minulla on 7kk vanhya mäyriksen ja ziuhuahu8asekoitus joka on alkanut pökkiin kättäni vasten ja usein näykkii samoin.kun kommennan niin suuttuu,eikä tottele kieltoja siis aivan mahdoton.mikä voisi olla syy tähän adhd:ko vai?VASTAISITTEKO KOIRIENKANSSA ENEMMÄN OLLEET LEMMIKKIEN ystävät vastausta
mäyrischiahuahua kapinoivako?alistaako?kertokaa
2
100
Vastaukset
- mäyrischihumixik
hei mistä ostit pentusi ja voitko laittaa mulle kuvan ku mulla itellänikin on mäyris chihu sekoitus ja epäilyttää vaähän että onko oikeasti se vai joku muu mäyris mixi.. kun ostin virosta tuodun pennun: [email protected] laita tonne kuvia omasta koiruudestasi :)
- thdth
Yliaktiivinen seksuaalivietti on tyypillistä pienten seurakoirarotujen, kuten chihuahuoiden, parissa.
1. Lenkitetäänkö koiraa riittävästi? Koira voi olla turhautunut ja purkaa turhautumistaan nylkyttämällä.
2. Onko koira leikattu? Leikatuilla uroksilla tuollainen häiriökäytös on harvinaisempaa.
3. Viekää koira eleettömästi jäähylle esim. toiseen huoneeseen aina sen nylkyttäessä. Koira pitää saada rauhoittumaan.
Älä osta seuraavalla kerralla koiraa ennen kunnollista taustatutkimusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472609
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491368- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2841174- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22934Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889