Tietääkö kukaan missä voisi ajaa 1/8 monsterissa jossain hiekkapaikalla tai jossain radalla? kertokaa jos tiiätte hyvän ajopaikan tai radan.
missä ajaa?
7
184
Vastaukset
- eircautoilija
Liity sinua lähellä olevaan kerhoon. Kerhoilla on yleensä ajopaikat/radat, joilla voi jäsenet ajella. Tiedän montakin rataa täällä meilläpäin.
- RC-autoilija
olen liittynyt jo mutta erho on jotenkin lopettanut toimintansa yhtäkkiä. viimeksi ajettiin keväällä. ja rataa piti alkaa kerhon rakentaa mutta ei siellä ole kuin jotain salaojaputkia aidoiksi. ihme touhua sanon minä.
- Jepadepajee
Tuo salaojaputkihan on yleinen ja todella hyvä reuna radalle. Mitäs sen pitäisi olla?
Ja mistä radasta puhetta? käy tsekkaas Rc10 keskustelufoorumi siellä on ajatasaista tietoa radoista jne. - rc-autoilija
kyllä minä sen tiedän, että niitä salaojaputkia käytetään yleensä rata-aitoina, eikä niissä mitään vikaa ole! Mietityttää vain, että onko järkeä tuoda rata-aitoja, ennen kuin on rataa edes aloitettu rakentamaan!!??
- eircautoilija
Oletpa salaperäinen, kun et kerro paikkakuntaa? Oletko ollut kerhoon yhteydessä?
- rcAutollaAjoPaikka
Markettien pysäköintipaikat on hyviä ajopaikkoja, varsinkin sulkemisajan jälkeen.
Jos asfaltilla haluaa ajella, niin täällä on hehtarikaupalla sileää asfalttia liikkeiden pysäköintipaikoilla, eikä ole missään keskustassakaan. - RC-autoilija
Kiitos teille kaikille tiedoista! Nyt on taas mukava ajella kun ei tartte rälläillä takapihalla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067