Hujomenta

tolsti_mapko

otsikoissa jälleen venäjäpalsta, tällä kertaa viikon luetuimmissa...

Et eiköhän sitä paskaa tipu tälläkin viikolle....

11

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Love Stupido

      Etelän matka meni hienosti. Reissusta tulikin aivan yllättäen Love-boat-cruising :)

      Pitäisi lähteä kohta tekemään joulun ruoka-ostoksia ja joulusiivouksia. Toivottavasti ehdin hoitaa hommat ennen pahinta myräkkää.

      Joten Hujomenta vaan!

      • tolsti_mapko

        Vai lykästi prola itämeren suurimalla porauslautalla...

        Artturillakin ja mulla tuli mieleen, et jo kokeilta hepillä jäätä ja lähdettäis helmikuusssa botskilla helsingistä alanmestaan.

        Paatti kun tulee kätevästi gavanille, niin siitä jaksaa sitten arthurinkin kantaa alanmestaan selviimään jet-fukista


      • boro
        tolsti_mapko kirjoitti:

        Vai lykästi prola itämeren suurimalla porauslautalla...

        Artturillakin ja mulla tuli mieleen, et jo kokeilta hepillä jäätä ja lähdettäis helmikuusssa botskilla helsingistä alanmestaan.

        Paatti kun tulee kätevästi gavanille, niin siitä jaksaa sitten arthurinkin kantaa alanmestaan selviimään jet-fukista

        ei seilaa botskit Piteriin. Silja alottaa huhtikuussa. Tallinkilla ei oo ainakaan vielä mitään infoa Piterin reitistä.


      • tolsti_mapko
        boro kirjoitti:

        ei seilaa botskit Piteriin. Silja alottaa huhtikuussa. Tallinkilla ei oo ainakaan vielä mitään infoa Piterin reitistä.

        prolea...

        Mitäs jos järjestetään ns "votka-kellunta" Hgi-Alanmesta erinnaisillä varmuus välineillä

        Turf kyllä osaa neuvoa varmuus välineitten käytössä....


        http://www.nettila.net/rento/kaljakellunta/


      • boro
        tolsti_mapko kirjoitti:

        prolea...

        Mitäs jos järjestetään ns "votka-kellunta" Hgi-Alanmesta erinnaisillä varmuus välineillä

        Turf kyllä osaa neuvoa varmuus välineitten käytössä....


        http://www.nettila.net/rento/kaljakellunta/

        kaapataankin Suokin lautta ja seilataan sillä Piteriin. Ei pääse eksymäänkään. Sehän osuu aina laituriin.


      • tolsti_mapko
        boro kirjoitti:

        kaapataankin Suokin lautta ja seilataan sillä Piteriin. Ei pääse eksymäänkään. Sehän osuu aina laituriin.

        on kyl pointti....


      • turve
        tolsti_mapko kirjoitti:

        prolea...

        Mitäs jos järjestetään ns "votka-kellunta" Hgi-Alanmesta erinnaisillä varmuus välineillä

        Turf kyllä osaa neuvoa varmuus välineitten käytössä....


        http://www.nettila.net/rento/kaljakellunta/

        voin kyllä neuvoa, mutta pieni varoitus; oon ollu joululomalla perjantaista lähtien ja nyt miulla on jo vauva!
        tiedossa on kyllä ollu, että täällä rajaseudulla on suuri vaara sikiämiselle, mut yllätys oli, et hedelmät kypsyy näin sukkelaan. tosin lähisukuhan on tarkkaillu mahan kasvua ja turvotusta tässä pitkin syksyä, ja voihan se olla, että tsernobylilläkin on vielä vaikutuksensa. merkillistä kuitenkin, et rajavartioston henkilökuntakaan ei riennä apuun, vaikka kertoivat, että kokemusta näissä jutuissa löytyy.

        mikä parasta, baby tuli käyttöohjeitten kera, ja ilmeiseseti tämän voi vielä palauttaakin. täytynee toimittaa takaisin, et ehtii illaksi vaikka paikalliseen soittoruokalaan.


      • tolsti_mapko
        turve kirjoitti:

        voin kyllä neuvoa, mutta pieni varoitus; oon ollu joululomalla perjantaista lähtien ja nyt miulla on jo vauva!
        tiedossa on kyllä ollu, että täällä rajaseudulla on suuri vaara sikiämiselle, mut yllätys oli, et hedelmät kypsyy näin sukkelaan. tosin lähisukuhan on tarkkaillu mahan kasvua ja turvotusta tässä pitkin syksyä, ja voihan se olla, että tsernobylilläkin on vielä vaikutuksensa. merkillistä kuitenkin, et rajavartioston henkilökuntakaan ei riennä apuun, vaikka kertoivat, että kokemusta näissä jutuissa löytyy.

        mikä parasta, baby tuli käyttöohjeitten kera, ja ilmeiseseti tämän voi vielä palauttaakin. täytynee toimittaa takaisin, et ehtii illaksi vaikka paikalliseen soittoruokalaan.

        persläpi käsvarrella sitä hummataan nykyisin, sitä on piirakaa annettu liian höylisti...

        Örkki viestit taitaa vennään palstalla olla vähenemääm päin, RomanD ansiokkaasti otti luudan käteen ja hoiti pointsit kotiin. Sehän vois olla meidän Työn Sankari tästä lähtien :))


      • ruoho
        tolsti_mapko kirjoitti:

        persläpi käsvarrella sitä hummataan nykyisin, sitä on piirakaa annettu liian höylisti...

        Örkki viestit taitaa vennään palstalla olla vähenemääm päin, RomanD ansiokkaasti otti luudan käteen ja hoiti pointsit kotiin. Sehän vois olla meidän Työn Sankari tästä lähtien :))

        .. onkos tässä nyt yhteys niillä kaalipiirakoilla??? voi venäjä... lopetan nuo emäntähommat heti tähän paikkaan!

        mut joo, palsta alkaa rauhottua. oon jo pikku hiljaa palaillu kotikulmille. saunan rauniot savuaa vielä.


      • tolsti_mapko
        ruoho kirjoitti:

        .. onkos tässä nyt yhteys niillä kaalipiirakoilla??? voi venäjä... lopetan nuo emäntähommat heti tähän paikkaan!

        mut joo, palsta alkaa rauhottua. oon jo pikku hiljaa palaillu kotikulmille. saunan rauniot savuaa vielä.

        mistä se kersa on tullut sulle...

        Ootsä höhlä mennyt ostaa kaalia kaupasta, etsä perkele tiijä, että siellä voi olla sisässä joku pennikka. Siksän itse ostan vaan pikkelsiä tai hapan kaalia, niin ei tuu ylläreitä...

        Tää on ihan tosi juttu, et venäjäälä kun pennut kysyyy, et mistä ne on tullut, niin vastaus on, et kaalin sisästä löydettiin....

        Meijänkin Allu on löytynyt kaalin sisästä, mulla on ihan valokuvaskin siitä...

        Pitkäksi meni sullakin "hermon leppyytely reissu", no jouluhan on sitä anteeksi antamisen ja saamisen juhlaa......


      • olga 74
        turve kirjoitti:

        voin kyllä neuvoa, mutta pieni varoitus; oon ollu joululomalla perjantaista lähtien ja nyt miulla on jo vauva!
        tiedossa on kyllä ollu, että täällä rajaseudulla on suuri vaara sikiämiselle, mut yllätys oli, et hedelmät kypsyy näin sukkelaan. tosin lähisukuhan on tarkkaillu mahan kasvua ja turvotusta tässä pitkin syksyä, ja voihan se olla, että tsernobylilläkin on vielä vaikutuksensa. merkillistä kuitenkin, et rajavartioston henkilökuntakaan ei riennä apuun, vaikka kertoivat, että kokemusta näissä jutuissa löytyy.

        mikä parasta, baby tuli käyttöohjeitten kera, ja ilmeiseseti tämän voi vielä palauttaakin. täytynee toimittaa takaisin, et ehtii illaksi vaikka paikalliseen soittoruokalaan.

        Voi herranjestas sentään, siellähän on yhtä epämäärästä menoa kun täällä meillä... (töissä!!!) Työt nyt pikkasen rajoittaa meikäläisen uuden vuoden suunnitteluja, mutta jospa se ens viikolla sitten helpottas ja lomakin alkas... Jos ny kuitenkin jättäs sen äiteen kottiin ja rentoutus tällä kertaa vähän enemmän. Ens viikolla varmaan säädellään sitten lisää? PA olet siis varannu huoneen samasta hotellista meidän kanssa? Missähän päin Reissaaja majailee uutena vuotena? Meidän aaton bileet taitaa jäädä junamatkalle, mutta ei kai siinä mitään. Jaksetaan sitten reippaina lauantaina...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe