Moi!
Jos joku rodusta tietävä tai omistaja vastaisi niin olisi kiva , mutta sopiiko minulle Brienpaimenkoira? Olen nuori tyttö ja haluaisin itselleni ison kivan harraste koiran ja kaverin. Ostaisin koiran kyllä vähän vanhempana mutta kumminkin
Meillä on ollut 7 koiraa 3 tiibetinspanielia , 1 sekarotuinen , 1 villakoira ja 2 belgianpaimenkoiraa joten koulutus kokemusta löytyy. Kouluttaisin koiran hyvin ja tiukasti en kumminkaan liian vaativasti. Koira saisi joka päivä ainakin 2h liikuntaa , veisin joka päivä sitä vähintään 3 kertaa päivässä 15min pissalenkille ja muuten kävisin pitkillä metsälenkeillä , koirapuistoissa ja treenaisin agilityä tai muuta. Ruokaa se saisi kyllä säännöllisesti. Mutta voisiko joku kertoa lisää Brienpaimenkoiran luonteesta?
Miksi Brienpaimenkoira?
Koska olen oikeasti kiinnostunut rodusta eli asia ei ole mikään pelkkä mielijohde. Ja kyllä olen miettinyt paljon että sen turkinhoidossa voi olla vaivaa ja se on iso joka kaipaa liikuntaa. Haluaisin juuri sen koska se ulkonäkö miellyttää ja koko on hyvä ja haluaisin juuri tuollaisen harrastekoiran!
Jos teillä on jotain muita isoja koirarotuja mielessä mitä minulle sopisi niin sanokaa!
Minulle brienpaimenkoira
tyttötäällänäin
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234