tieteen tekemisen perusteisiin ja todeta myös sitä kautta että yksittäistapauksen korottaminen yleisesksi totuudeksi EI OLE mitään tieteellisesti pätevää todistelua."
Voit myös tutustua argumentointiin tai sanojen merkityksiin, ja ymmärtää täten, että "yksittäistapaus"-kortti on viimeinen oljenkorsi ja argumentointivirhe, etenkin kun kyseessä on se, että todistetta jostain ilmiöstä sanotaan yksittäistapaukseksi.
Jos niitä on monta, se ei ole silloin yksittäistapaus.
Jos nyt joku alkaa spontaanisti levitoimaan, on se yksittäistapaus painovoimaa vastaan, mutta ne kaikki jotka eivät leijaile, eivät ole yksittäistapauksia painovoiman puolesta.
"SInähän täällä kerrot miten yksittäistapaukset todistavat suuresta kokonaisuudesta ja että termit todistavat itse itsensä."
Oletko sinä tyhmä vai valehteletko tietoisesti?
Sinä käytät virheellisesti yksittäistapaus-korttia, ja hävitä argumentin, saaden itsesi näyttämään naurettavalta.
Samoin laitat sanoja suuhuni, mikä on jo aika säälittävää, jopa sinulta.
"Edelleenkään minun sanomiseni tai sanomatta jättämiseni ei todista sinun argumenttejasi oikeiksi. Ne argumentit pitää ihan itse todistaa."
Se, ettet voi kiistää todistustani ja argumenttiani, todistaa ne todeksi. Etenkin sinun kohdallasi.
Häntä koipien välissä karkuun lähteminen on yhtä kuin se, että hiljaisuus on myöntyväisyyden merkki.
"Ikävää että sinusta hyvien ja pitävien perusteluiden pyytäminen on hyökkäys sinua avstaan."
Mistä saakka ad hominem on ollut muuta kuin argumentointvirhe? Siitä saakka kun shaming language ja henkilöhyökkäys on muutunut perusteluiden pyyttämiseksi?
Näytä yksikin esimerkki OIKEASTA hyvästä ja pitävästä perustelustasi.
Yksittäistapaus-kortti ei ole sitä, vaan se on suvakkien vitsi mihin kukaan ei usko.
Ymmärrätkö että voit sanoa sen mistä tahansa?
"Minä väittelen mielelläni sinun kanssasi näistä termeistä. Sitten voimme katsoa ovatko ne niin hyvin perusteltuja ja yksiselitteisiä kuin haluat väittää."
Puhe ei ole vain termeistä, vaan argumenteista, sekä siitä mikä on oikeasti totta ja mikä ei.
- epätykkäysnappi
Tuossa Laasasen teoriassa on sellainen heikko lenkki, että siinä kerrotaan miehen markkina-arvon esim. laskevan. Jos nyt kuitenkin lähdetään siitä, että jokainen joka tuohon höpöhöpö-teoriaan uskoo, on jo niin pohjalla, ettei sen alemmaksi voi enää mennä. Näin ollen niiden miesten, jotka kyseiseen lööperiin uskovat, markkina-arvo voi korkeintaan nousta. Tai sitten pysyvät pohjalla. Ne, jotka eivät humpuukiin usko, eivät ole minkään arvoteorioiden armoilla. He ovat kaiken tuon yläpuolella ja saavat silloin kun saavat, eivätkä murene jokaisista pakeista.
- 081321
Pystyisitkö yleisön pyynnöstä kirjoittamaan vielä vähemmän analyyttisen ja vajaaälyisemmän kommentin markkina-arvoteoriasta?
Onhan tuossa sellainen ironisuus, että useimmille naisille on todellinen turnoff jos mies suhtautuu ihmissuhteisiin kaupankäyntinä. Jos siis uskot markkina - arvoteoriaan, paradoksaalisesti romahdutat oman "markkina - arvosi".
- Kgöödks
Huvittavaa miten täällä muutama aikuinen mies kuten ex--pua inisee kuin pikkulapset. Elämä on epäreilua, ei siihen sen kummempia teorioita tarvitse. Toisilla on rahaa, toisilla ei, toisilla perhe, toisilla ei, toiset miehet saavat naisia, toiset ei. Elämä on, mutta suurin syy yksinoloonne olette te itse, ei muut ihmiset naiset tai miehet.
- Ex----------PUA
Niinpä, se on huvittavaa, että aikuisen miehen ja aikuisen naisen (kurpan) ero on siinä, että miehet puuttuvat epäkohtiin ja tuovat ne esiille, ja naiset ovat ulisevia, aikuisia pikkulapsia joita kiinnostaa tasan oma napa.
Samoin tuo loppulause on uhrin syyttämistä. Se nimenomaan on naisen, eli syrjiijän vika, että tilanne on mikä on. Naiset omaavat seksuaalisen vallan, mutta käyttävät sitä hypergamisesti, joten he jäävät itse yksin, ihan kuten tasoisensa miehet. Kuvitteletko sinä vielä löytäväsi ytmin jonka voit naida ylöspäin kun olet noin kieltämisen tilassa? Se olisi jo tapahtunut. - Kgööks
Hahah, kuka väitti että olen sinkku? Tai nainen? En kylläkään ihmettele miksi te inisijät olette yksin ja jäätte yksin. Kannattaa katsoa peiliin, eikä syytellä ketään.
- ulkonäkö_vaikuttaa
Ja vielä tuosta, että status ja valta tekee miehen komeammaksi. Ei, se ei tee kenestäkään miehestä komeampaa, vaan ehkä viehättävämmän. Ulkoista komeutta on siis kasvonpiirteet, pituus, iso kalu, ruumiinrakenne, lihaksikkuus, harteikkuus, jne. Nuo kaikki ovat siis ULKOISTA KOMEUTTA, joka ei muutu yhtään mihinkään menestyksen myötä.
Kyseessä on siis pelkkä VERTAUSKUVA. Koska jos ajattelette ERITTÄIN KOMEAA miestä, joka saa naisia ilman menestystäkin. Hän on siis ulkoisesti ERITTÄIN, ERITTÄIN, ERITTÄIN komea mies. Kun hän alkaa menestymään, niin hänestä ollaan vain enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän kiinnostuneita. Mutta ulkonäkö pysyy silti samana.
No, kuinka käy todella ruman miehenkuvatuksen, kuten vaikkapa omalla kohdallani? Naiset eivät ole millään lailla kiinnostuneita, mutta kun alan menestymään, niin miksi naiset eivät ole minusta TODELLAKAAN EIKÄ LAINKAAN niin kiinnostuneita seksuaalisesti, vaikka menestyn ihan yhtä lailla kuin se ERITTÄIN KOMEA ja ulkoisesti seksikäs mies?
No, jokainen ymmärtää tämän seikan ihan perusteellisesti. Koska tuo toinen mies on ABSOLUUTTISESTI AIVAN VITUN KOMEA ja hän saanut naisia ihan niin paljon kuin haluaa ilman menestystäkin. Kun sitten sitä menestystä on tullut, niin enemmän ja enemmän vain naiset ovat kiinnostuneita. Minulla sitä naismenestystä ei ole aiemmin ollut koskaan ikinä missään. Ja vaikka moni väittäisi, että olisin komeampi, kun olen menestynyt, niin eihän tuo pidä lainkaan paikkaansa. En ole muuttunut FYYSISESTI yhtään, en ole FYYSISESTI LAINKAAN MILLÄÄN TAVOIN tuon toisen miehen luokkaa.
Ja koska minulla ei ole sitä komeutta, niin eivät naisetkaan ole minusta kiinnostuneita KOSKAAN IKINÄ MISSÄÄN MILLOINKAAN MILLÄÄN TAVOIN samoin kuin siitä erittäin komeasta miehestä. Sillä miehellä on se ABSOLUUTTINEN FYYSINEN komeus jo puolellaan, mitä minulla ei ole.
Se, että menestyn, ei muuta minua FYYSISESTI MILLÄÄN LAILLA. Se on täysin mahdotonta. Ainoastaan joissakin VERTAUSKUVISSA voidaan selittää, että menestys on muuttanut minut komeammaksi. Ei, fysiikka ei tunne tällaista muutosta MILLÄÄN LAILLA, vaan kyse on ihan vain tuollaisesta sanonnasta.
On miehiä, jotka ovat ABSOLUUTTISELLA tavalla komeita ja symmetrisiä, juuri sellaisia, joiden perään ylivoimaisesti suurin osa naisista kohdistaa sitä seksuaalista kiihkoa, halua ja vetoa. Ulkonäkö on vain niin seksikäs ja haluttava. Jos tällaisilla miehillä on KAIKEN LISÄKSI vielä persoonaa ja asennetta ja luonnetta, niin nämä miehet ovat vielä enemmän omassa sarjassaan.
Nämä miehet peittoavat 1000000000000000000000000000000-0 ne rumat miehet, joista se luonne ja persoona muka tekee "komeamman". Mutta entä ne luontaisesti ERITTÄIN KOMEAT miehet, joilla on persoonaa? Eihän tällöin tapahdu mitään tuollaista vertauskuvaa. Tällöin miehen ulkonäkö on tämä ja persoona ja menestys on tämä.
Kyse on siis YHDISTELMÄSTÄ, ei siitä, että joku mies muuttuu muka jotenkin vittu komeammaksi, kun hänellä on luonnetta. Luonne on erikseen ja komeus on erikseen ja menestys on erikseen, jne. Kun miehellä on ABSOLUUTTISELLA TASOLLA näitä kaikkia, niin tuollaiset miehet päihittävät ne kaikki rumat miehet, joista luonne ja persoona ja menestys muka tekee komeampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa782977Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun182957- 612934
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2832212- 412122
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057