Kuka on še laukaan aptekkari? Aika namu nainen kertokaa jos tiedätte
Vastaukset 15
- Äijälästä
Sen luona ollaan vierailtu useasti.....kovat kyydit
- Jebujebujeejee
D::D
- wefqwf
Minkä näkööne?
- Nähty_on
Makuja on monenlaisia. Sinua siis kiinnostaa eläköitymisikäiset naiset. Ei kovin namu monien muiden mielestä.
- Konnevedeltä
Se on nuori tyttö alle 30 upeat kyydit viime lauantaina
- ddxfgghh
Hahaa täällä laukaan juntit luulee liikoja itestään
- f.vm.earmvöear
aikamoista juttua
- ffgghhjjjj
Läskiperse yh Lumppuja Laukaassa asuu loput juoppoja perseen jakajia
- Läskiperselumppukos
Aivan kuulut joukkoon tummaan eli kumpaan?
- ohikulkijavaan
En koske tikullakaan näihin rumiin herpes harppuihin
- reyse
aikamoista juttua.
- nothanks
Rumia petolinnun perseitä ja kaakattavia kanoja
- jjjgg
Va i nii
- Chhhuuu
Sössön Sössön tyhjäpää
- spiritusfortus
Kun osaa oikein pyytää saa pirtupulloa palkaksi hyvästä työstä! Twinktwink!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5831404Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422