Osaisiko joku selvittää tyhjentävästi mikä brahma chinta on?
Suomeksi ei löydy mitään tietoa tuosta.
brahma chinta.
1
133
Vastaukset
- ZenKivi
Enpä usko, että ihan heti löytyy vastausta tuohon. En itse tiedä ketään, joka olisi opiskellut kyseistä aihetta.
Brahma-Chinta on (väitetysti) pyhimys Bhrigun kirjoittama kokoelma, josta ei ole ymmärtääkseni täydellistä kopiota enää edes olemassa, palasia on kuulemma jossain Himalajalla. En usko, että niitäkään on käännetty.
Se on myös ainakin ollut salainen perinne ja voi olla sitä edelleen, joka tunnettiin nimellä Jumalainen Meditaatio. Tarkoitettu lähinnä todella edistyneille joogeille, ei tavallisille puuhastelijoille. Tieto on useimmiten saatu suullisesti gurulta, eikä sitä ole jaettu eteenpäin.
Ilmeisesti tarkoituksena on päästä tilaan tai pyhään transsiin, jossa joogi saa todisteen jumalallisesta ja ymmärtää, että jumala on universaali sielu hänessä itsessään -mitään eroa ei ole. Eli joogin täytyy tyhjentää täydellisesti itsensä jolloin hän joko ymmärtää olevansa se universaali sielu tai hänen tyhjyytensä täytyy jumalallisella (hän yhdistyy jumalaan).
Älä muuten usko tätä kokonaan, tämä on täysin toisen käden tietoa asiasta...Parempi tarkistaa joltain joka on opiskellut itse kyseistä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481