Dna:n asiakkaana tullut 12vuotta oltua. Tyytyväisiä ollaan. Nyt tuli ikävä kokemus omalle kohdalle, missä asiakkaita kohdellaan eriarvoisesti.
Meidän perheellä loppui alennus 20e/kk sopimuksesta ja maksu ois noussut 30e/kk. Liikkeessä myyjä lupasi et saamme kuitenkin jatkaa 20e/kk, koska olemme olleet niin kauan asiakkaana. Mikä mielestäni on vähintään kohtuus kun ottaa asiakasvuodet huomioon. Ja tämä alennus tuli tosiaan ilman mitään voimassa olevaa tarjousta/kampanjaa ja asia on ollut ok.
Sit toinen sukulaiseni, jolla on samat lähtökohdat kuin meillä, meni liikkeeseen ja hänellekin luvattiin jatkaa edullisemmalla hinnalla. Sit sukulainen ihmettelin kun laskussa kuitenkin 30e/kk, soitti asiakaspalveluun. Siellä väitettiin kivenkovaa et ei semmoista 20e/kk ole olemassakaan/semmoista sopimusta ei voi tehdä. Myyjä siis ei ilmeisesti ollut merkannut sukulaisen tietoihin sitä mitä lupasi.
Mut siis mikä juttu tää on et myyjät/asiakaspalvelu saavat sooloilla itsekseen noiden hintojen kanssa? Tuli huono mieli kun asiakaspalvelu ei suostunut yhtään neuvotteleen asiasta tai selvittämään, vaikka myyjähän OLI JO MYYNYT sen halvemman kuukausimaksun.
Nyt haluamme tehdä selvityksen tästä asiasta ja saada sukulaiselle luvatun(ja mikä meilläkin siis on) edullisemman kuukausihinnan tai muuten operaattori vaihtuu. Tarkoitus olisi siis selvittää myyjä ja puhelimessa ollut asiakaspalvelija. Miten toimia? Onko dna:lla jokin palaute puhelin tai sähköposti erikseen?
Miten antaa asiakaspalautetta?
70
13191
Vastaukset
- vaihtoonko
"myyjähän OLI JO MYYNYT sen halvemman kuukausimaksun"
Tarkennuksena et suulinen sopimus on pitävä, vaikka myyjä syystä tai toisesta ei ollut tätä asiaa kirjallisesti merkannutkaan.
Ja lisäksi et kyse tosiaan puhelinliittymistä.- Puhumaanliikkeeseen
Liikkeeseen takasin puhumaan asiasta saman myyjän kanssa
- Anonyymi
Kuinka saa korjautettua myymälässä myyjän tekemät virheet?
- Gladd
Onko kysyjällä monia erilaisia dnaliittymiä? Siis mokkula/puhelu/tv/laajakaistaliittymiä. Jos on, voi olla kyseessä keskittämisetu.
- voiollamahdollista
Voi olla ettei myyjä tiennyt että näitä tarjouksia ei saisi antaa..
Hei "vaihtoonko"
Palveluista voi olla eri tarjouksia myyntikanavasta riippuen, esim. DNA Kaupan kampanjat voivat poiketa asiakaspalvelun tai nettikaupan vastaavista.
Palautetta voit antaa mm. yhteystietosivulta kohdasta "Sähköiset yhteydenotot" https://www.dna.fi/yhteystiedot
Jos sinulla on laskun sisällöstä tai tehdystä sopimuksesta epäselvyyksiä, kannattaa näistä olla aina yhteydessä suoraan asiakaspalveluun.
Iiro / DNA Palvelu
https://tuki.dna.fi- sadkjflaksjf
Mites sitten kun haluaa antaa palautetta asiakaspalvelusta, joka on röyhkeää DNA:lla? Miten käsittelette palautteet, joita varmasti tulee ja paljon? Saako asiakas koskaan hyvitystä huijauksistanne vai odotatteko, että asiakas menee kuluttajariitalautakuntaan? Harva jaksaa valittaa satasen huijauksesta ja tiedätte varmaan sen. Mä en ainakaan jaksa, mutta jaksan jauhaa kaikille ahneudestanne ja epärehellisyydestä. Maineenne on jo todella huono ja laskee koko ajan.
Pidän ainakin itse huolta, että varoitan kaikkia tuttaviani DNA:sta. - Anonyymi
sadkjflaksjf kirjoitti:
Mites sitten kun haluaa antaa palautetta asiakaspalvelusta, joka on röyhkeää DNA:lla? Miten käsittelette palautteet, joita varmasti tulee ja paljon? Saako asiakas koskaan hyvitystä huijauksistanne vai odotatteko, että asiakas menee kuluttajariitalautakuntaan? Harva jaksaa valittaa satasen huijauksesta ja tiedätte varmaan sen. Mä en ainakaan jaksa, mutta jaksan jauhaa kaikille ahneudestanne ja epärehellisyydestä. Maineenne on jo todella huono ja laskee koko ajan.
Pidän ainakin itse huolta, että varoitan kaikkia tuttaviani DNA:sta.Puhut aina koneelle. Älä provosoidu. Ilmoita kulutajasuojeviranomaiselle! Apu löytyy.
- Anonyymi
sadkjflaksjf kirjoitti:
Mites sitten kun haluaa antaa palautetta asiakaspalvelusta, joka on röyhkeää DNA:lla? Miten käsittelette palautteet, joita varmasti tulee ja paljon? Saako asiakas koskaan hyvitystä huijauksistanne vai odotatteko, että asiakas menee kuluttajariitalautakuntaan? Harva jaksaa valittaa satasen huijauksesta ja tiedätte varmaan sen. Mä en ainakaan jaksa, mutta jaksan jauhaa kaikille ahneudestanne ja epärehellisyydestä. Maineenne on jo todella huono ja laskee koko ajan.
Pidän ainakin itse huolta, että varoitan kaikkia tuttaviani DNA:sta.saa jos yrityksellä on oma tunto mutta tee rikosilmoitus jossa vaadit hyvitykset....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut aina koneelle. Älä provosoidu. Ilmoita kulutajasuojeviranomaiselle! Apu löytyy.
eikä löydy kuule sieltä mitään .tee rikosilmoitus
- huhåp
Kuulostaa tutulta.. Mulla oli sama juttu, kun dnalla oli aikoinaan "matkanetti", mikä oli alle 2,95e/kk tms.. Luvattiin, että se on voimassa "iät ja ajat".. Noin vuoden päästä operaattori alkoi soittelemaan ja tarjoamaan puhe netti paketteja, sanoin että netti niin halpa ettei kannata vaihtaa.. Myyjäkin myönsi, että "totta"..
No eräänä päivänä pamahti laskuun netin hinnaksi 9,90e/kk ja alempana oli kamppania-ale n. -5e.. Soittelin asiakaspalveluun ja kerroin että oli sanottu, että 2,95e voimassa niin kauan kuin asiakas vain haluaa. Asiakaspalvelja naureskeli ja sanoi, että ei kai sellaisia sopimuksia ole oleamassakaan ja sanoi että tuo oli vain määräaikainen kamppanja-ale.. Kysyin, että eikö teidän pitäisi sitten ilmoitaa, että liittymä kallistuu yhtäkkiä, vastaus oli "Ei me voida kaikille alkaa soittelemaan"...
Onhan tää melkoista.. Sama vika kaikilla operaaattoreilla toki on, jännä vain että tälläinen "villi länsi" sallitaan näinkin oleellisessä ja tärkeässä asiassa kuin puhelin ja internet.- setarjous
Tuota tarjoista aikanaan mietin, mutta sain selville, että oliko 1-3 vuoden päästä hinta nousee normaali hintoihin. En sitten ottanut.
Mikä lie vuosi mutta jouluaikana sitä taidettiin kovasti mainostaa ja oliko nopeus noin 356kiloa.
- MinnaE
Ihan kokemuksesta tiedän, painat vaikka DNA liittymän netin kautta tilaten niin saa halvimmalla, puhelinaspassa se palvelu maksaa operaattorille ja ei ne voi antaa siellä isompia aleja
vertaa itse DNA paketit,
http://liittymävertailut.com/dna - eiikinädnata
Dna:lla ei ole asiakaspalvelussa asiakaspalvelu kelpoisia ihmisiä, siellä lähdetään aina siitä että asiakas on väärässä. Asiakkaan laitteissa aina vika, ei heidän verkossa. Ja jos asiakas alkaa olla oikeassa, ruvetaan vittuilemaan ja ei anneta esimiehen tietoja asian selvittämiseksi.
- 15-6
Pelkkiin suullisiin sopimuksiin ei kannata luottaa. Sovitusta on saatava dokumentti, jolla voi todistaa, mitä on sovittu.
Myymälässä käydessä on saatava mustaa valkoisella siitä, mitä on sovittu, siis selvä tuloste ja myyjän allekirjoitus paperiin.
Puhelinpalvelussa sovitusta asiasta on syytä pyytää vahvistus ainakin sähköpostitse. Älypuhelimiin on saatavilla sovelluksia, joilla voi nauhoittaa puhelun kännykkäänsä tiedostoksi. Tämän voi kuunnella puhelimesta tai lähettää sähköpostitse sinne, minne haluaa. Tiedoston voi näin kuunnella vaikka tietokoneella tai lähettää eteenpäin tarvittaessa. Asiakaspalveluissa on myös puheluiden nauhoitusta. Ei kannata kuitenkaan luottaa siihen, että ne löytyvät jälkeenpäin. - Ennalta_ehkäisevä_neuvo
Pysykää DNA:sta kaukana, mikä tahansa muu operaattori on parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Pysykää vielä kauempana DNA:n myymälöistä.
Äärettömän törkeää palvelua
- Entinenasiakas
DNA:n asiakas jo yli 15 vuotta ja varsin tyytyväinen olen ollut tähän asti. Perheessä monta liittymää ja eri tyyppisiä palveluja. Nyt äkillisesti operaattori muutti yksipuolisesti pari liittymää sellaiseksi, että puhelujen hinta nousi 300%. Sinänsä ymmärrän, että kaikkia palveluja operaattorin ei ole kannattavaa ylläpitää, mutta nyt jää nekin eurot saamatta. Asiakaspalautetta en edes yrittänyt antaa vaan vaihdoin liittymät muualle.
- ivk
Tästä kirjoitin viime viikolla asiakaspalvelu ei tunne myyntiä eikä laskutusta.Siellä ollaan hyvin töykeitä vie kuluttaja suojaan siellä ne kaikki muutkin dna asiakkaat jonottaa PASKA FIRMA
- miettijä-
ivk kirjoitti:
Tästä kirjoitin viime viikolla asiakaspalvelu ei tunne myyntiä eikä laskutusta.Siellä ollaan hyvin töykeitä vie kuluttaja suojaan siellä ne kaikki muutkin dna asiakkaat jonottaa PASKA FIRMA
ehkä vika on sinussa
- toinenentinenasiakas
DNA:lla ei ole tyylitajua vanhojen asiakkuuksien kohdalla. Uuden valokuidun (joka ei siis ole valokuitua perille asti) pitäisi ostaa uusi modeemi, vaikka vanha toimisi. Kaapelilaajakaistaa voisi jatkaa vanhalla modeemilla, mutta hinta olisi korkeampi kuin hinta, jolla markkinoivat ns. valokuituansa. Kiitos ja näkemiin.
- multispace
Itse olen ollut yhden suomalaisen operaattorin asiakas vuodesta 2005 aina vuoteen 2017, tällä operaattorilla tapahtui muutoksia ja vaihdoin sitten toiseen.
Menin sitten tänne aiemman operaattorin myyntipisteeseen irtisanomaan palveluita joita ei toinen operaattori voinut irtisanoa... pikkanen vänkääminen alko siltä kaverilta siellä. Se väitti että milla katkee netti tabletissa... Sanoin etten usko... Sitten se alko vänkäämään edullisempaa.. ei uskonut, että syy vaihtoon ei ole se hinta...
No ei se mitää... ei tämä uusikaan operaatori aiempaan nähden ole aivan ongelmaton. Sain kuitenkin pikkasen tiputettua laskua. Ja kun vuoden päästä nyt päällä oleva tarjous päättyy nykyhinnalla, niin saatan kukaties vaihtaa liittymän aiemmalle tai sitten sille kolmannelle Suomessa toimivalle operaattorille. - Mema
En osaa ottaa tuohon asiaan kantaa, mutta DNA:n tyyli on nyt muuttunut, lieneekö sillä niin vahva markkinaosuus tms, että asiakaspalvelun laatua on voitu laskea. Ensimmäistä kertaa varmaan 20 vuoteen minulla oli tänään hyvin tyly ja ylimielinen henkilö vastassa, kun soitin DNA:n asiakaspalveluun. Aiemmin puheluita ottivat vastaan Itä-Suomen dna:laiset mukavalla murteella, hyvin ystävällisesti. Nyt oli tyyli aivan toinen.
- Anonyymi
Minulla ja miehelläni on ollut DNA liittymä jo vuosia. Nyt mieheni oli työmatkalla Kiinassa ja joutui siellä vakavan tapahtuman vuoksi tehohoitoon. Ainoa yhteys kotiin oli DNA:n liittymä.
Eilen aamulla DNA ilmoitti, että saldoraja oli umpeutumassa. Siitä saakka me täällä Suomessa olemme tehneet kaikkemme, että sitä olisi nostettu. Jopa mieheni, erittäin huonokuntoisena, onnistui itse laittamaan DNA:lle sähköpostia, että nostakaa saldoraja. (Kiinassa nettiyhteydet ovat huonot. Ne toimii ja ei toimi) Sähköpostista oli kuitenkin jäänyt pois hetu, joka meillä tietenkin oli tiedossa. Olisimme vaikka millä tavalla olleet valmiit maksamaan DNA:lle vaikka etukäteen mitä tahansa, että saldoraja olisi nostettua. Mikään työ tai vakuuttelu ei DNA:lle riittänyt.
Hetken kuluttua mieheni on menossa isoon toimenpiteeseen ja halusin vielä soittaa hänelle ennen sitä. Puhelimeeni oli kuitenkin tullut häneltä viesti, jonka hän oli onnistunut lähettämään jonkun kiinalaisen puhelimesta (jolla oli sellainen puhelin, missä on meidän käyttämät kirjaimet), että DNA on nyt sulkenut puhelimen kokonaan.
Jos hän selviää toimenpiteestä toivotulla tavalla, hänet on tarkoitus kuljettaa Suomeen lääkärilennolla. Myöskään sieltä ei enää saada häneen yhteyttä. Kaikki tieto kulkee nyt muiden välikäsien kautta.
KIITOS DNA!
DNA mainostaa itseään palvelualttiina ja joustavana operaattorina, Toivon, että tämä tarina saa kaikki miettimään, mitä se tarkoittaa. Ei ainakaan inhimillisyyttä.- Anonyymi
Ahaa, täällä on ennestäänkin ollut vastaavaa.
Itse olen yrittänyt saada aivoveritulpan takia toimintakyvyttömäksi menneen siskoni laskutusta haltuuni, mutta ei onnistu. Juuri äsken (05.02.2020, klo 16.00) olin Sellon myymälässä, jossa tovin tankkasin vaaleatukkaisen nuoren pojan kanssa asiasta. Minulla oli siskoni antama Nordean valtakirja pankkiasioidensa hoitamiseen ja se kelpasi viime viikolla asioineelle myyjälle. Silloin jäi ainoastaan laittamatta laskulle minun osoitteeni, johon halusin siskoni laskut perintätoimet välttääkseni. Nytkin oli jo kaksi laskua mennyt perintätoimistolle. Mutta tämä kaveri lähinnä virnuili ja nautti vallastaan
selittäen, että pitäisi olla heille kohdennettu valtakirja. Tilanteessa, jossa henkilöllä ei raajat toimi!! Tällaisia tilanteita tullenee enenevässä määrin, kun suuret ikaluokat ikääntyvät, joten toimintamallia on vahvasti syytä kehittää. Se selitys, että kuka vaan saattaisi tulla muuttamaan asiakkaan tietoja, on absurdi, kovin harva haluaa huvikseen pyytää toisen henkilön laskujen maksamista..........
DNAn sivuilta ei mistään löydy YKSITYISTÄ REITTIÄ laittaa kirjallista palautetta, joten laitetaan sitten kaikkien ihmeteltäväksi., tosin ilman tunnistetietoja.
Tulen kyllä tämän saman asian takia kolmannenkin kerran käymään Sellossa, kertokaa vaan kehen otan yhteyttä.
RT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, täällä on ennestäänkin ollut vastaavaa.
Itse olen yrittänyt saada aivoveritulpan takia toimintakyvyttömäksi menneen siskoni laskutusta haltuuni, mutta ei onnistu. Juuri äsken (05.02.2020, klo 16.00) olin Sellon myymälässä, jossa tovin tankkasin vaaleatukkaisen nuoren pojan kanssa asiasta. Minulla oli siskoni antama Nordean valtakirja pankkiasioidensa hoitamiseen ja se kelpasi viime viikolla asioineelle myyjälle. Silloin jäi ainoastaan laittamatta laskulle minun osoitteeni, johon halusin siskoni laskut perintätoimet välttääkseni. Nytkin oli jo kaksi laskua mennyt perintätoimistolle. Mutta tämä kaveri lähinnä virnuili ja nautti vallastaan
selittäen, että pitäisi olla heille kohdennettu valtakirja. Tilanteessa, jossa henkilöllä ei raajat toimi!! Tällaisia tilanteita tullenee enenevässä määrin, kun suuret ikaluokat ikääntyvät, joten toimintamallia on vahvasti syytä kehittää. Se selitys, että kuka vaan saattaisi tulla muuttamaan asiakkaan tietoja, on absurdi, kovin harva haluaa huvikseen pyytää toisen henkilön laskujen maksamista..........
DNAn sivuilta ei mistään löydy YKSITYISTÄ REITTIÄ laittaa kirjallista palautetta, joten laitetaan sitten kaikkien ihmeteltäväksi., tosin ilman tunnistetietoja.
Tulen kyllä tämän saman asian takia kolmannenkin kerran käymään Sellossa, kertokaa vaan kehen otan yhteyttä.
RTKaikissa puhelinliikkeissä voi kohdata huonoa asiakaspalvelua. Ylimielistä asennetta, kun menee kysymään jotakin "tyhmää".
Tuollaista harvemmin tapahtuu muissa kaupoissa. Jos esim. vaatekaupassa nuoret myyjät käyttäytyisivät noin, olisi potkut hyvin pian edessä.
Ehkäpä puhelinliikkeisiin ei saada työntekijöitä helpolla? Puhelinpalvelut pahimpia.
- Anonyymi
oli joskus 15 vuotta sitten en ota enää .7 kertaa yritettiin soittaa perjantaina ei vastausta tullut miksi huonoa palvelua.
- Anonyymi
ihan tylsä homma ei saa mitään vastausta otan saunalahti elisan sieltä saa palvelua mitä teiltä ei saa-
- Anonyymi
dna laskutti väärin kun kävin ilmoittamassa LAHDEN liikkeessä:(sanoivat mitäs maksoit oma vikas), että sellainen on DNA.
- Anonyymi
DNA laskutti väärin. kävin puhumassa LAHDEN liikkeessä sanoivat:(mitäs maksoit oma vikas). että tälläinen onDNA.
- Anonyymi
En koskaan enää dna asiakkaaksi..nettiyhteys jonkiaikaa pelitti..sitte aina kun koneen avas pyöri päivitykset vähäväliä. Yhteydet pätki.oli kännykkä ja netti sopimus 2 vuotta.kännykkä sopimus loppu sanoin sen irti.nettisopimus vielä n.vuoden.laitoin reitittimen aikoja jo pois käytöstä .2 kertaa kävi ammattiihminen kokeileen näitä toimintoja...ei saanu toimiin.olin soittanu asiakaspalveluun ja vikapalveluun.ei muutaku yritä vielä oli vastaus.pyysin jos oisivat nettisopimuksen vaihtanu kännykkäsopimukseen jonka lopetin.otin toiselta operaattorilta uuden liittymän.ja vielä joudun dna.lle vuoden maksaan nettiliittymästä jota ei voi käyttää.jonkilaista käytöstä toivois dnalta.monta asiakasta lähti dnalta..kun tästä laitettiin tietoa eteenpäi...tosi pettynyt.
- Anonyymi
DNA on huijari .
Itsellä oli toimimaton nettiliittymä kokeilussa ja kahden viikon toimimattomuuden jälkeen lopetin liittymän.
6 kk:n jälkeen tuli 758€ lasku , jonka sai mitätöityä ainoastaan lähettämällä kopion mitätöinti tekstiviestistä.
Jos olisin poistanut kyseisen viestin olisin joutunut maksamaan kyseiset 758€.
Ei DNA:lle ja heidän rikolliselle tominnalleen , lähipiirissä ei ole enään ketään kyseisen operaattorin asiakkaana.
- Anonyymi
Olen tyytymätön dna:n palveluun jo toistamiseen. Harmittelen, että vaihdoin liittymää joitakin viikkoja sitten.
Olen 75 v , ei vois kiinnostaa tämän ikäinen! - Anonyymi
Palvelu huonoa lohja
- Anonyymi
Ajanvaraus on toivottomasti aina loppuun varattu. Ei anna mahdollisuutta valitaa virheistä asiakaspalvelussa.
- Anonyymi
Aivan täyttä paskaa.. Otettii nopeempi netti ja pätkii.. Täyttä kusetusta.
- Anonyymi
Telkkarissa säreilevä kuva. Maksut peritään ja hintoja nostetaan. Miks?tervamäentie 560 kuopio mikään ei muutu paremmaksi.
- Anonyymi
Ostin teiltä samsong Galaxsi A52s 5G niin kun ostin sitä puhelimen nii sai sen mukaan 3 vuotta takuu että jos on puhelimessa ongelma voin vaihtaa sitä ja otaan uusi sen tilalle ja ostin vielä puhelin vakutus erikseen, mutta on ollut noin 4_5 päivää se puhelin on mukaan niin joka kertaa joku ohjelma ei toimi, esimerki alussa koko puhelin oli jumissa ja sitten S-mobiili ei onnistunut kirjatuu sisään ja aina oli semonen teksti että tarkista onko interneti päällä sit serurava päivä oli ok mut nyt kirpotori ei toimi ja fesbooki joskus ei toimi ja google ei joskus toimi,,,, ostin se puhelimen DNA -lta kaupasta ja mistä mä ostin kävin sielle kertomaan sitä ongelmasta ja hän sanoi että sun pitää ottaa sen korjamaan ja me emme VAIHTAA sen puhelimen,,,, kysymys on että 3 vuotta takuu ja sen vakutus mä ostin ne ovat turhaa,,,,, ksoka mitä mä teen siellä puhelimella joku pitää korjata jos haluaisin korjata mä vosiin mennä ostaa yksi käytety,,, mut turvalisesti mietin että ostan kaupasta,,, mulla oli samsong A50 toimi hyvin enemään kuin tämän uuden,,, mulla o videot sitä kun ne ohjelmat eivät toimi kiitos.
T. Rsho Murad - Anonyymi
Jussi Jyväskylässtä ansaitsee SUURET KIITOKSET hyvästä palvelusta ja kärsivällisyydestä puhelin palvelusta. Ystävällisin terveisin Benita Tammisaaressta
- Anonyymi
TV- mainos DNA: Tervetuloa.
Siis minne? Onks Teillä vielä myymälöitä? - Anonyymi
Just tänään palautin isälleni (75v) DNAn puhelinmyyjän myymän Samsung tabletin ja sen mukana tulleen liittymän 4G sitä ja tätä.
Kyllä varmaan kauppa käy kun vanhuksille myydään ja perustellaan olevan välttämätön!! Isä ei edes tiennyt tilanneensa mitään kun postista tuli tabletti ja liittymä!! Onneksi satuin paikalle ennen kuin kahden viikon peruutusaika meni umpeen ja tabletti lähti takaisin. Palautusosoitteenkin sai vasta kun jonotti asiakaspalveluun.
Ja jumalauta kun piti laittaa palautetta illalla niin pitää ODOTELLA jotain vitun chattia tai KIRJAUTUA että saa laitettua viestin. Joo en kirjaudu koska en ole DNAn asiakas. Niin paljon tulee varmaan paskaa palautetta että eivät uskalla laittaa sähköpostiosoitetta näkyville nettiin!!!
Jos DNA lukee tätä ketjua niin jotain vitun rajaa vanhuksille myyntiin PRKL!
Puhelimeen vastannut asiakaspalvelija oli kuitenkin asiallinen enkä lähtenyt häntä tästä tylyttämään. - Anonyymi
Lahdessa isovanhemmilleni myytiin näppäin puhelimille 5G 400 megaa vaikka isovanhemmat näytti puhelimia ja sanoi että netti ei toimi näissä puhelimissa :DDDD Kusetusta koko paska firma
- Anonyymi
Valitse aika
13.06.2022 - 19.06.2022
Viikko 24
maanantai
13
tiistai
14
keskiviikko
15
torstai
16
perjantai
17
lauantai
18
sunnuntai
19
Ei vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikoj- Anonyymi
Onko nuo jonkun ilotalon aikoja kun on varattua?
- Anonyymi
Loistavaa palvelua sekä Helsingin Kaartissa ja Pirvoon Dna
- Anonyymi
No tuskin menee läpi. Et sä voi noin vaan mennä vaatimaan sellasta tuotetta mitä ei siis ole olemassakaan. Jos joku myyjä on sulle sen antanut niin sitten on tehnyt sen omalla vastuullan. Mutta tuskin onnistuu mennä mekastamaan ja vaatimaan, että nyt sukulaisesikin pitää saada se alennus. operaattorihan joutus tuolla perusteella antamaan koko suomelle sen alennuksen mitä ei edes ole olemassa.
- Anonyymi
Haluan lopettaa nettiyhteyspalvelun koska se toimii niin huonosti.
- Anonyymi
Olen ollut dna asiakas kauan sain tosi huonoa palvelua turun Hansassa kun menin kysyy neuvoa 1.11 kello noin 18.00 nuorempi myyjä kassalla alkoi jo neuvoo kun takan huoneesta hyökkäsi toinen myyjä ja keskeytti ja melkein sanoi että mene helvettii tai ainakin mulla tuli sellainen olo kerroin tästä ystävälle joka tiesi kaverin joka auttoi ja sain homman hoidettua vaikka tää myyjä sanoi että ei voi auttaa puhelin liittymä tulee muuttumaan
- Anonyymi
Olin vaihtamassa operaattoria, mutta sain niin hyvää ja ystävällistä palvelua, että jatkoin DNA:ssa.
- Anonyymi
Itse olen ollut DNA datapalveluitten käyttäjä 3-4 v. Kaikki on mennyt ihan hyvin, mutta 2023 aiemman käytännön mukaan aiemman tarjouksen päätyttyä DNA ei tehnyt tarjousta vaan nosti kahden liittymän hintaa 15€. Minulla oli asiaa toiselle operaattorille, niin toinen operaattori tarjosi liittymää ja päädyin irtisanomaan DNA Datat. En ollut DNAhan millään tapaa tyytymätön, mutta 12kk tarjouksesta olisi voinut keskustella. Kyse ei ollut viidestä eurosta vaan 15 eurosta. Mahdollisesti otan vuoden päästä sopimuksen takaisin.
- Anonyymi
DNA tulisi lähettää vahvistus ja jos ei lähetä kuluttajalle niin sinulla on oikeus vaatia (kuittiaostsota) tai toistetta luvatusta hinnan muutoksesta ym. Kaikki tilaukset jotka tekee ns netin tai puhelimen kautta ovat etämyynti lain alla ja tämä on kuluttajalle hyvä asia
Vaadi aina sähköpostiisi toiste sovitusta. DNA yrittää vedota että viesti tai heidän chatti tai puhelun äänitykset ovat toiste kuluttajallekin mutta tämä tosite ei ole kuluttajalle misään muodossa hyödyllinen ja ei voi siten todistaa jos DNA ei sitten luovutakkaan sinulle ns: kuluttajalle tulee antaa tosite kun liittymään tehdään muutos ja kuluttaja eritoteen pyytää, tulee yrityksen sen hänelle lähettää. Postitse tai sähköpostitse mutta viesti ei kelpaa aina oikeudessa toistteena kun viestissä ei näe aina lähettäjän tietoja jolloin kuluttajalla ei ole mitään mahdollisuuksia todistaa viestin alkuperää.
DNA ositti minulle että eivät ihan pysy sanojensa takana. Toinen sanoo että sim kortit tulevat suoraan kotiin posti jakelun mukana ja toinen asiaspalvelija sanoi että menee postiin jsota joudun noutamaan ne erikseen? Kaksi eri vastuatsa ? sitten en saannut kuittia kun päätin käyttää peruutsu oieuttani ja peruutin kokonaan sopimuksen ja liittymien siirron . Tästä tulee saada pyydettäessä toiste sähköpostiin mutta DNA ei halunnut tätä tositetta minulle antaa. Lähettivät kelvottoman viestin johon en voi vastata tai nähdä lähettäjän tietoja. eli DNA syyllistyi tietojen salaamisen kun ei halunnut todentaa puhelimessa ilmaisemani peruutuksen. Tästä tein oman turvallisuuteni takia virallset palautukset sillä jos eivät peruuta tai saan laskun, on asiani helppo viedä rikosilmoituksella selvityspyyntönä poliisille.... Tämän olen DNA:lle ilmoittanut joka kuuluu nauhalla jossa myös kuulee että asiakaspalvelija kieltäytyy antamasta minulle toistetta peruutksestani. Tämä oli hyvä opetus minulle että DNA on anasinnut epäilyt.... kuluttajaa tulisi kohdella aina lain mukaisesti ja kunnioittaa lakia siinä misää annettu kuluttajalle oikeuksia . - Anonyymi
Siis todellakin aivan paskaa kohtelua asiakkaalle, kahtena peräkkäisenä päivänä soittanut kun nettiongelma, kk vanha modeemi… luokatonta asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Venäjän kanavat takas sillä mitä mieltä eu on ei ole merkitystä koska siitä pitäisi päästä eroon. Alas EU mätäpaska Suomi.
- Anonyymi
Jos olisin tiennyt silloin kun liittymän hankin mitä se todellisuudessa merkitsee, niin olisin tehnyt todellakin toisin!
Olisin ehdottomasti ottanut prepaid-liittymän ja jättänyt kiinteän numeron maksamisen kokonaan pois heti alusta alkaen!
Kiinteä maksu elättää operaattorit ihan sikana ja tarpeettomasti. Kiinteässä maksussa ei ole mitään oikeaa palvelua kun epäselvää, vaan loputonta jonotusta ja myymälässä käyntiä ongelman sattuessa, se todellinen palvelu on kokonaan pois käytöstä.
Kyllä moni voi hakata päätään seinää kun tajuaa 10-20v mokan!- Anonyymi
Prepaid tulee paljon käyttävälle kalliiksi vuodessa. Harvoin käyttävälle se on edullisin varsinkin Saunalahden latausliittymä 24kk voimassaoloajan vuoksi.
- Anonyymi
Itselleni myytiin DNA- nettiliittymä 9,90€:lla jasitä jo muutettiin kalliinpaan yhteyteen, muttei auttanut kun kuulemma koululaiset pääsevät koulusta niin kuormitus on niin suurta, että ei pääse nettiin,MIKSI MYYDÄ EI OOTA?!?
Yritetäänkö tällä VÄKISIN myydä siirtymään kalliimpaan liittymätyyppiin?!?
Toinen asia kismittää kun yritin siityä toiselle liittymäasiakkaalle niin minulle olikin myyty MÄÄRÄAIKAINEN liittymä TIETÄMÄTTÄNI???????????!!!!????????.
TOSI PASKAA TOIMINTAA - Anonyymi
Operaattorin vaihto ei välttämättä tuo muutosta. Ollut Dna asiakas 15v. Silti en saa mitään alennuksia. Tampereen Hämeenkadun liikkeessä annettiin väärä tehonetti, 100m 46, 19.90.e/kk. Ei sisältänytkään viestejä, puheluja ja tietoturvaa kuten piti? Myyjä valehteli. Samoin kuninkaankadun r- kioskin naismyyjä jatkoi valehtelua ja myi netin Rajaton 30 vrk 24,90e/kk ominaisuuksilla. Kauppaa ei voinut perus. Nykyisin pitää olla tarkkana kuin porkkana eikä luottaa hyviin tapoihin. Vsikka mustalista olisi olemassa, kuten uskotaan. On käsittämätöntä että pennit revitään käsistä kuin nälkäinen susi...mikä on vilpillä ja viekkaudella saatu, onko sillä siunausta...tämänkin voisi kysyä valtakunnan sivistyneistöltä.
- Anonyymi
Olen erittäin tyytymätön DNA:n asiakaspalveluun.Minulla on ollut dna:n hubi josta olen katsonut maksulliset ohjelmat.Minulle sanottiin että se pitää vaihtaa uuteen hubiin2.No niin tein mutta se ei toiminut ja soittelin asiakaspalveluun monta kertaa mutta apua en saanut vaan vihjattiin että olen vanha enkä osaa ottaa sitä käyttöön.Sitten selvisi kun huoltomies tuli paikalle ja hän soitti asiakaspalveluun että hubiani ei oltu päivitetty dna:ssa😩
Huonoa palvelua - Anonyymi
täysin mätä yritys tulen kanssa vaihtamaan toiseen kuten Welho maksut rahastusta
- Anonyymi
Otin uuden liittymän jonka jälkeen netti ei toimi, eivätkä myyjät tietenkään tiedä mistä on kyse. Operaattorit rahastavat asiakkailla, mistä löytyy luotettava liittymä?
- Anonyymi
DNA:n toiminta on pc:stä. Että minä nautin kun heitä aletaan polkea turppaaseen.
- Anonyymi
DNA : lla on nyt alaarvoisin mainos , laulu ja tanssitaidottomat esiintyjät. ! Varmisti DNA sen ainakin ,
ettei minulla ainakaan ikinä ole DNA sopimusta ! Hyi hyi hyi hyi hyi ! - Anonyymi
Kyllä teillä mainokset on älyttömiä
- Anonyymi
Pitäisi puhua kuuluisalle dna jarille joka päivystää kaikilla puhelinfoorumeilla kertomassa kuka on merkin telijä ennen muita.
- Anonyymi
Kuuluvuus /yhteys perseestä , pätkii. Hinnat nousee koko ajan , mutta yhteys on kuin 90 luvulla . Ei tainnut 5g liittymä onnistua etes taajama - alueella .
- Anonyymi
Normi kusetusta, niin se oli teliallaki !
- Anonyymi
14-15 .9 lautaina ja sunnuntaina yritetty soittaa 4 kertaa , annoin soida KAUAN!!! KUKAAN EI VASTAA ,PAITSI NAINEN JOKA HOKEE ODOTA HETKI JNE
EIKÄ VASTANNUT KYLLÄ NYTKÄÄN KUN SOITIN !!
MELKOSTA PASKAA TEIDÄN LUPAAMANNE PALVELU!! VARSINKIN JOS OIS ASIA OLLUT ,ETTÄ PUHELIN HÄVINNYT,SE PITÄÄ SULKEA,EIKÄ KUKAA N VASTAA, EIKÖ TUO OLE JO LAITONTA LUVATA MOISTA SONTAA ASIAKKAILLE ,ETTÄ AUTATTE. - Anonyymi
Olen kokennut asiakaspalvelijalta asiatonta kommenttia. Dna yhteydet toimii hyvin mutta asiakaspalvelussa parantamisen varaa. Nuoret teinikunna. Jimit ei ilmeisesti ymmärrä kuka loppupeleissä heidän palkkansa maksavat.
- Anonyymi
Hei, haluan antaa tämän päivän 15.11. palautetta DNA asiakaspalvelusta, soitin klo 17.45.. Sain aivan äärettömän hyvää palvelua, kun nettiyhteys ei jostain syystä toiminut. Kahden eri henkilön kanssa, ja hän joka ensin vastasi puheluuni, täys 10, palaute aivan ihanasta ja kärsivällisestä avusta, päiviteltiin puhelimitse ja hän siirsi asian kolleegalle. Viimeisin puhelu asiakaspalvelija Minnan ❤️jonka kanssa ja saatiin nettiyhteys toimimaan. Teillä aivan mahtavaa asiakaspalvelua, ei voi muuta kuin olla tyytyväinen ja jakaa eteenpäin. Myös Markukselle ❤️ Espoon Sellon myymälässä isot kiitokset avusta. Tästä syystä en vaihda DNA:lta, Esimiehille myös tiedoksi teillä huippu asiakaspalvelijat ja ei ole eka kerta kun kehun ja aiheesta 😍👌 Toivottavasti palaute myös välittyy heille kaikille 🤗
- Anonyymi
Mä oon samaa mieltä että huippuhyvää palvelua,, kun viesteihin vastataan tosi nopeeta👍
Pieni miinus siitä, että kirjallisiin viesteihin soitetaan lähes aina, mutta nämä on varmaan strategisia päätöksiä tai ainakaan aspat näitä ei päätä.
Mä oon ollut mokkulan tiimoilta yhteydessä pariin kertaan viime aikoina ja tästä täytyy antaa vähän risuja, mutta ei aspalle vaan ylemmille tahoille. Mutta siis näin että pyysin nykyiseen nettiliittymään nanosim-korttia mutta nyt on microsim (on niin vanha ettei voi taittaa pienemmäksi). Tässä ei pitäyt olla mitään ongelmaa ja kysyin vielä voinko käyttää vanhaa kunnes uusi tulee, niinku kännykkäliittymissä. No, kun ei yli viikkoon tullut niin soitin ja kävi ilmi, että mun pitäs lähettää ensin nykysim sinne ennenkuin laittavat nanon matkaan tai sit pitäs käydä DNA-kaupassa (ei ole lähellä eikä autoa) - ei todellakaa sanottu tämmöstä! Kauheat kyselyt, että miksi ja mihin laitteeseen - no ei kai se jätä kauheesti mahdollisuuksia kun nettiliittymä elikkä siis on uudempi mokkula siis. Sillon kun mä pyysin simiä, ei aspa kysellyt juuri - no ehkä hän arvas heti mikä homman juju. Ei kai tota nyt voi väärinkäyttääkään, ja toki operaattori tällöin voi blokata kortin
Mutta yllätys yllätys, jos mä ottaisin 5G-liittymän ja sen myötä uuden (nano)simin, vanhaa korttia ja nettiä siis voi käyttää kunnes uusi tulee. Eli toi on ihan pelkkää vtuilua ja käytännössä pakkomyyntiä, mutta en halua nyt kalliimpaa 5G:tä + satasten mokkulaa suotta enkä tykkää tosta pakkomyynnistä.
Jos halutaan ja ihmisten tarvis uusia moodeemeja ja reitittimiä, ja kun moni käyttäjä varmaan käytännössä joutuu ostaan operaattorilta, jolloin parempi tuki, niin he joutuisivat siirtyyn 5G:hen. Ei tääkä ihan oikein mene näin! Mun nykyinen mokkula on vm-19(?) mutta monella on varmaan vanhempiakin ja tää uusi on sellanen mitä DNAkin(ja Elisa?) taisi myydä vielä viime vuonna. Olikohan se niin että viime vuonnakaan ei ollut täällä semiperiferiassa hyvää 5G-kantavuutta ja nyt jo pakkomyydään vain sitä! Ja kun netin nopeuteen vaikuttaa moni muukin kuin liittymä ja omat laitteet...
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958