Kertokaahan millainen työnantaja on ko yritys. Sinne haetaan rakennuspuolen työntekijöitä. Siis Hesan alueelle.
VRJ Group työnantajana
7
6047
Vastaukset
- poislähtenyt
Ei kannata mennä jos muualle pääset. Palkka huono, työnjohtajat osaamattomia ja vittuilevat kaikesta. Varoituksia jaetaan turhasta kuten sementtisen veden kaatamisesta väärään kohtaan.
- Anonyymi
Vältä ko firmaa. Osaamaton työnjohto haukkuu takanapäin duunareita. Syy on aina duunareissa ei tj vaikka itse mokaavat työt.
- Anonyymi
Tj siis työnjohtajat.
- Anonyymi
Mittatien Vantas porukka kyseessä
- Anonyymi
Mikäs siinä, laittomia irtisanomisia yms. Ja tosiaan komppaan ylempää että Vantaan Mittatien porukka
- Anonyymi
Perseestä koko firma. Palkat syvältä ja omistajat vielä syvemmältä. Käyttävät vain hyväksi työntekijöitä. Ylitöistä ei maksettu mitään ylimäärästä ja jos ei suostunut, niin työt loppu lyhyeen.
- Anonyymi
Jeps! Henkilökunta on hyödykkeitä, joilla ei ole ihmisarvoa. Ylimääräiset ja hankalat voi heitellä laidan yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584