x-lahjat

Rudi

Erosin exästä jo kakskyt vuotta sitten, mutta ollaan annettu toisillemme joululahjat ja käyty joululounaalla tai joulukahvilla silti joka vuosi.
Alkuvuosien ketunhäntälahjat on nyttemmin sivistyneet taka-ajatuksettomiksi ihan oikeiksi lahjoiksi, ja kerran vuodessa toistuvat tapaamiset ovat todella mukavia hetkiä.
Tapaatteko muut exiänne joulun tiimoilta? Suosittelen.

9

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

ja tyttö osti äidilleen mattopiiskan, en minä.

• pst, pst

Lasten juhlissa tapaamme, esim yo-juhlassa isä piti maljapuheen. Lapset ovat jo niin isoja, että hoitavat yhteydenpidon itse. Onneksi!

• nainen55

ex-älle ruokapaketin ja jotain tarpeellista jotka lapset sitten vie hänelle.
      Tapaamiset olen lopettanut, terapeuttini oli sitä mieltä että se on mulle parhaaksi.

• Hessu

tapaamme toisemme Joulupaivana Ja otetaan muutama
      joulu kalja ja illallinen

• Mies 50+

Helyjä on jo niin paljon,että menee niska köyryyn,ja yöpaitoja kaappi täys.

• murusi

Sinä sentään olet saanut varmaankin jo aviossa ollessasikin joululahjan puolisoltasi ja nykyisin saat x:ltä. Tein joka vuosi aviossa ollessani silloiselle miehelleni, nykyiselle x:lle omin käsin joululahjan, mutta en kertaakaan saanut häneltä mitään lahjaa, en jouluna, en syntymäpäivänä, en hääpäivänä, puhumattakaan, että olisi tuonut joskus kukkasia tai suklaata. Joten en halua enää ikinä nähdä häntä enkä kuulla hänestä yhtikäs mitään. En halua tavata jouluna, en juhannuksena, en halua hänen pilaavan yhtäkään tuntia elämästäni. Onneksi ei ole edes yhteistä lasta. Joten minulle ei kyseistä järjestelyä voi suositella, todennäköisesti ex saisi kaulimestani eikä se ole muovinen. Ei, ei, ei, en, en en ikinä.

• tavata, lahjota eikä puhuta.

• tamperetar

Miksi ostaisin ex:lle lahjoja? Jos haluaisin hänelle lahjoja ostella, en olisi hänestä aikoinaan eronnutkaan.

• Optimisti Orvokki

Tapaamme muutamia kertoja vuodessa ystävällisissä merkeissä, vaikka lapsemme ovat jo aikuisia.

Joululahjat olemme antaneet toisillemme joka vuosi jo lähes 20 vuoden ajan.

Hyvää joulua kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      118
      1558
    2. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      35
      1237
    3. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1227
    4. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      50
      1046
    5. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      59
      755
    6. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      721
    7. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      56
      665
    8. Sosiaalinen lainalaisuus.

Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol
      Sinkut
      137
      660
    9. Tiedätkö että

Olet aika vetävä
      Ikävä
      27
      658
    10. Hei, huomenta

Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️
      Ikävä
      65
      610
    Aihe