Mistä saa pieniä valtioiden lippuja?

Kangaslippu_pieni

Tarkoitus on hankkia pieniä kangaslippuja joita liimaan/lämmitän matkalaukkuuni kiinni. Kerään kaikkien valtioiden liput matkalaukkuuni josssa olen ja tulen käymään. Nämä liput tulisi olla n 4 x 6cm kokoisia.

4

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Case_kangaslippu

Harkitse tarkkaan, kannattaako valtioiden lippuja laittaa matkalaukkuun. Itse en ainakaan kulje mielellään ulkomailla (Suomenkaan) lippu repussa. Miksikö?

Kaikkialla ei tunneta Suomen lippua. Se voidaan sotkea muiden Pohjolan lippujen kanssa. Norjaa ei katsota kaikissa Lähi-idän maissa hyvällä. Tanskan maine on mennyt muslimeja loukkaavien piirrosten vuoksi. Ruotsia saatetaan vihata samasta syystä. Lippu repussa voi olla jollekin sekopäälle syy käydä haastamaan riitaa. Siis lievimmässä tapauksessa.

Lippukokoelma matkalaukussa viestii varallisuudestasi. Tarvitseeko sitä näyttää maailmalla liikkuessaan - varsinkin jos aiot matkustaa rikkaiden teollisuusmaiden ulkopuolelle.

• Kangaslippu_pieni

Taidat olla joku peräkammarinpoika Takahikiältä.

• Case_kangaslippu

Olen pahoillani, jos pahoitit mielesi - mielestäni aivan asiallisesta - kommentistani.

Tätähän tämä Suomi24-keskustelu toisinaan on - sanoitpa sitten mitä tahansa, lunta tulee tupaan joka tapauksessa..

Kaikesta huolimatta toivotan sinulle mukavia reissuja maailmalle! Eiköhän ne haluamasi liput vielä löydy. Voit teettää ne edullisesti jossakin?

• Kangaslippu_pieni

Missä muka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe