Pet Remedy

Haluaisintietää

Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

5

5062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillätoimii

Mulla on itsellä se seinässä, koska on kotona 3 kissaa. nuorimmainen on todella arka, eikä liikkunut ens alkuun ollenkaan tuolta sohvan takaa, vanhemmat kissat alkoivat oireilla ja muuttuivat kans araksi. Nyt kun on ollut tuo pet remedy käytössä pari viikkoa muutos on todella hyvä.

Minkälaisia kokemuksia haluat tietää tuosta?

Ei oikeastaan enää tuoksu omaan nenään miltään, kun on tottunut hajuun, kissat ovat rentoja ja nuorimmainen on enää varuillaan miehen suhteen, muttei minun ollenkaan :)

• Haluaisintietää

Kaikenlaisia kokemuksia. :)
      Meillä tuo tulisi makuuhuoneeseen, siellä kissa on eniten. Leikkii ja nukkuu ja muutenkin touhuaa aina makkarissa. Haluaisi mennä vaatekaappeihin ja repii ovia. Minun kaappiini välillä pääseekin kyllä. Mutta sitten tuota sänkyä revitään ja tapettia vähän myös. Lähinnä sellaisiin tarkoituksiin tulisi. Sohvaa repii myös, se nyt on olkkarissa ja se onkin kyllä nyt jäänyt vähän vähemmälle. Feliway suihketta olen kokeillut, välillä auttaa ja välillä ei.
      Miltä tuo Pet remedy tuoksuu?

• Haluaisintietää

Ja myös Feliwayn haihduttimesta saa kertoa kokemuksia :)

• Meillätoimii

Oletko hommannut raapimispuun? Yleensä kissa repii sohvaa tai sänkyä teroittaakseen kynsiään, meillä on korkea puu olemassaan ja melkosen kärsinyt on jo ku 6 kilonen kaveri ponnistaa keskelle puuta ja eli huojuva torni nykyään.

Naaras repi edellisessä kämpässä kylpyhuoneen seinää, oli aivan kauhian näköinen, mutta syy löytyi siitä, että olin vaihtanut puolet matalampaan raapimistolppaan ja sillä kävi sitten teroittaan kylppärissä seinään. Sitten kävi sohvaan ku puu oli pönkätty pakastin kaapin viereen, tämä osoitti taas protestin, koska ei päässy suosikki paikalleen teroittaan. Ongelma poistui kun puu laitettiin erillä tavalla taas kerran. :D

Jouduin käymään haisteleen tuota niin läheltä, että erotin hajun, mutta minusta se on jonkun kukan tuoksuinen tai mausteen. Ei mitenkänä pahan hajuinen vaan sellanen miellyttävä. En tiedä toimiiko tuo pet remedy ainakaan tuollaisiin tilanteisiin, että kissa käy repimässä sänkyä tms.

Vaatekaapit ovat kissoille mieluisia paikkoja nukkua, pehmeää ja pimiää, meillä alkuun oli aina joku kissoista minun vaatteiden seassa nukkumassa, mutta sitten loppui yhtäkkiä kokonaan. Nuorimmainen ei ole nukkunut vaatteiden seassa ollenkaan vaan pysyttelee lipaston alla, vanhemmat nukkuvat siellä minne sattuvatkin väsähtään, voi löytyä välillä keskeltä lattiaakin :D

• Haluaisintietää

On meillä sohvan vieressä iso ja tukeva raapimapuu. Joskus sitä innostuu vähän repimään ja vieressä olevaa mattoa myös, mitä saakin repiä. Ja menikös se niin, että kissa ei teroita kynsiään esim. sohvaan, vaan hoitaa kynsiä.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe