Wipro työpaikkana?

EpäileväinenTuomas

Minkälainen työnantaja Wipro on Suomessa suomalaiselle työntekijälle (sen aikaa mitä nyt ulkoistettu työntekijä saa töissä olla, kunnes joku intialainen alkaa tehdä työt)?

7

3807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamiVeikko

Minä olin Wiprolla jonkin aikaa töissä täällä Suomessa. Ja tosiaan intialaisten kanssa jouduin paljon työskentelemään, niitä siis on Wiprolla paljon täällä Suomessakin. Heidän osaltaan porukka kuitenkin paljon vaihtui, eli osa heistä työskenteli kai lyhyillä työluvilla täällä.

Wipron touhu muuten aika suurpiirteistä, liksat tulivat vähän miten sattuu, mutta kyllä he lopulta aina maksoivat kaikki lisätkin mitenkä pitää.

Muuten intialaiset työkavereina ihan mukavia, tosin ammatilliset näkökulmat välillä olivat erilaisia suomalaisten kanssa.

Ja jos onnistuu neuvottelemaan hyvän palkan, niin se on mahdollista. Vastoin omia odotuksiani Wipro maksoi hyvinkin kilpailukykyistä palkkaa täällä Suomessa (huomattavasti enemmän usein kuin se tyypillinen 4-5k eur kuussa liksa).

Haittapuolena se, että työt pyritään siirtämään sinne Intiaan ja silloin työpaikka lähtee alta. Joten välttämättä Wiprolla olo ei niin stabiilia.

• VK4486

Juurikin tuon kustannustekijän takia työt siirretään mielellään Intiaan heti kun se on mahdollista. Iso ja nykyään kansainvälinenkin Intialainen firma kieltämättä kyseessä.

• boirer

YT-neuvotteluita käyty Suomessa kohta 6 viikkoa. Irtisanomistarpeeksi arvioitiin 39 henkilöä. Eipä ole julkisuuteen vielä tämä uutinen päässyt.

• OffShoretettu

Vieläkö Wiprolla on toimintaa Suomessa? Luulin, että kaikki on jo irtisanottu.

• Anonyymi

firma, jonka palkanmaksu on kuin noppapeli — koskaan ei tiedä, osuuko omalle kohdalle. Pomot häviävät kuin pieru Saharaan, paperit on luultavasti syötetty silppuriin, eikä puhelimeen vastaa kukaan, vaikka soittaisi läpi koko luettelon. Raha tulee, jos tulee — ja useimmiten ei

• Anonyymi

palkkaa ei tullut minullekaan. kukaa ei oo vastannu soittoihi!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      161
      6180
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      87
      2779
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1771
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1216
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1005
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      908
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      903
    9. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      883
    Aihe