Tjäreborg "Turkin matka" En käytä tätä toimistoa

perseestä

Miten voi mennä matka PERSEELLEEN

1. Matkaa tilatessa ei ollut kunnollista varoitusta passin voimassaolo ajasta matkan jälkeen 6kk.
Tälläinen passivaroitus tulee muilla matkanjärjestäjillä mikäli tälläinen vaatimus on kuten turkissa.

2. Matkalipun tulostus, minulle ei koskaan saapunut sähköpostia lipusta jonka olisin voinut tulostaa. Matkaan aikaa 2 päivää lähtöön.

3. Yhteydenotto ja soittopyynnöt. Jätin soittopyynnön klo 9.15 aamulla ja toisen 30 min myöhemmin. Takaisin soittoa ei tullut koskaan vaikka automaatista sanottin että soitto tulee. "Automaatti"

4. Minä lähdin käymään tjäreborg kampin toimistolla, ja olin siellä noin klo 11. Toimistolla käynti oli sinällään turha koska sama asia jota kysymykseni koski olisi selvinnyt puhelimessa.
Pyysin toimistolla että soittaisivat 16-17 välisenä aikana minulle koska en uskonut että saan sieltä ketään kiinni. Minulle soitettiin klo 16 koska olin pyytänyt soittamaan tjäreborilta minulle.
Toimistolla kampissa pyysin tulostamaan itselleni matka-asiakirjat koska en ollut saanut sähköpostia matkatoimistolta.

5. Kun toimistolla oli selvinnyt että matkastani ei ilmeisesti tulisi mitään, kysyin olisiko mahdollista vaihtaa kohde kreikan matkaan, vastaus oli mielenkiintoinen että onnistuu mutta täyteen hintaan äkkilähdöllä eli maksamiani rahoja ei hyvitetä mihinkään matkaan.

6. Kysyin virkailijalta että voisinko lahjoittaa matkan eläkkeellä olevalle tuttavalleni, vastaus oli onnistuu jos maksaa uudelleen maksamani matkan hinnan.

7. Olisin ymmärtänyt jos olisin saanut vaikka matkalahjakortin 50e pienempänä itselleni tuleviin matkoihin tjäreborgilla.

Voisin todeta että matkaa järjestellessäni kaikki meni pääpiirteitäin perseelleen, kuten passivaroitukset ja aivan floppi puhelin systeemi tjäreborgin toimistolle.
Nyt voin todeta kun rahaa on palanut 217e että tulen tulevaisuudessa olemaan tarkempi missä yrityksessä asioin.
Juteltuani muutaman tuttavani kanssa hekään eivät tienneet turkin passi määräyksestä.
Tältä mielipahalta olisin vältynyt jos olisi ollut selkeä varoitus asiasta.
Lomani meni täysin piloille asioituani tjäreborgilla, vuorotyöni takia on lomia muutoinkin vaikea järjestää.
Tjäreborgilta ei ole vastattu mitenkään reklamaatioon, pää pensaaseen.

0

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        206
        3250
      2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
        Maailman menoa
        239
        1640
      3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
        Ikävä
        96
        1488
      4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
        Ikävä
        92
        1399
      5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
        Ikävä
        46
        1344
      6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
        Maailman menoa
        160
        1276
      7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
        Ikävä
        12
        1198
      8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
        Maailman menoa
        123
        1029
      9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
        Ikävä
        89
        932
      10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
        Ikävä
        52
        855
      Aihe