Haluaisin rakkaat karvakamuni, 2 kpl, isoja mut kilttejä, rauhallisia ja koulutettuja, mukaan vihkiseremoniaan. Esim. sormuskoiran rooliin siis että kantaisivat sormuksen suussaan olevassa korissa ja sit tietty joku veisi sivummalle ne. Oon lukenu jostakin etä noin voi tehdä ja on onnistunutkin jossakin tosi hyvin. Riippuu tietysti koissuista mut mun ovat erittäin tottelevaisia ja saisin varmasti oppimaan kaiken tarvittavan, luotan heihin ihan kybällä! Onko kellään kokemuksia sormuskoirasta et miten onnistui, oliko helppo saada lupa ottaa koira mukaan seremoniaan, oliko vaikeeta opettaa homma koissulille???
Sormuskoirat
Munmurutmukaan
3
290
Vastaukset
Moi.
Oletko lukenut tällaisen vastauksen kysymykseesi liittyen?
http://www.valomerkki.fi/aiheet/usko/paivystava-byrokraatti-morsiuskoira
Terveisin Merja, diakoniSorry, linkki ei tullut heti avattavaan muotoon, kokeilen uudestaan onkohan tämä toimivampi. Jos ei, kopioi linkki ja avaa ikkunassa.
www.valomerkki.fi/aiheet/usko/paivystava-byrokraatti-morsiuskoira
- 0204
Menetkö naimisiin miehen vai koiriesi kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait983582Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51989Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71760- 351486
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es58996Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36940Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47840Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4817Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60804