Paras VHS-nauhuri?

1900-luvulla kaikki oli par...

Joo, todellakin, paras videnauhuri Suomen markkinoilla, jossa ei ole mitään DVD:itä tms samassa?

Sony vai Panasonic kenties? Kestävyys, kuvanlaatu, käyttömukavuus, kaukosäätimen herkkyys jne?

5

2475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O. Velin

Itselläni on kaksi nauhuria, jotka ostin uutena kaksi vuotta sitten. Toinen on Sony ja toinen
      Panasonic. Molemmat toimivat hyvin paitsi Sony.

Kaukosäätimestä koneeseen suunnatut signaalit oikuttelevat. Patterit on vaihdettu ajallaan. Ei huvita lähteä sitä korjauttamaan, kun voin hoitaa ajastukset ja toistot ilman kaukosäätöäkin.

Jos uusin laitteita jossain vaiheessa, tuskin hankin Sonya.

• jälkimmäinen

ei ole omakohtaisesti hyvää sanottavaa sonyn videonauhurista, rutisee ja kytkentätoiminnot todella kovaääniset, tietänee huonoa laitteenkestolle? Panasonicista ei ole kokemuksia kuin telkkarista ja kännykästä (telkka tod.hyvä ja puhelin softan tiettyä hitautta poislukien ok), mutta näin hatusta vetämis menetelmällä sen kuiteskin valitsisin.

• Pete

Mulla on ollut vuodesta -95 Pansun NV-HS1000 ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Sen pohjalta suosittelen kyllä ennemmin Panaa. Televisioni on Sony ja mm. toimivuudeltaan se on heikompi.

• S-VHS

nauhuri Philips VR 1100 tai JVC:n tai Panasonicin vastaava. Kuvanlaatu on kuitenki ihan muuta ku normaalilla videolla. Tavallinenki vhs-nauhotus on parempilaatunen..

• Arska

Mulla on ollut kolme Panasonicia, eka jo tuolta 80-luvun alusta, NV-2000, ja hyvin pelanneet kaikki.
      Lisäksi käsiin on jäänyt on yksi melko vähänkäytetty Philips jota en tosiaan voi suositella. Sen ajastuslogiikka on aneeminen eikä muutkaan ominaisuudet vakuuta. Kokonaisuutena vaikuttaa muovihimmeliltä kun painoakin on vain pulskanpuoleisen kissanpojan verran koko vermeellä.

Samoin muulla suvulla on Panasonicit ja tyytyväisiä on olleet. Ei tuskaa ajastuksissa, toimintavarmuudessa, kaukosäädin ei ole yhdessäkään kiukkuillut ja kestäneet ihan hyvin. Kokonaisuutena ihan laadukkaita paketteja on olleet.

Harkinnassa on nyt Panasonicin DVD-VHS combo kunhan hinta-ominaisuussuhde löytyy kohdalleen.

Sonyn videoista ei ole laajempaa empiiristä tutkimusta tai pitkäaikaisseurantaa mutta video- ja digikameroina mulla on Sonyt ja hyvin on pelanneet. Sonyn 28' telkkarin kanssa on ollut hieman erimielisyyttä uudesta asti mutta kyllä sekin on ihan siedettävästi toiminut. Kai joka lafkalle joskus maanantaikappale linjalta tulee. Nyt se tuli mulle asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe