Heräsin yöllä ja valot olivat huoneessani päällä. Sammutin valot ja jatkoin unta. Heräsin aamulla kouluun ja valot olivat taas päällä. Muistaakseni saamutin ne illalla, olen aika varmakin asiasta. Tosin valokatkasin on senverran lähellä sänkyäni että olen voinut laittaa ne päälle nukkuessanikin. En asu yksin, mutta herään joka kerta rappusten äniin jos joku perheenjäsenistäni niitä kävelee, joten kukaan heistä ei ole syynä valoihin. Tämä valotemppu on käynyt pariin kertaan aikaisemminkin. Minua ei pelota tämä muuten, mutta entä jos telon itseni joku kerta, jos tosiaan kävelen unissani
Valot päällä herätessä
3
121
Vastaukset
- hukihukihuki
On myös itselleni tapahtunut muutamia kertoja. Varmasti sammuttanut valot, mutta niin ne vain ovat taas päällä, joko herätessä keskellä yötä tai aamulla. Tosin valokatkaisija myös on sängyn ääressä, jolloin todennäköisin syyllinen löytynee vierestä. Huvittavaa kuitenkin, ettei mitään muistikuvaa, että laittanut päälle uudelleen, eikä ole unissakävelyhistoriaa. Eikä ne valot vahingossa päälle mene.
- BLOODisLIFE
Oot voinu unissas laittaa valot päälle tai sitten oot unissakävelijä tai sitten oot käyny yöllä vessassa ja jättäny valot päälle mutta herätessä et sitä enää muista
- voiOllaNiinki
tai sitten khummittelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747414Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583163- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62031Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281971- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578