"Tämä kelpaa korkeintaan koiran ruuaksi" – mieltään osoittava turvapaikanhakija haukkuu ruoka-annoksen videolla
Kymmenet turvapaikanhakijat kerääntyivät keskiviikkoiltana Oulun poliisitalon eteen protestoimaan. Kritiikin kärki kohdistui hätämäjoitusyksiköiden tarjoamaan ruokaan ja asuinoloihin.
"Tämä kelpaa korkeintaan koiran ruuaksi"
4
235
Vastaukset
- Samaa-kuin
mitä kouluissa suomalaislapset syövät.
- maksetaan-lento-takaisin
Makwan Amirkhani
13 t ·
Jos minä tulisin huonoista olosuhteista ja maasta missä minun pitää varoa, että selviän hengissä huomiseen asti. Olisin helvetin kiitollinen vaikka asuisin vaatimattomissa tiloissa. Pelkästään se, että tunnet olevasi vapaa pitäisi täyttää sinun vaatimukset. Mä näin tänään videon missä kaks alle 10vuotiasta lasta keräävät ruuan murusia kivien ja hiekan seasta. Sit täällä joku valittaa pahasta riisistä.
Ei hirveästi kriisimaissa puhuta oikeuksista, mutta kyllä kun tänne saavutaan niin uskalletaan ottaa nämä ihmisten oikeudet esille ja kehdataan vaatia turvapaikan lisäksi muita etuja. Ei Suomessa kamera mies potki lasta kantavaa pakolaista, ei poliisit rajalla hakkaa pampuilla. Yhtä lakanaherraa ja ilotulitteita lukuun ottamatta, täällä ollaan oltu erittäin kilttejä ja avuliaita pakolaisia kohtaan. Peukut sille!!!
Näiden valittajien teot ovat vain todisteita ja hyviä esimerkkejä siitä, ketä niitä turvapaikkoja oikeasti tarvitsevat. Maksakaa vaikka lennot takaisin heille, tulee halvemmaksi kuin niiden pitäminen täällä ja vihan lisääminen muita pakolaisia kohtaan.
- MIKSI-miksi
"Ei pakolaismatkan kustantannuksiin ole varaa sikäläisillä junteilla tai persaukisilla. Ovat kuulemma keskiluokkaa ja yläluokkaa."
Miksi sitten tulevat?
Tulevatko he sitten Suomen "paratiisiin" saadakseen seitsemän neitsyttä raiskattavakseen - hä_hä
Kyllä meirän koirat syövät parempaa, Sioille tuota syötetään.
Ja myös tarjotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4427469Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521513551Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512607- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530