Myydään Brio Kombi-yhdistelmävaunut, ostettu uutena 12/2007.
väri: ruohonvihreä
paikka: Hyvinkää
HP: 40 Euroa
Toimii vauvojen vaunuina kovan kantokopan ansiosta ja myöhemmin ilman koppaa istuvan lapsen rattaina (selkänojan saa makuuasentoon).
Vaunut ovat tilavat ja erittäin kevyet työntää.
Vaunuihin kuuluu suuri kestävä metallinen alakoppa, jolla kuljettaa tarvittaessa paljonkin tavaraa.
Pyörät ovat helposti tarvittaessa irrotettavissa.
Selkänojan saa useaan eri asentoon, 5 pistevyöt.
Aisan sekä kuopan saa käännettyä, eli sekä selkä että kasvot menosuuntaan.
Teleskooppiaisan saa säädettyä viidelle eri korkeudelle.
Kaikki muut kankaat, paitsi kuomu, ovat irrotettavissa. Siisti yleiskunto.
Savuton ja eläimetön koti. Vaunuja on säilytetty aina sisätiloissa. Mukana tulevat käyttöohjeet.
Paketti sisältää
- kovan kantokopan
- seisomalaudan Lascal buggy board Maxi
Kysy rohkeasti lisää!
sposti: [email protected]
Myydään Brio Kombi-yhdistelmävaunu
katrin.kovanen
1
85
Vastaukset
Nämä ovat myyty. (en löytänyt mistään, miten ilmoitusta saa poistettua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310