Jari Tervo haukkuu kansamme valk.roskaväeksi

roskakirjailija

12

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yläkerran

Jari on oikeassa, roskasakki on huolissaan omista sossun senteistään. Jostakin se raha kännäämiseen ja joutenoloon on jatkossakin saatava...

• 0123abcd

Näin on! Kumma juttu miten syy on aina muissa, mutta ei kyllä itsessä. Roskaväki on sellaisia ihmisiä, jotka itse eivät jaksa/kautta halua yrittää, vaan vika löytyy aina muualta! Tällaista porukkaa on Suomessakin. Kaikki ei saa samanlaisia lähtökohtia syntyessään elämäneväikseen, mutta siitä huolimatta on ensisijaisesti itse yritettävä parempaan!

• täsmentäjä

"Roskaväki on sellaisia ihmisiä, jotka itse eivät jaksa/kautta halua yrittää, vaan vika löytyy aina muualta! Tällaista porukkaa on Suomeenkin tulossa." Ihan totta

• RovaniemenMarkkinat
        täsmentäjä kirjoitti:

"Roskaväki on sellaisia ihmisiä, jotka itse eivät jaksa/kautta halua yrittää, vaan vika löytyy aina muualta! Tällaista porukkaa on Suomeenkin tulossa." Ihan totta

Eli Jari on siis oikeassa! Miksi täällä sitten hänta haukutaan?

• lillisn
        täsmentäjä kirjoitti:

On jo tullut!!!!!!!!!

• sampoooentsampo

Kun vetelehtii joutavassa tv-sarjassa esittämässä hauskuttajaa, tulee sokeus joka saa ihmisen kuvittelemaan, että osaa myös kirjan kirjoittamisen taidon. Sen tiimalta kumpuaa myös yhteiskunnallinen kirjoittelu, jossa Afrikan muuttoaalto Eurooppaan paremman elintason toivossa muuttuu pakolaisvirraksi. 60% tulleista palautetaan lähtömaahan, kunhan he ensin ovat käyttäneet kaikki keinot sen estämiseksi

Kun vuodesta toiseen vinkuu ja saa taiteilija-apurahaa, joka ensisijaisesti on tarkoitettu aloitteleville taiteilijoille, herää kysymys. Miksi omillaan hyvin toimeentulevat julkeavat vinkua toimeentulotukea apuraha-nimellä. Vaikka kirjalliset kyvyt ovat hakemisessa Tervo myy tv-kasvona kohtuullisesti. Onhan niin, että on ihmisiä joille julkisuus on ainoa kriteeri kirjaa ostettaessa. Miksi sitten esim. Finlandia- palkintoa ei Tervolle heru? Kriitikot ei katso telkkua. :D

• Ehkä hän on itsekin tajunnut olevansa ö-luokan kynäilijä ja tyytynyt osaansa mediahahmona. Silloin on pakko jotenkin yrittää kohahdutta, koska muuten loppuu mediahahmoilut. Surkea kirjailijahan se on aina ollut.

• Vasenylamummo

Olen samaa mieltä tuosta ö-luokasta; siihenhän Tervo kieltämättä kirjailijana kuuluu. Luulisin tuon pöyhkeän pallinaaman suosion perustuvan Uutisvuoto-ohjelmaan. En voi kieltää, etteikö herra Tervo olisi hyvä suustaan, mutta kirjat ovat niin kömpelöä tuubaa, että lukukokemus on tuskallinen.

• 211

Ehkä just sun kannattais aloittaa kirjojen lukeminen.

• valkosolu

Ilta-Sanomien toimittaja on Ilta-Sanomien toimittaja, vaikka voissa paistaisi. Eli vaikka J.T. onkin ex toimittaja hänen kynästään ja suustaan tulee edelleen pelkkää lööppi paskaa, jonka tarkoitus on myydä sisällötöntä paskaa raflaavilla otsikoilla.
      Anteeksi että halvennan paskaa. Paskasta on sentään hyötyä pellolla, mutta Tervon suoltamasta ravinteettomasta paskasta ei.

• En_ole_luke-

nut yhtään Jari Tervon kirjaa, joten en voi niitä edes lytätä.

Olen nähnyt kirjastossa hyllynpätkällisen näitä Jari Tervon kirjoja, mutta toistaiseksi en ole koskenut niihin, koska en vain pidä tästä puujalkavitsityypistä. Monta televisiotakin olen hakannut lekalla tuusannuuskaksi kun on Uutisvuodon aika enkä kerta kaikkiaan kestä. Milloinkahan Uutisvuodosta päästään eroon?

On moitittu, että Jari Tervo juo liikaa viinaa ja kirjoittaa keskinkertaisia kirjoja. Jari Tervo vastaa samalla mitalla: juo lisää viinaa ja kirjoittaa lisää keskinkertaisia kirjoja.

Sehän tässä kaikessa on lohdullista, että nykyään ei kirjoja juuri kukaan lue.

Kirjoja ei edes kannnattaisi kirjoittaa, koska on paljon helpompaa ostaa ne valmiina.

• Olipa_niin

tai näin, Jari Tervon sanomisilla ei ole paljoakaan painoarvoa.

Maahantunkeutujien lauma on ongelma. Miten erottaisimme todella hädässä olevat terroristeista?

Ongelmaan ei ole olemassa ratkaisua.

Vieraat kulttuurit pyllistelevät yhteiskuntamme raunioksi, teimmepä mitä tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6404
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe