Jostain syystä joissain kentissä näkyy ylkäpilkku ennen lukua kaavassa, muttei näy kuitenkaan solussa ja en voi laskea näillä mitään, enkä löydä miten saisin ne pois. Apua.
Yläpilkun poistaminen
4
251
Vastaukset
- tätäköhän
Jos tarkoitat "heittomerkkiä" ennen lukua niin se tekee luvusta "tekstiä" jolla ei voi laskea. Voit vaikka Korvaa-toiminnolla poistaa sen. Valitse kaikki korvattavat solut. Klikkaa "Etsi ja Korvaa" (tai mikä se nyt onkaan OO:ssa) ja valitse Korvaa. Laita "Etsittävä" kohtaan se (') ja "Korvaava" jätä tyhjäksi ja "Korvaa kaikki".
- apuuva
Se ei löydä sitä yläpilkkua "etsi ja korvaa" toiminnolla varmaan, koska se ei näy muussa, kuin kaavassa
- tätäköhän
Sorry. En testannut tuota. Minulla on Excel käytössä, eikä sekään poistanut. Katsoppas tuota OO-Forum linkkiä. Siinä on ehdotus(Etsi ja Korvaa), joka ei ainakaan Excelissä toiminut. Sitten on tietysti CLEAN-funktio joka poistaa tulostumattomat merkit solusta. Se vaatii taas uuden sarakkeen jonne "siivotut" solut tulevat ja jotka voi sitten siivottuna Liittää määräten vanhojen tilalle. Se linkki:
https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=9&t=49046 - fggghjkjlk
yleensä se on soluissa joissa ensimmäinen numero on 0 ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763