pentutehdas

ikävähomma1

kennel Sielun Aarre on pentutehdas. Jalostavat surutta sairaita koiria, koska menevät kuulemma hyvin kaupaksi. Söpöjä pentuja joilla pahoja hengitysvaikeuksia ja iho-ongelmia.

12

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saisiko.näyttöä

      Olisiko tästä antaa ihan todisteitakin, jotta ei tarvitse annetuilla tiedoilla todeta, että muusta ei toistaiseksi ole kysymys kuin maksimissaan kunnianloukkauksesta?

    • Kyseinen kennelhän jalostaa ranskanbulldoggeja ja griffoneita. Mainitsemasi hengitys- ja iho-ongelmat ovat roduilla hyvin tyypillisiä (vaikka sekä pennunhankkijat että kasvattajat sen järjestään unohtavat). KoiraNetin perusteella pentueita ei synny suhteettoman usein ja koirilla teetetään rutiininomaista tarkemmat terveystutkimukset. Mikä siis on vialla? Toki sanat "lyttykuonoinen" ja "venäläinen" nostavat monen pennunostajan niskakarvat pystyyn, mutta onko sinulla esittää oikeita, uskottavia todisteita väitteidesi tueksi?

      Todisteet välipentueista kannattaa ehdottomasti toimittaa Kennelliittoon, mutta mustamaalaaminen ei ole hyväksyttävää. Vaikka kasvatetut rodut eivät turhanterveitä olekaan.

    • SAarre

      ERIK, todistaa että minulla on pentutehdas, tunnen sinut kaikista nimimerkillä. Tiedätkö että oma sanasta on pakko vastata?

      • paskamyrsky

        Väitteet pentutehtailusta eivät ole hyväksyttävää, mutta toisen yksityisyyden suojan loukkaaminenkaan ei sitä ole. En siis jakelisi aloittajan oletettua etunimeä julkisella palstalla, vaan kohdistaisin suorat kysymykset henkilölle itselleen privaatisti.


      • SAarre

        paskamyrsky, en kirjoittanut ennen mitään netissä, mutta jos yksi henkilö eri nimillä JOKA KERTAA kirjoitta mitä näet itse, mitäs voi tehdä?Miksi joku voi rangaistuksetta huuhtele nimesi kaikkialla Internetissä, ja ääni nimi tämän ihminen ei voi? Minun mielistä, tarvitse vastata oma sanasta.


      • paskamyrsky
        SAarre kirjoitti:

        paskamyrsky, en kirjoittanut ennen mitään netissä, mutta jos yksi henkilö eri nimillä JOKA KERTAA kirjoitta mitä näet itse, mitäs voi tehdä?Miksi joku voi rangaistuksetta huuhtele nimesi kaikkialla Internetissä, ja ääni nimi tämän ihminen ei voi? Minun mielistä, tarvitse vastata oma sanasta.

        Ei pahaan tarvitse aina vastata pahalla. Itseasiassa kosto ei ole edes laillista tuollaisenaan, vaan kuten jo sanoinkin, niin toisen etunimen mainostaminen julkisella palstalla, jossa esiinnytään omasta tahdosta anonyymina, on yksityisyyden suojan rikkomista. Kostaminen ei myöskään millään tavalla auta, jos tarkoituksesi on laittaa ihminen "vastaamaan omista sanoistaan" varsinkin, kun oletan, ettet voi olla 100% varma, että kyseessä on juuri olettamasi ihminen.

        Mitä tulee kysymykseesi siitä, mitä sinä voit tehdä, niin vastaus on, että paljonkin. Täällä huutelu ei kuitenkaan ole mikään keino. Jos koet, että sinua on syyttä suotta mustamaalattu, eikä aloitus mene sananvapauden piikkiin, niin voit tehdä herjauksesta tutkintapyynnön poliisille. Siinä auttaa paljon, jos tosiaan jo tiedät, kuka on herjauksen taustalla. Paskamyrskyn jatkaminen täällä yksityisyyden suojaa loukkaamalla ei auta yhtään mitään, mutta tutkintapyyntö poliisille saattaa säikäyttää sopivasti.


      • SAarre
        paskamyrsky kirjoitti:

        Ei pahaan tarvitse aina vastata pahalla. Itseasiassa kosto ei ole edes laillista tuollaisenaan, vaan kuten jo sanoinkin, niin toisen etunimen mainostaminen julkisella palstalla, jossa esiinnytään omasta tahdosta anonyymina, on yksityisyyden suojan rikkomista. Kostaminen ei myöskään millään tavalla auta, jos tarkoituksesi on laittaa ihminen "vastaamaan omista sanoistaan" varsinkin, kun oletan, ettet voi olla 100% varma, että kyseessä on juuri olettamasi ihminen.

