Suuseksi kuinka nuorena

vanhempi

Olen teinin äiti olen lukenut täältä Suomi 24 palstoilta ,että 13 vuotiaat tytöt ja pojat harjoitta suuseksiä onko totta .Asiallisia vastauksia

13

273

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoletonäiti69

      Kyllä on totta se on hyvin yleistä etenki yläaste ikäisillä ja kuudesluokkalaisilla sekä eläkeläisillä... sitä harjoitetaan yleensä vessassa, mutta joskus myös metsässä pois ihmisten näkösältä. Tiedän tämän, koska oma poikani kertoi sen minulle ja hän on 13-viotias.

    • ssjoniboy

      Totta se on! Oon 7:llä luokalla. oon liponu tyttikseltäni pimppiä jo vuoden, tykkääm siitä ihan sikana, ihana tuoksu (kiijottava) Tehdään sitä miltei joka päivä, aina tulee jossakin tilaisuus olla kahden.

      • Oon_tyttö

        Mun mielestä pimppa haisee pahalle... Ihan menkoille mut ilman veren hajuu.


      • ssjoniboy
        Oon_tyttö kirjoitti:

        Mun mielestä pimppa haisee pahalle... Ihan menkoille mut ilman veren hajuu.

        "Se on makuasia sano koira kun muniaan nuoli"
        (siis kiihottava)


    • juuuuhhh

      Ei todellakaan ole yleistä/normaalia! :D älä usko jotai lapsia... siis ihan kaikessa :)

    • tottaseon

      No kyllä minä ainakin olin 13-vuotias kun aloin ensimmäistä kertaa seurustelemaan ja sen pojan kanssa harrastimme suuseksiä jo pian ja sit ihan yhdyntääkin kun täytin 14 ja oltii oltu 5kk yhes ja menetin neitsyyteni ja se oli poikaystävänikin eka kerta ja hän oli 15v.

      • lapsetlapset

        Sinä oletkin poikkeus! Muuten, vieläkö olette yhdessä sen poikkiksesi kanssa?


    • Kyllä, se on turvallista raskauden kannalta.

    • kielipoika15

      Aloin tapailemaan yhtä tyttöä kun aloitin seiskan. seiskaluokan alussa olin 12-vuotta, mutta pian täytin 13-vuotta. Aluksi pelkästään suudeltiin mutta, ei kauankaan mennyt, kun aloin ottaa tytöltä säännöllisesti suihin. Tyttö taas ei montaa kertaa minulta suihin ottanut. Yksipuolinen suihinotto ei haitannut, tytöllä kun oli kauniin näköinen vagina ja sitä oli kiva nuolla. tuon lisäksi sain hänen nähtensä harrastaa itsetyydytystä. Tuota iloa ei ikävä kyllä kaun kestänyt, kun tytön perhe muutti muualle.
      On varmasti paljon trolleja jotka kirjoittelevat mitä sylki suuhun tuo, mutta on varmasta myöskin paljon nuoria jotka on oikeasti aloittaneet seksitouhut jo ala-koulun loppupuolella. olisi hyvä jos vanhemmat kertoisivat lapsille kukista ja mehiläisistä ettei vahingoraskauksia tulisi ja taudit leviäisi.

    • abdigangsta98

      olin 12 ku luakesi yhe muija suuhun..

    • NOrrmaalii

      No siis olin 12 tai 13 kun alettiin luokkakaverin kanssa imee toistemme kulleja. Oon nyt 15w.

    • yyyyyyy5

      Viidennel luokal tytöt alko kysellä et hei saisko sun munaa imee ni olin et joo. Ollaan nyt kuudennel ja mul on välkäl vuoronumerokone messis

    • kasiluokkalaine

      kyl sitä tulee tehtyy eikiä oikeesti oo harvinaistakyl sitä jo seiskal mut käyttäähä osa seiskoistaki humehii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe