Joo, todellakin, paras videnauhuri Suomen markkinoilla, jossa ei ole mitään DVD:itä tms samassa?
Sony vai Panasonic kenties? Kestävyys, kuvanlaatu, käyttömukavuus, kaukosäätimen herkkyys jne?
Paras VHS-nauhuri?
5
2475
Vastaukset
- O. Velin
Itselläni on kaksi nauhuria, jotka ostin uutena kaksi vuotta sitten. Toinen on Sony ja toinen
Panasonic. Molemmat toimivat hyvin paitsi Sony.
Kaukosäätimestä koneeseen suunnatut signaalit oikuttelevat. Patterit on vaihdettu ajallaan. Ei huvita lähteä sitä korjauttamaan, kun voin hoitaa ajastukset ja toistot ilman kaukosäätöäkin.
Jos uusin laitteita jossain vaiheessa, tuskin hankin Sonya. - jälkimmäinen
ei ole omakohtaisesti hyvää sanottavaa sonyn videonauhurista, rutisee ja kytkentätoiminnot todella kovaääniset, tietänee huonoa laitteenkestolle? Panasonicista ei ole kokemuksia kuin telkkarista ja kännykästä (telkka tod.hyvä ja puhelin softan tiettyä hitautta poislukien ok), mutta näin hatusta vetämis menetelmällä sen kuiteskin valitsisin.
- Pete
Mulla on ollut vuodesta -95 Pansun NV-HS1000 ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Sen pohjalta suosittelen kyllä ennemmin Panaa. Televisioni on Sony ja mm. toimivuudeltaan se on heikompi.
- S-VHS
nauhuri Philips VR 1100 tai JVC:n tai Panasonicin vastaava. Kuvanlaatu on kuitenki ihan muuta ku normaalilla videolla. Tavallinenki vhs-nauhotus on parempilaatunen..
- Arska
Mulla on ollut kolme Panasonicia, eka jo tuolta 80-luvun alusta, NV-2000, ja hyvin pelanneet kaikki.
Lisäksi käsiin on jäänyt on yksi melko vähänkäytetty Philips jota en tosiaan voi suositella. Sen ajastuslogiikka on aneeminen eikä muutkaan ominaisuudet vakuuta. Kokonaisuutena vaikuttaa muovihimmeliltä kun painoakin on vain pulskanpuoleisen kissanpojan verran koko vermeellä.
Samoin muulla suvulla on Panasonicit ja tyytyväisiä on olleet. Ei tuskaa ajastuksissa, toimintavarmuudessa, kaukosäädin ei ole yhdessäkään kiukkuillut ja kestäneet ihan hyvin. Kokonaisuutena ihan laadukkaita paketteja on olleet.
Harkinnassa on nyt Panasonicin DVD-VHS combo kunhan hinta-ominaisuussuhde löytyy kohdalleen.
Sonyn videoista ei ole laajempaa empiiristä tutkimusta tai pitkäaikaisseurantaa mutta video- ja digikameroina mulla on Sonyt ja hyvin on pelanneet. Sonyn 28' telkkarin kanssa on ollut hieman erimielisyyttä uudesta asti mutta kyllä sekin on ihan siedettävästi toiminut. Kai joka lafkalle joskus maanantaikappale linjalta tulee. Nyt se tuli mulle asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918