Olen kohta viisikymppinen. Kymmenen vuotta sitten minulta poistettiin kohtu. Muutama vuosi siitä alkoivat vaihdevuosi oireet. Olen käyttänyt hormoonigeeliä joka auttoi hyvin. Nyt olen pari vuotta yrittänyt lopettaa sitä...mulla ongelma rinnat ja käyttöä ei enää suositella. Elämä on kyllä nyt pelkkää helvettiä. Mikään ei enää huvita
eikä kiinnosta, koko ajan tympeä ja väsähtänyt olo. Ja ne aallot...on kylmää, kuumaa ja hikiaaltoa. Tänä aamuna tein päätöksen, geeli takaisin! Miksi mun täytyy kituuttaa
ja olla varjo entisestä...jos mulle rintasyöpä tulee niin sitten tulee, mikä tahansa vakava sairaus voi tulla, käytin hormoonia tai ei. Tärkeintä on että elän laadukasta elämää sinne asti!!
Elämä takaisin!
ellanoora
2
<50
Vastaukset
- Liisura
Puhut ihan minun suullani :)
- dvhhkkklll
Kaikilla kun ei ole sitäkään vaihtoehtoa.Vuosi sitten saatu keuhkoveritulppa teki sen ettei hormooneita käytetä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 382594
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175- 272161
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 651678
- 181619