Jari Tervo haukkuu kansamme valk.roskaväeksi

roskakirjailija

12

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yläkerran

      Jari on oikeassa, roskasakki on huolissaan omista sossun senteistään. Jostakin se raha kännäämiseen ja joutenoloon on jatkossakin saatava...

    • 0123abcd

      Näin on! Kumma juttu miten syy on aina muissa, mutta ei kyllä itsessä. Roskaväki on sellaisia ihmisiä, jotka itse eivät jaksa/kautta halua yrittää, vaan vika löytyy aina muualta! Tällaista porukkaa on Suomessakin. Kaikki ei saa samanlaisia lähtökohtia syntyessään elämäneväikseen, mutta siitä huolimatta on ensisijaisesti itse yritettävä parempaan!

      • täsmentäjä

        "Roskaväki on sellaisia ihmisiä, jotka itse eivät jaksa/kautta halua yrittää, vaan vika löytyy aina muualta! Tällaista porukkaa on Suomeenkin tulossa." Ihan totta


      • RovaniemenMarkkinat
        täsmentäjä kirjoitti:

        "Roskaväki on sellaisia ihmisiä, jotka itse eivät jaksa/kautta halua yrittää, vaan vika löytyy aina muualta! Tällaista porukkaa on Suomeenkin tulossa." Ihan totta

        Eli Jari on siis oikeassa! Miksi täällä sitten hänta haukutaan?


      • lillisn
        täsmentäjä kirjoitti:

        "Roskaväki on sellaisia ihmisiä, jotka itse eivät jaksa/kautta halua yrittää, vaan vika löytyy aina muualta! Tällaista porukkaa on Suomeenkin tulossa." Ihan totta

        On jo tullut!!!!!!!!!


    • sampoooentsampo

      Kun vetelehtii joutavassa tv-sarjassa esittämässä hauskuttajaa, tulee sokeus joka saa ihmisen kuvittelemaan, että osaa myös kirjan kirjoittamisen taidon. Sen tiimalta kumpuaa myös yhteiskunnallinen kirjoittelu, jossa Afrikan muuttoaalto Eurooppaan paremman elintason toivossa muuttuu pakolaisvirraksi. 60% tulleista palautetaan lähtömaahan, kunhan he ensin ovat käyttäneet kaikki keinot sen estämiseksi

      Kun vuodesta toiseen vinkuu ja saa taiteilija-apurahaa, joka ensisijaisesti on tarkoitettu aloitteleville taiteilijoille, herää kysymys. Miksi omillaan hyvin toimeentulevat julkeavat vinkua toimeentulotukea apuraha-nimellä. Vaikka kirjalliset kyvyt ovat hakemisessa Tervo myy tv-kasvona kohtuullisesti. Onhan niin, että on ihmisiä joille julkisuus on ainoa kriteeri kirjaa ostettaessa. Miksi sitten esim. Finlandia- palkintoa ei Tervolle heru? Kriitikot ei katso telkkua. :D

    • Ehkä hän on itsekin tajunnut olevansa ö-luokan kynäilijä ja tyytynyt osaansa mediahahmona. Silloin on pakko jotenkin yrittää kohahdutta, koska muuten loppuu mediahahmoilut. Surkea kirjailijahan se on aina ollut.

      • Vasenylamummo

        Olen samaa mieltä tuosta ö-luokasta; siihenhän Tervo kieltämättä kirjailijana kuuluu. Luulisin tuon pöyhkeän pallinaaman suosion perustuvan Uutisvuoto-ohjelmaan. En voi kieltää, etteikö herra Tervo olisi hyvä suustaan, mutta kirjat ovat niin kömpelöä tuubaa, että lukukokemus on tuskallinen.


    • 211

      Ehkä just sun kannattais aloittaa kirjojen lukeminen.

    • valkosolu

      Ilta-Sanomien toimittaja on Ilta-Sanomien toimittaja, vaikka voissa paistaisi. Eli vaikka J.T. onkin ex toimittaja hänen kynästään ja suustaan tulee edelleen pelkkää lööppi paskaa, jonka tarkoitus on myydä sisällötöntä paskaa raflaavilla otsikoilla.
      Anteeksi että halvennan paskaa. Paskasta on sentään hyötyä pellolla, mutta Tervon suoltamasta ravinteettomasta paskasta ei.

    • En_ole_luke-

      nut yhtään Jari Tervon kirjaa, joten en voi niitä edes lytätä.

      Olen nähnyt kirjastossa hyllynpätkällisen näitä Jari Tervon kirjoja, mutta toistaiseksi en ole koskenut niihin, koska en vain pidä tästä puujalkavitsityypistä. Monta televisiotakin olen hakannut lekalla tuusannuuskaksi kun on Uutisvuodon aika enkä kerta kaikkiaan kestä. Milloinkahan Uutisvuodosta päästään eroon?

      On moitittu, että Jari Tervo juo liikaa viinaa ja kirjoittaa keskinkertaisia kirjoja. Jari Tervo vastaa samalla mitalla: juo lisää viinaa ja kirjoittaa lisää keskinkertaisia kirjoja.

      Sehän tässä kaikessa on lohdullista, että nykyään ei kirjoja juuri kukaan lue.

      Kirjoja ei edes kannnattaisi kirjoittaa, koska on paljon helpompaa ostaa ne valmiina.

    • Olipa_niin

      tai näin, Jari Tervon sanomisilla ei ole paljoakaan painoarvoa.

      Maahantunkeutujien lauma on ongelma. Miten erottaisimme todella hädässä olevat terroristeista?

      Ongelmaan ei ole olemassa ratkaisua.

      Vieraat kulttuurit pyllistelevät yhteiskuntamme raunioksi, teimmepä mitä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe