Millainen rangaistus olisi sopivin 27 krt.raiskann

tytytyyt

eelle miehelle?
Sano: munat koirille ja lopunikää vankilaan eristykseen ja pakkotyöhön.

15

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noinollakkaa

      Vaikea täällä päättää, käräjillä on siinä miettimistä 27x5 vuotta munat valtiolle.

      • bessie-

        Mitä ihmettä valtio tekisi gerontofiilin munilla?


      • ukkolaccc
        bessie- kirjoitti:

        Mitä ihmettä valtio tekisi gerontofiilin munilla?

        eikun koirille.


      • kukahan.lie

        Naulattu käräjätalon oveen roikkumaan alle kyltti tässä roikku munttoman miehen munat varoituksena teille että muistaisitte miten käy.
        Huom. Edllisiset munat ovat kuivuneet joita on puolisäkillistå ei hätää niihin laitettu pilli, puhaltamalla täyteen ovat melkein uuden veroisia.


    • Ainakin nais-tuomareilla pitäisi olla huppu.
      Pyyhe, tai muu riepu.
      Muutenhan heiltä näkyy jo naamasta.
      Into-himo tms.
      Rievun pitäisi osoittaa oikeuden tasa-arvoisuutta.

      H.

    • ö-Öö

      Tiedä rangaistuksen tasosta, sai, mitä laki määräsi.

      Tyypi nyt on tosi pervo. Mutta sinällään joku voisi tehdä akoituksen siitä, miten laitoksessa olevat loispummieläkeläiset hoitavat seksielämänsä. Osa terveyttä ja terveydenhoitoahan seksikin on. Että pitäisikö vanhustentaloihin palkata seksihoitajia, että tavallisten rivihoitajien ei tarvitse raiskailla potilaita, ilman koulutusta ja salaa ?

      =DW=

      • k-kk

        Että koulutus raiskaajalle? vois sitten julkisesti touhuta ,saamansa oppien mukaan?
        Meehän lepäämään ja siunaa ittes.


      • Kuulin tämän uutisen, ostoskeskuksen hulinoista kotiuduttua, ristiriitaista jotenkin.
        Aika hämmentävää, kun nuoresta ihmisestä on kyse. Ovatko he yksin yövuorossa tai tekevät pidempiä aikoja vanhusten huoneissa yksin hoitotyötä. Miten on käytännössä onnistunut noin monta kertaa, ovatko vanhukset hiljaa suostuneet.

        Eettisesti ajatellen, hänen pitäisi olla humanisti, jonka työmoraaliin kuuluu ihmisten kunnioitus ja yksityisyyden suojelu.
        Miten vanhuksia tai muita erityisihmisiä kohtelevat heitä kodeissa hoitavat, onko kyse nyt vain yhdestä tapauksesta - monien eritasoisten riisto-, henkisen-, fyysisen väkivallan kohteena olevien tapausten joukossa. Tarkoitan heitä joiden voimat ei puolustautumiseen riitä.


      • Mikä-säästäen-tulee

        Taitaa tässäkin olla kysymys perisynnistä, eli kuntien ja kaupunkien säästökuureista. Ei ole (muka) varaa palkata enempää kuin yksi hoitaja ilta -tai yövuoroon. Mutta tuota se oli jo 80 luvulla k a i k i s s a pienemmissä yksiköissä, joissa oli hoidossa 20 - 30 vanhusta. Oli päivävuorolaiset. Iltavuorossa max 2 ja yövuoroon jäi 1 henkilö, yleensä apuhoitaja silloiselta nimitykseltään.


    • Sai-mitä-laki-määrää

      Oikeus on puhunut.
      Ja yhteiskunnan nimissä sopivan rangaistuksen antanut.
      Enempää ei asteikkoon ja mittariin mahtunut koska syyllinen oli yhteistyöhaluinen ja halusi selvittää tekemänsä synnit.
      Jälkipeli kielletty. Pulinat pois.

    • 1eero

      Voiko rankaistusta määritellessä olla rajaa ei voi aatellaa esim. Norjan tappaja Breivik tappoi 77 viatontonta ihmistä, ei löydy mittaria, teloittaminen olisi liian hyvää.
      Nyt kuulemma on syömälakossa viranomaiset on ilmoittaneet sa vaapaasti olla syömättä eivät auta vaikka taju menisi.
      Vastaavia tapauksia paljon isompia on, helvetti olisi sopiva jos olisi olemassa, on olemassa maanpäällinen helvetti etsikää jos haluatte.
      Nojoo rankaistuksen oikeuden mukaisuus siinä vasta miettimistä.

      • ö-Öö

        Niin on, miettimistä.

        Tämä rangaistusasteikko on moraalis- eettinen ja kulttuuri asia. Kaikilla mielipiteensä, jotenkin pitää lait ja rangaistukset säätää. Muuten vallitsisi korpilaki.

        Kun mainitsit ton norjantapauksen, ei sellaiseen tekoon ole olemassa rangaistusta, minkäänlaista. Net nyt meni tietenkin paikallisen lainsäädännön mukaan, ankarin mahdolinen.

        Mutta jos tosta asteikosta mentäisiin ylöspäin, mitä sitten? Päivittäistä ruoskimista elämänsä loppuun saakkako? Monet huutaa kovempia rangaistuksia, mutt kun länsimaissa kiduttaminen ei ole ollut hyväksyttävää aikoihin, ei kuolemanrangaistuskaan.

        Itse asiassa rangaistus sinällään ihan henkilökohtainen asia. Siis tuomitun, miten sen kokee. Joku narisee sakoista, joku ehdollisesta, joku taas maksaa sakkonsa ja kärsii vankeustuomionsa tyynesti, jollain menee hermo. Tasalaki ei sinällään ole tasa-arvoinen tuomitulle, jokainen kokee sen tavallaan.

        Mun mielestä on hyvä, että on lait ja rangaistukset rikoksista. Se vaan on ikiliikkuja, kun rangaistuksien kovuuksia säädellään. Sinällään, itse rikokset olleet jo pitkään yhtenäismoraalin määrittelemiä.

        Ja ihanne yhteiskuntahan olisi tietenkin sellainen, missä ei rikoksia tapahdu. Siinä ideologiassa unohdetaan yksilö, ihminen. Satun tietään ja tuntemaankin muutaman todella kunniallisen kansalaisen, jotka saaneet isot rangaistukset. Niillä vaan paloi käämit loppuun, Sinällään, kyse ei ole ollut mistään tarkkaan harkitusta rikoksesta, enenpi tosiaan vaan hektinen tapahtuma. Mutta minkäpä sille voi, tehdyt teot on tehtyjä tekoja.

        Ja sekin, erittäinkin paljon pahoja ja tahallisia rikoksen tehneitä ilman mitään tuomioita. Net olleet tarpeeksi kieroja/hyväonnisia, eivät ole kärynneet koskaan. Jollain pikku lipsahdus ja elämä pilalla. Toi on eräs ongelma, vain ne tuomitaan, jotks pystytään tuomitsemaan.

        Toi eläkeläisten raiskaaja jäi kiinni tunnontuskissaan itse tunnusti. Vaan, vois miettiä asiaa muiltakin kanteilta. Miks se ylipäänsä meni tekemään niin? Se tärkein kysymys, ei niinkään, mikä oli tuomio.

        Päätän oikeuspoliittisen kommentointini tähän.

        =DW=


      • 1eero
        ö-Öö kirjoitti:

        Niin on, miettimistä.

        Tämä rangaistusasteikko on moraalis- eettinen ja kulttuuri asia. Kaikilla mielipiteensä, jotenkin pitää lait ja rangaistukset säätää. Muuten vallitsisi korpilaki.

        Kun mainitsit ton norjantapauksen, ei sellaiseen tekoon ole olemassa rangaistusta, minkäänlaista. Net nyt meni tietenkin paikallisen lainsäädännön mukaan, ankarin mahdolinen.

        Mutta jos tosta asteikosta mentäisiin ylöspäin, mitä sitten? Päivittäistä ruoskimista elämänsä loppuun saakkako? Monet huutaa kovempia rangaistuksia, mutt kun länsimaissa kiduttaminen ei ole ollut hyväksyttävää aikoihin, ei kuolemanrangaistuskaan.

        Itse asiassa rangaistus sinällään ihan henkilökohtainen asia. Siis tuomitun, miten sen kokee. Joku narisee sakoista, joku ehdollisesta, joku taas maksaa sakkonsa ja kärsii vankeustuomionsa tyynesti, jollain menee hermo. Tasalaki ei sinällään ole tasa-arvoinen tuomitulle, jokainen kokee sen tavallaan.

        Mun mielestä on hyvä, että on lait ja rangaistukset rikoksista. Se vaan on ikiliikkuja, kun rangaistuksien kovuuksia säädellään. Sinällään, itse rikokset olleet jo pitkään yhtenäismoraalin määrittelemiä.

        Ja ihanne yhteiskuntahan olisi tietenkin sellainen, missä ei rikoksia tapahdu. Siinä ideologiassa unohdetaan yksilö, ihminen. Satun tietään ja tuntemaankin muutaman todella kunniallisen kansalaisen, jotka saaneet isot rangaistukset. Niillä vaan paloi käämit loppuun, Sinällään, kyse ei ole ollut mistään tarkkaan harkitusta rikoksesta, enenpi tosiaan vaan hektinen tapahtuma. Mutta minkäpä sille voi, tehdyt teot on tehtyjä tekoja.

        Ja sekin, erittäinkin paljon pahoja ja tahallisia rikoksen tehneitä ilman mitään tuomioita. Net olleet tarpeeksi kieroja/hyväonnisia, eivät ole kärynneet koskaan. Jollain pikku lipsahdus ja elämä pilalla. Toi on eräs ongelma, vain ne tuomitaan, jotks pystytään tuomitsemaan.

        Toi eläkeläisten raiskaaja jäi kiinni tunnontuskissaan itse tunnusti. Vaan, vois miettiä asiaa muiltakin kanteilta. Miks se ylipäänsä meni tekemään niin? Se tärkein kysymys, ei niinkään, mikä oli tuomio.

        Päätän oikeuspoliittisen kommentointini tähän.

        =DW=

        Niimpä, sitten on tapauksia on tuomittu syyttömästi ovat kärsineet hyvinkin pitkiä aikoja elinkautisia, noita putkahtaa esiin viestimistä harvemmin Suomessa. Tulee mieleen syyttömän kärsimykset.
        Parempi olla kaidalla tiellä vaikka ei koskaan voi olla mistään varma.


    • Essolaisten tuomio

      Tänään Essolla käsiteltiin asiaa, ja parlamentin tuomio oli yksimieinen. Kaverille on annettava kunnollinen selkäsauna ja rikoksentekovälineet on luovutettava Valtiolle. Tämän tuomion jälkeen kaveri tekee töitä paljon entistä siistimmin.

      • 1eero

        Selkäsauna on aina paikallaan vähemmästäkin syystä, tekovälineet luovutettava, tuolla ylempänä kerroin munat käräjätalon seinään naulattava kaiken kansan nähtäväksi, eikö se passais mitä mieltä teiän raati.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe