minulla on 7kk vanhya mäyriksen ja ziuhuahu8asekoitus joka on alkanut pökkiin kättäni vasten ja usein näykkii samoin.kun kommennan niin suuttuu,eikä tottele kieltoja siis aivan mahdoton.mikä voisi olla syy tähän adhd:ko vai?VASTAISITTEKO KOIRIENKANSSA ENEMMÄN OLLEET LEMMIKKIEN ystävät vastausta
mäyrischiahuahua kapinoivako?alistaako?kertokaa
2
123
Vastaukset
- mäyrischihumixik
hei mistä ostit pentusi ja voitko laittaa mulle kuvan ku mulla itellänikin on mäyris chihu sekoitus ja epäilyttää vaähän että onko oikeasti se vai joku muu mäyris mixi.. kun ostin virosta tuodun pennun: [email protected] laita tonne kuvia omasta koiruudestasi :)
- thdth
Yliaktiivinen seksuaalivietti on tyypillistä pienten seurakoirarotujen, kuten chihuahuoiden, parissa.
1. Lenkitetäänkö koiraa riittävästi? Koira voi olla turhautunut ja purkaa turhautumistaan nylkyttämällä.
2. Onko koira leikattu? Leikatuilla uroksilla tuollainen häiriökäytös on harvinaisempaa.
3. Viekää koira eleettömästi jäähylle esim. toiseen huoneeseen aina sen nylkyttäessä. Koira pitää saada rauhoittumaan.
Älä osta seuraavalla kerralla koiraa ennen kunnollista taustatutkimusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714206- 332411
- 402254
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin191766Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401622Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251522- 811506
- 1461282
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221193Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135