Onko kellään kokemusta tuosta V5 padasta? 150 hp ne lupaa eli saman minkä 1.8t, mutta miten eroaa käytössä? Vääntö? Kulutus? Kestääkö? Huolto/korjauskulut?
Golf IV 2.3 V5
5
3091
Vastaukset
- dubvee
koneesta kahta versiota aluksi olo 150 hp ja myöhemmin 170 hp, ainakin 170 versio oli peto kulkemaan testien mukaan...
- punajuuri
noniin golf miehet ja naiset... laittakaapa tietoa tuosta v5 padasta? kun mistään ei oikein näytä löytyvän. esim. että miten helposti saa varaosia.. tyyppivikoja... kulutusta matkassa... ym..jos jotain mainittavaa autosta..kehuja..miinuksia?
- Harriahonen
Itellä -99 highline varustuksella. On halpa korjata jos korjattavaa on!
- Trrrrbo
Vanha ketju, mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin dataahan löytyy:
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8681
Näkyy kehittävän 2324 cm³ iskutilavuudestaan tuota kysyttyä vääntöä 205 Nm @ 3500 rpm.
Minulla oli V-koppaisessa Golf Variantissa tupla-ahdettu 1,4 TSI, Siitä irtosi 118 kW:n (160 hv:n) huipputehon ohella mukavasti vääntöäkin: 240 Nm @ 1500–4500 rpm. Melkein litraa pienempi kone, mutta suoritusarvot oleellisesti paremmat – ja pienemmällä kulutuksella! Ajoin autolla 100 tkm täyteen ilman minkäänlaisia ahtimiin liittyviä ongelmia.
Vapareihin ei minulla ollut paluuta. Nyt minua kuljettaa turboahdettu 1,6-litrainen pikkupata. Tehoa 115 kW (156 hv) ja vääntöä 250 Nm @ 1200–4000 rpm. Minun kiireisiini riittävän rivakka. Rekkojen ohittelu on vaivatonta ja liikennevalokisat eivät voisi vähempää kiinnostaa. - Juoppo_kone
eikä mikään erityisen kestäväkään. Jos laitat lohkolämmittimen, et meinaa saada konetta pakkasella enää käyntiin koska kylmäkäynnistyssysteemin ohjaus hämääntyy eikä anna koneelle lisäpolttoainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831