Oonksmä muka seonnu
En kuuntele tunnilla enkä keskity ainakaan siihen tuntiin. Oon vaan omis maalmoissani. Oon nykyään unohtanu enemmän asioita ja en kuule enää hyvin ja tuntuu kokoajan oudolta. Tuntuu että sydän lyö enemmän kuin yleensä.
Mulla on ikävä mun pikkuserkkua. :'c Ja mua ärsyttää ihan vitsisti kun lukee sen kommii iigees. -.- En uskalla puhuu sille. :/ Mutta saatan tuijottaa ja hymyillä hänelle. Stalkkaan hänen fb ja ig:tä..
Oonks mä vaa seonnu vai mitä mä sekoilen nykyään
oonks seonnut?
seonnutsekopääxd
5
<50
Vastaukset
- sekopääsekoaalopullisest
En saa unta. Viime vuonna mun ihastus oli samassa luokassa mutta nyt hän ei oo enää mun ihastus.
Mut mun nykynen ihastus on muualla niin mun aika myös koulus kuluu hitaasti. :(( Aina kun ajattelen häntä tuntuu kuin sydän hakkais kovempaa vähän kuin kiihottuisi. XD - aatux
söpöjä nuoria.
- yvivj
X-D
- Puutteessahan
vaan oot. Kunnon pano ratkaisee asian!
- huvuiviv
:'D ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot993775Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe523126- 793037
- 192875
- 282744
- 522472
- 192207
- 602138
- 591986
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121888