Tarkoitus on hankkia pieniä kangaslippuja joita liimaan/lämmitän matkalaukkuuni kiinni. Kerään kaikkien valtioiden liput matkalaukkuuni josssa olen ja tulen käymään. Nämä liput tulisi olla n 4 x 6cm kokoisia.
Mistä saa pieniä valtioiden lippuja?
4
131
Vastaukset
- Case_kangaslippu
Harkitse tarkkaan, kannattaako valtioiden lippuja laittaa matkalaukkuun. Itse en ainakaan kulje mielellään ulkomailla (Suomenkaan) lippu repussa. Miksikö?
Kaikkialla ei tunneta Suomen lippua. Se voidaan sotkea muiden Pohjolan lippujen kanssa. Norjaa ei katsota kaikissa Lähi-idän maissa hyvällä. Tanskan maine on mennyt muslimeja loukkaavien piirrosten vuoksi. Ruotsia saatetaan vihata samasta syystä. Lippu repussa voi olla jollekin sekopäälle syy käydä haastamaan riitaa. Siis lievimmässä tapauksessa.
Lippukokoelma matkalaukussa viestii varallisuudestasi. Tarvitseeko sitä näyttää maailmalla liikkuessaan - varsinkin jos aiot matkustaa rikkaiden teollisuusmaiden ulkopuolelle. - Kangaslippu_pieni
Taidat olla joku peräkammarinpoika Takahikiältä.
- Case_kangaslippu
Olen pahoillani, jos pahoitit mielesi - mielestäni aivan asiallisesta - kommentistani.
Tätähän tämä Suomi24-keskustelu toisinaan on - sanoitpa sitten mitä tahansa, lunta tulee tupaan joka tapauksessa..
Kaikesta huolimatta toivotan sinulle mukavia reissuja maailmalle! Eiköhän ne haluamasi liput vielä löydy. Voit teettää ne edullisesti jossakin?
- Kangaslippu_pieni
Missä muka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704