Golf IV 2.3 V5

Pena

Onko kellään kokemusta tuosta V5 padasta? 150 hp ne lupaa eli saman minkä 1.8t, mutta miten eroaa käytössä? Vääntö? Kulutus? Kestääkö? Huolto/korjauskulut?

5

3187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dubvee

koneesta kahta versiota aluksi olo 150 hp ja myöhemmin 170 hp, ainakin 170 versio oli peto kulkemaan testien mukaan...

• punajuuri

noniin golf miehet ja naiset... laittakaapa tietoa tuosta v5 padasta? kun mistään ei oikein näytä löytyvän. esim. että miten helposti saa varaosia.. tyyppivikoja... kulutusta matkassa... ym..jos jotain mainittavaa autosta..kehuja..miinuksia?

• Harriahonen

Itellä -99 highline varustuksella. On halpa korjata jos korjattavaa on!

• Trrrrbo

Vanha ketju, mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin dataahan löytyy:

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8681

Näkyy kehittävän 2324 cm³ iskutilavuudestaan tuota kysyttyä vääntöä 205 Nm @ 3500 rpm.

Minulla oli V-koppaisessa Golf Variantissa tupla-ahdettu 1,4 TSI, Siitä irtosi 118 kW:n (160 hv:n) huipputehon ohella mukavasti vääntöäkin: 240 Nm @ 1500–4500 rpm. Melkein litraa pienempi kone, mutta suoritusarvot oleellisesti paremmat – ja pienemmällä kulutuksella! Ajoin autolla 100 tkm täyteen ilman minkäänlaisia ahtimiin liittyviä ongelmia.

Vapareihin ei minulla ollut paluuta. Nyt minua kuljettaa turboahdettu 1,6-litrainen pikkupata. Tehoa 115 kW (156 hv) ja vääntöä 250 Nm @ 1200–4000 rpm. Minun kiireisiini riittävän rivakka. Rekkojen ohittelu on vaivatonta ja liikennevalokisat eivät voisi vähempää kiinnostaa.

• Juoppo_kone

eikä mikään erityisen kestäväkään. Jos laitat lohkolämmittimen, et meinaa saada konetta pakkasella enää käyntiin koska kylmäkäynnistyssysteemin ohjaus hämääntyy eikä anna koneelle lisäpolttoainetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14341
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      146
      3799
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3712
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1492
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      365
      1451
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      43
      1221
    7. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      11
      1190
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      951
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      918
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      91
      763
    Aihe