Mielenosoitus Suomen puolesta

Rauha2015

7

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bezmerkasoturi

samaan aikaan mielenosoitus teemalla Avoin Lahti kaikki mukaan.
      Sanolaamme ei rasismille ja vihapuheille toivottakaamme maahanmuuttajat tervetulleiksi sillä meillä on mitä heillä ei ole.Näyttäkää rasisteille ja Persuille että taktiikkansa ei pure.

• kaikkimenee

Nerokasta. Pian meillä ei enää ole.

• pers

Eipä ole työttömillä suomalaisilla ilmaisia matkoja kuten tänne tunkeutuvilla.

• Lipunlasku

ei niin!!! Ja mamuthan saa valtiolta vielä montasataa taskurahaa. Kyllä ne nyt mällää ja juhlivat kun täällä tyhmä valtio kaiken niille maksaa ja miksi? Eihän täällä peruskansalainenkaan saati vanhukset ja sairaat saa mitään ilmaiseksi. Omaa kansaa lyödään nyt oikein kunnolla. Suomi ei ole enää suomi.

• Rauha2015

Paikka on Hakkapeliitta patsaalla klo 12.

Kaikki mukaan ja ollaan siististi, kiitos!

• Milloinolisittekotona

Eihän meilllä ole edes kunnos safkaa, teehuoneita, ihmisiä kaduilla, kohta alkaa valitus säästä yms. Laittakaa pojat nyt kotimatkalle, kipi kipi ennen kuin niiltä menee hermot ja tapahtuu jotain pahaa. Ilmainen Eurooppa turnee on koettu ja koti-ikävä painaa, I hope.
      Mtv3 uutisoi (ihme kyllä!) että turvapaikanhakijat ovat mukana useissa rikoksissa. Terveisiä Sipilälle, näistä olet vastuussa.

• Pakkasmittari

Ennen pakkasia ois hyvä saada nuo valtion hyysäämät ja paapomat meidän tuloa tänne makoilemaan tulleet ei suomalaiset täältä johonkoin lämpimämpään paikkaan. Elintasoa heillä näyttää piisaavan ja jos oli varaa tänne matkustaakin niin yleensähän sitä turistimatkalta palataan kotiinkin. Harvalla täällä ikänsä raataneella suomalaisella on edes varaa matkustaa noin pitkiä matkoja ja jos johonkin ulkomaahan mennään, niin ei siellä valtio tarjoa majoitusta, ruokaa saati vielä useita satasia vastikkeetta käteen. Vai vielä rahaakin, miltähän köyhäksi mainostetun valtion budjetin momentilta nekin rahat niille karvakourille nussitaan? Häh Sipila ja Stubbi? Varmaan vanhusten ja sairaiden hoidon momentilta ja työttömien eduista, häh soteministeri Rehu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe