Kokemuksia hotellista kaikki Tieto tervetullutta
Vastaukset 2
- Tipsuk
Tarkoitin seawiev Garden gambia
- batler
Surkea hotelli. Olin varannut sieltä huoneen tammikuussa 2013 kahdeksi viikoksi - no viikon kestin sitä, ja lähdin sitten pois. Töykeä henkilökunta, eritoten respassa, ankea huone, mitätön aamiainen eikä esim. allasbaarista saanut vaihtorahaa, jos maksoi oluen esim 100 dalasin setelillä vaihtoraha merkittiin paperille, huoneen nro. ja paljonko olen saamassa??? en kyllä saanut sitten loppujen lopuksi mitään. Olen käynyt Gambiassa seitsemän kertaa, viimeksi syyskuussa, ja Seawiev Garden saa minulta tasan NOLLA pistettä. Suosittelen lämpimästi Riyan apartamentosta ja siellä huone nro. 6
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510