On käyttiksenä p12 öljypoltin. Täytyisi löytää halvat renkaat. Onko kokemusta ässä, master tai ekotop pinnoitetuista. Vannekoko 16".
pinnoitetut renkaat
3
84
Vastaukset
- käytetytosta
Kelpaa nissanin riepuun melko hyvin, jos kerran jo savuttaakin?
- AjatteleminenAuttaa
Nyt täytyy ihan ilman sarvia ja hampaita sanoa että tällä iällä mitä minäkin jo olen,noin 50v,on kaikenmoista uutta ja varsinkin käytettyä autoa ollut omistuksessa.
Kaikenkarvaista kumia on alla ollut,ns laaturenkaita siis tunnettuja merkkejä,on ollut niistä uutta-uudenkarheaa kuin puolikaljua tai Kiinalaista,pinnoitettua ym ja KAIKILLA olen oikein hyvin pärjännyt enkä ihmeempiä eroja huomannut jos järkevin nopeuksin ajaa ja varoen muttei toki tientukkona.
On ollut 1,4litraisesta 7litraiseen vinkkeliin bensapuolelta ja 1,5 litraisesta 4,3l dieselpuolelta ja erot olleet renkaiden ostohintoihin,nimirenkaiden imagolisään,ajomeluun , vesi,jää tai kesäkeliajoon hyvinkin pieniä.
Kaikilla olen pärjännyt ja esim Kiinalaiset nastarenkaat oli minusta parhaat mitä ikinä olin omistanut,juu ne jotka TM suurinpiirtein lailla kielsi markkinoitavaksi....
Normaaliprofiili,suht hyvin pintaa(esim nastarenkaissa mieluusti reilusti yli puolet nastoja vielä),rengaspaineet ok ja varovaisuutta niin normaaliautoilija jolla järki päässä normaaliauto pärjää kyllä hyvin.
TM,lehtimainokset,merkki-malli-leveys-profiili,hinta...ajattele ennemmin omilla aivoilla ja käy vaikka muuallapäin maailmaa katsomassa miten järkyttävin renkain siellä ajetaan ja kait hengissäkin selvitään oli kuvioita tai ei,sekarengastus tms pientä huolimattomuutta vaikka itse auto olisi hyväkin.- nissan15
Ostin Nokian nastat. Tarjouksessa oli jopa halvemmat kuin ässä-pinnattujen ohv. Ecotopit olisi saanut 80€ halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865