        Mitä tulee kysymykseesi siitä, mitä sinä voit tehdä, niin vastaus on, että paljonkin. Täällä huutelu ei kuitenkaan ole mikään keino. Jos koet, että sinua on syyttä suotta mustamaalattu, eikä aloitus mene sananvapauden piikkiin, niin voit tehdä herjauksesta tutkintapyynnön poliisille. Siinä auttaa paljon, jos tosiaan jo tiedät, kuka on herjauksen taustalla. Paskamyrskyn jatkaminen täällä yksityisyyden suojaa loukkaamalla ei auta yhtään mitään, mutta tutkintapyyntö poliisille saattaa säikäyttää sopivasti.

        Kyllä, tiedän sen henkilön. Ja ensi viikkolla teen tutkintapyyntö. Tämä mies uhkailee minua pitkään, kirjoitti kaikille sosiaaliset verkostot, minun piti estää se. Nyt hän kirjoittaa täällä. Kennelini 10 vuotta, ja ensimmäinen pennut 12 vuotta ja osa ensimmäinen pentue on vielä elossa. En kiellä, että ei kaikki pennut ovat terveitä, en piilottaa sen, mutta se on kaikissa kenneleissa ja eri roduissa kin. En voi vastata koiran terveyttä koko koiran elämä, vain niin, jos se on minun kasvatit. Sen omistajan koiran ikä 7 vuotta vanha, ja hänen koiralla on vaikea hengitys.
        Kaikki kasvattini voi tutustua osoitteessa kennel foorumilla. Etsi minulle, jossa kaikki on avoimesti kirjoitettu. Kaikki omistajat minun pennut ovat oikeutettuja kirjoittamaan foorumilla kaikki, mitä he haluavat.


    • eric_lappalainen
      • järkkyjärakkeja

        Yllätyksenäkö se sinulle tuli, että ranskikset ovat juuri tuollaisia? Itse en hankkisi moista ikikuupäivänä sen enempää kuin vaikkapa englanninbulldoggia.

        Yhden kennelin tähtäimeen otto ei kuitenkaan mitään auta, sillä ei tuo ranskisten nykytilanne yksittäisen kasvattajan vika ole. Kennelliittoon videoita kuitenkin kannattaa lähetellä niin paljon, että kyllästyvät niitä katsomaan. Noiden jalostus tuollaisenaan on luvallista eläinrääkkäystä, ja asiaan pitäisi kennelliiton herätä. Eläinsuojelulaissa aivan selvästi kielletääntarpeettoman kivun ja tuskan tuottaminen, mutta mitäs se muka on, ettei hengitys kulje, lämmönsäätely ei toimi eikä normaalista synnytyksestä ole puhettakaan.


      • eric_lappalainen
        järkkyjärakkeja kirjoitti:

        Yllätyksenäkö se sinulle tuli, että ranskikset ovat juuri tuollaisia? Itse en hankkisi moista ikikuupäivänä sen enempää kuin vaikkapa englanninbulldoggia.

        Yhden kennelin tähtäimeen otto ei kuitenkaan mitään auta, sillä ei tuo ranskisten nykytilanne yksittäisen kasvattajan vika ole. Kennelliittoon videoita kuitenkin kannattaa lähetellä niin paljon, että kyllästyvät niitä katsomaan. Noiden jalostus tuollaisenaan on luvallista eläinrääkkäystä, ja asiaan pitäisi kennelliiton herätä. Eläinsuojelulaissa aivan selvästi kielletääntarpeettoman kivun ja tuskan tuottaminen, mutta mitäs se muka on, ettei hengitys kulje, lämmönsäätely ei toimi eikä normaalista synnytyksestä ole puhettakaan.

        Yllätyksenä minulle on ainoastaan tullut se, miten huonosti alan harrastajat ja kommentoijat tuntevat asiaa. Kasvattajasta on tehty rikosilmoitus eläinsuojelulain nojalla, joka selvästi kieltää koirien hengitysteiden jalostamisen umpeen. Hyvä, että pidät itsekkin tuollaista jalostusta "eläinrääkkäyksenä", mutta olet väärässä, siinä että se olisi luvallista, jos luvallisuudella tarkoitat lain mukaista.


    • kojkookjiokk

      Juu, se ei kenestäkään pentutehtailijaa tee, että ranskanbulldoggeja kasvattaa, mutta tuomitsen niiden kasvatuksen silti jyrkästi. Yhdenkään normaalijärkisen ei noin onnettomia elukoita pitäisi haluta kasvattaa. Esim. Olde English Bulldoggin kasvattajista ainakin osa tekee loistavaa työtä - kasvattavat terveempää versiota englanninbulldoggista, koska pitävät bulldoggeista, mutta eivät hyväksy englanninbulldoggin paskatasoa. En tajua, miten joku voi olla niin sokea rakastamansa rodun terveysongelmille, että itsekkäästi koirista välittämättä jatkavat paskatason ylläpitämistä.

      • ihmisissäsevika

        Jotkut näyttää rakastavan pientä tuhisevaa pentua, josta kasvaa rohiseva aikuinen, joka meinaa tukehtua jos innostuu jostain liikaa.Ottamalla noita rohisevia koiria, ihmiset kannustavat kasvattamaan hengitysvaikeudesta kärsiviä koiria lisää.Surullista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe