Okei, en ole varma onko nyt oikea palsta, mutta...
Odotan innolla että ysiluokka päättyisi. Pääsisin pois tästä paikkakunnasta, pois näiden ihmisten luolta, voisin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa uuden elämän, tehdä jotain järkevää ja hyödyllistä sen sijaan että valehtelisin ja varastelisin. Perheeni on ainoa mitä haluan täältä pitää. Haluan aloittaa opiskelun, muutta viereiselle paikkakunnalle, hankkia työn, ehkä miehen ja lapsia sekä jättää tänne jotain mistä minut muistettaisiin.
Minulla on päämäärä. Mutta nyt vain pitäisi päästä sen luo.
Onko muita ketkä haluaisivat ns. aloittaa uuden elämän?
Haluan täältä pois
7
339
Vastaukset
- adsdasdasd
onn
- finnishboy15
Kyllä on. Noh itse en aio paikkakunnalta muuttaa, mutta lukio on aika kaukana nykyisestä.
- äläeesyritä
Harkitse sie vaa amista.
Lukioon siulla tuskin on mitää asiaa. - kräxx
Lukio on muutenki aika turha
Moikka!
On ihan normaalia, että teini-iässä alkaa haaveilla omasta, itsenäisestä elämästä.
Opiskelemaan lähteminen on luonnollinen tapa itsenäistyä, pian se aika sinullekin koittaa. Hieno juttu, että haluat jättää typeryydet taaksesi, se osoittaa jo suurta kypsyyttä!
Tsemppiä sun syksyyn!
Terveisin Jyväskylän NettiSaapas-päivystäjät Anna ja Lilli- Hommatkusee
Youp oon vasta 14 alotin 8 luokan ja ssiat on menossa päin persettä new life please
- Lukiotyttö
Mulla oli samat ajatukset ysi luokalla. Ajattelin että ysiluokan jälkeen menen lukioon jossa aloitan aivan alusta, ja tulen rohkeaksi, saan ystäviä ja voitan ujouteni.
Arvaa vaan mitä tapahtui.
En ole saanut ainuttakaan ystävää ja olen yhä vaan sama ujo paska ja vieläpä rumakin.
Haluan täältä pois myös, mutta en samassa merkityksessä kuin sä tarkotit. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2104871Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html224013Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2273773Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1313058Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1583024Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632942Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162611Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642532Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852325En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132145