miten saan kanini syömään?

ottopupu

moikka! Mulla on siis sellanen esteristeytyskani, joka ei suostu syömään jos olen paikalla tai edes siivoan huonettani, joka on kanihuoneen vieressä heti seuraavana. Aina kun kävelen ohi niin se lähtee kupiltaan, milloin mitäkin tekemään. Muuten ihan tosi seurallinen ja tykkää olla sylissä. Voitteko kertoa miten saisin sen taas syömään? Pienenä söi hyvin vaikka pitäisisn kuppia sylissäni. Aina kun se syö en saa tehdä mitään. <3<3

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfasfd

Miksi sille täytyisi mitän tehdä. Jos on niin typerä ettei tajua syödä niin kuolkoot sitten nälkään. Eiköhän se syö kun riittävän nälkä alkaa olla tai kuolee sitten suolitukokseen. Kanit ovat tyhmiä eläimiä joten niiden opettamiseen ei hirveästi kannata nähdä vaivaa.

• wjk57i57i57k

sä voisit olla vähän suvaitsevaisempi -.-

• momendilus

Voit koittaa vaiihtelua kanisi ruoassa esim. vihanneskset ovat hyvä lisuke välillä.
      Koita ottaa kuppi syliisi, laittaa sinne jotain herkkuruokaa ja tarjota sitä sylistä kanille

• 6794578

Annathan kanin syödä aina rauhassa? Voit aina yrittää tarjota herkkuja kädestä tai laittaa ne lähellesi. Meillä kani pelkäsi hetken aikaa, että vien sen ruuat kupista, oppi siitä pois kun istuin kärsivällisesti vieressä enkä tyrkyttänyt syötävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9944
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5404
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5013
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3841
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3403
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      46
      3216
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2926
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      70
      2627
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2593
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56