Hankimme 2 vuotiaalle tyttökisullemme kissakaveriksi toisen narttukissan (myös jo aikuinen) noin viikko sitten. Viime viikonlopun aikaan tyttömme alkoi mouruta ja viikon mittaan kiima 'pahentunut' ja kissamme huutanut sulhosta vuorokauden ympäri.
Nyt sitten tämä uusi asukkikin on alkanut näyttää kiiman oireita vaikka edellinen omistaja sanoi kiiman olleen vasta ?
Voiko olla mahdollista että kaverin kiima on saanut aikaisekai myös tämän uuden tyttösen oireet vai voiko kyse olla että tulkitsen häntä väärin? Kuitenkin ollut meillä vasta viikon, joista ensimmäiset päivät pysyi sohvan alla ja sähisi kaikelle joka tuli lähellekään (edellinen omistaja kertoi kissan olevan hieman arka). Nyt kissa naukuu/kurnuaa ja puskee lähelle.
Hännän asennosta en osaa sanoa koska kulkenut muutenkin häntä suht pystyssä. Samoin kissa on todella karvainen niin ei ota selvää meneekö selkä notkolle kissaa rapsuttaessa (toinen kissamme lyhytkarvainen ja siitä näkee kaukaakin kun menee asentoon jossa odottelee mielikuvituspoikaystävää, häntä siirtyy sivuun ja tepastelee takajaloilla).
Toisen kissani kiima laukaisi kiiman toisellekin?
AadaT8
1
84
Vastaukset
- aivanjees
Vähän tulee myöhäisesti viesti, mutta oikeasti saman talon naaraat saa juoksun samaan aikaan. Jos eivät ole leikattuja kiimat tule samoihin aikoihin jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219