Minulla maailman paras kaaso!

kolmipyörävaras ;o)

Lapsuudenystäväni, aivan ihana ihminen. Kiitos, että autat minua yhtenä elämäni parhaista (toivottavasti) päivistä.

Ps. Onhan ne 200 joutsenta jo taiteltu ja vaaleanpunainen unelma ostettu ;o)

6

2516

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juulia

..että maailman paras kaaso myös kestää onnesi keskellä sitä hehkuttaen vilpittömästi. Minun ei kestänyt :(

• pilvi

mitäs oikein tapahtui ku ei kestänyt... ?

• Juulia
        pilvi kirjoitti:

mitäs oikein tapahtui ku ei kestänyt... ?

Kaasoni ei kestänyt häihin haluamiani "elementtejä" esim. auto liian hieno, sormus liian kallis, ruoat gourmeeta, pitikö ostaa morsiuspuku jne. eli koko ajan tuli valittamista valinnoista ja sellaista vähättelyä. Valitsin kaasoksi ystävän, joka osoittautui kaikkea muutakuin sellaiseksi. Jyvät erottui akanoista.

• pilvi
        Juulia kirjoitti:

Kaasoni ei kestänyt häihin haluamiani "elementtejä" esim. auto liian hieno, sormus liian kallis, ruoat gourmeeta, pitikö ostaa morsiuspuku jne. eli koko ajan tuli valittamista valinnoista ja sellaista vähättelyä. Valitsin kaasoksi ystävän, joka osoittautui kaikkea muutakuin sellaiseksi. Jyvät erottui akanoista.

harmi että tommosta käy! :(

• hymyilevä kaasosi

Sä olet ihana ja hassu! Sait mut kovasti nauramaan ja hymyilemään. :) :) :) :) :)
      Tykkään susta kovin paljon, ja kyllä mä askartelisin rimprenssa puku päällä joutsenia, jos se olisi sulle tärkeää :)

En voi kirjoittaa enempää, kun mies valittaa vieressä vienosti, että haluaisi jo nukkua.. naputus pitää sitä hereillä..
      Hyvää yötä kaikille! Ja tytöille terkkuja!

• kaaso

..että minusta tulee yksi maailman parhaista kaasoista. paras kaverini menee kesällä naimisiin ja olen saanut kunnian olla kaasona, kiitosta vain luottamuksesta. tuntuu että on paljon organisoimista harteilla ja paljon muistettavaa, mutta onneksi olen hyvissä väleissä molempien vanhempiin ja ystävät molemmin puolin tulleet tutuksi ja aikaakin vielä jälellä niin saamme aikaan vielä paljon. ehdottomat jututhan ovat että se päivä on heidän kahden, ja ettei heidän tarvitse murehtia mistään muusta kuin läsnäolosta. leikit ja murkinat ja juomat olen jo suunnitellut, olihan se kummaa kun sai vaikuttaa oikeen vihkikaavaankin ;P että luottamusta pitää löytyä näissä asioissa. ja kun on vielä morsmaikun kanssa sama tummanpuhuva maku niin.. näistä häistä tullaan vielä puhumaan pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe